Tijdens de opnames van dit seizoen waren Arya en Sansa nog geen 18, dus verwacht niet veel huid nog.quote:Op maandag 25 mei 2015 10:09 schreef JedimindhaX het volgende:
ik vind tommen misschien nog wel irritanter dan joffreyjoffrey was een gestoorde klootzak, maar had iig wel een beetje ballen. die tommen is echt een vervelend bang jochie.
nougoed. blij dat cersei haar plannen zijn gebackfired. bitch mag nou eindelijk wel eens dood.
ik baal verder nog steeds dat we sansa (nog) niet naakt hebben geziennja, die chick uit dorne was wel sappig iig
perfecte borstjens
![]()
Ohquote:Op maandag 25 mei 2015 10:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Tijdens de opnames van dit seizoen waren Arya en Sansa nog geen 18, dus verwacht niet veel huid nog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2015 11:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Deze vrouw:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog even en die wolven zijn een deus ex machina, zoals de Eagles in LOTR.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:37 schreef brojo het volgende:
Vorige was het de timing van de Bronn en Jaime met de Sandtigers.
Deze keer komt er weer een wolf uit het niets
En Sam zelf ook wel, hoewel ik dat wel exact op dat moment verwachtte.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:37 schreef brojo het volgende:
Vorige was het de timing van de Bronn en Jaime met de Sandtigers.
Deze keer komt er weer een wolf uit het niets
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 mei 2015 12:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]Ze hopen hem voor het karretje te kunnen spannen om te kunnen ontsnappen, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tja sowieso; als er al veel roddels zijn over je kinderen EN je weet dat je neef die alles weet is overgestapt naar die extremisten, dan ga je die lui niet zo veel macht geven en in je eentje naar hen toe om hen tegen je vijanden te gebruiken.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:11 schreef Odaiba het volgende:
Hmm, weer een matige aflevering, wel weer een aantal leuke scenes, maar die zwaard geografie vind ik maar matig hoor. Cercei is zo'n slechte strateeg
"Nog" niet dood?quote:Op maandag 25 mei 2015 12:13 schreef padlarf het volgende:
Redelijke ep. Eerste helft was weinig aan, Olenna scenes maakten het weer wat interessanter. Mooi dat Tyrion en Jorah al bij Daenerys zijn (manier waarop was wel een beetje) . Cersei in de cel en Bronn nog niet dood zijn icing on the cake.
Is geen spoiler, sorry als het zo wordt opgevat. Maar we kunnen nog niet zeker weten of er wel echt tegengif in dat flesje zat.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:16 schreef ToT het volgende:
[..]
"Nog" niet dood?Ik hoop dat dat geen spoiler is?
Zo vatte ik het ook niet op. Maar Bronn was duidelijk vergiftigd dus nog meer gif geven slaat nergens op. Hij moet wel oke zijn.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:17 schreef padlarf het volgende:
[..]
Is geen spoiler, sorry als het zo wordt opgevat. Maar we kunnen nog niet zeker weten of er wel echt tegengif in dat flesje zat.
Ah true, maar hij leek me al aardig vergiftigd.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:17 schreef padlarf het volgende:
[..]
Is geen spoiler, sorry als het zo wordt opgevat. Maar we kunnen nog niet zeker weten of er wel echt tegengif in dat flesje zat.
quote:Op maandag 25 mei 2015 12:18 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Zo vatte ik het ook niet op. Maar Bronn was duidelijk vergiftigd dus nog meer gif geven slaat nergens op. Hij moet wel oke zijn.
Ok ok, bij nader inzien was mijn gedachte toch niet zo logisch.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah true, maar hij leek me al aardig vergiftigd.Nog een extra dosis lijkt me een beetje onnodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |