quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Dinsdag 19 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Dinsdag 19 mei - 21:00: Eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival met Trijntje Oosterhuis
Donderdag 21 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Donderdag 21 mei - 21:00: Tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival
Zaterdag 23 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00: Finale Eurovisie Songfestival
Ik vind dit net zo tenenkrommend. Mierzoete jeuk om te kotsenquote:
quote:
wat moet deze poolse dan wel niet zeggen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje een houten kont van het 1,5 uur zitten
gunfactorquote:
Het nummer is niks, maar de achtergrond vind ik mooiquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dit net zo tenenkrommend. Mierzoete jeuk om te kotsen
HAHA JA HERHAAL HEM NOG MAAR EEN KEERquote:
Het is dat jullie het schrijven, ik kijk met een half oog, luister alleen en lees hier nonstopquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat moet deze poolse dan wel niet zeggen?
Rolstoel is extra zielig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef madeliefff het volgende:
wrm laten ze haar in een rolstoel zitten, ze had ook op iets leukers kunnen zitten...een piano ofzo
Israël, King of Fun.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Welk land was die leuke Balkandinges met die man?
Over een kandidaat die een auto ongeluk heeft gehad en daardoor verlamd is geraakt, inderdaad ->quote:
Montenegro?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Dat was een jongetjequote:
Hoe moet ze dat podium dan weer af?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef madeliefff het volgende:
wrm laten ze haar in een rolstoel zitten, ze had ook op iets leukers kunnen zitten...een piano ofzo
Monte negro?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
quote:
Ja! Dank je.quote:
Cyprus en Tsjechie en Zwitserland ben ik niet mee eensquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, van mij mogen de volgende acts door:
Letland
Zweden
Zwitserland
Portugal
Tsjechie
Cyprus
Slovenie
Montenegro
en dan nog 2 maar geen idee wat ik wil
Niet slechter dan het onze.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
San Marino heeft met afstand het slechtste lied dit jaar.
Zwitserland hoort wel bij mijn top 5. Tsjechie en Cyprus kunnen me gestolen worden, maar ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:26 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Cyprus en Tsjechie en Zwitserland ben ik niet mee eens
Nu overdrijf je het. Ik vond ons heus wel beter dan San Marino.quote:
lijkt me dat dat niet zo moeilijk op te lossen isquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe moet ze dat podium dan weer af?
Podim even laten kantelen?
Paar betere liedjes, maar voornamelijk de beelden beter ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:27 schreef Martinello het volgende:
Hat was vooral visueel boeiend vanavond.
San Marino had een betere achtergrond.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:26 schreef marcodej het volgende:
San Marino strijdt met Nederland om de slechtste act ooit.
Ik echt niet. Beide niet goed, maar wij waren wel echt vreselijk. Over de act van San Marino was langer nagedacht, daar durf ik om te wedden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu overdrijf je het. Ik vond ons heus wel beter dan San Marino.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef GTSTFreakje het volgende:
Mijn lijstje (die ik al 2 x gepost heb maar boeiend):
Sweden
Israel
Azerbaijan
Montenegro
Ireland
Lithuania
Malta
Norway
Latvia
Slovenia
beter drankspelletje wat ik de vorige keer had.. drinken elke keer als er een vlag in beeld komtquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef Ewelina het volgende:
Nieuw drankspelletje: zuipen als een cape in beeld komt.![]()
Ja, de act van Nederland was abominabel maar het was toch wel effe wat zuiverder gezongen en een iets betere compositie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik echt niet. Beide niet goed, maar wij waren wel echt vreselijk. Over de act van San Marino was langer nagedacht, daar durf ik om te wedden.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het echt schandalig vinden als Letland en Slovenie er niet doorheen komen, die landen hebben al niet veel succes en dit jaar horen ze echt bij de meest fantastische liedjes van het festival
wijs letvia eens aan op de kaart?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:29 schreef madeliefff het volgende:
ik vond latvia het leukste nummer hebben
Slovenie moet sowieso echt door inderdaad.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Letland
2. Zweden
3. Zwitserland
4. Portugal
5. Slovenie
de rest boeit me niet echt.
haha wat is letvia?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wijs letvia eens aan op de kaart?
nederlandquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik hoop
IJsland
Litouwen
Portugal
Israel
Noorwegen
Zweden
Zwitserland
Polen (gunfactor)
Nederland
Het ziet eruit als poule D van de EK kwalificatie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Letland
2. Zweden
3. Zwitserland
4. Portugal
5. Slovenie
de rest boeit me niet echt.
Litouwenquote:
Het kon Trijntje gewoon niks schelenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef Cee het volgende:
Het zegt wat dat de act van Polen minder statisch was dan dat van Nederland.
dat iemand nog leest wat is postquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Als Ijsland maar door is.
[ afbeelding ]
Cyprus er uit voor Maltaquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef L3gend het volgende:
Dit wordt hem
Zweden
Noorwegen
Slovenie
Azerbeidzjan
IJsland
Letland
Litouwen
Israel
Cyprus
Polen
De Polen hebben dan ook meer geld om te laten rollen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef Cee het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:32 schreef superniger het volgende:
Hopelijk krijgen we ook een ode aan Hitler
Dat iddquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we weer van die nutteloze filmpjes waardoor ze dadelijk tijd tekort komen voor de enveloppen..
"If this famous Austrian had had his way, all of Eurovision would be singing in German."quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:32 schreef superniger het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ziet eruit als poule D van de EK kwalificatie.
Ze heeft haar zenuwen overwonnen, daar ging het omquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kon Trijntje gewoon niks schelen
Latvia is Letlandquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik de spelling al geedit had. is het niet letland?
Hopelijk krijgen we ook een ode aan Hitler fritzl
Dan zou Israel vanavond alleen maar "Golden Star" hebben mogen zingen om daarna door de zijdeur te worden afgevoerd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
"If this famous Austrian had had his way, all of Eurovision would be singing in German."
En wat voelen we ons daar allemaal goed door he? Gezelligjesquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze heeft haar zenuwen overwonnen, daar ging het om
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zou Israel vanavond alleen maar "Golden Star" hebben mogen zingen om daarna door de zijdeur te worden afgevoerd.
Nee.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:34 schreef Stickertje het volgende:
was celine dion eigenlijk internationaal bekend voor ze esf won?
Trijntje heeft lol gehadquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het kon Trijntje gewoon niks schelen
ja precies letlandquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:33 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Latvia is Letland
Lithuania is Litouwen
De Poolse act liep beter.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef Cee het volgende:
HOLY CRAP.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan zou Israel vanavond alleen maar "Golden Star" hebben mogen zingen om daarna door de zijdeur te worden afgevoerd.
Oei.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mossad is ingelicht.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:
Maar Litouwen is ook goedquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:36 schreef BabeWatcher het volgende:
dan moet ik mijn lijstje aanpassen, waar ik Litouwen zei moet Letland staan. STOP !
Gloriousquote:
Ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:37 schreef Cee het volgende:
I'm the Golden Boy, come here to enjoy, I'm the King of Fun.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Mijn mening over Israel is definitief bijgesteld
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:37 schreef Cee het volgende:
I'm the Golden Boy, come here to enjoy, I'm the King of Fun.
Echt hè, hier ook, vond het na het zien van de clip echt vreselijk, nu ga ik er voorquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Mijn mening over Israel is definitief bijgesteld
je buurgenoot montenegro is ook leukquote:
Gouden schoentjes he, wie weet krijgen je Herreys een opvolgerquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt hè, hier ook, vond het na het zien van de clip echt vreselijk, nu ga ik er voor
quote:
VEEL beter ja.quote:
Ja briljant he? En ook een beetje van ons, want geschreven door Zeljko Joksimovicquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:38 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je buurgenoot montenegro is ook leuk
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gouden schoentjes he, wie weet krijgen je Herreys een opvolger
sowieso balkan nummersquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja briljant he? En ook een beetje van ons, want geschreven door Zeljko Joksimovic
Als je oren hebt is de keuze makkelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
ik twijfel nog of ik IJsland of Letland de beste vond van vanavond.
ik hoop het niet, ik moet morgen om 7 uur op mijn werk zijnquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:40 schreef JaneDoe het volgende:
zou het noemen van de uitslag vandaag langer duren dan dinsdag?
BabeWatcher luistert niet met z'n oren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als je oren hebt is de keuze makkelijk.
nou, vooraf hadden we ook weinig vertrouwenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:39 schreef marcodej het volgende:
Tsjonge, wat waren wij kansloos achteraf.
Wat was dat vorige event nou waar wij het nooit met elkaar eens waren?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Zweden, Noorwegen, Letland, Slovenië
Ze klinkt als een hamster op Red Bull?quote:
top2000?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:41 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat was dat vorige event nou waar wij het nooit met elkaar eens waren?
Weet ik.quote:
Wie betaalt bepaalt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:41 schreef KingRoland het volgende:
Dat Frans gedoe mogen ze ook afschaffen.
IJsland uiteraard!quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:39 schreef BabeWatcher het volgende:
ik twijfel nog of ik IJsland of Letland de beste vond van vanavond.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze klinkt als een hamster op Red Bull?
quote:
quote:
Hahaha echt he, teringjantjequote:
Lappi.quote:
waarom zou die uitkomen voor Engeland?quote:
ieder jaarquote:
Deze zijn wel heel slecht......al is het al beter dan semi-1quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:43 schreef TheVulture het volgende:
Dit duurt weer veel te lang, waarom zijn pogingen tot humor altijd zo jammerlijk op het ESF
True, ik bedoelde meer qua stijl van het liedjequote:Op donderdag 21 mei 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
waarom zou die uitkomen voor Engeland?
Die hebben al jaren geen fatsoenlijk nummer ingestuurd.quote:
genantquote:
Paul was goed.quote:
ze moeten nog een keer bonnie tyler sturenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die hebben al jaren geen fatsoenlijk nummer ingestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |