wink ;pquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:41 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ahahahahaaaa xD ik snap hem ahahahaha volle zalen trekken ahahahahahaaa xD als in aftrekken xD
Oke, sorry. Kan je dan niet beter de focus verleggen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:35 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ah meneer weet alle ins en outsmaar je zit er wel naast helaas. Had het liever ook niet ontzettend druk.
Ik waardeer je pogingen tot wijze lessen enzo maar laat mij maar gewoon.. ik red me primaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oke, sorry. Kan je dan niet beter de focus verleggen?
Lekker stampen tochquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Happy hardcore over de werkvloer.
Moet gewoon kunnen.
Ja ik zit al klaar met mn klompen op het bureauquote:
sowiesoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Happy hardcore over de werkvloer.
Moet gewoon kunnen.
Beter is gewoon ambient.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag wat mij betreft ook metal of hardstyle zijn.. maar er zit iemand in het kamertje naast mij
Bang zijn voor anderenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mag wat mij betreft ook metal of hardstyle zijn.. maar er zit iemand in het kamertje naast mij
Progressive.quote:
Ik ben best bang voor mijn schoonmoeder.quote:
Ja bij mij staat er gewoon radio tift op, teringzooi. Heel de dag oor-ebolaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Progressive.
Maar dat draait de radio niet.
Schoonfamilie is dan ook per definitie kutquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben best bang voor mijn schoonmoeder.
Niet altijd, vaak echter wel. Marge van 99,99%quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schoonfamilie is dan ook per definitie kut
waarom?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben best bang voor mijn schoonmoeder.
Weet je wat leuk is?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja bij mij staat er gewoon radio tift op, teringzooi. Heel de dag oor-ebola
Ik print dit uit en hang dit op .. ingelijst in de wc.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Schoonfamilie is dan ook per definitie kut
Ja welcome to my f'king life. Ik word daar soms een beetje humeurig van.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is?
Sky radio.
In de kerstperiode.
HNGGGGGGG
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef Makoto het volgende:
[..]
Niet altijd, vaak echter wel. Marge van 99,99%
Ja eh.. omdat het zo is.quote:
Tegeltjes, lekker hip hehquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of op een tegeltje.
Ik twijfel nog.
Geen probleem Piet, ik ben van de statistieken en jij voor het sociale gedeelte.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja welcome to my f'king life. Ik word daar soms een beetje humeurig van.
wit en blauw. Kan niet hipperquote:
Nee dat niet, ik weet niet wat mijn imago is eigenlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Sta jij bekend op de werkvloer als "die stillë?"
Of op een rieten bloemen mand waar normaal gesproken home ofzo op staatquote:
Groetjes de Xenosquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:54 schreef Makoto het volgende:
[..]
Of op een rieten bloemen mand waar normaal gesproken home ofzo op staat.
En interieur van alle tokkie moeders.quote:
Zo'n bank met een viezige plaid vol met vlekkenquote:
Vraag om pics van haar dochterquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:56 schreef Makoto het volgende:
Gvd, collega tegenover me praat altijd de oren van je kop af. Nu gaat t over de dochter die morgen een paardrij wedstrijd ding heeft.
Ja mooi manquote:
Is 11 ofzo man.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vraag om pics van haar dochter
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vraag om pics van haar dochter Paard
Love itquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n bank met een viezige plaid vol met vlekken
Precies,quote:
quote:
Zeg dat ze haar paardebek dicht moet houdenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:56 schreef Makoto het volgende:
Gvd, collega tegenover me praat altijd de oren van je kop af. Nu gaat t over de dochter die morgen een paardrij wedstrijd ding heeft.
Ja maar dan ben ik weer zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg dat ze haar paardebek moet houden
En de opwarming van de aarde dan ?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:58 schreef Makoto het volgende:
HAHAHAHA IK WIST HET, HET GAAT OVER D'R MAN NU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |