Tegeltjes, lekker hip hehquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of op een tegeltje.
Ik twijfel nog.
Geen probleem Piet, ik ben van de statistieken en jij voor het sociale gedeelte.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:52 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja welcome to my f'king life. Ik word daar soms een beetje humeurig van.
wit en blauw. Kan niet hipperquote:
Nee dat niet, ik weet niet wat mijn imago is eigenlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Sta jij bekend op de werkvloer als "die stillė?"
Of op een rieten bloemen mand waar normaal gesproken home ofzo op staatquote:
Groetjes de Xenosquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:54 schreef Makoto het volgende:
[..]
Of op een rieten bloemen mand waar normaal gesproken home ofzo op staat.
En interieur van alle tokkie moeders.quote:
Zo'n bank met een viezige plaid vol met vlekkenquote:
Vraag om pics van haar dochterquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:56 schreef Makoto het volgende:
Gvd, collega tegenover me praat altijd de oren van je kop af. Nu gaat t over de dochter die morgen een paardrij wedstrijd ding heeft.
Ja mooi manquote:
Is 11 ofzo man.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vraag om pics van haar dochter
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Vraag om pics van haar dochter Paard
Love itquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n bank met een viezige plaid vol met vlekken
Precies,quote:
quote:
Zeg dat ze haar paardebek dicht moet houdenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:56 schreef Makoto het volgende:
Gvd, collega tegenover me praat altijd de oren van je kop af. Nu gaat t over de dochter die morgen een paardrij wedstrijd ding heeft.
Ja maar dan ben ik weer zo.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeg dat ze haar paardebek moet houden
En de opwarming van de aarde dan ?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:58 schreef Makoto het volgende:
HAHAHAHA IK WIST HET, HET GAAT OVER D'R MAN NU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |