ja klopt, ik ging expres serieus reagerenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:39 schreef Chloroform het volgende:
Het had leuker geweest als de klbers gewoon niet hadden gereageerd en je eerst wat paniekreacties had afgewacht. Nu is het wel heel duidelijk trollolo
Alles voor de aandacht toch.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:41 schreef BlueMage het volgende:
Mja en dan liep er zo eentje in OUD rond die gewoon verzonnen had dat ze 3 miskramen oid had gehad.
Ziekquote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:41 schreef BlueMage het volgende:
Mja en dan liep er zo eentje in OUD rond die gewoon verzonnen had dat ze 3 miskramen oid had gehad.
Ja, beetje jammer van de rest. Amateurs.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja klopt, ik ging expres serieus reageren
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:41 schreef BlueMage het volgende:
Je krijgt er ook heel veel voor terug, geen weekeinden, continu gekwebbel, aangepast koken, verplicht op bezoek bij opa en oma, niet meer uitslapenquote:
Ze kwamen erachter toen ze foto's van d'r "babykamer" postte die gewoon van 'n random site waren geplukt inclusief Amerikaanse stopcontacten ipv wat we in Europa hebben.quote:
vast niet de slimstequote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:47 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze kwamen erachter toen ze foto's van d'r "babykamer" postte die gewoon van 'n random site waren geplukt inclusief Amerikaanse stopcontacten ipv wat we in Europa hebben.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Pilotaflevering Supergirl gelekt
huhuhu
SG lekt
Even geduld tot ik weer thuis ben. Kabeltje van m'n camera namelijk niet bij me.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Niels, je stelt me teleur... waar blijven de beloofde leunfoto's?
Ah ok... ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 19:31 schreef niels0 het volgende:
[..]
Even geduld tot ik weer thuis ben. Kabeltje van m'n camera namelijk niet bij me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |