quote:French Islamophobes Fake Attack on Newspaper – Total Hoax
Regarding the Islamophobic arch-fake Paris masked men attack on the spoof newspaper Charlie Hebdo where is Inspector Clouseau when you need him? In fact, he isn’t needed here at all. There are Inspector Clouseau clones to be seen in virtually every image. The greatest “Clouseau-like” characters of all are the phony masked gunman themselves, mere agents of the French Secret Services aka the Mossad:
http://nodisinfo.com/fren(...)spaper-total-hoax-2/
Tuurlijk jongen, tuurlijk......quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:42 schreef NickGrouwen het volgende:
9/11 was overduidelijk een false flag om Amerikanen hun vrijheid te ontnemen.
Eerder #Jesuisaandachtduszoenzozegikookevenwathieroverquote:
Hier heeft Faja een punt, waarom halve waarheden slikken? Als je ook gewoon een compleet debiel lulverhaal als waarheid aan kan nemen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:07 schreef Irakees het volgende:
"Misschien ben ik te veel van de conspiracy-theorieën, maar als ik ergens bang voor ben is dat voor alle halve waarheden die wij klakkeloos slikken."
Hoe ga ik om met mensen die geen fatsoenlijke argumenten naar voren kunnen dragen, maar je maar meteen 'conspiracygekkie' noemen en denken er zo van af te zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:07 schreef Irakees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier worden de conspiracygekkies naar BNW doorverwezen. Maar hoe ga je om met conspiracygekkies in het echte leven?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:10 schreef Monolith het volgende:
El Matador's ware identiteit is achterhaald.
Als die conspiracygekkie zonder argumenten komt is dat nogal logisch.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:53 schreef JaJammerJan het volgende:
[..]
Hoe ga ik om met mensen die geen fatsoenlijke argumenten naar voren kunnen dragen, maar je maar meteen 'conspiracygekkie' noemen en denken er zo van af te zijn?
Dit.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:42 schreef NickGrouwen het volgende:
9/11 was overduidelijk een false flag om Amerikanen hun vrijheid te ontnemen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:58 schreef Synthercell het volgende:
Het tij kan twee kanten op gaan, nooit geen kant, want dan zou je neutraal blijven, doen de meeste mensen niet, en zowel kan dat weer een bepaalde houding gaan worden die te collectief kan worden, vandaar dat je altijd jezelf moet blijven in tijden van terreur, politiek en media.
Als je twijfelt hoor je niet bij de niet-twijfelaars, ontstaan van twee denkgroepen. En als gedachtengangen in een meerderheid steeds meer hetzelfde worden dan is er toch iets collectiefs gaande, en dat alleen door een paar terroristen. Als een paar terroristen miljoenen hun houding weten te beinvloeden winnen zij. Hele wereld weten te ontwrichten.
Als een paar terroristen nagenoeg niemand emotioneel weten te beinvloeden heeft terreur niet veel zin meer. Maar het is lastig om terreur langs je heen te laten gaan als het schokkend is.
Ik ben het zowaar met deze Limbo eensquote:Op donderdag 21 mei 2015 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Fajah Lourens![]()
![]()
Valt voor mij onder de categorie Glennis Glace en Miss Montreal, de aandachtshoeren.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:58 schreef Synthercell het volgende:
Het tij kan twee kanten op gaan, nooit geen kant, want dan zou je neutraal blijven, doen de meeste mensen niet, en zowel kan dat weer een bepaalde houding gaan worden die te collectief kan worden, vandaar dat je altijd jezelf moet blijven in tijden van terreur, politiek en media.
Als je twijfelt hoor je niet bij de niet-twijfelaars, ontstaan van twee denkgroepen. En als gedachtengangen in een meerderheid steeds meer hetzelfde worden dan is er toch iets collectiefs gaande, en dat alleen door een paar terroristen. Als een paar terroristen miljoenen hun houding weten te beinvloeden winnen zij. Hele wereld weten te ontwrichten.
Als een paar terroristen nagenoeg niemand emotioneel weten te beinvloeden heeft terreur niet veel zin meer. Maar het is lastig om terreur langs je heen te laten gaan als het schokkend is.
11 September was heel duidelijk in een valse vlag. De Muricanen hebben dit gekopieerd van de Rijksdagbrand van de nazi's (helaas hebben ze veel meer nog van de nazi's gekopieerdquote:
Dit ga ik ook allemaal niet lezen hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 01:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
11 September was heel duidelijk in een valse vlag. De Muricanen hebben dit gekopieerd van de Rijksdagbrand van de nazi's (helaas hebben ze veel meer nog van de nazi's gekopieerd). ISIS is een Amerikaanse organisatie onder auspiciën van de inlichtingendiensten. Een middenkatern van het maandblad Manifest (papieren krant) besteedde hier een uitgebreid artikel aan.
De kans dat ook hier weer een valse vlag is, is groot, gezien het feit dat de VS en hiermee helaas ook de EU die zelf geen eigen beleid mag maken van Washington, maar slaaf is van Washington, groot belang hierbij heeft, o.m. teneinde een nog grotere politiestaat van de VS en de EU te maken, waar Washington bepaalt wat je denkt, wat je eet, waar je werkt, wat je koopt eigenlijk alles dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |