meh niet echt, straks misschienquote:
Het is knap om die stap te zetten inderdaad, maar ik denk dat hij uiteindelijk redelijk gedesillusioneerd zal raken en weer lekker terug naar huis gaat als dat nog mogelijk is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Maar zich wel inzet voor de zaak waarin hij geloofd en daardoor werkelijk al zijn Westerse zekerheid opzegt. Ik heb daar hoe dan ook respect voor eigenlijk. Net als al die Amerifags en Nederlandse ex-militairen die met de Peshmerga's tegen die flikkers van IS vechten.
Naar huis gaan is niet mogelijk voor zo iemand. Bij thuiskomst word je hoe dan ook opgepakt, oftewel voor terrorisme oftewel voor deelname aan buitenlandse strijdkrachten. Kan zelfs voor moord worden aangeklaagd volgens mij. In NL kan dat allemaal in ieder geval, denk dat de nationalistische waarde in Amerika ook wel tot dezelfde juridische sancties zullen leiden.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is knap om die stap te zetten inderdaad, maar ik denk dat hij uiteindelijk redelijk gedesillusioneerd zal raken en weer lekker terug naar huis gaat als dat nog mogelijk is.
waar??quote:
Is gewoon wetenschappelijk vast gesteld dat een bepaald percentage degenerates eraan lijdt en de rest heeft het aangeleerd - Russische Rebel officier 2015quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:48 schreef deadprez het volgende:
Mensen worden in het westen homo gemaakt om de bevolkingsgroei te slopen heb ik net geleerd.
Ja je hebt gelijk, dat zegt ie zelf verderop in het filmpje ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:51 schreef voederbietel het volgende:
Naar huis gaan is niet mogelijk voor zo iemand. Bij thuiskomst word je hoe dan ook opgepakt, oftewel voor terrorisme oftewel voor deelname aan buitenlandse strijdkrachten. Kan zelfs voor moord worden aangeklaagd volgens mij. In NL kan dat allemaal in ieder geval, denk dat de nationalistische waarde in Amerika ook wel tot dezelfde juridische sancties zullen leiden.
Ja leuk, maar die kerel draagt daar wel bij aan alle ellende waar de bevolking daar mee te maken krijgt.quote:Maar inderdaad, zo iemand zal gedesillusioneerd raken of sterven denk ik. Maar dat gebeurt met iedereen die in een oorlog vecht. Hoe dan ook, je eigen leven en veiligheid onderschikken aan je overtuigingen vind ik bewonderenswaardig. Ik heb ook een schijthekel aan alle mortaliteit van IS maar vind dat wij als Nederland niet moeten deelnemen aan legitieme militaire actie omdat ik geweld afkeur. Dit terwijl ik totaal geen problemen heb met de geallieerden die er voor gezorgd hebben dat fok.nl niet fok.de is geworden.
http://www.haxball.com/?r(...)d6d8c9059928eb4ace55quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waar??
Ik quote verkeerd want ik quote dead hahahahahaha
latersquote:
Absoluut. Maar achteraf gezien, nemen wij de ellende die onze grootouders over zich heen kregen in het proces bevrijd worden niet voor lief?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:55 schreef deadprez het volgende:
Ja leuk, maar die kerel draagt daar wel bij aan alle ellende waar de bevolking daar mee te maken krijgt.
Ik weet niet of ik die hele shit daar echt als een bevrijding van de bevolking kan zien, maar oké.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Absoluut. Maar achteraf gezien, nemen wij de ellende die onze grootouders over zich heen kregen in het proces bevrijd worden niet voor lief?
je bent vrij om pics aan te leverenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 22:25 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
dan kun je niet oordelen............
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |