en terechtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
De enige waar ik van weet die dit wel eens deed was ook een dikke pauperjunkdus idd. Klinkt aannemelijk. Zelf nooit gedaan. Alleen zeer hoge kwalitatieve designer drugs voor mij
Zit je lekker op je afterparty met een kidde jezelf laveloos te spuitenquote:
Ik ben bang voor chloro en doe alles wat ze zegtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:29 schreef Makoto het volgende:
[..]
Lekker jongen! Zo heet het ook. Laat je niet kisten.
calm your tits, chloortjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gozer, hou gewoon je bek met je vanillesuiker met slagroom. Slagroom is al zoet genoeg van zichzelf, als je het zoeter wil, gebruik je honing. Niet fucking vanillesuiker. Wat een amateur. Man man man.
Zijn wel leuke apparaten. Altijd leuk als je mensen hebt die daar geen ervaring mee hebben. Zo'n ding kan hard uit elkaar klappen als je 'm openmaakt zonder eerst helemaal leeg te spuiten.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hemel, ik noem het altijd de slagroomspuit
Pik, koop jij eens zo'n pakje slagroom. Klop het op (als je daar al toe in staat bent, anders even googlen hoe het moet) en neem dan zonder iets er in te flikkeren een hapje. Maak dan twee schaaltjes één met honing en één met vanillesuiker, en dan mag je mij eens gaan vertellen wat lekkerder is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gozer, hou gewoon je bek met je vanillesuiker met slagroom. Slagroom is al zoet genoeg van zichzelf, als je het zoeter wil, gebruik je honing. Niet fucking vanillesuiker. Wat een amateur. Man man man.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben bang voor chloro en doe alles wat ze zegt
ik ken mensen die een heel weekend in een vakantiehuisje hebben gezeten met alleen maar kratten bier en een slagroomspuitquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit je lekker op je afterparty met een kidde jezelf laveloos te spuiten
Het hek is nu van de dam.quote:
Gvdquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken mensen die een heel weekend in een vakantiehuisje hebben gezeten met alleen maar kratten bier en een slagroomspuit
Gast, je bent 17 en een botje, ik breek jou in drieën terwijl ik slagroom opklop.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:30 schreef Makoto het volgende:
[..]
Pik, koop jij eens zo'n pakje slagroom. Klop het op (als je daar al toe in staat bent, anders even googlen hoe het moet) en neem dan zonder iets er in te flikkeren een hapje. Maak dan twee schaaltjes één met honing en één met vanillesuiker, en dan mag je mij eens gaan vertellen wat lekkerder is.
Hard gewordenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gast, je bent 17 en een botje, ik breek jou in drieën terwijl ik slagroom opklop.
hmm, bedankt voor de mental imagequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gast, je bent 17 en een botje, ik breek jou in drieën terwijl ik slagroom opklop.
Dat vroeg ik niet, maar zo kan het ook natuurlijk. Wanneer heb je tijd? Neem ik de vanille suiker voor je meequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wat je vroeg. Je bent bij dezen officieel een mongool.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet, maar zo kan het ook natuurlijk. Wanneer heb je tijd? Neem ik de vanille suiker voor je mee
Ehm, jij was diegene toch die in de war was over de slagroom? Niet ikquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het interesseert me niet wat je vroeg. Je bent bij dezen officieel een mongool.
Nee, ik verbaasde me over jouw gore combinatie.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:34 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ehm, jij was diegene toch die in de war was over de slagroom? Niet ik
Wat. Waar hoequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent de enige
en hij was er net nog
Veer poste en toen poste hij ook en daarna niet meer toen veer ook niet meer poste. Denk nog geen 2 uur terug.quote:
Ehm, mosselen met slagroom. Dat is pas goor. Je hebt het waarschijnlijk nog nooit op. Of wel, en toen zei je hoe lekker die slagroom was maar je wist niet dat er vanillesuiker in zatquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ik verbaasde me over jouw gore combinatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |