wil je zeggen dat fok niet leuk is?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:46 schreef McGrath het volgende:
Wow gasten, jullie zijn toch geen leuke dingen doen op een vrijdagavond?
quote:
je zei letterlijk zelf dat je 5 gaatjes in je oor had..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:28 schreef -supergirl- het volgende:
[..]altijd zo mooi hoe mensen die niet van piercings houden spreken van 'gaten' in lichaamsdelen ipv 'piercings' lolololol
jawel, maar ik voel me nogal een slet als ik FOK! ga doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:27 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wil je zeggen dat fok niet leuk is?
gelijk weer aan seks denken...iihhhl seksquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
jawel, maar ik voel me nogal een slet als ik FOK! ga doen.
KAPPE NOUquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je zei letterlijk zelf dat je 5 gaatjes in je oor had..
Waarom niet? Een staatsgreep is een staatsgreep toch? De rest is beauty in the eye of the beholder imho.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die hele shit daar echt als een bevrijding van de bevolking kan zien, maar oké.
mannen eigen. spijt me.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gelijk weer aan seks denken...iihhhl seks
meh weenie, vind dit niet zo geweldig. Zeker niet vergeleken met zijn shit met a tribe called quest.quote:
maar wees nou eerlijk, wat kan er nou tippen aan A Tribe Called Quest? De La Soul misschien?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
meh weenie, vind dit niet zo geweldig. Zeker niet vergeleken met zijn shit met a tribe called quest.
dead prezquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar wees nou eerlijk, wat kan er nou tippen aan A Tribe Called Quest? De La Soul misschien?
niks mis meequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |