Klopt idd, maar ik denk dat de Sparrows eerst de machtigen willen uitschakelen voor ze zich meer op de common man gaan richten.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:34 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Mja en toch issie hypocriet als wat. Olenna had gelijk: heel King's Landing zit vol met zondaars. Beetje cherrypicking ey?
Kill the chicken to scare the monkey.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt idd, maar ik denk dat de Sparrows eerst de machtigen willen uitschakelen voor ze zich meer op de common man gaan richten.
GET OUT YOU HATEFUL BITCH! *gooit waterbak*quote:Op maandag 25 mei 2015 13:45 schreef Joosie200 het volgende:
What remains when we strip away your linings?
Now tell me, who's the most beautiful girl in the world?
Now if you pay free men their wages *PATCH* Here's your wages fucking man![]()
My family has still got friends in the north.
You're losing all your friends Tarley
Our people are used to fighting in the frost.
Bastards can rise high in the world.
Born the bastard of Winterfell, now the Lord Commander of the Night's Watch.
If I retreat again, I will become the king who ran.
Winter is coming, those are not just the Stark's words, it's a fact
Voerbak.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
GET OUT YOU HATEFUL BITCH! *gooit waterbak*
maar die zijn inderdaad beter
Dat vroeg ik me idd ook af, ja!quote:Op maandag 25 mei 2015 13:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Voor de actiescenes hoef je het niet meer te doen neeBlijft slecht. Waarom was Tyrion sws als enige nog chained?
Margaeryquote:Op maandag 25 mei 2015 13:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
GET OUT YOU HATEFUL BITCH! *gooit waterbak*
maar die zijn inderdaad beter
Hij was daar niet om te vechten.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Waarom was Tyrion sws als enige nog chained?
Hij was het verlate verjaardagscadeautje, 'teh gift'quote:
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:50 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Margaerybitch fight met een voerbak met penicilline oi.d. naar Cersei
Ja daar zat ik inderdaad ook over na te denken en ik weet niet wat ik er van moet maken.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:50 schreef Cikx het volgende:
Net de laatste ep gezien, was weer leuk.
Maar begrijp ik nou goed dat Littlefinger aan Olenna heeft verteld dat ze Lancel kan gebruiken om Cersei onderuit te halen? Hij zei namelijk iets van ik geef jou wat ik Cersei ook heb gegeven: een knappe jonge jongen? Dus hij heeft ervoor gezorgd dat die Lancel als religekkie terugkwam naar King's Landing of haal ik nu dingen door elkaar?
Ik dacht serieus aan iets van de Maesters om haar op te kikkeren.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]Kiekjes van de avond ervoor. (Venison; wild)
quote:Op maandag 25 mei 2015 13:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus aan iets van de Maesters om haar op te kikkeren.
The question is: is she pretty down south in the real world or is she pretty 'cause she's the only girl here
Cersei is blij dat ze daar zit, die gaat haar echt niet iets brengen om te helpen, maar juist om nog even na te trappen.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:57 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus aan iets van de Maesters om haar op te kikkeren.
Oh, kijk het altijd zonder ondertiteling dus soms ontgaan de precieze details mij. Is wel meer typisch Cersei thoughquote:Op maandag 25 mei 2015 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]Extra vernedering van Cersei voor haar; daarom zei ze er nog even expres er bij dat het van gisteravond was.
Het lijkt mij vrij duidelijk dat Littlefinger hier verder niks mee te maken heeft. Hij kwam Lancel tegen onderweg naar Cersei en heeft Cersei en Olenna toen goed tegen elkaar uitgespeeld via Lancel.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja daar zat ik inderdaad ook over na te denken en ik weet niet wat ik er van moet maken.
Littlefinger lijdt ook onder de aanvallen van die relikneuzen, maar iets zegt me dat dat slechts kleine offers zijn in zijn plannen.
Ik schakel de Engelse ondertitels wisselend aan en uit. Soms vind ik het wel even handig als ik iets even niet helemaal verstaan heb, maar soms leidt het te veel af.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:59 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Oh, kijk het altijd zonder ondertiteling dus soms ontgaan de precieze details mij. Is wel meer typisch Cersei though
Ditquote:Op maandag 25 mei 2015 13:59 schreef Eejit het volgende:
[..]
Het lijkt mij vrij duidelijk dat Littlefinger hier verder niks mee te maken heeft. Hij kwam Lancel tegen onderweg naar Cersei en heeft Cersei en Olenna toen goed tegen elkaar uitgespeeld via Lancel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |