quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je was heerlijk vannacht
jammer dat je een komkommer gebruikte
Wrijf het er inquote:
Jij was het toch zat?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:23 schreef deadprez het volgende:
http://www.haxball.com/?r(...)11bf6f9a83b602b99bcd
nee hier, ik ben de nieuwe baas van fok, kijk maar boven het invoerveldquote:
Hahahquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee hier, ik ben de nieuwe baas van fok, kijk maar boven het invoerveld
all hail madeliefffquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ach ze missen de nodige ervaringenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Gemeen zijn ze he, als ze nog kind zijn
ik proef wel een beetje jaloezie in je laatste zin. Wil jij soms ook in de OP en TT?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
uhm nee, zo is het primaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik proef wel een beetje jaloezie in je laatste zin. Wil jij soms ook in de OP en TT?
Madeliefff de FOK-koninginquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:25 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Bureau Jeugdzorg gebeld.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
OUD / Advies gevraagd over kleuter
had nu weer even zin om het te spelenquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
welke??quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:34 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
even overleg met een admin gehad eerst
Ik moest toch wel lachen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ja sws, die kan dat wel waarderen denk ikquote:
heh?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ging meer over serieuze ellende
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:36 schreef deadprez het volgende:
was realistischer geweest op een van je duizend klonen trouwens
Nee maar in OUD kunnen ze niet zoveel hebben vaak.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
krijg je een ban als je een troll topic maakt?
Gewoon uitproberen, yolo tog?!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
krijg je een ban als je een troll topic maakt?
Hoe zou je zelf zijn met een baby die je de hele nacht wakker houdt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar in OUD kunnen ze niet zoveel hebben vaak.
Ga gewoon janken bij Yvonne als ik een ban heb, ja tog... paar nudes sturen en hop zo weer binnenquote:
ja truequote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe zou je zelf zijn met een baby die je de hele nacht wakker houdt.
Been there... was een hel...quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe zou je zelf zijn met een baby die je de hele nacht wakker houdt.
ik ken het van een vriend van me jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Been there... was een hel...
Dit soort gedachtegangen zijn te moeilijk voor mij om te volgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee nee als je 1 keer leeft moet je goed oppassen juist
ja ik ben slimmer, geen babyquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Been there... was een hel...
komt vast door al die oude mensen die zoveel mee gemaakt hebben in hun leven.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee maar in OUD kunnen ze niet zoveel hebben vaak.
ja klopt, ik ging expres serieus reagerenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:39 schreef Chloroform het volgende:
Het had leuker geweest als de klbers gewoon niet hadden gereageerd en je eerst wat paniekreacties had afgewacht. Nu is het wel heel duidelijk trollolo
Alles voor de aandacht toch.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:41 schreef BlueMage het volgende:
Mja en dan liep er zo eentje in OUD rond die gewoon verzonnen had dat ze 3 miskramen oid had gehad.
Ziekquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:41 schreef BlueMage het volgende:
Mja en dan liep er zo eentje in OUD rond die gewoon verzonnen had dat ze 3 miskramen oid had gehad.
Ja, beetje jammer van de rest. Amateurs.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja klopt, ik ging expres serieus reageren
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:41 schreef BlueMage het volgende:
Je krijgt er ook heel veel voor terug, geen weekeinden, continu gekwebbel, aangepast koken, verplicht op bezoek bij opa en oma, niet meer uitslapenquote:
Ze kwamen erachter toen ze foto's van d'r "babykamer" postte die gewoon van 'n random site waren geplukt inclusief Amerikaanse stopcontacten ipv wat we in Europa hebben.quote:
vast niet de slimstequote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze kwamen erachter toen ze foto's van d'r "babykamer" postte die gewoon van 'n random site waren geplukt inclusief Amerikaanse stopcontacten ipv wat we in Europa hebben.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Pilotaflevering Supergirl gelekt
huhuhu
SG lekt
Even geduld tot ik weer thuis ben. Kabeltje van m'n camera namelijk niet bij me.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niels, je stelt me teleur... waar blijven de beloofde leunfoto's?
Ah ok... ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Even geduld tot ik weer thuis ben. Kabeltje van m'n camera namelijk niet bij me.
Ik ben maar een klein radertje in het geheel hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:35 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nieuw windpark op zee levert eerste stroom
Jouw projectje, niels?
maar wel jouw project?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik ben maar een klein radertje in het geheel hoor.
aannemelijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen
she has a pointquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hugecool heeft dat gedaan naar aanleiding van een topic in KLB dat hij sloot van haar
als je getrouwd bent he wat betekent "filmpje kijken"dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik ga zo maar filmpje kijken... compleet dood hier
film kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als je getrouwd bent he wat betekent "filmpje kijken"dan?
hee djedjequote:
Je ondertitelquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
als je getrouwd bent he wat betekent "filmpje kijken"dan?
wat dacht jij weer, viespeuk?quote:
benen geschoren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |