Ik pest geen downiesquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ik had WCH is een downie als TT verwacht
Goede suggestie voor volgend topic, bedanktquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Nee dit moet ook een keer op ebola'en.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[KLB SC] Skye
[ afbeelding ]
Dit had de TT en OP moeten zijn
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laten we maar 'WCH en Makoto zijn downies' doen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laten we maar 'WCH en Makoto zijn downies' doen
Huh? Chlo had je toch al eerder gewezen op het feit dat de wereld niet om jou draait?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
quote:
Geverfd en geen push-up aanquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]! en die op de pic heeft geen blond haar en dikke tieten.
Ik haat jouquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Goede suggestie voor volgend topic, bedankt
Chloroform gelovenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? Chlo had je toch al eerder gewezen op het feit dat de wereld niet om jou draait?
Nu snap ik waarom WCH mentaal beperkt isquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:20 schreef Toto69 het volgende:
when they've tortured and scared you for twenty odd years
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom WCH mentaal beperkt is
quote:
Nee, ben niet jelly, maar je kan gewoon niet 'ontzettend druk' zijn als je hier loopt te posten. Meer niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? Chlo had je toch al eerder gewezen op het feit dat de wereld niet om jou draait?
Hi ha hoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is een bitchfight tussen Chloro en VeerEli
[ afbeelding ]
Ah meneer weet alle ins en outsquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, ben niet jelly, maar je kan gewoon niet 'ontzettend druk' zijn als je hier loopt te posten. Meer niet.
Deze is ziek!quote:
Ik heb een IQ van 13067quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom WCH mentaal beperkt is
Jij trekt wel volle zalen toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
Die blonde mongool daar achterfucking wezelbek
Nee ben geen hommo zoals jij.quote:
ahahahahaaaa xD ik snap hem ahahahaha volle zalen trekken ahahahahahaaa xD als in aftrekken xDquote:
wink ;pquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ahahahahaaaa xD ik snap hem ahahahaha volle zalen trekken ahahahahahaaa xD als in aftrekken xD
Oke, sorry. Kan je dan niet beter de focus verleggen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah meneer weet alle ins en outsmaar je zit er wel naast helaas. Had het liever ook niet ontzettend druk.
Ik waardeer je pogingen tot wijze lessen enzo maar laat mij maar gewoon.. ik red me primaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oke, sorry. Kan je dan niet beter de focus verleggen?
Lekker stampen tochquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Happy hardcore over de werkvloer.
Moet gewoon kunnen.
Ja ik zit al klaar met mn klompen op het bureauquote:
sowiesoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Happy hardcore over de werkvloer.
Moet gewoon kunnen.
Beter is gewoon ambient.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag wat mij betreft ook metal of hardstyle zijn.. maar er zit iemand in het kamertje naast mij
Bang zijn voor anderenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag wat mij betreft ook metal of hardstyle zijn.. maar er zit iemand in het kamertje naast mij
Progressive.quote:
Ik ben best bang voor mijn schoonmoeder.quote:
Ja bij mij staat er gewoon radio tift op, teringzooi. Heel de dag oor-ebolaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Progressive.
Maar dat draait de radio niet.
Schoonfamilie is dan ook per definitie kutquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben best bang voor mijn schoonmoeder.
Niet altijd, vaak echter wel. Marge van 99,99%quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schoonfamilie is dan ook per definitie kut
waarom?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben best bang voor mijn schoonmoeder.
Weet je wat leuk is?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja bij mij staat er gewoon radio tift op, teringzooi. Heel de dag oor-ebola
Ik print dit uit en hang dit op .. ingelijst in de wc.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schoonfamilie is dan ook per definitie kut
Ja welcome to my f'king life. Ik word daar soms een beetje humeurig van.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is?
Sky radio.
In de kerstperiode.
HNGGGGGGG
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef Makoto het volgende:
[..]
Niet altijd, vaak echter wel. Marge van 99,99%
Ja eh.. omdat het zo is.quote:
Tegeltjes, lekker hip hehquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of op een tegeltje.
Ik twijfel nog.
Geen probleem Piet, ik ben van de statistieken en jij voor het sociale gedeelte.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja welcome to my f'king life. Ik word daar soms een beetje humeurig van.
wit en blauw. Kan niet hipperquote:
Nee dat niet, ik weet niet wat mijn imago is eigenlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Sta jij bekend op de werkvloer als "die stillë?"
Of op een rieten bloemen mand waar normaal gesproken home ofzo op staatquote:
Groetjes de Xenosquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:54 schreef Makoto het volgende:
[..]
Of op een rieten bloemen mand waar normaal gesproken home ofzo op staat.
En interieur van alle tokkie moeders.quote:
Zo'n bank met een viezige plaid vol met vlekkenquote:
Vraag om pics van haar dochterquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:56 schreef Makoto het volgende:
Gvd, collega tegenover me praat altijd de oren van je kop af. Nu gaat t over de dochter die morgen een paardrij wedstrijd ding heeft.
Ja mooi manquote:
Is 11 ofzo man.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vraag om pics van haar dochter
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vraag om pics van haar dochter Paard
Love itquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n bank met een viezige plaid vol met vlekken
Precies,quote:
quote:
Zeg dat ze haar paardebek dicht moet houdenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:56 schreef Makoto het volgende:
Gvd, collega tegenover me praat altijd de oren van je kop af. Nu gaat t over de dochter die morgen een paardrij wedstrijd ding heeft.
Ja maar dan ben ik weer zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg dat ze haar paardebek moet houden
En de opwarming van de aarde dan ?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:58 schreef Makoto het volgende:
HAHAHAHA IK WIST HET, HET GAAT OVER D'R MAN NU
Het ging er over dat ie moest werken bij de feyenoord wedstrijd, praktisch hetzelfde dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de opwarming van de aarde dan ?
Roffaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:01 schreef Makoto het volgende:
[..]
Het ging er over dat ie moest werken bij de feyenoord wedstrijd, praktisch hetzelfde dus.
Ik woon ook niet in R'dam.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrijwillig bij Feyenoord willen werken
Godverdomme man
Ik ook niet.quote:
Hoiquote:
Wat dan wel?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Sommige plekken zijn wel oke, maar ik denk niet dat het ooit mijn voorkeursstad wordt om te wonen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:02 schreef Makoto het volgende:
En ook niet in A'dam. En ook niet in dat kut tilburg of brabant.
Den Haag natuurlijkquote:
Lol bedoelde limburgquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Den Haag natuurlijk
Mooie stad achter de duinen
Oke, reserve Belgiequote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:06 schreef gianni61 het volgende:
mensen die roffa zeggen
reserve rifaapjes
Ik heb niets tegen Rotterdam.quote:
Vinden wij ook.quote:
Ik welquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:06 schreef gianni61 het volgende:
mensen die roffa zeggen
reserve rifaapjes
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Jawel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
4e en ik hebben een goede verstandhouding wat dat betreft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel.heb dat huis niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TRquote:
Gewoon TR machen, houdt het vanzelf opquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ontvang dagelijks doodsverwensingen van 4e
Ja nee oke, maar je hebt toch wel een trap of zat die optie er niet bij?quote:
meestal niet via fokquote:
meerdere zelfs, maar nog niet van af gevallen. sorryquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee oke, maar je hebt toch wel een trap of zat die optie er niet bij?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Users uitmaken voor oorlogsmisdadigers, TR
quote:
Jammerquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meestal niet via fok
[..]
meerdere zelfs, maar nog niet van af gevallen. sorry
1656 maand ban uitlokkend gedrag, TRquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga net zo lang door tot dat het 1656 maanden wordt
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1656 maand ban uitlokkend gedrag, TR
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
1656 maand ban uitlokkend gedrag, TR
Geyl.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb in 1 oor 5 gaatjesu mirrin bro?
quote:Opnieuw te koop wegens het niet nakomen van een afspraak
[...]
Graag een leuk bod en geen patiënten die eerst nog aan hun vrouw moeten vragen om geld .
nee, rech... aaaaahhahahahahahaquote:
Dit was echt een heel beroerde woordgrap, maar omdat jij hem maakte moest ik toch rollen op de vloer lachend, hard en luidquote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit was echt een heel beroerde woordgrap, maar omdat jij hem maakte moest ik toch rollen op de vloer lachend, hard en luid
Doei niels!quote:
Haha die banquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:00 schreef Toto69 het volgende:
BUG / Woord 'Ziggo' in andere kleur en met lijntje er onder
Ja geen idee..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom zou je 138 jaar ban willen hebben?
Speklapjes op de bbqquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal aan je denken als ik de volgende keer spare ribs op de bbq werp
Meh, beetje makkelijk. Had er boven moeten staan... maar moest wel lachenquote:
Danny laat zich wel lekker kennenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:00 schreef Toto69 het volgende:
BUG / Woord 'Ziggo' in andere kleur en met lijntje er onder
Ken je Geriit?quote:
Je weet dat je een ban riskeert he?quote:
Voor de zekerheid naast de TR Danny een DM gedaanquote:
Alweeerrquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je weet dat je als je Danny zo omschrijft je een ban riskeert he?
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voor de zekerheid naast de TR Danny een DM gedaan met link naar deze post
Hardopquote:
Op jou kan ik rekenen WCHquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:08 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Voor de zekerheid naast de TR Danny een DM gedaan met link naar deze post
Ja maar dat rijmt niet,quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:15 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Eigenlijk meer van vanilleyoghurt
Viezerikkkkkkkkkkkkkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Of weet je wat lekker is, eerst van die spuitslagroom in je schaaltje, en dan vanillevla eroverheen
Met vanille suiker erdoorheenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewone slagroom
Wat.quote:
Vanille suiker door de slagroom.quote:
Want slagroom is niet zoet genoeg?quote:
Als je het zelf opklopt, nee.quote:
Hij weet shit!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die spuitbusrommel die na een halve minuut inzakt kun je ook geen slagroom noemen
Je geeft gewoon onvolledige informatie. Bah.quote:
Nee, voor mij is het redelijk vanzelfsprekend om slagroom zelf op te kloppen ipv uit een slagroombus, sorry nog héquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je geeft gewoon onvolledige informatie. Bah.
Jij zegt gvd alleen vanillesuiker met slagroom. WTF. Echt, doe normaal.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, voor mij is het redelijk vanzelfsprekend om slagroom zelf op te kloppen ipv uit een slagroombus, sorry nog hé![]()
of je moet al een extra slagroomspuitbus hebben met lachgaspatronenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, voor mij is het redelijk vanzelfsprekend om slagroom zelf op te kloppen ipv uit een slagroombus, sorry nog hé![]()
Deze dingenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
En ga al helemaal niet stoer doen met deze uitspraken, kneusboy.quote:
Hou je nou eens rustigquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zegt gvd alleen vanillesuiker met slagroom. WTF. Echt, doe normaal.
Junk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je moet al een extra slagroomspuitbus hebben met lachgaspatronen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zegt gvd alleen vanillesuiker met slagroom. WTF. Echt, doe normaal.
Een kidde jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je moet al een extra slagroomspuitbus hebben met lachgaspatronen
Huilie huiliequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En ga al helemaal niet stoer doen met deze uitspraken, kneusboy.
persoonlijk vind ik er geen reet aan, maar het schijnt populair te zijn onder mensen die te gierig zijn om gewone drugs te kopenquote:
Ja.quote:
De enige waar ik van weet die dit wel eens deed was ook een dikke pauperjunkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik er geen reet aan, maar het schijnt populair te zijn onder mensen die te gierig zijn om gewone drugs te kopen
Gozer, hou gewoon je bek met je vanillesuiker met slagroom. Slagroom is al zoet genoeg van zichzelf, als je het zoeter wil, gebruik je honing. Niet fucking vanillesuiker. Wat een amateur. Man man man.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:26 schreef Makoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is gvd ook gewoon slagroom
Lekker jongen! Zo heet het ook. Laat je niet kisten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hemel, ik noem het altijd de slagroomspuit
en terechtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De enige waar ik van weet die dit wel eens deed was ook een dikke pauperjunkdus idd. Klinkt aannemelijk. Zelf nooit gedaan. Alleen zeer hoge kwalitatieve designer drugs voor mij
Zit je lekker op je afterparty met een kidde jezelf laveloos te spuitenquote:
Ik ben bang voor chloro en doe alles wat ze zegtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Lekker jongen! Zo heet het ook. Laat je niet kisten.
calm your tits, chloortjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gozer, hou gewoon je bek met je vanillesuiker met slagroom. Slagroom is al zoet genoeg van zichzelf, als je het zoeter wil, gebruik je honing. Niet fucking vanillesuiker. Wat een amateur. Man man man.
Zijn wel leuke apparaten. Altijd leuk als je mensen hebt die daar geen ervaring mee hebben. Zo'n ding kan hard uit elkaar klappen als je 'm openmaakt zonder eerst helemaal leeg te spuiten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hemel, ik noem het altijd de slagroomspuit
Pik, koop jij eens zo'n pakje slagroom. Klop het op (als je daar al toe in staat bent, anders even googlen hoe het moet) en neem dan zonder iets er in te flikkeren een hapje. Maak dan twee schaaltjes één met honing en één met vanillesuiker, en dan mag je mij eens gaan vertellen wat lekkerder is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gozer, hou gewoon je bek met je vanillesuiker met slagroom. Slagroom is al zoet genoeg van zichzelf, als je het zoeter wil, gebruik je honing. Niet fucking vanillesuiker. Wat een amateur. Man man man.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben bang voor chloro en doe alles wat ze zegt
ik ken mensen die een heel weekend in een vakantiehuisje hebben gezeten met alleen maar kratten bier en een slagroomspuitquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je lekker op je afterparty met een kidde jezelf laveloos te spuiten
Het hek is nu van de dam.quote:
Gvdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken mensen die een heel weekend in een vakantiehuisje hebben gezeten met alleen maar kratten bier en een slagroomspuit
Gast, je bent 17 en een botje, ik breek jou in drieën terwijl ik slagroom opklop.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:30 schreef Makoto het volgende:
[..]
Pik, koop jij eens zo'n pakje slagroom. Klop het op (als je daar al toe in staat bent, anders even googlen hoe het moet) en neem dan zonder iets er in te flikkeren een hapje. Maak dan twee schaaltjes één met honing en één met vanillesuiker, en dan mag je mij eens gaan vertellen wat lekkerder is.
Hard gewordenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gast, je bent 17 en een botje, ik breek jou in drieën terwijl ik slagroom opklop.
hmm, bedankt voor de mental imagequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gast, je bent 17 en een botje, ik breek jou in drieën terwijl ik slagroom opklop.
Dat vroeg ik niet, maar zo kan het ook natuurlijk. Wanneer heb je tijd? Neem ik de vanille suiker voor je meequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wat je vroeg. Je bent bij dezen officieel een mongool.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, maar zo kan het ook natuurlijk. Wanneer heb je tijd? Neem ik de vanille suiker voor je mee
Ehm, jij was diegene toch die in de war was over de slagroom? Niet ikquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wat je vroeg. Je bent bij dezen officieel een mongool.
Nee, ik verbaasde me over jouw gore combinatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:34 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ehm, jij was diegene toch die in de war was over de slagroom? Niet ik
Wat. Waar hoequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent de enige
en hij was er net nog
Veer poste en toen poste hij ook en daarna niet meer toen veer ook niet meer poste. Denk nog geen 2 uur terug.quote:
Ehm, mosselen met slagroom. Dat is pas goor. Je hebt het waarschijnlijk nog nooit op. Of wel, en toen zei je hoe lekker die slagroom was maar je wist niet dat er vanillesuiker in zatquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik verbaasde me over jouw gore combinatie.
Wat een hoer.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Veer poste en toen poste hij ook en daarna niet meer toen veer ook niet meer poste. Denk nog geen 2 uur terug.
Eh. wow. ok ;oquote:
fixedquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Fittie om slagroomonly on FOK! met chloro
Gast, je bent vermoeiend. Ik heb meer ervaring met wat voor soort slagroom dan ook dan jij met masturberen hebt. Hou. Je. Bek.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ehm, mosselen met slagroom. Dat is pas goor. Je hebt het waarschijnlijk nog nooit op. Of wel, en toen zei je hoe lekker die slagroom was maar je wist niet dat er vanillesuiker in zat.
Soms. :$quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
biedt hij seksuele diensten aan voor geld?
Hahahahahaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gast, je bent vermoeiend. Ik heb meer ervaring met wat voor soort slagroom dan ook dan jij met masturberen hebt. Hou. Je. Bek.
Sorry dat ik je slagroom kennis heb onderschat hé, nog steeds apart dat je die met vanille suiker niet kent..quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gast, je bent vermoeiend. Ik heb meer ervaring met wat voor soort slagroom dan ook dan jij met masturberen hebt. Hou. Je. Bek.
Welnee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb jij hier al eens gebruik van gemaakt?
Te weinig goud en bruin.quote:
1 reactie 2x quoten en 2x op reagerenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Sorry dat ik je slagroom kennis heb onderschat hé, nog steeds apart dat je die met vanille suiker niet kent..
Gewoon je grote smoel houden, baby born.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:43 schreef Makoto het volgende:
[..]
Sorry dat ik je slagroom kennis heb onderschat hé, nog steeds apart dat je die met vanille suiker niet kent..
Noem je me oud?!quote:
Waarom gelijk die persoonlijke aanvalletjes, wat zit je dwars schatje?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon je grote smoel houden, baby born.
quote:
Jij, je bent vermoeiend.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Waarom gelijk die persoonlijke aanvalletjes, wat zit je dwars schatje?
Hou jij je maar dat beeld hoor ventquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet ik inmiddelstoch hou ik me dit beeld, past beter bij haar manier van posten...
Ben gewoon een devil in disguisequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet ik inmiddelstoch hou ik me dit beeld, past beter bij haar manier van posten...
Dit is zoooo fucking lekkerquote:
Dit stel ik op prijs! Bedanktquote:
Wow, een artikel op internet. Ben zo onder de indruk.quote:
Wat betreft dit soort dingen doe ik nooit moeilijk iddquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Cool dat dat mag, je bent niet moeilijk
http://www.volkskrant.nl/(...)ik-slagroom~a650760/quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, een artikel op internet. Ben zo onder de indruk.
Je bent mijn BFFquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat betreft dit sorot dingen doe ik nooit moeilijk idd
Niet te hard van stapel lopen. Wij zijn internetkennissenquote:
Ik heb niet zo veel inmijn leven, dit is de absolute top tot nu toe, ik ben in extasequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen. Wij zijn internetkennissen
Tief gewoon op met je slagroom. Godkk manquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:49 schreef Makoto het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ik-slagroom~a650760/
die zijn ook echt hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk dat de illuminati echt is. Zal straks wat artikelen van internet plukken. Dan zijn jullie zeker weten ook overtuigd.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn ook echt hoor
maar chloro, liefje, wat ga je vandaag koken?
quote:
trquote:
Jij hebt zeker dezelfde artikelen gelezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn ook echt hoor
maar chloro, liefje, wat ga je vandaag koken?
whuttttquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel inmijn leven, dit is de absolute top tot nu toe, ik ben in extase
dqod gespot.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef madeliefff het volgende:
Er was net een meisje in eenn winkeltje op het station die vroeg of ze een wc hebben omdat ze heel nodig moest. Nou die hadden ze niet;, ze verwezen haar door naar de wc op station 2 ....toen zei het meisje " of hebben jullie een emmer, ik moet echt nodig" vet zielig en ook een beetje raar. Wou ze voor al die mensen op ern emmer gaan zitten?
Geniet er van!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel inmijn leven, dit is de absolute top tot nu toe, ik ben in extase
en toen? ben je haar gevolgd? heb je haar een plastic zak gegeven?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef madeliefff het volgende:
Er was net een meisje in eenn winkeltje op het station die vroeg of ze een wc hebben omdat ze heel nodig moest. Nou die hadden ze niet;, ze verwezen haar door naar de wc op station 2 ....toen zei het meisje " of hebben jullie een emmer, ik moet echt nodig" vet zielig en ook een beetje raar. Wou ze voor al die mensen op ern emmer gaan zitten?
Madeliefffquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef madeliefff het volgende:
quote:
hmm, groene asperges. goeie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij hebt zeker dezelfde artikelen gelezen.![]()
Ik ga quiche maken met groene asperges. Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |