SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als je iemand van achteren neemt is het toch altijd in de kont?
....quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijne was een soort thee-proest. Je kent t wel. Door je neus en tegen het scherm.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:40 schreef Pek het volgende:
[..]![]()
Mijn LOL was drie blokken verder te horen.
Hangt er natuurlijk wel vanaf wat je onder 'kont' verstaat, billetjes of anusquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
....
Ga nog maar even plaatjes zoeken op internet.
Past niet, dus zonder The gedaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef Joosie200 het volgende:
TT mag veranderen in "The dwarf lives untill we find a Cock Merchant!"
Primaquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:52 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Past niet, dus zonder The gedaan.
Al geprobeerd, past niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:54 schreef DO2 het volgende:
Ik zou de TT veranderen in 'Als je iemand van achteren neemt is het toch altijd in de kont?'.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:54 schreef DO2 het volgende:
Ik zou de TT veranderen in 'Als je iemand van achteren neemt is het toch altijd in de kont?'.
Aan de postkwaliteit te zien moet ik deze serie ook ns volgenquote:
Je maakt een grapje zeker.quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Aan de postkwaliteit te zien moet ik deze serie ook ns volgen
Nee ik heb echt nog nooit got gekekenquote:
Nou, download seizoen 1 zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik heb echt nog nooit got gekeken
quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee ik heb echt nog nooit got gekeken
Pleonasme gespot. Hoe zie je "voor in de kont neuken" voor je?quote:Op donderdag 21 mei 2015 17:37 schreef Nielsch het volgende:
Lol al tig posts over van achter in de kont neuken...
Zo werkt dat he, seks verkooptquote:Op donderdag 21 mei 2015 17:37 schreef Nielsch het volgende:
Lol al tig posts over van achter in de kont neuken...
Facebook of the dead.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo werkt dat he, seks verkoopt![]()
En JR![]()
OK nog even serieus dan: wat is dat voor creepy gedoe met die hoofden in de muur waar Arya aan het werk is? Gadverdamme.
Doet me denken aan Hannibalquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Facebook of the dead.
Lijkt me dat ze er eentje kan uitkiezen om te dragen.
Papa.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Zat er op te wachten trouwens dat ze een bekend gezicht zou zien maar misschien komt dat nog wel.
Dat kan bij iemand die een stoma heeft.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:12 schreef Pek het volgende:
[..]
Pleonasme gespot. Hoe zie je "voor in de kont neuken" voor je?
Meh, het lijkt me dat alleen gezichten daar zin van degenen die in dat gebouw van dat water drinken en daar sterven.quote:
Dat zijn de gezichten van de mensen die naar dat huis zijn gekomen om euthanasie te plegen. De assissins van Braavos (wat Arya ook wil worden) kunnen die gezichten vervolgens aannemen bij het plegen van moorden om anoniem te blijven. Arya's leermeester nam in seizoen 2 ook een ander gezicht aan nadat hij op verzoek van Arya enkele wachters van Tywin Lannister had vermoord.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Zo werkt dat he, seks verkoopt![]()
En JR![]()
OK nog even serieus dan: wat is dat voor creepy gedoe met die hoofden in de muur waar Arya aan het werk is? Gadverdamme.
Tx. Dat van de euthanasie had ik wel 'geraden' maar ik vond het niet echt duidelijk naar voren komen. En ik dacht toen dat haar leermeester kon toveren of zoquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zijn de gezichten van de mensen die naar dat huis zijn gekomen om euthanasie te plegen. De assissins van Braavos (wat Arya ook wil worden) kunnen die gezichten vervolgens aannemen bij het plegen van moorden om anoniem te blijven. Arya's leermeester nam in seizoen 2 ook een ander gezicht aan nadat hij op verzoek van Arya enkele wachters van Tywin Lannister had vermoord.
Het is ook een zekere vorm van magiequote:Op donderdag 21 mei 2015 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx. Dat van de euthanasie had ik wel 'geraden' maar ik vond het niet echt duidelijk naar voren komen. En ik dacht toen dat haar leermeester kon toveren of zo
Gast.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat kan bij iemand die een stoma heeft.
Ja joh, dat snap ik.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, het lijkt me dat alleen gezichten daar zin van degenen die in dat gebouw van dat water drinken en daar sterven.
Say what?quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:42 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja joh, dat snap ik.
Ik bedacht me opeens dat het gezicht van Arya er straks ws letterlijk af moet.
Hoe wil je anders een ander gezicht aanmeten? Best een luguber idee, eigenlijk, zo'n 'operatie'.
Ik denk dat ze gewoon hun eigen gezicht houden en door magie het kunnen verwisselenquote:Op donderdag 21 mei 2015 18:42 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja joh, dat snap ik.
Hoe wil je anders een ander gezicht aanmeten? Best een luguber idee, eigenlijk, zo'n 'operatie'.
En dan andere gezichten erop naaien?quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:54 schreef DO2 het volgende:
Oh, ja. Magie. Hocus Pocus Pilates Pas, ik wou dat ik iemand anders was. Poef! - Zucht.
Dat gezicht moet eraf, ja! Bloed wil ik zien!
heeft deze hond het overleefd? ziet er niet best uit, die stuiptrekkingenquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Dit is zeker z'n visie van doggy-style:
[ afbeelding ]
Die god van hen zal het er vast wel op toveren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan andere gezichten erop naaien?
Deed J'hagan H'qar ook
Beest is gewoon geil!quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
heeft deze hond het overleefd? ziet er niet best uit, die stuiptrekkingen
Deze blijft goud!quote:
wat goed! had ik nog niet gezien!quote:
In dat ene seizoen waar Jaqen zijn gezicht verwisselde duurde dat maar drie seconden ofzo. Moet ie wel rap kunnen naaien die gekke boy.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:42 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja joh, dat snap ik.
Oeffquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:29 schreef DutchSL het volgende:
Was deze al gepost?
Die van Peter Dinklage was beter though
dat zou wel al dat poetsen verklaren!quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Is het straks een veredelde huisvrouwenschool
Dan kan Arya haar naaldje weer van stal halen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In dat ene seizoen waar Jaqen zijn gezicht verwisselde duurde dat maar drie seconden ofzo. Moet ie wel rap kunnen naaien die gekke boy.
Is het straks een veredelde huisvrouwenschool
Wat leuk dat mijn vriendin ook kan zingenquote:
De puzzelstukjes vallen op hun plaatsquote:Op donderdag 21 mei 2015 20:19 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Dan kan Arya haar naaldje weer van stal halen.
Ned de naievelingquote:Op donderdag 21 mei 2015 19:43 schreef Slayage het volgende:
pijnlijk om dit te zien zo. ondergang van ned. little finger verkoopt ned wel, maar alleen maar omdat ned niet praktisch is door joffrey et steunen
Ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:36 schreef Tanin het volgende:
Trouwens iemand opgevallen dat Arya de haren aan het begin van de ep wastte zoals Sansa haar haren gewassen werden aan het einde van de ep?
Wordt er ergens naar gehint?
wat dan?quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:36 schreef Tanin het volgende:
Trouwens iemand opgevallen dat Arya de haren aan het begin van de ep wastte zoals Sansa haar haren gewassen werden aan het einde van de ep?
Dat Sansa dood gaat bijvoorbeeld?quote:
ramesy zal haar met veel plezier martelen, maar denk dat hij haar fysiek niet zal tergen, laat staan haar doden. de boltons hebben haar naam nodigquote:
Ik dacht eerder aan Miranda.quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ramesy zal haar met veel plezier martelen, maar denk dat hij haar fysiek niet zal tergen, laat staan haar doden. de boltons hebben haar naam nodig
quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:19 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat zou wel al dat poetsen verklaren!
Totale onzin, Jaqen zei dat Arya niet klaar was om niemand te worden(gezicht eraf) maar wel om iemand anders te worden(een ander gezicht). Vermoedelijk plaatsen ze gewoon zo'n masker over haar gezicht net als toen bij Jaqen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:42 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja joh, dat snap ik.
Dit soort "hints" worden veel te serieus genomen naar mijn idee. Of de producers proberen je op een verkeerd spoor te brengen, of het is een toevalligheid.quote:Op donderdag 21 mei 2015 22:36 schreef Tanin het volgende:
Until is met 1 l, till is met 2 l'en.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:44 schreef Joosie200 het volgende:
TT mag veranderen in "The dwarf lives untill we find a Cock Merchant!"
Gast...quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:42 schreef DO2 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door Karina op 22-05-2015 09:10:19 (eventuele spoiler) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Karina op 22-05-2015 09:10:41 ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:42 schreef Nielsch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben haar in het begin van het seizoen trouwens ook al op de straten in Braavos gezien, dus denk niet dat het een kwestie van budget is.Amen.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:35 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zijn de gezichten van de mensen die naar dat huis zijn gekomen om euthanasie te plegen. De assissins van Braavos (wat Arya ook wil worden) kunnen die gezichten vervolgens aannemen bij het plegen van moorden om anoniem te blijven. Arya's leermeester nam in seizoen 2 ook een ander gezicht aan nadat hij op verzoek van Arya enkele wachters van Tywin Lannister had vermoord.
Ik sprak van de week iemand die zei dat dat laatste gezicht van Catelyn Stark was. Moet het nog even terugkijken om het terug te zien of het echt zo is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Tx. Dat van de euthanasie had ik wel 'geraden' maar ik vond het niet echt duidelijk naar voren komen. En ik dacht toen dat haar leermeester kon toveren of zo
Oké Stannis! Maar goed dat het in de TT al goed staatquote:Op vrijdag 22 mei 2015 02:30 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Until is met 1 l, till is met 2 l'en.
quote:
GoT vraagt echt om een comedy spin-off. Dat zou briljante tv opleveren.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:04 schreef noodgang het volgende:
[..]Hij is tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt he!
![]()
quote:
GE-WEL-DIG!quote:
vetquote:
Wie maakte ook alweer die opmerking over Sansa, JR ofzo toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
''De kont van Daenerys Targaryen is nog maagd'' bedoel je.
Slechte titel
Neee!!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wie maakte ook alweer die opmerking over Sansa, JR ofzo toch?Kom der maar in!
Weet ikquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:39 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Neee!!![]()
Ik bedoelde de bodydouble, voor als Dany weer eens ''naakt'' moet
Als je de kont niet van achteren neemt welquote:Op vrijdag 22 mei 2015 15:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Weet ikVroeg me sowieso af welk werk die bodydouble dan te doen heeft, vast idd enkel een paar shots van veraf, als de schouder/kont van ja
Mijn vraag meer: kan een kont nog maagd zijn?
quote:
Het verandert ook regelmatig in het Game of Boners topic.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:28 schreef Slayage het volgende:
ik dacht dat dit de game of thrones topic was...
Peter Dinklage ladies and gentlemenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, om de repost goed te maken een funfact:
Peter Dinklage heeft achondroplasie, wat alleen de lange botten in z'n lichaam aantast. Toen hij zei "guess again" over de dwergenpiemel in de vorige aflevering, was dat dus waarheid.
Ook dwergen hebben geen penisbot.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou, om de repost goed te maken een funfact:
Peter Dinklage heeft achondroplasie, wat alleen de lange botten in z'n lichaam aantast. Toen hij zei "guess again" over de dwergenpiemel in de vorige aflevering, was dat dus waarheid.
[..]Hij is tof!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]Hij is tof!
nergens voor nodig die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Die Myrandaquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
nergens voor nodig die spoiler![]()
[ afbeelding ]
je sig!quote:
Blufquote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Myranda![]()
![]()
![]()
Wat zou ik haar hard doen
quote:
rijmt met King's Landingquote:Op vrijdag 22 mei 2015 21:02 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nu door dat filmpje pas door dat die acteur van Robert Baratheon dezelfde is als van Still Standing
Kwam hem net ook voor het eerst tegen. Echt een geniaal filmpje!! In mijn broek gezeken van het lachen!quote:
Op Brann zijn verhaallijn na, had ik niet eens door dat die anderen ook niet voor kwamen dit seizoenquote:
Southpark heeft een serie van 3 afleveringen gebaseerd op GoT.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:42 schreef DO2 het volgende:
[..]
GoT vraagt echt om een comedy spin-off. Dat zou briljante tv opleveren.
Kapot gelachen bij dit stukje in het filmpjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 20:10 schreef Slayage het volgende:
[..]
nergens voor nodig die spoiler![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 09:56 schreef Eejit het volgende:
[..]
Southpark heeft een serie van 3 afleveringen gebaseerd op GoT.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:
SPOILER: Dit is geen spoiler maar LOTR > GoTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij alleen dezequote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:07 schreef maho_91 het volgende:
krijgen we ook de volledige versie van de nummer die gezongen worden? Die van Tyrion en Dany zijn echt leuk!
Bran is niet abandoned, die zien we gewoon even niet. Maar die komt wel weer terug. Dat durf ik over de anderen niet te zeggen.quote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Helaas voor Sansa was het niet zijn eerste keer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
En echt nonconsensual was het ook weer niet. Ze ging er zelf mee akkoord met hem te trouwen en dan moeten de beentjes nou eenmaal wijd, dat weet zij ook.
Ze wist ook wel dat ze geen Tyrion II zou treffen.
Het was vast een beetje anders dan ze zich had voorgesteld.It ain't rape if you're marriedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom de tekst x2?quote:
Dan voelt die reposter zich tenminste nog een beetje nuttig.quote:
[..]Hij is tof!
Hardop gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
Tot 1990 was dat in Nederland ook nog gewoon het geval.quote:
Laten we wel wezen, haar bezwaar tegen de seks zit 'm er in dat Theon mee kijkt. Ze heeft an sich geen problemen met Ramsey, of met het hebben van seks, alleen met Theon's stijve fantoomplasser.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze heeft an sich geen problemen met Ramsey, of met het hebben van seks
quote:Op zondag 24 mei 2015 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, haar bezwaar tegen de seks zit 'm er in dat Theon mee kijkt. Ze heeft an sich geen problemen met Ramsey, of met het hebben van seks, alleen met Theon's stijve fantoomplasser.
quote:
quote:
Niets dat op weegt tegen haar grote plan zichzelf door Stannis te laten redden en zo het noorden komen te besturen dan wel Ramsey om haar vinger te winden en zo het noorden komen te besturen. Anders had ze Littlefinger wel de vinger gegeven.quote:
Ik denk dat je haar iets te hoog inschatquote:Op zondag 24 mei 2015 18:44 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Niets dat op weegt tegen haar grote plan zichzelf door Stannis te laten redden en zo het noorden komen te besturen dan wel Ramsey om haar vinger te winden en zo het noorden komen te besturen. Anders had ze Littlefinger wel de vinger gegeven.
De romantiek spatte er inderdaad van af!quote:Op zondag 24 mei 2015 18:38 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, haar bezwaar tegen de seks zit 'm er in dat Theon mee kijkt. Ze heeft an sich geen problemen met Ramsey, of met het hebben van seks, alleen met Theon's stijve fantoomplasser.
Maar... maar... na de finale van het vorige seizoen hadden we afgesproken dat Sansa een speler zou worden, in de leer van Littlefinger misschien, maar ook een speler op zich.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar iets te hoog inschat
Heb je de hele baad scene gemist? Die scene waar Ramsey's maîtresse Sansa's rug mocht schrobben, een beetje kuttig deed waarop Sansa haar vertelde dat Winterfell van Sansa was en dat dat meisje Sansa niet van Ramsey af zou kunnen houden omdat Sansa van adellijke bloede is.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
De romantiek spatte er inderdaad van af!Op dat ene piepkleine puntje na zal dit echt een droomnacht voor haar geweest zijn!
Nou IK heb dat niet afgesproken hoorquote:Op zondag 24 mei 2015 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar... maar... na de finale van het vorige seizoen hadden we afgesproken dat Sansa een speler zou worden, in de leer van Littlefinger misschien, maar ook een speler op zich.
[..]
Heb je de hele baad scene gemist? Die scene waar Ramsey's maîtresse Sansa's rug mocht schrobben, een beetje kuttig deed waarop Sansa haar vertelde dat Winterfell van Sansa was en dat dat meisje Sansa niet van Ramsey af zou kunnen houden omdat Sansa van adellijke bloede is.
Staat los van dat de seks echt geen pretje voor Sansa geweest lijkt te zijn.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Heb je de hele baad scene gemist? Die scene waar Ramsey's maîtresse Sansa's rug mocht schrobben, een beetje kuttig deed waarop Sansa haar vertelde dat Winterfell van Sansa was en dat dat meisje Sansa niet van Ramsey af zou kunnen houden omdat Sansa van adellijke bloede is.
Absoluut!quote:Op zondag 24 mei 2015 19:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou IK heb dat niet afgesproken hoor![]()
Ik blijf Sansa een naïef meisje vinden (met nadruk op meisje).
Beetje kort door de bocht, maar in principe ben ik het er wel mee eens. Ik heb haar ook nooit gemogen, en nu ik weer met seizoen 1 begonnen ben, merk ik weer een sterkere afkeer tegen haar. Toch is dit wel ERG sneu voor haar en komt veel van haar gedrag voort uit naïviteit en een romantisch droombeeld van haar toekomst.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:52 schreef athlonkmf het volgende:
Ach wat een hoop gezeur om de "zielige" sansa.
Die meid geilt vanaf de eerste aflevering al op "adelijkheid". Zo erg dat ze al zat te soppen om de alom geliefde Joffrey. Zelfs toen die haar vader hoofdje af hakte vond ze alles best als ze maar mocht trouwen.
Maar ja, ze werd als grofvuil gedumpt bij onze held.
Nu heeft ze eindelijk haar wens en is ze door de overtreffende trap van Joffrey gepaald. Precies wat ze gewild had toch? Waarom dan zielig vinden voor haar?
Van alle meiden in GOT is Sansa qua persoonlijkheid eigenlijk de meest walgelijke. Zelfs Cercei doet alles voor haar familie. Sansa zal zo haar broertjes en zusjes opofferen.
quote:Op zondag 24 mei 2015 22:51 schreef AlwaysHappy het volgende:
Voorgaande seizoenen was het inderdaad een sneu personage, maar sinds vorig seizoen vind ik haar best wel oke. Nu best wel met haar te doen eigenlijk
Ze hield zoveel van haar prins dat ze hem in S01E10 van een brug zou hebben geduwd als the Hound niet had ingegrepen. Jouw beschrijving gaat helemaal op tot op het moment dat haar vader gearresteerd en ze wakker word geschud uit haar droom.quote:Op zondag 24 mei 2015 20:52 schreef athlonkmf het volgende:
Zelfs toen die haar vader hoofdje af hakte vond ze alles best als ze maar mocht trouwen.
Ik mis hem trouwens enorm, wat een eindbaas was dat.quote:
Ik mis hem ookquote:Op zondag 24 mei 2015 23:37 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Ik mis hem trouwens enorm, wat een eindbaas was dat.
Ze hoeft Littlefinger niet eens te slim af te zijn. Dat gebeuren met Lysa bij de moon door heeft hem chantabel gemaakt. Als ze aan de Leenmannen van de Vale bekendmaakt wat hij met Lysa heeft gedaan en bekokstoofd dan wordt hij in de Vale nog meer gehaat dan de Bolton's in het Noorden en de Frey's in de Riverlands.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:25 schreef Aristoteless het volgende:
Of ze is meester manipulator die zelf Littlefinger te slim af is.
Ik niet. Maar dat komt door de boeken. Wat ik ook niet snap is Mycella, ze is toch ouder dan Tommen, waarom is ze dan nog niet getrouwd met haar verloofde?quote:Op zondag 24 mei 2015 23:41 schreef Varg89 het volgende:
Het grote verschil tussen Joffrey en Tommen is ook leuk om te zien dit seizoen.
Jon kan nog niet eens een kasteel van een paar honderd man regeren, laat staan een koninkrijk van een paar miljoen.quote:Op zondag 24 mei 2015 23:41 schreef Varg89 het volgende:
De enige die ik Westeros goed zie regeren dat is Stannis Baratheon of Jon Snow.
Met Rhaegar Targaryen!quote:Op maandag 25 mei 2015 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoop dat er ooit nog eens een film komt van Roberts Rebellion
En een jonge Robert.quote:Op maandag 25 mei 2015 01:45 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Met Rhaegar Targaryen!
En een jonge Eddard Stark!![]()
Lijkt me sterk, iedereen in Westeros weet dat.quote:Op maandag 25 mei 2015 04:05 schreef MakkieR het volgende:
Hmm Cersei in de gevangenis heeft Bealish aan olenna verteld dat Cersei en Jaime samen een kind heeft verwekt? dat moet haast wel. Of is er een ander dirty secret verteld.
Wat denk jij dan wat de mus weet, waarom Cersie in de gevangenis is gegooid?quote:Op maandag 25 mei 2015 04:09 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, iedereen in Westeros weet dat.
Omdat Lancel allemaal dingen over haar heeft verteld. Waarschijnlijk dat zij, als getrouwde vrouw, vaak het bed met hem heeft gedeeld.quote:Op maandag 25 mei 2015 05:07 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Wat denk jij dan wat de mus weet, waarom Cersie in de gevangenis is gegooid?
Tijdens de opnames van dit seizoen waren Arya en Sansa nog geen 18, dus verwacht niet veel huid nog.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:09 schreef JedimindhaX het volgende:
ik vind tommen misschien nog wel irritanter dan joffreyjoffrey was een gestoorde klootzak, maar had iig wel een beetje ballen. die tommen is echt een vervelend bang jochie.
nougoed. blij dat cersei haar plannen zijn gebackfired. bitch mag nou eindelijk wel eens dood.
ik baal verder nog steeds dat we sansa (nog) niet naakt hebben geziennja, die chick uit dorne was wel sappig iig
perfecte borstjens
![]()
Ohquote:Op maandag 25 mei 2015 10:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Tijdens de opnames van dit seizoen waren Arya en Sansa nog geen 18, dus verwacht niet veel huid nog.
quote:Op maandag 25 mei 2015 11:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Deze vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even en die wolven zijn een deus ex machina, zoals de Eagles in LOTR.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:37 schreef brojo het volgende:
Vorige was het de timing van de Bronn en Jaime met de Sandtigers.
Deze keer komt er weer een wolf uit het niets
En Sam zelf ook wel, hoewel ik dat wel exact op dat moment verwachtte.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:37 schreef brojo het volgende:
Vorige was het de timing van de Bronn en Jaime met de Sandtigers.
Deze keer komt er weer een wolf uit het niets
quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 12:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]Ze hopen hem voor het karretje te kunnen spannen om te kunnen ontsnappen, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja sowieso; als er al veel roddels zijn over je kinderen EN je weet dat je neef die alles weet is overgestapt naar die extremisten, dan ga je die lui niet zo veel macht geven en in je eentje naar hen toe om hen tegen je vijanden te gebruiken.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:11 schreef Odaiba het volgende:
Hmm, weer een matige aflevering, wel weer een aantal leuke scenes, maar die zwaard geografie vind ik maar matig hoor. Cercei is zo'n slechte strateeg
"Nog" niet dood?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:13 schreef padlarf het volgende:
Redelijke ep. Eerste helft was weinig aan, Olenna scenes maakten het weer wat interessanter. Mooi dat Tyrion en Jorah al bij Daenerys zijn (manier waarop was wel een beetje) . Cersei in de cel en Bronn nog niet dood zijn icing on the cake.
Is geen spoiler, sorry als het zo wordt opgevat. Maar we kunnen nog niet zeker weten of er wel echt tegengif in dat flesje zat.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
"Nog" niet dood?Ik hoop dat dat geen spoiler is?
Zo vatte ik het ook niet op. Maar Bronn was duidelijk vergiftigd dus nog meer gif geven slaat nergens op. Hij moet wel oke zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:17 schreef padlarf het volgende:
[..]
Is geen spoiler, sorry als het zo wordt opgevat. Maar we kunnen nog niet zeker weten of er wel echt tegengif in dat flesje zat.
Ah true, maar hij leek me al aardig vergiftigd.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:17 schreef padlarf het volgende:
[..]
Is geen spoiler, sorry als het zo wordt opgevat. Maar we kunnen nog niet zeker weten of er wel echt tegengif in dat flesje zat.
quote:Op maandag 25 mei 2015 12:18 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Zo vatte ik het ook niet op. Maar Bronn was duidelijk vergiftigd dus nog meer gif geven slaat nergens op. Hij moet wel oke zijn.
Ok ok, bij nader inzien was mijn gedachte toch niet zo logisch.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah true, maar hij leek me al aardig vergiftigd.Nog een extra dosis lijkt me een beetje onnodig!
Maar ik vond de scene zelf wel een beetje apart; wat voegt het toe? Stap 1 om hem voor hen te winnen? "Oh ik heb je vergiftigd. Zeg me dat ik mooi ben en je krijgt het tegengif."quote:Op maandag 25 mei 2015 12:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
Ok ok, bij nader inzien was mijn gedachte toch niet zo logisch.
Sam zijn verovering, Cersei in de kerker en de boobies van dat moordenaar meisje blijven mij wel bij hoor.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:37 schreef DO2 het volgende:
Het was allemaal weer matig, hoor. Zat geen memorabele scène tussen. En ditmaal zelfs geen goede oneliner die de boel even deed oplichten. Gaat m niet meer worden met Seizoen 5.
quote:Op maandag 25 mei 2015 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het helemaal niet zo'n niksige aflevering eigenlijk! De Imp eindelijk bij Dany, Jorah weer terug. Diens rol is denk ik nu uitgespeeld. Hij bezorgt Khaleesi een medestander waarmee ze heel veel kan bereiken, wordt vergeven en sterft spinnend aan de greyscale in die wetenschap.
Cersei in de dungeons! Jon-unonuttin-snow op weg! Best veel shifts ineens!
En natuurlijk onze Sam die eindelijk eens een nummertje mag maken
Heb wel met plezier gekeken!
My name's Reek, not Theon. Leer dat toch eens dom wicht genaamd Sansaquote:Op maandag 25 mei 2015 12:58 schreef Michellee het volgende:
Ik begon weer een beetje medeleven te krijgen voor Theon, doet hij dit!! Ik hoop dat Stannis zijn leger snel komt.
Nou Theon wilde doen wat Sansa zei, maar toen hij zijn meester daar zag....tja, hij kan gewoon niet tegen hem liegen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:58 schreef Michellee het volgende:
Ik begon weer een beetje medeleven te krijgen voor Theon, doet hij dit!! Ik hoop dat Stannis zijn leger snel komt.
Sandsnakes vind ik tot nu niet veel toevoegen. Je wapen onderdompelen in gif en dan krijg je zo het tegengif als je zegt dat ze de mooiste is.
Mja, zo zou Oberyn niet gehandeld hebben naar de Mountain. Alhoewel.. hij raaskalde maar door met say I murdered..quote:Op maandag 25 mei 2015 12:58 schreef Michellee het volgende:
Sandsnakes vind ik tot nu niet veel toevoegen. Je wapen onderdompelen in gif en dan krijg je zo het tegengif als je zegt dat ze de mooiste is.
Hij heette niet voor niets The Red Viper he!quote:Op maandag 25 mei 2015 13:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, zo zou Oberyn niet gehandeld hebben naar de Mountain. Alhoewel.. hij raaskalde maar door met say I murdered..Dus zo vader, zo dochter
'quote:Op maandag 25 mei 2015 13:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, zo zou Oberyn niet gehandeld hebben naar de Mountain. Alhoewel.. hij raaskalde maar door met say I murdered..Dus zo vader, zo dochter
Jup.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heette niet voor niets The Red Viper he!
Ik vond het al behoorlijk die richting uit gaan; ze hadden koninklijk bloed nodig, vrouwlief had altijd al een tyfushekel aan dochterlief en Clarice heeft totaal geen geweten in die serie.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup.
Vond het wel gewaagd van the Red Priestress om gewoon lekker subtiel aan Stannis te vragen of zij dochterlief aan de bloedzuigers mocht onderwerpen
Vrouwlief moet niet miepen, ze moet Molly Weasley achterna: not my daughter you bitch! Maar gelukkig was Stannis daar to save the dayquote:Op maandag 25 mei 2015 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het al behoorlijk die richting uit gaan; ze hadden koninklijk bloed nodig, vrouwlief had altijd al een tyfushekel aan dochterlief en Clarice heeft totaal geen geweten in die serie.
Misschien stomme vraag maar ze heeft toch alleen bloed nodig? Niet haar leven?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het al behoorlijk die richting uit gaan; ze hadden koninklijk bloed nodig, vrouwlief had altijd al een tyfushekel aan dochterlief en Clarice heeft totaal geen geweten in die serie.
En nee: geen bloedzuigers; ze wil het kind echt offeren.
Bloedzuigers hebben maar een beperkte kracht, ook al zijn er een paar grote vijanden gestorven nadat ze die beestjes verbrand had. Die ene bastaard zou ook gedood moeten worden; daarom hielp the onion knight ook hem te ontsnappen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:12 schreef Michellee het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag maar ze heeft toch alleen bloed nodig? Niet haar leven?
Ah ik dacht al. Gendry leeft toch ook nog.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Bloedzuigers hebben maar een beperkte kracht, ook al zijn er een paar grote vijanden gestorven nadat ze die beestjes verbrand had. Die ene bastaard zou ook gedood moeten worden; daarom hielp the onion knight ook hem te ontsnappen.
Nee, Jon was ze sowieso al flink aan het manipuleren. Hem gebruikt ze meer voor politieke doeleinden, ook al heeft hij toch duidelijk een eigen willetje.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ah ik dacht al. Gendry leeft toch ook nog.
Ik was even bang dat ze Jon Snow bedoelde.
Mja.. en dan nog ReekTheon willen vertrouwen terwijl ze nog lang niet door heeft wat Ramsey echt hem aangedaan heeft. Ignorance is bliss, vond het wel leuk hoe Ramsey tussen neus en lippen door zei dat even bastards can climb high, for instance Jon made it to Lord Commander. Oh, you didn't know?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:17 schreef ToT het volgende:
Oh en mogen we inmiddels concluderen dat Sansa toch niet heel erg vrijwillig seks heeft met Ramsay?
Nou ze was gewoon flink wanhopig; elke nacht zwaar uitgewoond worden (en dat gaat nu dus veel erger worden, zoals Ramsay ff subtiel liet merken met die opmerking over de kaarsen).quote:Op maandag 25 mei 2015 13:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja.. en dan nog ReekTheon willen vertrouwen terwijl ze nog lang niet door heeft wat Ramsey echt hem aangedaan heeft. Ignorance is bliss, vond het wel leuk hoe Ramsey tussen neus en lippen door zei dat even bastards can climb high, for instance Jon made it to Lord Commander. Oh, you didn't know?
Mja.. vond ik toch een minder leuk vooruitzicht met het vernikkelen van Stannis zijn leger. Nog even wachten en de Boltons kunnen ze gewoon opvegen, zoals Ramsey al zei: they are used to the cold hence easy win for Boltonquote:Op maandag 25 mei 2015 13:21 schreef Erasmo het volgende:
De winter is trouwens goed aan het arriveren in Winterfell.
quote:
Kunt moeilijk een totaal nieuw verhaal spoilen.quote:
Ze zijn niet eens bij Jon in de buurt.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ze Jon Snow bedoelde.
Ik ben benieuwd....Stannis heeft wel een flink groot leger en wil nu direct keihard doorstoten. Dood of de gladiolen!quote:Op maandag 25 mei 2015 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja.. vond ik toch een minder leuk vooruitzicht met het vernikkelen van Stannis zijn leger. Nog even wachten en de Boltons kunnen ze gewoon opvegen, zoals Ramsey al zei: they are used to the cold hence easy win for BoltonGelukkig is Littlefinger nu klaar, heeft OIenna haar intel gegeven, kan terug om zijn legertje bijeen te verzamelen
Weet ik veel, misschien sturen ze iemand terug om hem te halenquote:[..]
Ze zijn niet eens bij Jon in de buurt.
Ze had beter even wat bij Aemon kunnen aftappen voordat ze weggingen.![]()
Respect voor Peter Vaughan trouwens, op zijn 92e nog aan het acteren. 60 jaar na zijn eerste rol.
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:28 schreef superniger het volgende:
Tyene![]()
NSFWNow tell me... who's the most beautiful woman in the world?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bronn had wel langer door mogen gaan met zijn mini-concert in de kerkers though
mag het weten
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:28 schreef superniger het volgende:
Tyene![]()
NSFWWeinig mis mee idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, showstopper, begon het net interessant te wordenquote:Op maandag 25 mei 2015 13:31 schreef ToT het volgende:
Alleen jammer dat Bronn onwel werd toen hij naar het interessantste deel wilde kijken!
''Lady'' Olenna werd anders mooi even op haar plek gezet door de High Sparrow.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:32 schreef Joosie200 het volgende:
Lees nu de youtube comments.. #TeamBaelenna ftw
Mja en toch issie hypocriet als wat. Olenna had gelijk: heel King's Landing zit vol met zondaars. Beetje cherrypicking ey?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
''Lady'' Olenna werd anders mooi even op haar plek gezet door de High Sparrow.
You are the few, we are the many. Bij gebrek aan beter een acceptabele TT.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de HS dit als voorbeeld wil aandragen. Als zelfs de koningin kan worden berecht, kunnen jullie dat ook. Waarschuwing.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja en toch issie hypocriet als wat. Olenna had gelijk: heel King's Landing zit vol met zondaars. Beetje cherrypicking ey?
Ik weet genoeg betere heurquote:Op maandag 25 mei 2015 13:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
You are the few, we are the many. Bij gebrek aan beter een acceptabele TT.
Dan hoop ik voor je dat ik niet de lapo pakquote:
En Littlefinger.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Klopt idd, maar ik denk dat de Sparrows eerst de machtigen willen uitschakelen voor ze zich meer op de common man gaan richten.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja en toch issie hypocriet als wat. Olenna had gelijk: heel King's Landing zit vol met zondaars. Beetje cherrypicking ey?
Kill the chicken to scare the monkey.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt idd, maar ik denk dat de Sparrows eerst de machtigen willen uitschakelen voor ze zich meer op de common man gaan richten.
GET OUT YOU HATEFUL BITCH! *gooit waterbak*quote:Op maandag 25 mei 2015 13:45 schreef Joosie200 het volgende:
What remains when we strip away your linings?
Now tell me, who's the most beautiful girl in the world?
Now if you pay free men their wages *PATCH* Here's your wages fucking man![]()
My family has still got friends in the north.
You're losing all your friends Tarley
Our people are used to fighting in the frost.
Bastards can rise high in the world.
Born the bastard of Winterfell, now the Lord Commander of the Night's Watch.
If I retreat again, I will become the king who ran.
Winter is coming, those are not just the Stark's words, it's a fact
Voerbak.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
GET OUT YOU HATEFUL BITCH! *gooit waterbak*
maar die zijn inderdaad beter
Dat vroeg ik me idd ook af, ja!quote:Op maandag 25 mei 2015 13:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Voor de actiescenes hoef je het niet meer te doen neeBlijft slecht. Waarom was Tyrion sws als enige nog chained?
Margaeryquote:Op maandag 25 mei 2015 13:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
GET OUT YOU HATEFUL BITCH! *gooit waterbak*
maar die zijn inderdaad beter
Hij was daar niet om te vechten.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom was Tyrion sws als enige nog chained?
Hij was het verlate verjaardagscadeautje, 'teh gift'quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Margaerybitch fight met een voerbak met penicilline oi.d. naar Cersei
Ja daar zat ik inderdaad ook over na te denken en ik weet niet wat ik er van moet maken.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:50 schreef Cikx het volgende:
Net de laatste ep gezien, was weer leuk.
Maar begrijp ik nou goed dat Littlefinger aan Olenna heeft verteld dat ze Lancel kan gebruiken om Cersei onderuit te halen? Hij zei namelijk iets van ik geef jou wat ik Cersei ook heb gegeven: een knappe jonge jongen? Dus hij heeft ervoor gezorgd dat die Lancel als religekkie terugkwam naar King's Landing of haal ik nu dingen door elkaar?
Ik dacht serieus aan iets van de Maesters om haar op te kikkeren.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]Kiekjes van de avond ervoor. (Venison; wild)
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus aan iets van de Maesters om haar op te kikkeren.
The question is: is she pretty down south in the real world or is she pretty 'cause she's the only girl here
Cersei is blij dat ze daar zit, die gaat haar echt niet iets brengen om te helpen, maar juist om nog even na te trappen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus aan iets van de Maesters om haar op te kikkeren.
Oh, kijk het altijd zonder ondertiteling dus soms ontgaan de precieze details mij. Is wel meer typisch Cersei thoughquote:Op maandag 25 mei 2015 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]Extra vernedering van Cersei voor haar; daarom zei ze er nog even expres er bij dat het van gisteravond was.
Het lijkt mij vrij duidelijk dat Littlefinger hier verder niks mee te maken heeft. Hij kwam Lancel tegen onderweg naar Cersei en heeft Cersei en Olenna toen goed tegen elkaar uitgespeeld via Lancel.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar zat ik inderdaad ook over na te denken en ik weet niet wat ik er van moet maken.
Littlefinger lijdt ook onder de aanvallen van die relikneuzen, maar iets zegt me dat dat slechts kleine offers zijn in zijn plannen.
Ik schakel de Engelse ondertitels wisselend aan en uit. Soms vind ik het wel even handig als ik iets even niet helemaal verstaan heb, maar soms leidt het te veel af.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, kijk het altijd zonder ondertiteling dus soms ontgaan de precieze details mij. Is wel meer typisch Cersei though
Ditquote:Op maandag 25 mei 2015 13:59 schreef Eejit het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij duidelijk dat Littlefinger hier verder niks mee te maken heeft. Hij kwam Lancel tegen onderweg naar Cersei en heeft Cersei en Olenna toen goed tegen elkaar uitgespeeld via Lancel.
Omdat ze verwachten dat Bronn en Jaime (door een wit voetje te scoren) ze zullen helpen ontsnappen?quote:Op maandag 25 mei 2015 14:12 schreef Aristoteless het volgende:
Waarom zou die Sandsnake Bronn het tegengif geven? Omdat hij zo mooi kon zingen?
Tja anders wordt z'n mokkeltje ter plekke afgemaakt door die religekkies, althans da's wat mammie hem wijs maakt. Ik denk niet dat ze dat echt zouden doen; haar "misdrijf" is niet groot genoeg voor de doodstraf, lijkt me, en het is niet bepaald vroom om iemand te vermoorden omdat je aangevallen wordt door iemand die haar wil bevrijden.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:14 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Omdat ze verwachten dat Bronn en Jaime (door een wit voetje te scoren) ze zullen helpen ontsnappen?
I will take my army and take back the Sept and kill every last one of them. Dacht eindelijk: ah doetje gaat op de Joffrey-tour, maar helaas alleen grootspraak![]()
Mja, ik moet het nog maar zien. Die hele religekkies zijn er omdat de Sept gebackt wordt door de Queen Mother. Nu de Queen Mother in het gevang zit weg te rotten hebben ze geen legitimiteit meer, King's Guard erheen sturen om de boel door te lichten en klaar. Misschien een diplomatieke rel, maar it's King's Landing after all, everyone should obey the King, if they like it or not. Die hele Spaanse inquisitiequote:Op maandag 25 mei 2015 14:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja anders wordt z'n mokkeltje ter plekke afgemaakt door die religekkies, althans da's wat mammie hem wijs maakt. Ik denk niet dat ze dat echt zouden doen; haar "misdrijf" is niet groot genoeg voor de doodstraf, lijkt me, en het is niet bepaald vroom om iemand te vermoorden omdat je aangevallen wordt door iemand die haar wil bevrijden.
Nee zo werkt het niet. Cersei heeft de Sparrows bewapend, maar verder niet. Ze zijn een onafhankelijke factie.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, ik moet het nog maar zien. Die hele religekkies zijn er omdat de Sept gebackt wordt door de Queen Mother. Nu de Queen Mother in het gevang zit weg te rotten hebben ze geen legitimiteit meer
Ik denk dat het volk zich achter die sparrows zal scharen: de Lannisters zijn alles behalve geliefd, en de sparrows hebben veel corrupte hooggeplaatste mensen afgestraft. Iedereen is gelijk, en alles wat als decadent gezien wordt, wordt vernietigd. Het volk wordt relatief machtiger door hen. If the many stop fearing the few...quote:Op maandag 25 mei 2015 14:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, ik moet het nog maar zien. Die hele religekkies zijn er omdat de Sept gebackt wordt door de Queen Mother. Nu de Queen Mother in het gevang zit weg te rotten hebben ze geen legitimiteit meer, King's Guard erheen sturen om de boel door te lichten en klaar. Misschien een diplomatieke rel, maar it's King's Landing after all, everyone should obey the King, if they like it or not. Die hele Spaanse inquisitiewat we vorige week al aangaven: waar is Joffrey wanneer je hem nodig hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die sand snakes zijn toch wel lekker, vooral Tyene.
Afleveringen worden weer steeds beter.
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:28 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Nee zo werkt het niet. Cersei heeft de Sparrows bewapend, maar verder niet. Ze zijn een onafhankelijke factie.
Mja, dan nog. Kun je wel met many zijn, maar the few hebben iets machtigers: betere gear, armour and weapons of choice. De kop inslaan die revolte, nu het nog kan. King's guard heeft weinig weerstand aan die religekkies heur, dan is het swoosh, swoosh, killstreak, who's next?quote:Op maandag 25 mei 2015 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het volk zich achter die sparrows zal scharen: de Lannisters zijn alles behalve geliefd, en de sparrows hebben veel corrupte hooggeplaatste mensen afgestraft. Iedereen is gelijk, en alles wat als decadent gezien wordt, wordt vernietigd. Het volk wordt relatief machtiger door hen. If the many stop fearing the few...
Mooie scenes vond ik dat welquote:
Da's ook absoluut weer waar ja. Aan de andere kant; het volk is al een keer zwaar in opstand geweest toen ze rond de oorlog met Stannis aan het verhongeren waren en Joffrey zich als een enorme oetlul tegen hen gedroeg.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:30 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Mja, dan nog. Kun je wel met many zijn, maar the few hebben iets machtigers: betere gear, armour and weapons of choice. De kop inslaan die revolte, nu het nog kan. King's guard heeft weinig weerstand aan die religekkies heur, dan is het swoosh, swoosh, killstreak, who's next?
Als the few heb je niks te melden als er een massa mensen op je uit is, hoe goed je plaatwerk ook is.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:30 schreef Joosie200 het volgende:
Mja, dan nog. Kun je wel met many zijn, maar the few hebben iets machtigers: betere gear, armour and weapons of choice. De kop inslaan die revolte, nu het nog kan. King's guard heeft weinig weerstand aan die religekkies heur, dan is het swoosh, swoosh, killstreak, who's next?
Klopt, we hebben dit al eerder gezien, dat er reuring onder het gewone volk was met dank aan Joffrey. Toch leidde dat zijn ondergang niet in, dat was de binnenkomst van de Tyrells. (en Littlefinger vertrouwenquote:Op maandag 25 mei 2015 14:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Da's ook absoluut weer waar ja. Aan de andere kant; het volk is al een keer zwaar in opstand geweest toen ze rond de oorlog met Stannis aan het verhongeren waren en Joffrey zich als een enorme oetlul tegen hen gedroeg.
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:29 schreef YellowBlacks het volgende:
What? He's got a good voice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die sand snakes zijn toch wel lekker, vooral Tyene.
Afleveringen worden weer steeds beter.
You're lucky he's a good singer. If he were a good fighter, you might have been in trouble.![]()
Wouldn't feel right to leave Dorne without a new scar![]()
Aye, mag ook wel trouwens, nog drie maar te gaan dit seizoen
mag het weten
En toch; hoe lang denk je het uit te kunnen houden als het volk je niet meer steunt? Dat wist Robert Baratheon ook, toen hij het had over dat de Dothraki het volk zou uitroeien als hij zich bang in zijn kasteel ging verschuilen. (Toen khal Drogo nog leefde en er sprake van was dat Dany die horde mee naar Westeros zou kunnen nemen.)quote:Op maandag 25 mei 2015 14:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Klopt, we hebben dit al eerder gezien, dat er reuring onder het gewone volk was met dank aan Joffrey. Toch leidde dat zijn ondergang niet in, dat was de binnenkomst van de Tyrells. (en Littlefinger vertrouwen)
What? He's got a good voice.
You're lucky he's a good singer. If he were a good fighter, you might have been in trouble.![]()
Ik zat er ook aan te denken. Ik dacht zelfs dat Littlefinger wel dubbelspel heeft gespeeld bij beide: misschien heeft hij ervoor gezorgd dat die schildknaap zou getuigen tegen Margery (voor Cersei) en heeft hij vervolgens Lancel gemanipuleerd om te gebruiken voor Olenna tegen Cersei.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:50 schreef Cikx het volgende:
Net de laatste ep gezien, was weer leuk.
Maar begrijp ik nou goed dat Littlefinger aan Olenna heeft verteld dat ze Lancel kan gebruiken om Cersei onderuit te halen? Hij zei namelijk iets van ik geef jou wat ik Cersei ook heb gegeven: een knappe jonge jongen? Dus hij heeft ervoor gezorgd dat die Lancel als religekkie terugkwam naar King's Landing of haal ik nu dingen door elkaar?
3 afleveringen om een heel slap seizoen recht te trekken? Damn....quote:Op maandag 25 mei 2015 14:33 schreef Joosie200 het volgende:
Aye, mag ook wel trouwens, nog drie maar te gaan dit seizoen![]()
Het begint eindelijk te komen. Ook eindelijk wat vooruitgang in het Tyrion / Dany gebeuren. Al die scènes in die boot en over land en dat ze als slaaf aankwamen hadden makkelijk in één aflevering gekund. Dat ging echt nergens over hoe lang dat duurdequote:Op maandag 25 mei 2015 14:38 schreef ToT het volgende:
[..]
3 afleveringen om een heel slap seizoen recht te trekken? Damn....
Okee deze aflevering heeft daar al wel een begin aan gemaakt.
Mwoah, als je het leest, gaat het over een nog langere periode. Dit is al netjes samengevat.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:40 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het begint eindelijk te komen. Ook eindelijk wat vooruitgang in het Tyrion / Dany gebeuren. Al die scènes in die boot en over land en dat ze als slaaf aankwamen hadden makkelijk in één aflevering gekund. Dat ging echt nergens over hoe lang dat duurde
Maar je hoeft je dan ook niet letterlijk aan het boek te houden. Als je het verhaal soms wat kan versnellen is dat helemaal niet erg. Wat schieten wij ermee op om als kijker bootscène #3 met random gelul te zien?quote:Op maandag 25 mei 2015 14:43 schreef ToT het volgende:
Het begint eindelijk te komen. Ook eindelijk wat vooruitgang in het Tyrion / Dany gebeuren. Al die scènes in die boot en over land en dat ze als slaaf aankwamen hadden makkelijk in één aflevering gekund. Dat ging echt nergens over hoe lang dat duurde
Die vent is altijd al een klootzak geweest, maar die opmerking ging idd wel erg ver, ja. Aan de andere kant was het voor de verhaallijn misschien vooral om duidelijk te maken in wat voor positie Sam zich nu verkeert; hij is altijd beschermd geweest door anderen en nu moet hij voor zichzelf zien op te komen. (Met dat leuke lieve keffertje!quote:Op maandag 25 mei 2015 14:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
Die zeiksnor bij the wall begint me ook echt te erg te irriteren. Die moet ook uitgeschakeld worden.
Weet even niet hoe hij heet, die tegen Samwell mekkerde dat al z'n vrienden vertrekken
Denk dat hij best badass kan zijn als het moet.quote:Op maandag 25 mei 2015 14:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Die vent is altijd al een klootzak geweest, maar die opmerking ging idd wel erg ver, ja. Aan de andere kant was het voor de verhaallijn misschien vooral om duidelijk te maken in wat voor positie Sam zich nu verkeert; hij is altijd beschermd geweest door anderen en nu moet hij voor zichzelf zien op te komen. (Met dat leuke lieve keffertje!)
quote:Op maandag 25 mei 2015 14:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Denk dat hij best badass kan zijn als het moet.
Mooi hoe dat ook werd benoemd laterquote:Op maandag 25 mei 2015 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]Dat sowieso, dat straalt hij wel uit en hij heeft zijn positie niet voor niets gekregen, in tegenstelling tot dat mietje van de Goldcloaks die laatst onthoofd is. (Die heeft zich tijdens de slag om de wall als een jankende pisnicht verstopt bij die wildling griet met d'r baby.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |