quote:Uitzendschema deze week @NPO1
Dinsdag 19 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Dinsdag 19 mei - 21:00: Eerste halve finale van het Eurovisie Songfestival met Trijntje Oosterhuis
Donderdag 21 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Donderdag 21 mei - 21:00: Tweede halve finale van het Eurovisie Songfestival
Zaterdag 23 mei - 20:30: Op weg naar het Songfestival
Zaterdag 23 mei - 21:00: Finale Eurovisie Songfestival
Ik vind dit net zo tenenkrommend. Mierzoete jeuk om te kotsenquote:
quote:
wat moet deze poolse dan wel niet zeggen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
Beetje een houten kont van het 1,5 uur zitten
gunfactorquote:
Het nummer is niks, maar de achtergrond vind ik mooiquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dit net zo tenenkrommend. Mierzoete jeuk om te kotsen
HAHA JA HERHAAL HEM NOG MAAR EEN KEERquote:
Het is dat jullie het schrijven, ik kijk met een half oog, luister alleen en lees hier nonstopquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat moet deze poolse dan wel niet zeggen?
Rolstoel is extra zielig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef madeliefff het volgende:
wrm laten ze haar in een rolstoel zitten, ze had ook op iets leukers kunnen zitten...een piano ofzo
Israël, King of Fun.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Welk land was die leuke Balkandinges met die man?
Over een kandidaat die een auto ongeluk heeft gehad en daardoor verlamd is geraakt, inderdaad ->quote:
Montenegro?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Welk land was die leuke Balkandinges met die man?
Dat was een jongetjequote:
Hoe moet ze dat podium dan weer af?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:23 schreef madeliefff het volgende:
wrm laten ze haar in een rolstoel zitten, ze had ook op iets leukers kunnen zitten...een piano ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |