abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152844319
"Eerlijk gezegd zou het mij niet verbazen als Amerika 9/11 zelf heeft geënsceneerd om een reden te hebben Irak binnen te vallen."

Oja :') .
  vrijdag 22 mei 2015 @ 01:49:43 #52
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_152844484
Fajah heeft geleyck.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 01:50:14 #53
pi_152844489
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:42 schreef NickGrouwen het volgende:
9/11 was overduidelijk een false flag om Amerikanen hun vrijheid te ontnemen.
Dit.
pi_152844499
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:58 schreef Synthercell het volgende:
Het tij kan twee kanten op gaan, nooit geen kant, want dan zou je neutraal blijven, doen de meeste mensen niet, en zowel kan dat weer een bepaalde houding gaan worden die te collectief kan worden, vandaar dat je altijd jezelf moet blijven in tijden van terreur, politiek en media.
Als je twijfelt hoor je niet bij de niet-twijfelaars, ontstaan van twee denkgroepen. En als gedachtengangen in een meerderheid steeds meer hetzelfde worden dan is er toch iets collectiefs gaande, en dat alleen door een paar terroristen. Als een paar terroristen miljoenen hun houding weten te beinvloeden winnen zij. Hele wereld weten te ontwrichten.
Als een paar terroristen nagenoeg niemand emotioneel weten te beinvloeden heeft terreur niet veel zin meer. Maar het is lastig om terreur langs je heen te laten gaan als het schokkend is.
pi_152844512
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:18 schreef de_boswachter het volgende:
Fajah Lourens _O- :r :')
Valt voor mij onder de categorie Glennis Glace en Miss Montreal, de aandachtshoeren.
Ik ben het zowaar met deze Limbo eens ^O^
pi_152844514
quote:
6s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 01:49 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Fajah heeft geleyck.
Nee joh.
pi_152844558
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2015 22:58 schreef Synthercell het volgende:
Het tij kan twee kanten op gaan, nooit geen kant, want dan zou je neutraal blijven, doen de meeste mensen niet, en zowel kan dat weer een bepaalde houding gaan worden die te collectief kan worden, vandaar dat je altijd jezelf moet blijven in tijden van terreur, politiek en media.
Als je twijfelt hoor je niet bij de niet-twijfelaars, ontstaan van twee denkgroepen. En als gedachtengangen in een meerderheid steeds meer hetzelfde worden dan is er toch iets collectiefs gaande, en dat alleen door een paar terroristen. Als een paar terroristen miljoenen hun houding weten te beinvloeden winnen zij. Hele wereld weten te ontwrichten.
Als een paar terroristen nagenoeg niemand emotioneel weten te beinvloeden heeft terreur niet veel zin meer. Maar het is lastig om terreur langs je heen te laten gaan als het schokkend is.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 01:57:01 #58
pi_152844571
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 01:52 schreef Specularium het volgende:

[..]

Nee joh.
11 September was heel duidelijk in een valse vlag. De Muricanen hebben dit gekopieerd van de Rijksdagbrand van de nazi's (helaas hebben ze veel meer nog van de nazi's gekopieerd ;( ). ISIS is een Amerikaanse organisatie onder auspiciën van de inlichtingendiensten. Een middenkatern van het maandblad Manifest (papieren krant) besteedde hier een uitgebreid artikel aan.

De kans dat ook hier weer een valse vlag is, is groot, gezien het feit dat de VS en hiermee helaas ook de EU die zelf geen eigen beleid mag maken van Washington, maar slaaf is van Washington, groot belang hierbij heeft, o.m. teneinde een nog grotere politiestaat van de VS en de EU te maken, waar Washington bepaalt wat je denkt, wat je eet, waar je werkt, wat je koopt eigenlijk alles dus. ;(
pi_152844632
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 01:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

11 September was heel duidelijk in een valse vlag. De Muricanen hebben dit gekopieerd van de Rijksdagbrand van de nazi's (helaas hebben ze veel meer nog van de nazi's gekopieerd ;( ). ISIS is een Amerikaanse organisatie onder auspiciën van de inlichtingendiensten. Een middenkatern van het maandblad Manifest (papieren krant) besteedde hier een uitgebreid artikel aan.

De kans dat ook hier weer een valse vlag is, is groot, gezien het feit dat de VS en hiermee helaas ook de EU die zelf geen eigen beleid mag maken van Washington, maar slaaf is van Washington, groot belang hierbij heeft, o.m. teneinde een nog grotere politiestaat van de VS en de EU te maken, waar Washington bepaalt wat je denkt, wat je eet, waar je werkt, wat je koopt eigenlijk alles dus. ;(
Dit ga ik ook allemaal niet lezen hoor.
pi_152844642
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 01:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

TL;DR

quote:
11 september was heel duidelijk in een valse vlag.
Enkeltje BNW wat mij betreft :')
  vrijdag 22 mei 2015 @ 02:05:31 #62
pi_152844655
quote:
16s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 02:02 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit ga ik ook allemaal niet lezen hoor.
Dat is spijtig, want hoe meer men leest, hoe wijzer men wordt.

Lees je ook geen boeken? :o Die zijn nog veel langer.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 02:07:12 #63
pi_152844664
quote:
99s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 02:04 schreef Juup© het volgende:

[..]

TL;DR

[..]

Enkeltje BNW wat mij betreft :')
Dat 11 september een valse vlag is, is gewoon aangetoond op televisie. (RT). Niets BNW aan. Geloof je ook nog altijd dat de communisten de Rijksdag in de brand hebben gestoken in de Weimarrepubliek? Als iemand de nazi's ervan beschuldigt, verwijs je hen ook naar BNW?
pi_152844677
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 02:07 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Dat 11 september een valse vlag is, is gewoon aangetoond op televisie. (RT). Niets BNW aan. Geloof je ook nog altijd dat de communisten de Rijksdag in de brand hebben gestoken in de Weimarrepubliek? Als iemand de nazi's ervan beschuldigt, verwijs je hen ook naar BNW?
:W
pi_152844721
Ik kwam er laatst achter dat mijn ex in 15 afleveringen van GTST heeft gespeelt, verbaast me niets die gast is echt kankerdom.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_152845032
wie is dit nu weer, iemand van BNW?
  vrijdag 22 mei 2015 @ 03:55:35 #67
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_152845038
Wat vindt Katja er van?
Ik zie graag de wat ingewikkelder zaken van vier kanten belicht. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_152845342
Wat heeft die een lelijke eendenbek gekregen. Enkeltje Raqqa please voor haar, als het allemaal niet echt is
pi_152845406
Godsamme, weer zo'n beroemde mongool die gewoon lekker haar trucjes moet blijven doen en verder klep houden. Lange Frans is ook al zo'n achterlijk type.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_152845642
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 07:36 schreef waht het volgende:
Godsamme, weer zo'n beroemde mongool die gewoon lekker haar trucjes moet blijven doen en verder klep houden. Lange Frans is ook al zo'n achterlijk type.
Door al die media aandacht gaan die BN'ers echt geloven dat ze iets te melden hebben ofzoiet denk ik. :')
pi_152845684
Inside job !
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_152847702
Zij slikt liever wat Anders
pi_152847755
Faja is tantoe dom. Maar wel dikke tieten.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 10:24:30 #74
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_152847767
Is dat niet die vrouw met al die gympics op haar twitter? :9~
pi_152847861
Het is inmiddels duidelijk dat 'Amerika' op z'n minst wist dat de aanslagen eraan kwamen op 9/11, maar ten aanzien van Parijs slaat ze de plank toch echt mis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')