Ja ja... ik ga zoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
toch geen film kijken hoor, kijk maar hij is er weer
is gemixt met oude ska muziek, klinkt fucking vetquote:
oh wat jammer zegquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:33 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik beledigde je net en je hebt het gemist
okequote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:31 schreef madeliefff het volgende:
[..]
toch geen film kijken hoor, kijk maar hij is er weer
Sowieso is dub eigenlijk altijd wel erg prettig voor de orenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
is gemixt met oude ska muziek, klinkt fucking vet
een oude mongool?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:38 schreef deadprez het volgende:
lurken in OUD, wat ben je dan voor mongool
Klopt. Die gast heeft er een heel album van gemaakt, downloadlink staat als het goed is bij het filmpje.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:38 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Sowieso is dub eigenlijk altijd wel erg prettig voor de oren.
Klinkt inderdaad gaaf.
dank je dankje, ik oefen op dit soort opmerkingenquote:
Ik download het nadat jij het filmpje van Kameraad Texas in Oekraïne hebt gekeken.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Klopt. Die gast heeft er een heel album van gemaakt, downloadlink staat als het goed is bij het filmpje.
Blijf vooral oefenen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:40 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dank je dankje, ik oefen voor dit soort opmerkingen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik download het nadat jij het filmpje van Kameraad Texas in Oekraïne hebt gekeken.
Die jaquote:
Maar zich wel inzet voor de zaak waarin hij geloofd en daardoor werkelijk al zijn Westerse zekerheid opzegt. Ik heb daar hoe dan ook respect voor eigenlijk. Net als al die Amerifags en Nederlandse ex-militairen die met de Peshmerga's tegen die flikkers van IS vechtenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
Had er gister al een stuk van gekeken, is gewoon een gekke redneck die volgens mij niet helemaal doorheeft wat er allemaal aan de hand is
er komt hax als je zin hebtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:42 schreef deadprez het volgende:
Had er gister al een stuk van gekeken, is gewoon een gekke redneck die volgens mij niet helemaal doorheeft wat er allemaal aan de hand is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |