Maar ik vond de scene zelf wel een beetje apart; wat voegt het toe? Stap 1 om hem voor hen te winnen? "Oh ik heb je vergiftigd. Zeg me dat ik mooi ben en je krijgt het tegengif."quote:Op maandag 25 mei 2015 12:25 schreef padlarf het volgende:
[..]
[..]
Ok ok, bij nader inzien was mijn gedachte toch niet zo logisch.
Sam zijn verovering, Cersei in de kerker en de boobies van dat moordenaar meisje blijven mij wel bij hoor.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:37 schreef DO2 het volgende:
Het was allemaal weer matig, hoor. Zat geen memorabele scène tussen. En ditmaal zelfs geen goede oneliner die de boel even deed oplichten. Gaat m niet meer worden met Seizoen 5.
quote:Op maandag 25 mei 2015 12:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vond het helemaal niet zo'n niksige aflevering eigenlijk! De Imp eindelijk bij Dany, Jorah weer terug. Diens rol is denk ik nu uitgespeeld. Hij bezorgt Khaleesi een medestander waarmee ze heel veel kan bereiken, wordt vergeven en sterft spinnend aan de greyscale in die wetenschap.
Cersei in de dungeons! Jon-unonuttin-snow op weg! Best veel shifts ineens!
En natuurlijk onze Sam die eindelijk eens een nummertje mag maken
Heb wel met plezier gekeken!
My name's Reek, not Theon. Leer dat toch eens dom wicht genaamd Sansaquote:Op maandag 25 mei 2015 12:58 schreef Michellee het volgende:
Ik begon weer een beetje medeleven te krijgen voor Theon, doet hij dit!! Ik hoop dat Stannis zijn leger snel komt.
Nou Theon wilde doen wat Sansa zei, maar toen hij zijn meester daar zag....tja, hij kan gewoon niet tegen hem liegen.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:58 schreef Michellee het volgende:
Ik begon weer een beetje medeleven te krijgen voor Theon, doet hij dit!! Ik hoop dat Stannis zijn leger snel komt.
Sandsnakes vind ik tot nu niet veel toevoegen. Je wapen onderdompelen in gif en dan krijg je zo het tegengif als je zegt dat ze de mooiste is.
Mja, zo zou Oberyn niet gehandeld hebben naar de Mountain. Alhoewel.. hij raaskalde maar door met say I murdered..quote:Op maandag 25 mei 2015 12:58 schreef Michellee het volgende:
Sandsnakes vind ik tot nu niet veel toevoegen. Je wapen onderdompelen in gif en dan krijg je zo het tegengif als je zegt dat ze de mooiste is.
Hij heette niet voor niets The Red Viper he!quote:Op maandag 25 mei 2015 13:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, zo zou Oberyn niet gehandeld hebben naar de Mountain. Alhoewel.. hij raaskalde maar door met say I murdered..Dus zo vader, zo dochter
'quote:Op maandag 25 mei 2015 13:01 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja, zo zou Oberyn niet gehandeld hebben naar de Mountain. Alhoewel.. hij raaskalde maar door met say I murdered..Dus zo vader, zo dochter
Jup.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heette niet voor niets The Red Viper he!
Ik vond het al behoorlijk die richting uit gaan; ze hadden koninklijk bloed nodig, vrouwlief had altijd al een tyfushekel aan dochterlief en Clarice heeft totaal geen geweten in die serie.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup.
Vond het wel gewaagd van the Red Priestress om gewoon lekker subtiel aan Stannis te vragen of zij dochterlief aan de bloedzuigers mocht onderwerpen
Vrouwlief moet niet miepen, ze moet Molly Weasley achterna: not my daughter you bitch! Maar gelukkig was Stannis daar to save the dayquote:Op maandag 25 mei 2015 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het al behoorlijk die richting uit gaan; ze hadden koninklijk bloed nodig, vrouwlief had altijd al een tyfushekel aan dochterlief en Clarice heeft totaal geen geweten in die serie.
Misschien stomme vraag maar ze heeft toch alleen bloed nodig? Niet haar leven?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vond het al behoorlijk die richting uit gaan; ze hadden koninklijk bloed nodig, vrouwlief had altijd al een tyfushekel aan dochterlief en Clarice heeft totaal geen geweten in die serie.
En nee: geen bloedzuigers; ze wil het kind echt offeren.
Bloedzuigers hebben maar een beperkte kracht, ook al zijn er een paar grote vijanden gestorven nadat ze die beestjes verbrand had. Die ene bastaard zou ook gedood moeten worden; daarom hielp the onion knight ook hem te ontsnappen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:12 schreef Michellee het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag maar ze heeft toch alleen bloed nodig? Niet haar leven?
Ah ik dacht al. Gendry leeft toch ook nog.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Bloedzuigers hebben maar een beperkte kracht, ook al zijn er een paar grote vijanden gestorven nadat ze die beestjes verbrand had. Die ene bastaard zou ook gedood moeten worden; daarom hielp the onion knight ook hem te ontsnappen.
Nee, Jon was ze sowieso al flink aan het manipuleren. Hem gebruikt ze meer voor politieke doeleinden, ook al heeft hij toch duidelijk een eigen willetje.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ah ik dacht al. Gendry leeft toch ook nog.
Ik was even bang dat ze Jon Snow bedoelde.
Mja.. en dan nog ReekTheon willen vertrouwen terwijl ze nog lang niet door heeft wat Ramsey echt hem aangedaan heeft. Ignorance is bliss, vond het wel leuk hoe Ramsey tussen neus en lippen door zei dat even bastards can climb high, for instance Jon made it to Lord Commander. Oh, you didn't know?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:17 schreef ToT het volgende:
Oh en mogen we inmiddels concluderen dat Sansa toch niet heel erg vrijwillig seks heeft met Ramsay?
Nou ze was gewoon flink wanhopig; elke nacht zwaar uitgewoond worden (en dat gaat nu dus veel erger worden, zoals Ramsay ff subtiel liet merken met die opmerking over de kaarsen).quote:Op maandag 25 mei 2015 13:19 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja.. en dan nog ReekTheon willen vertrouwen terwijl ze nog lang niet door heeft wat Ramsey echt hem aangedaan heeft. Ignorance is bliss, vond het wel leuk hoe Ramsey tussen neus en lippen door zei dat even bastards can climb high, for instance Jon made it to Lord Commander. Oh, you didn't know?
Mja.. vond ik toch een minder leuk vooruitzicht met het vernikkelen van Stannis zijn leger. Nog even wachten en de Boltons kunnen ze gewoon opvegen, zoals Ramsey al zei: they are used to the cold hence easy win for Boltonquote:Op maandag 25 mei 2015 13:21 schreef Erasmo het volgende:
De winter is trouwens goed aan het arriveren in Winterfell.
quote:
Kunt moeilijk een totaal nieuw verhaal spoilen.quote:
Ze zijn niet eens bij Jon in de buurt.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:14 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ik was even bang dat ze Jon Snow bedoelde.
Ik ben benieuwd....Stannis heeft wel een flink groot leger en wil nu direct keihard doorstoten. Dood of de gladiolen!quote:Op maandag 25 mei 2015 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja.. vond ik toch een minder leuk vooruitzicht met het vernikkelen van Stannis zijn leger. Nog even wachten en de Boltons kunnen ze gewoon opvegen, zoals Ramsey al zei: they are used to the cold hence easy win for BoltonGelukkig is Littlefinger nu klaar, heeft OIenna haar intel gegeven, kan terug om zijn legertje bijeen te verzamelen
Weet ik veel, misschien sturen ze iemand terug om hem te halenquote:[..]
Ze zijn niet eens bij Jon in de buurt.
Ze had beter even wat bij Aemon kunnen aftappen voordat ze weggingen.![]()
Respect voor Peter Vaughan trouwens, op zijn 92e nog aan het acteren. 60 jaar na zijn eerste rol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:28 schreef superniger het volgende:
Tyene![]()
NSFWNow tell me... who's the most beautiful woman in the world?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bronn had wel langer door mogen gaan met zijn mini-concert in de kerkers though
mag het weten
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:28 schreef superniger het volgende:
Tyene![]()
NSFWWeinig mis mee idd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, showstopper, begon het net interessant te wordenquote:Op maandag 25 mei 2015 13:31 schreef ToT het volgende:
Alleen jammer dat Bronn onwel werd toen hij naar het interessantste deel wilde kijken!
''Lady'' Olenna werd anders mooi even op haar plek gezet door de High Sparrow.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:32 schreef Joosie200 het volgende:
Lees nu de youtube comments.. #TeamBaelenna ftw
Mja en toch issie hypocriet als wat. Olenna had gelijk: heel King's Landing zit vol met zondaars. Beetje cherrypicking ey?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
''Lady'' Olenna werd anders mooi even op haar plek gezet door de High Sparrow.
You are the few, we are the many. Bij gebrek aan beter een acceptabele TT.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de HS dit als voorbeeld wil aandragen. Als zelfs de koningin kan worden berecht, kunnen jullie dat ook. Waarschuwing.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja en toch issie hypocriet als wat. Olenna had gelijk: heel King's Landing zit vol met zondaars. Beetje cherrypicking ey?
Ik weet genoeg betere heurquote:Op maandag 25 mei 2015 13:34 schreef padlarf het volgende:
[..]
You are the few, we are the many. Bij gebrek aan beter een acceptabele TT.
Dan hoop ik voor je dat ik niet de lapo pakquote:
En Littlefinger.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |