spannend spannend , ben benieuwd naar de haatreacties die ik erop ga krijgen welquote:
eenschquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:59 schreef Remqo het volgende:
Volgende keer een selfie van madeliefff in de OP
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:59 schreef Remqo het volgende:
nee nee gewoon een ander meisje. ps mods hebben mijn topic geslotenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:59 schreef Remqo het volgende:
quote:
sorry liefstequote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]jou nou... ik werd niet blind toen ik de 30 passeerde he
dat dit kanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
. ps mods hebben mijn topic gesloten![]()
hihiquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]jou nou... ik werd niet blind toen ik de 30 passeerde he
Ouwe vieze rioolpijpquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:05 schreef deadprez het volgende:
etto is een dikke turk met een snor zag ik net toen de pizza kwam
te laatquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
sssst... madeliefff leest mee
Ja, eentje voor mn tante die 50 wordt.quote:
neequote:
quote:
lolquote:
Ik spreek louter de waarheidquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het zijn leugens, remqo liegt ik zeg het je... leugens
? waar danquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:11 schreef BlueMage het volgende:
Wtf "voordat je reageert" wel creatief opgelost idd.
ff refreshenquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dit is wel heel stoer, Madelief in het invoerveld
ies koeltoerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:16 schreef deadprez het volgende:
'Guineeërs smokkelen lijken ebolapatiënten'
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:16 schreef deadprez het volgende:
'Guineeërs smokkelen lijken ebolapatiënten'
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]bwehehehehehehehehhe probeer je een praatje te maken in het openbaar vervoer, zegt ie niets terug
ja leukquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:17 schreef BlueMage het volgende:
Oudere zus van deadprez zit ook op FOK! R&P / Broertje 21 is het spoor compleet bijster
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:17 schreef BlueMage het volgende:
Oudere zus van deadprez zit ook op FOK! R&P / Broertje 21 is het spoor compleet bijster
jaquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:18 schreef Toto69 het volgende:
je bent iig niet kaal i.t.t. sommige mensen hier![]()
JA GODVERDOMME KOEIENUIER HANGOOR ROERSTAAFquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:18 schreef Toto69 het volgende:
je bent iig niet kaal i.t.t. sommige mensen hier![]()
TR gemaaktquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
JA GODVERDOMME KOEIENUIER HANGOOR ROERSTAAF
Ik word volgende maand 25 mens.quote:
jaquote:
wat zit jij steeds hetzelfde te posten als ikquote:
ik ben je vriendin, halloquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit jij steeds hetzelfde te posten als ik
oh gezelligquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je was heerlijk vannacht
jammer dat je een komkommer gebruikte
Wrijf het er inquote:
Jij was het toch zat?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:23 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)11bf6f9a83b602b99bcd
nee hier, ik ben de nieuwe baas van fok, kijk maar boven het invoerveldquote:
Hahahquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hier, ik ben de nieuwe baas van fok, kijk maar boven het invoerveld
all hail madeliefffquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ach ze missen de nodige ervaringenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gemeen zijn ze he, als ze nog kind zijn
ik proef wel een beetje jaloezie in je laatste zin. Wil jij soms ook in de OP en TT?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
uhm nee, zo is het primaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik proef wel een beetje jaloezie in je laatste zin. Wil jij soms ook in de OP en TT?
Madeliefff de FOK-koninginquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Bureau Jeugdzorg gebeld.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
OUD / Advies gevraagd over kleuter
had nu weer even zin om het te spelenquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
welke??quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
even overleg met een admin gehad eerst
Ik moest toch wel lachen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ja sws, die kan dat wel waarderen denk ikquote:
heh?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ging meer over serieuze ellende
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:36 schreef deadprez het volgende:
was realistischer geweest op een van je duizend klonen trouwens
Nee maar in OUD kunnen ze niet zoveel hebben vaak.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
krijg je een ban als je een troll topic maakt?
Gewoon uitproberen, yolo tog?!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
krijg je een ban als je een troll topic maakt?
Hoe zou je zelf zijn met een baby die je de hele nacht wakker houdt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar in OUD kunnen ze niet zoveel hebben vaak.
Ga gewoon janken bij Yvonne als ik een ban heb, ja tog... paar nudes sturen en hop zo weer binnenquote:
ja truequote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe zou je zelf zijn met een baby die je de hele nacht wakker houdt.
Been there... was een hel...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe zou je zelf zijn met een baby die je de hele nacht wakker houdt.
ik ken het van een vriend van me jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Been there... was een hel...
Dit soort gedachtegangen zijn te moeilijk voor mij om te volgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee nee als je 1 keer leeft moet je goed oppassen juist
ja ik ben slimmer, geen babyquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Been there... was een hel...
komt vast door al die oude mensen die zoveel mee gemaakt hebben in hun leven.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar in OUD kunnen ze niet zoveel hebben vaak.
ja klopt, ik ging expres serieus reagerenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:39 schreef Chloroform het volgende:
Het had leuker geweest als de klbers gewoon niet hadden gereageerd en je eerst wat paniekreacties had afgewacht. Nu is het wel heel duidelijk trollolo
Alles voor de aandacht toch.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:41 schreef BlueMage het volgende:
Mja en dan liep er zo eentje in OUD rond die gewoon verzonnen had dat ze 3 miskramen oid had gehad.
Ziekquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:41 schreef BlueMage het volgende:
Mja en dan liep er zo eentje in OUD rond die gewoon verzonnen had dat ze 3 miskramen oid had gehad.
Ja, beetje jammer van de rest. Amateurs.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja klopt, ik ging expres serieus reageren
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:41 schreef BlueMage het volgende:
Je krijgt er ook heel veel voor terug, geen weekeinden, continu gekwebbel, aangepast koken, verplicht op bezoek bij opa en oma, niet meer uitslapenquote:
Ze kwamen erachter toen ze foto's van d'r "babykamer" postte die gewoon van 'n random site waren geplukt inclusief Amerikaanse stopcontacten ipv wat we in Europa hebben.quote:
vast niet de slimstequote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze kwamen erachter toen ze foto's van d'r "babykamer" postte die gewoon van 'n random site waren geplukt inclusief Amerikaanse stopcontacten ipv wat we in Europa hebben.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Pilotaflevering Supergirl gelekt
huhuhu
SG lekt
Even geduld tot ik weer thuis ben. Kabeltje van m'n camera namelijk niet bij me.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niels, je stelt me teleur... waar blijven de beloofde leunfoto's?
Ah ok... ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Even geduld tot ik weer thuis ben. Kabeltje van m'n camera namelijk niet bij me.
Ik ben maar een klein radertje in het geheel hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nieuw windpark op zee levert eerste stroom
Jouw projectje, niels?
maar wel jouw project?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben maar een klein radertje in het geheel hoor.
aannemelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen
she has a pointquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hugecool heeft dat gedaan naar aanleiding van een topic in KLB dat hij sloot van haar
als je getrouwd bent he wat betekent "filmpje kijken"dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ga zo maar filmpje kijken... compleet dood hier
film kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als je getrouwd bent he wat betekent "filmpje kijken"dan?
hee djedjequote:
Je ondertitelquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als je getrouwd bent he wat betekent "filmpje kijken"dan?
wat dacht jij weer, viespeuk?quote:
benen geschoren?quote:
Ja ja... ik ga zoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
toch geen film kijken hoor, kijk maar hij is er weer
is gemixt met oude ska muziek, klinkt fucking vetquote:
oh wat jammer zegquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik beledigde je net en je hebt het gemist
okequote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
toch geen film kijken hoor, kijk maar hij is er weer
Sowieso is dub eigenlijk altijd wel erg prettig voor de orenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
is gemixt met oude ska muziek, klinkt fucking vet
een oude mongool?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
lurken in OUD, wat ben je dan voor mongool
Klopt. Die gast heeft er een heel album van gemaakt, downloadlink staat als het goed is bij het filmpje.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is dub eigenlijk altijd wel erg prettig voor de oren.
Klinkt inderdaad gaaf.
dank je dankje, ik oefen op dit soort opmerkingenquote:
Ik download het nadat jij het filmpje van Kameraad Texas in Oekraïne hebt gekeken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt. Die gast heeft er een heel album van gemaakt, downloadlink staat als het goed is bij het filmpje.
Blijf vooral oefenen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dank je dankje, ik oefen voor dit soort opmerkingen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik download het nadat jij het filmpje van Kameraad Texas in Oekraïne hebt gekeken.
Die jaquote:
Maar zich wel inzet voor de zaak waarin hij geloofd en daardoor werkelijk al zijn Westerse zekerheid opzegt. Ik heb daar hoe dan ook respect voor eigenlijk. Net als al die Amerifags en Nederlandse ex-militairen die met de Peshmerga's tegen die flikkers van IS vechtenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
Had er gister al een stuk van gekeken, is gewoon een gekke redneck die volgens mij niet helemaal doorheeft wat er allemaal aan de hand is
er komt hax als je zin hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
Had er gister al een stuk van gekeken, is gewoon een gekke redneck die volgens mij niet helemaal doorheeft wat er allemaal aan de hand is
meh niet echt, straks misschienquote:
Het is knap om die stap te zetten inderdaad, maar ik denk dat hij uiteindelijk redelijk gedesillusioneerd zal raken en weer lekker terug naar huis gaat als dat nog mogelijk is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar zich wel inzet voor de zaak waarin hij geloofd en daardoor werkelijk al zijn Westerse zekerheid opzegt. Ik heb daar hoe dan ook respect voor eigenlijk. Net als al die Amerifags en Nederlandse ex-militairen die met de Peshmerga's tegen die flikkers van IS vechten.
Naar huis gaan is niet mogelijk voor zo iemand. Bij thuiskomst word je hoe dan ook opgepakt, oftewel voor terrorisme oftewel voor deelname aan buitenlandse strijdkrachten. Kan zelfs voor moord worden aangeklaagd volgens mij. In NL kan dat allemaal in ieder geval, denk dat de nationalistische waarde in Amerika ook wel tot dezelfde juridische sancties zullen leiden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is knap om die stap te zetten inderdaad, maar ik denk dat hij uiteindelijk redelijk gedesillusioneerd zal raken en weer lekker terug naar huis gaat als dat nog mogelijk is.
waar??quote:
Is gewoon wetenschappelijk vast gesteld dat een bepaald percentage degenerates eraan lijdt en de rest heeft het aangeleerd - Russische Rebel officier 2015quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
Mensen worden in het westen homo gemaakt om de bevolkingsgroei te slopen heb ik net geleerd.
Ja je hebt gelijk, dat zegt ie zelf verderop in het filmpje ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:51 schreef voederbietel het volgende:
Naar huis gaan is niet mogelijk voor zo iemand. Bij thuiskomst word je hoe dan ook opgepakt, oftewel voor terrorisme oftewel voor deelname aan buitenlandse strijdkrachten. Kan zelfs voor moord worden aangeklaagd volgens mij. In NL kan dat allemaal in ieder geval, denk dat de nationalistische waarde in Amerika ook wel tot dezelfde juridische sancties zullen leiden.
Ja leuk, maar die kerel draagt daar wel bij aan alle ellende waar de bevolking daar mee te maken krijgt.quote:Maar inderdaad, zo iemand zal gedesillusioneerd raken of sterven denk ik. Maar dat gebeurt met iedereen die in een oorlog vecht. Hoe dan ook, je eigen leven en veiligheid onderschikken aan je overtuigingen vind ik bewonderenswaardig. Ik heb ook een schijthekel aan alle mortaliteit van IS maar vind dat wij als Nederland niet moeten deelnemen aan legitieme militaire actie omdat ik geweld afkeur. Dit terwijl ik totaal geen problemen heb met de geallieerden die er voor gezorgd hebben dat fok.nl niet fok.de is geworden.
http://www.haxball.com/?r(...)d6d8c9059928eb4ace55quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waar??
Ik quote verkeerd want ik quote dead hahahahahaha
latersquote:
Absoluut. Maar achteraf gezien, nemen wij de ellende die onze grootouders over zich heen kregen in het proces bevrijd worden niet voor lief?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
Ja leuk, maar die kerel draagt daar wel bij aan alle ellende waar de bevolking daar mee te maken krijgt.
Ik weet niet of ik die hele shit daar echt als een bevrijding van de bevolking kan zien, maar oké.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Absoluut. Maar achteraf gezien, nemen wij de ellende die onze grootouders over zich heen kregen in het proces bevrijd worden niet voor lief?
je bent vrij om pics aan te leverenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan kun je niet oordelen............
ik heb geen gaten in mn orenquote:
wil je zeggen dat fok niet leuk is?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:46 schreef McGrath het volgende:
Wow gasten, jullie zijn toch geen leuke dingen doen op een vrijdagavond?
quote:
je zei letterlijk zelf dat je 5 gaatjes in je oor had..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]altijd zo mooi hoe mensen die niet van piercings houden spreken van 'gaten' in lichaamsdelen ipv 'piercings' lolololol
jawel, maar ik voel me nogal een slet als ik FOK! ga doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wil je zeggen dat fok niet leuk is?
gelijk weer aan seks denken...iihhhl seksquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
jawel, maar ik voel me nogal een slet als ik FOK! ga doen.
KAPPE NOUquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zei letterlijk zelf dat je 5 gaatjes in je oor had..
Waarom niet? Een staatsgreep is een staatsgreep toch? De rest is beauty in the eye of the beholder imho.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die hele shit daar echt als een bevrijding van de bevolking kan zien, maar oké.
mannen eigen. spijt me.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gelijk weer aan seks denken...iihhhl seks
meh weenie, vind dit niet zo geweldig. Zeker niet vergeleken met zijn shit met a tribe called quest.quote:
maar wees nou eerlijk, wat kan er nou tippen aan A Tribe Called Quest? De La Soul misschien?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh weenie, vind dit niet zo geweldig. Zeker niet vergeleken met zijn shit met a tribe called quest.
dead prezquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar wees nou eerlijk, wat kan er nou tippen aan A Tribe Called Quest? De La Soul misschien?
niks mis meequote:
doe niet stoerquote:
quote:
nee omdat usernamequote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ik hoop dat je dat gekozen hebt omdat de naam A Tribe Called Quest te lang is?
Momenteel niet echt voor in de stemming.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ook lekker, zou je een frenchcore versie kunnen waarderen
Dat kan, ik ook niet merkte ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Momenteel niet echt voor in de stemming.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Gewoon jatten van iemand, daaaag boek!
Ik meestalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |