Ik heb in 1 oor 5 gaatjesquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:06 schreef Erno-BE het volgende:
Piercings zijn sowieso een terechte klacht.
Aan ieder oor één gaatje kan nog wel, maar meer absoluut niet
Ruimte genoeg in de flaporen van jequote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb in 1 oor 5 gaatjesu mirrin bro?
Zyzz?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 00:21 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb in 1 oor 5 gaatjesu mirrin bro?
De piercings maken het net wat ongepolijster en dat is prikkelend.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nee. Die vrouwen zijn ondanks die piercing gewoon knap.
Gekomen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Allerlei soorten piercings, maar goed dat vind ik ook van tatoeages, allemaal zelfverminking. Vooral piercings in het gezicht.
Een neuspiercing kan alleen als je een stier bent.
[ afbeelding ]
Ja dit jaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:00 schreef Frank_Drebin het volgende:
Allerlei soorten piercings, maar goed dat vind ik ook van tatoeages, allemaal zelfverminking. Vooral piercings in het gezicht.
Een neuspiercing kan alleen als je een stier bent.
[ afbeelding ]
Ik wist dat jij hier weer wat uit je collectie kwam postenquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:04 schreef Hexagon het volgende:
Hoewel niet mijn favoriet, neusvleugel is idd veel mooier, is het bij sommige vrouwen best oke.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je moet je smaak natuurlijk wel een beetje verdedigenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:42 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Ik wist dat jij hier weer wat uit je collectie kwam posten
kom voelequote:
Precies ditquote:Op vrijdag 22 mei 2015 14:11 schreef NobodyKers het volgende:
Ik vind het altijd tyfus aso en tokkie-achtig staan. Zelfs als ze knap zijn.
Piercings kan je eruit halen... Aa tattoos zit je vastquote:Op zaterdag 23 mei 2015 11:23 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso piercings
Ik krijg vaak de vraag waarom ik geen piercings heb, want je hebt toch ook tattoos?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |