Zwitserland hoort wel bij mijn top 5. Tsjechie en Cyprus kunnen me gestolen worden, maar ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:26 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Cyprus en Tsjechie en Zwitserland ben ik niet mee eens
Nu overdrijf je het. Ik vond ons heus wel beter dan San Marino.quote:
lijkt me dat dat niet zo moeilijk op te lossen isquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe moet ze dat podium dan weer af?
Podim even laten kantelen?
Paar betere liedjes, maar voornamelijk de beelden beter ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:27 schreef Martinello het volgende:
Hat was vooral visueel boeiend vanavond.
San Marino had een betere achtergrond.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:26 schreef marcodej het volgende:
San Marino strijdt met Nederland om de slechtste act ooit.
Ik echt niet. Beide niet goed, maar wij waren wel echt vreselijk. Over de act van San Marino was langer nagedacht, daar durf ik om te wedden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu overdrijf je het. Ik vond ons heus wel beter dan San Marino.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef GTSTFreakje het volgende:
Mijn lijstje (die ik al 2 x gepost heb maar boeiend):
Sweden
Israel
Azerbaijan
Montenegro
Ireland
Lithuania
Malta
Norway
Latvia
Slovenia
beter drankspelletje wat ik de vorige keer had.. drinken elke keer als er een vlag in beeld komtquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:28 schreef Ewelina het volgende:
Nieuw drankspelletje: zuipen als een cape in beeld komt.![]()
Ja, de act van Nederland was abominabel maar het was toch wel effe wat zuiverder gezongen en een iets betere compositie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:29 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik echt niet. Beide niet goed, maar wij waren wel echt vreselijk. Over de act van San Marino was langer nagedacht, daar durf ik om te wedden.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik zou het echt schandalig vinden als Letland en Slovenie er niet doorheen komen, die landen hebben al niet veel succes en dit jaar horen ze echt bij de meest fantastische liedjes van het festival
wijs letvia eens aan op de kaart?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:29 schreef madeliefff het volgende:
ik vond latvia het leukste nummer hebben
Slovenie moet sowieso echt door inderdaad.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Letland
2. Zweden
3. Zwitserland
4. Portugal
5. Slovenie
de rest boeit me niet echt.
haha wat is letvia?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:30 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wijs letvia eens aan op de kaart?
nederlandquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik hoop
IJsland
Litouwen
Portugal
Israel
Noorwegen
Zweden
Zwitserland
Polen (gunfactor)
Nederland
Het ziet eruit als poule D van de EK kwalificatie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
1. Letland
2. Zweden
3. Zwitserland
4. Portugal
5. Slovenie
de rest boeit me niet echt.
Litouwenquote:
Het kon Trijntje gewoon niks schelenquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef Cee het volgende:
Het zegt wat dat de act van Polen minder statisch was dan dat van Nederland.
dat iemand nog leest wat is postquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Als Ijsland maar door is.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Als Ijsland maar door is.
Cyprus er uit voor Maltaquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef L3gend het volgende:
Dit wordt hem
Zweden
Noorwegen
Slovenie
Azerbeidzjan
IJsland
Letland
Litouwen
Israel
Cyprus
Polen
De Polen hebben dan ook meer geld om te laten rollen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef Cee het volgende:
Het zegt wat dat de act van Polen minder statisch was dan dat van Nederland.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:32 schreef superniger het volgende:
Hopelijk krijgen we ook een ode aan Hitler
Dat iddquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Krijgen we weer van die nutteloze filmpjes waardoor ze dadelijk tijd tekort komen voor de enveloppen..
"If this famous Austrian had had his way, all of Eurovision would be singing in German."quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:32 schreef superniger het volgende:
Hopelijk krijgen we ook een ode aan Hitler
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het ziet eruit als poule D van de EK kwalificatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |