quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ja het probleem is dus als volgt, sinds 2010 zijn wij trotse ouders van een jongetje. Het is een lief kind maar soms is hij wat druk. Hierdoor zijn wij gaan experimenteren met GHB toevoegen aan zijn flesje bij het slapen gaan zodat we ook wat nachtrust hebben. Dit heeft de afgelopen jaren prima gewerkt, lange nachten en dus genoeg nachtrust om ons drukke bestaan vol te kunnen houden.
Echter de laatste tijd merken we dat het steeds minder werkt, we hebben eerst de dosis verhoogd, maar we zitten nu echt aan het maximum voor zijn gewicht (wat trouwens ook afneemt de laatste tijd) dus we zoeken alternatieven. Nu kan ik makkelijk aan methadon komen en we denken dat dit beter werkt dan GHB. Zijn er hier mensen met ervaring met methadon? Hij is nu bijna 5 en weegt 13 kilo.
Moeten we het mengen met GHB in het begin of meteen overstappen?
ONZ / Nooit meer nee met GHB?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik vrees alleen de gevolgen van zo'n topic
Ja ik twijfelde er wel aan maar wist niet zo goed een ander subforum.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja in ONZ zou ik het ook zo postendan is het wel duidelijk, maar heb je ook minder happers
Chicks checken in een filequote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:15 schreef madeliefff het volgende:
Fileeee ...er staat steeds eem man in cabriolet naast me
ja alleen mijn motor steeds 95quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Chicks checken in een filehet enige pluspunt van file's
Op m'n zolderkamertje is het ook niet om uit te houdenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Welke hitte heb je het over, ik kom nooit buiten.
post bezorgenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZO, WAT HEB JIJ UITGEVROTEN VANDAAG?
quote:
Ey. Ik las in je topic dat het goed was gegaan in het ziekenhuis.quote:
hahah heldquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jambers heeft er al een uitzending aan gewijd;
[ afbeelding ]
Ja klopt. Zalf doet wel wat tot nu toe. Gaan we mee door dus. Maar verder, ik blijf liever nuchter doch realistisch. Het zal nooit meer helemaal perfect worden daar benedenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ey. Ik las in je topic dat het goed was gegaan in het ziekenhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |