Als je het zelf opklopt, nee.quote:
Hij weet shit!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die spuitbusrommel die na een halve minuut inzakt kun je ook geen slagroom noemen
Je geeft gewoon onvolledige informatie. Bah.quote:
Nee, voor mij is het redelijk vanzelfsprekend om slagroom zelf op te kloppen ipv uit een slagroombus, sorry nog héquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je geeft gewoon onvolledige informatie. Bah.
Jij zegt gvd alleen vanillesuiker met slagroom. WTF. Echt, doe normaal.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, voor mij is het redelijk vanzelfsprekend om slagroom zelf op te kloppen ipv uit een slagroombus, sorry nog hé![]()
of je moet al een extra slagroomspuitbus hebben met lachgaspatronenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nee, voor mij is het redelijk vanzelfsprekend om slagroom zelf op te kloppen ipv uit een slagroombus, sorry nog hé![]()
Deze dingenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:24 schreef Makoto het volgende:
[..]
En ga al helemaal niet stoer doen met deze uitspraken, kneusboy.quote:
Hou je nou eens rustigquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zegt gvd alleen vanillesuiker met slagroom. WTF. Echt, doe normaal.
Junk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je moet al een extra slagroomspuitbus hebben met lachgaspatronen
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij zegt gvd alleen vanillesuiker met slagroom. WTF. Echt, doe normaal.
Een kidde jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
of je moet al een extra slagroomspuitbus hebben met lachgaspatronen
Huilie huiliequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En ga al helemaal niet stoer doen met deze uitspraken, kneusboy.
persoonlijk vind ik er geen reet aan, maar het schijnt populair te zijn onder mensen die te gierig zijn om gewone drugs te kopenquote:
Ja.quote:
De enige waar ik van weet die dit wel eens deed was ook een dikke pauperjunkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik er geen reet aan, maar het schijnt populair te zijn onder mensen die te gierig zijn om gewone drugs te kopen
Gozer, hou gewoon je bek met je vanillesuiker met slagroom. Slagroom is al zoet genoeg van zichzelf, als je het zoeter wil, gebruik je honing. Niet fucking vanillesuiker. Wat een amateur. Man man man.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:26 schreef Makoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is gvd ook gewoon slagroom
Lekker jongen! Zo heet het ook. Laat je niet kisten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hemel, ik noem het altijd de slagroomspuit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |