quote:Fajah Lourens heeft een opmerkelijke uitspraak gedaan over 9/11 en de aanslag in Parijs. De voormalig GTST-actrice gelooft in een complottheorie.
"Eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen als Amerika 9/11 zelf heeft geënsceneerd om een reden te hebben Irak binnen te vallen. Net als die aanslag begin januari in Parijs, ik weet het niet hoor, maar ik vind het een sterk verhaal", zegt Fajah in LINDA.
De actrice/dj vindt het maar vreemd dat een van de terroristen zijn rijbewijs liet slingeren in de vluchtauto. "Misschien ben ik te veel van de conspiracy-theorieën, maar als ik ergens bang voor ben is dat voor alle halve waarheden die wij klakkeloos slikken."
Fajah zegt zich geen zorgen te maken over een aanslag in ons land. Ze vergelijkt het met een relatie: "Bang zijn voor een aanslag is zoiets als je tien jaar lang ongerust maken dat je vriend vreemdgaat en er dan achter komen dat-ie al die tijd trouw is geweest."
BRON
Gewoon negeren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:07 schreef Irakees het volgende:
Hier worden de conspiracygekkies naar BNW doorverwezen. Maar hoe ga je om met conspiracygekkies in het echte leven?
Whehe.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:10 schreef Monolith het volgende:
El Matador's ware identiteit is achterhaald.
Goede vergelijking!quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:07 schreef Irakees het volgende:
Fajah zegt zich geen zorgen te maken over een aanslag in ons land. Ze vergelijkt het met een relatie: "Bang zijn voor een aanslag is zoiets als je tien jaar lang ongerust maken dat je vriend vreemdgaat en er dan achter komen dat-ie al die tijd trouw is geweest."
Het gaat vaak mis als vrouwen die bekend zijn geworden met hun uiterlijk zich opeens met serieuze zaken bezig gaan houden. Jenny McCarthy is ook al zo'n mafklapper.quote:
En dan ga je Charlie Hebdo in twijfel trekken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef Inspireme het volgende:
"Misschien ben ik te veel van de conspiracy-theorieën, maar als ik ergens bang voor ben is dat voor alle halve waarheden die wij klakkeloos slikken."
True
Er zijn geen doden, snap dat dan! Ben je dom ofsow??quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan ga je Charlie Hebdo in twijfel trekken.
Ga maar tegen de familie van al die doden zeggen dat het nep is.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:10 schreef Monolith het volgende:
Dat boeit ze niet. Volkomen gespeend van empathie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan ga je Charlie Hebdo in twijfel trekken.
Ga maar tegen de familie van al die doden zeggen dat het nep is.
Fajah maakt er nooit een probleem van om te slikken, waarom nu beginnen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:15 schreef Inspireme het volgende:
"Misschien ben ik te veel van de conspiracy-theorieën, maar als ik ergens bang voor ben is dat voor alle halve waarheden die wij klakkeloos slikken."
True
Dat zeggen wel meer mensen vlak voordat ze met stellige overtuiging bizarre dingen gaan roepen.quote:
Omdat we in Nederland tegen deze BN'ers en boegbeelden opkijken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:09 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom is het nieuws wat een willekeurig persoon vindt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zionistisch complot, dat zie je zo.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er zijn geen doden, snap dat dan! Ben je dom ofsow??
Het is een conspiratie van Karel Hebdeau zelluf! Om de volgende uitgave veel meer te verkopuh!
quote:French Islamophobes Fake Attack on Newspaper – Total Hoax
Regarding the Islamophobic arch-fake Paris masked men attack on the spoof newspaper Charlie Hebdo where is Inspector Clouseau when you need him? In fact, he isn’t needed here at all. There are Inspector Clouseau clones to be seen in virtually every image. The greatest “Clouseau-like” characters of all are the phony masked gunman themselves, mere agents of the French Secret Services aka the Mossad:
http://nodisinfo.com/fren(...)spaper-total-hoax-2/
Tuurlijk jongen, tuurlijk......quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:42 schreef NickGrouwen het volgende:
9/11 was overduidelijk een false flag om Amerikanen hun vrijheid te ontnemen.
Eerder #Jesuisaandachtduszoenzozegikookevenwathieroverquote:
Hier heeft Faja een punt, waarom halve waarheden slikken? Als je ook gewoon een compleet debiel lulverhaal als waarheid aan kan nemen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:07 schreef Irakees het volgende:
Hoe ga ik om met mensen die geen fatsoenlijke argumenten naar voren kunnen dragen, maar je maar meteen 'conspiracygekkie' noemen en denken er zo van af te zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:07 schreef Irakees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier worden de conspiracygekkies naar BNW doorverwezen. Maar hoe ga je om met conspiracygekkies in het echte leven?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:10 schreef Monolith het volgende:
Als die conspiracygekkie zonder argumenten komt is dat nogal logisch.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:53 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Hoe ga ik om met mensen die geen fatsoenlijke argumenten naar voren kunnen dragen, maar je maar meteen 'conspiracygekkie' noemen en denken er zo van af te zijn?
Dit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:42 schreef NickGrouwen het volgende:
9/11 was overduidelijk een false flag om Amerikanen hun vrijheid te ontnemen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:58 schreef Synthercell het volgende:
Het tij kan twee kanten op gaan, nooit geen kant, want dan zou je neutraal blijven, doen de meeste mensen niet, en zowel kan dat weer een bepaalde houding gaan worden die te collectief kan worden, vandaar dat je altijd jezelf moet blijven in tijden van terreur, politiek en media.
Als je twijfelt hoor je niet bij de niet-twijfelaars, ontstaan van twee denkgroepen. En als gedachtengangen in een meerderheid steeds meer hetzelfde worden dan is er toch iets collectiefs gaande, en dat alleen door een paar terroristen. Als een paar terroristen miljoenen hun houding weten te beinvloeden winnen zij. Hele wereld weten te ontwrichten.
Als een paar terroristen nagenoeg niemand emotioneel weten te beinvloeden heeft terreur niet veel zin meer. Maar het is lastig om terreur langs je heen te laten gaan als het schokkend is.
Ik ben het zowaar met deze Limbo eensquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Fajah Lourens![]()
![]()
Valt voor mij onder de categorie Glennis Glace en Miss Montreal, de aandachtshoeren.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:58 schreef Synthercell het volgende:
Het tij kan twee kanten op gaan, nooit geen kant, want dan zou je neutraal blijven, doen de meeste mensen niet, en zowel kan dat weer een bepaalde houding gaan worden die te collectief kan worden, vandaar dat je altijd jezelf moet blijven in tijden van terreur, politiek en media.
Als je twijfelt hoor je niet bij de niet-twijfelaars, ontstaan van twee denkgroepen. En als gedachtengangen in een meerderheid steeds meer hetzelfde worden dan is er toch iets collectiefs gaande, en dat alleen door een paar terroristen. Als een paar terroristen miljoenen hun houding weten te beinvloeden winnen zij. Hele wereld weten te ontwrichten.
Als een paar terroristen nagenoeg niemand emotioneel weten te beinvloeden heeft terreur niet veel zin meer. Maar het is lastig om terreur langs je heen te laten gaan als het schokkend is.
11 September was heel duidelijk in een valse vlag. De Muricanen hebben dit gekopieerd van de Rijksdagbrand van de nazi's (helaas hebben ze veel meer nog van de nazi's gekopieerdquote:
Dit ga ik ook allemaal niet lezen hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
11 September was heel duidelijk in een valse vlag. De Muricanen hebben dit gekopieerd van de Rijksdagbrand van de nazi's (helaas hebben ze veel meer nog van de nazi's gekopieerd). ISIS is een Amerikaanse organisatie onder auspiciën van de inlichtingendiensten. Een middenkatern van het maandblad Manifest (papieren krant) besteedde hier een uitgebreid artikel aan.
De kans dat ook hier weer een valse vlag is, is groot, gezien het feit dat de VS en hiermee helaas ook de EU die zelf geen eigen beleid mag maken van Washington, maar slaaf is van Washington, groot belang hierbij heeft, o.m. teneinde een nog grotere politiestaat van de VS en de EU te maken, waar Washington bepaalt wat je denkt, wat je eet, waar je werkt, wat je koopt eigenlijk alles dus.
TL;DRquote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
11 September was heel duidelijk in een valse vlag. De Muricanen hebben dit gekopieerd van de Rijksdagbrand van de nazi's (helaas hebben ze veel meer nog van de nazi's gekopieerd). ISIS is een Amerikaanse organisatie onder auspiciën van de inlichtingendiensten. Een middenkatern van het maandblad Manifest (papieren krant) besteedde hier een uitgebreid artikel aan.
De kans dat ook hier weer een valse vlag is, is groot, gezien het feit dat de VS en hiermee helaas ook de EU die zelf geen eigen beleid mag maken van Washington, maar slaaf is van Washington, groot belang hierbij heeft, o.m. teneinde een nog grotere politiestaat van de VS en de EU te maken, waar Washington bepaalt wat je denkt, wat je eet, waar je werkt, wat je koopt eigenlijk alles dus.
Enkeltje BNW wat mij betreftquote:11 september was heel duidelijk in een valse vlag.
Dat is spijtig, want hoe meer men leest, hoe wijzer men wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit ga ik ook allemaal niet lezen hoor.
Dat 11 september een valse vlag is, is gewoon aangetoond op televisie. (RT). Niets BNW aan. Geloof je ook nog altijd dat de communisten de Rijksdag in de brand hebben gestoken in de Weimarrepubliek? Als iemand de nazi's ervan beschuldigt, verwijs je hen ook naar BNW?quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat 11 september een valse vlag is, is gewoon aangetoond op televisie. (RT). Niets BNW aan. Geloof je ook nog altijd dat de communisten de Rijksdag in de brand hebben gestoken in de Weimarrepubliek? Als iemand de nazi's ervan beschuldigt, verwijs je hen ook naar BNW?
Door al die media aandacht gaan die BN'ers echt geloven dat ze iets te melden hebben ofzoiet denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:36 schreef waht het volgende:
Godsamme, weer zo'n beroemde mongool die gewoon lekker haar trucjes moet blijven doen en verder klep houden. Lange Frans is ook al zo'n achterlijk type.
Ongekend wat een paar brandjes in een dergelijk modern gebouw toch voor een gevolg kunnen hebben.quote:
Ik snap niet wat daar "ridiculous" aan is? Wanneer een onderste verdieping verzwakt is door zware brand, wat het geval was bij WTC7, dan zal het gebouw gewoon recht naar beneden komen, er rust nogal wat massa op namelijk.quote:
Niet kaarsrecht en in free fall. Bovendien is het ridicuul om aan te nemen dat brand een dergelijke ineenstorting van zo'n gebouw veroorzaakt kan hebben (ervoor en na 9/11 nooit meer gebeurd).. Zie ook hoe het daklijn nagenoeg horizontaal blijft (wat aantoont dat de steunkolommen niet meer in tact waren toen het bovenste deel begon te vallen).quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:22 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar "ridiculous" aan is? Wanneer een onderste verdieping verzwakt is door zware brand, wat het geval was bij WTC7, dan zal het gebouw gewoon recht naar beneden komen, er rust nogal wat massa op namelijk.
Je vergeet gemakshalve even dat er in de uren daarvoor al 2 naastgelegen torens ingestort waren, dus het was niet alleen "een paar brandjes".quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:54 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ongekend wat een paar brandjes in een dergelijk modern gebouw toch voor een gevolg kunnen hebben.
Dan nog maakt een gebouw bij het instorten niet in zijn geheel een gelijk matige freefallquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve even dat er in de uren daarvoor al 2 naastgelegen torens ingestort waren, dus het was niet alleen "een paar brandjes".
Jouw mening.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:27 schreef Downwards het volgende:
[..]
Niet kaarsrecht en in free fall. Bovendien is het ridicuul om aan te nemen dat brand een dergelijke de ineenstorting van zo'n gebouw veroorzaakt kan hebben (ervoor en na 9/11 nooit meer gebeurd).. Zie ook hoe het daklijn nagenoeg horizontaal blijft (wat aantoont dat de steunkolommen niet meer in tact waren toen het bovenste deel begon te vallen).
Maar zelfs als er noemenswaardige schade was aan WTC7 verklaart het op geen enkele manier de ineenstorting zoals waargenomen (freefall). Dat gaat tegen alle natuurkundige principes in.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vergeet gemakshalve even dat er in de uren daarvoor al 2 naastgelegen torens ingestort waren, dus het was niet alleen "een paar brandjes".
Dat snap ik, maar er zijn ook wetenschappers die hebben aangetoond dat het onmogelijk is. Waarvan de meesten zich pas jaren na dato in de zaak hebben verdiept, dus het gaat niet over wat nerds die het na maanden allemaal al wisten en feitelijk geen kennis van zaken hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:31 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Jouw mening.
Ik vind het dan weer ridicuul om te denken dat een "conspiracy" op dergelijk niveau binnen een paar maanden geheel ontrafeld zou zijn door wat internetexperts.
Dus WTC7 stond echt in lichterlaaie?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Inderdaad, brand of schade aan een gebouw verklaart op geen enkele manier waarom het gebouw freefall naar beneden komt. Er is geen enkel logisch verband tussen die twee.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dan nog maakt een gebouw bij het instorten niet in zijn geheel een gelijk matige freefall
Is er wetenschappelijk onderzoek dat dit kan ondersteunen?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:38 schreef Downwards het volgende:
[..]
Inderdaad, brand of schade aan een gebouw verklaart op geen enkele manier waarom het gebouw freefall naar beneden komt. Er is geen enkel logisch verband tussen die twee.
Ja, en er zijn nog meer domme regeringsleiders geweest. Al die complotten proberen iets te verklaren op een complexe, grandioze manier terwijl de makkelijk uitleg al klaar ligt.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:28 schreef Revolution-NL het volgende:
Er zijn in het verleden genoeg false flags operations geweest. Waarom zou dat tegenwoordig niet meer plaatsvinden?
Zwart/wit denken.... dan is iedere discussie onmogelijk.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, en er zijn nog meer domme regeringsleiders geweest. Al die complotten proberen iets te verklaren op een complexe, grandioze manier terwijl de makkelijk uitleg al klaar ligt.
Complotwappies zijn verward omdat ze overal een complot zien en voor de rest weinig van de werkelijkheid snappen.
Over die schade:quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het punt is alleen dat een dergelijke stalen frameconstructie niet free fall zou vallen als brand de oorzaak was.quote:In eerste instantie suggereerde NIST dat WTC 7 neerkwam door een combinatie van structurele schade en een razende brand, gevoed door diesel. In hun Eindverslag van november 2008 verklaarde NIST echter dat diesel noch structurele schade een rol hebben gespeeld bij het instorten van het gebouw, en dat dit gebouw, dat niet door een vliegtuig was geraakt, alleen als gevolg van brand neerkwam.
Er zijn ook "wetenschappers" die hebben "aangetoond" dat creationisme gewoon de waarheid is.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:33 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar er zijn ook wetenschappers die hebben aangetoond dat het onmogelijk is. Waarvan de meesten zich pas jaren na dato in de zaak hebben verdiept, dus het gaat niet over wat nerds die het na maanden allemaal al wisten en feitelijk geen kennis van zaken hebben.
Daar tegenover staan heel veel wetenschappers die een betere verklaring hebben.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:47 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Er zijn ook "wetenschappers" die hebben "aangetoond" dat creationisme gewoon de waarheid is.
Klopt, alleen als de autoriteiten met een bizarre complottheorie komen vol met onwaarschijnlijke toevalligheden die tegen Ockhams scheermes niet bestand zijn dan wordt dat wel klakkeloos voor waar aangenomen door mensen die zichzelf als nuchter en realistisch beschouwen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:42 schreef waht het volgende:
[..]
Ja, en er zijn nog meer domme regeringsleiders geweest. Al die complotten proberen iets te verklaren op een complexe, grandioze manier terwijl de makkelijk uitleg al klaar ligt.
Complotwappies zijn verward omdat ze overal een complot zien en voor de rest weinig van de werkelijkheid snappen.
Het officiële 9/11-verhaal behoort daar niet toe.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, alleen als de autoriteiten met een bizarre complottheorie komen vol met onwaarschijnlijke toevalligheden die tegen Ockhams scheermes niet bestand zijn dan wordt dat wel klakkeloos voor waar aangenomen door mensen die zichzelf als nuchter en realistisch beschouwen.
http://www.nist.gov/el/disasterstudies/wtc/faqs_wtc7.cfmquote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Over die schade:
[..]
Het punt is alleen dat een dergelijke stalen frameconstructie niet free fall zou vallen als brand de oorzaak was.
Natuurlijk niet, het is immers officeel.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:57 schreef waht het volgende:
[..]
Het officiële 9/11-verhaal behoort daar niet toe.
Als je kan aantonen hoe het gebouw WEL zo heeft kunnen instorten krijg je een miljoen dollar.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.nist.gov/el/disasterstudies/wtc/faqs_wtc7.cfm
Bij branden in vergelijkbare gebouwen werd er echter wel geblust, dus "het kan niet" op basis van andere branden is niet echt een sterke onderbouwing.
Nee, het kan vooral niet omdat een stalen frameconstructie niet free-fall naar beneden komt als het brandt. Ook al brandt het dagen zonder te blussen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.nist.gov/el/disasterstudies/wtc/faqs_wtc7.cfm
Bij branden in vergelijkbare gebouwen werd er echter wel geblust, dus "het kan niet" op basis van andere branden is niet echt een sterke onderbouwing.
Waarom link je niet gewoon naar NIST?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:55 schreef DO2 het volgende:
NIST heeft uiteindelijk zelfs moeten toegeven dat WTC 7 in free fall naar beneden is gekomen:
http://www.911truth.org/s(...)/watch?v=rVCDpL4Ax7I
Dat het officieel is betekent niets. Dat Amerika vijanden heeft die het willen aanvallen is zo logisch als wat.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, het is immers officeel.
Hij werkt niet eens, geloof ik. Afijn, gooien we deze er nog bij:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |