Ben gewoon een devil in disguisequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Weet ik inmiddelstoch hou ik me dit beeld, past beter bij haar manier van posten...
Dit is zoooo fucking lekkerquote:
Dit stel ik op prijs! Bedanktquote:
Wow, een artikel op internet. Ben zo onder de indruk.quote:
Wat betreft dit soort dingen doe ik nooit moeilijk iddquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Cool dat dat mag, je bent niet moeilijk
http://www.volkskrant.nl/(...)ik-slagroom~a650760/quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wow, een artikel op internet. Ben zo onder de indruk.
Je bent mijn BFFquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat betreft dit sorot dingen doe ik nooit moeilijk idd
Niet te hard van stapel lopen. Wij zijn internetkennissenquote:
Ik heb niet zo veel inmijn leven, dit is de absolute top tot nu toe, ik ben in extasequote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet te hard van stapel lopen. Wij zijn internetkennissen
Tief gewoon op met je slagroom. Godkk manquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:49 schreef Makoto het volgende:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)ik-slagroom~a650760/
die zijn ook echt hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:49 schreef Chloroform het volgende:
Ik denk dat de illuminati echt is. Zal straks wat artikelen van internet plukken. Dan zijn jullie zeker weten ook overtuigd.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn ook echt hoor
maar chloro, liefje, wat ga je vandaag koken?
quote:
trquote:
Jij hebt zeker dezelfde artikelen gelezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zijn ook echt hoor
maar chloro, liefje, wat ga je vandaag koken?
whuttttquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel inmijn leven, dit is de absolute top tot nu toe, ik ben in extase
dqod gespot.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef madeliefff het volgende:
Er was net een meisje in eenn winkeltje op het station die vroeg of ze een wc hebben omdat ze heel nodig moest. Nou die hadden ze niet;, ze verwezen haar door naar de wc op station 2 ....toen zei het meisje " of hebben jullie een emmer, ik moet echt nodig" vet zielig en ook een beetje raar. Wou ze voor al die mensen op ern emmer gaan zitten?
Geniet er van!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik heb niet zo veel inmijn leven, dit is de absolute top tot nu toe, ik ben in extase
en toen? ben je haar gevolgd? heb je haar een plastic zak gegeven?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef madeliefff het volgende:
Er was net een meisje in eenn winkeltje op het station die vroeg of ze een wc hebben omdat ze heel nodig moest. Nou die hadden ze niet;, ze verwezen haar door naar de wc op station 2 ....toen zei het meisje " of hebben jullie een emmer, ik moet echt nodig" vet zielig en ook een beetje raar. Wou ze voor al die mensen op ern emmer gaan zitten?
Madeliefffquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:50 schreef madeliefff het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |