quote:ROTTERDAM - Op Facebook is ophef ontstaan over een medewerker van McDonald's De Kuip. Deze zou een 16-jarige homoseksuele jongen het restaurant hebben uitgestuurd. De manager had tegen de jongen gezegd dat men 'hun soort mensen' liever niet in het restaurant wil hebben.
Het verhaal werd door de vader van een 16-jarige vriendin van de jongen op Facebook geplaatst. Zijn dochter was met de homoseksuele vriend in het McDonald's-filiaal. Het duo kreeg het daar aan de stok met een groepje Marokkaanse jongeren.
Hun soort mensen
De manager van McDonald's zou zich met de ruzie hebben bemoeid. Tot verbazing van de twee 16-jarigen werden niet de jongeren, maar het duo het filiaal uitgestuurd omdat 'hun soort mensen' (volgens betrokkenen homoseksuelen) niet gewenst zijn in het restaurant.
McDonald's was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Bron: http://www.dichtbij.nl/ro(...)m_campaign=Telegraaf
Triest weer. Mag hopen dat die "manager" daar niet meer werkt.quote:COC Rotterdam e.o. heeft een bericht van
Matthijs Kuijpers gedeeld.
Gemeenschapsorganisatie · 397 vind-ik-leuks
· 13 uur ·
Matthijs Kuijpers boos
Net aan #McDonalds Nederland gestuurd, mafkezen !
Gisteren is mijn dochter (16) met haar beste vriend (homosexuele jongen van 16 jaar) en vriendin in jullie restaurant bij de Kuip geweest waar wij altijd met veel plezier kwamen. In het restaurant was een grote groep Marokkaanse jongeren die hen aan het pesten was. Op den duur kwam de Noord Afrikaanse Mc Donalds manager en gaf aan hun soort mensen (homo's)liever niet in het restaurant te willen hebben en verzocht mijn dochter en haar vrienden dringend weg te gaan.
Dit is werkelijk te gek voor woorden !
Ik hoor graag jullie reactie hierop op korte termijn
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:58 schreef Inspireme het volgende:
Matthijs Kuijpers, de man die de beschuldiging op Facebook plaatste, komt inmiddels terug op zijn eerdere bericht. ,,Er is helaas sprake van een misverstand. De situatie zoals ik die eerder heb geschetst over McDonald's, is gelukkig niet juist,'' schrijft hij op zijn Facebook.
... met dit soort zaken lijkt het me toch verstandig om éérst hoor en wederhoor toe te passen.quote:McDonald's was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Dit ja, voor hetzelfde geld zat hij constant te tongzoenen ofzo waar er kinderen bij zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
Als het waar is, is het het zoveelse in- en instrieste 'incident'.
Maar...
[..]
... met dit soort zaken lijkt het me toch verstandig om éérst hoor en wederhoor toe te passen.
Dat ben ik wel met je eens, maar ik sta niet te kijken als dit gewoon klopt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
Maar...
[..]
... met dit soort zaken lijkt het me toch verstandig om éérst hoor en wederhoor toe te passen.
De homo was er met een vriendinnetje. Lijkt me niet dat ze zaten te tongen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit ja, voor hetzelfde geld zat hij constant te tongzoenen ofzo waar er kinderen bij zijn.
Ga er niet vanuit, gezien tuig wel bij het idee van 'homo' alleen al jankt, maar zou kunnen.
Vooralsnog is dat een kant van het verhaal?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De homo was er met een vriendinnetje. Lijkt me niet dat ze zaten te tongen.
Dat staat nergens in de OP. Je trekt conclusies zonder grond, en dát is nou precíes wat ik probeer aan te geven: dat moet je niet doen. Olie op het vuur.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
De homo was er met een vriendinnetje. Lijkt me niet dat ze zaten te tongen.
Waarom zou het fout zijn dat ik, als ik homo was, er niet alles aan zou doen om vooral het idee te geven dat ik het vooral níet ben?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:40 schreef Downwards het volgende:
Als het tijdens een onbenullig restaurantbezoekje al opvalt dat je homo bent, doe je ook wel iets gigantisch fout natuurlijk.
Ja, als iedereen je door heeft laten ze zich niet bespringen in het herentoilet maar zijn ze op hun hoede.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:40 schreef Downwards het volgende:
Als het tijdens een onbenullig restaurantbezoekje al opvalt dat je homo bent, doe je ook wel iets gigantisch fout natuurlijk.
De andere kant wenst haar versie niet te geven?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vooralsnog is dat een kant van het verhaal?
Als dat het enige en absolute verhaal is en het zo helemaal klopt.
"GVD, dit moet niet kunnen, KUTMAROKKAANSE MOSLIMS DIE GEINSPIREERD DOOR DE ISLAM TEGEN HOMO'S ZIJN MAAR WEL BIJ DE MAC ETEN!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:39 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Dat staat nergens in de OP. Je trekt conclusies zonder grond, en dát is nou precíes wat ik probeer aan te geven: dat moet je niet doen. Olie op het vuur.
quote:Gisteren is mijn dochter (16) met haar beste vriend (homosexuele jongen van 16 jaar) en vriendin in jullie restaurant bij de Kuip geweest
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
De andere kant wenst haar versie niet te geven?
Dat er maar één kant van het verhaal is omdat de andere partij niet wil reageren maakt die ene kant niet op voorhand minder waar.
Het mag wel, maar het komt je goed mogelijk op wat tikken te staan in een McDonald's waar uiteraard ook moslims aanwezig zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:42 schreef Worteltjestaart het volgende:
Dat je niet en plein public je partner gaat rimmen lijkt me logisch, maar ik zou niet met hem hand-in-hand mogen zitten?
Hij is een homo en was er met 2 vriendinnen. Met wie zou hij moeten tongen om voor de berbers in de zaak aanstootgevend bezig te zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:44 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Waar staat in de OP dat ze niet zaten te tongen, zoals jij zegt?
Ja sorry hoor, maar in al 3 van zijn FB tijdlijn posts jankt hij over moslims op verschillende manieren, verschrikkelijk als het verhaal waar is, maar ik denk wel dat het ook iets aangedikt kan zijn.quote:
Sinds wanneer mag je iemand in een openbare ruimte rimmen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het mag wel, maar het komt je goed mogelijk op wat tikken te staan in een McDonald's waar uiteraard ook moslims aanwezig zijn.
Zelfs al zat hij constant te tongzoenen waar kinderen bij zijn, wat dan nog?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dit ja, voor hetzelfde geld zat hij constant te tongzoenen ofzo waar er kinderen bij zijn.
Ga er niet vanuit, gezien tuig wel bij het idee van 'homo' alleen al jankt, maar zou kunnen.
Kan aanstootgevend zijn in een familieomgeving.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:47 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zelfs al zat hij constant te tongzoenen waar kinderen bij zijn, wat dan nog?
Oh, dus ik zou wél homo mogen zijn, maar ik moet alles op alles zetten omdat vooral niet te laten zien dus?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het mag wel, maar het komt je goed mogelijk op wat tikken te staan in een McDonald's waar uiteraard ook moslims aanwezig zijn.
Ja, dat beweert hij of zijn vader.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hij is een homo en was er met 2 vriendinnen.
... Wie zou er met wie aan het tongen zijn? Homo's en dames zoenen nou eenmaal niet zoveel met elkaar kerel...quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:44 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Waar staat in de OP dat ze niet zaten te tongen, zoals jij zegt?
Dat staat al in de OP.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik vermoed dat de manager ook van Noord-Afrikaanse afkomst is.
Jij vindt tongzoenende mannen aanstootgevend?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan aanstootgevend zijn in een familieomgeving.
En dan zijn meteen een deel van de aantijgingen hier misplaatst.
Daar heb je verder geen invloed op. Je moet het alleen niet kenbaar maken in een restaurant waar ook moslims zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
Oh, dus ik zou wél homo mogen zijn, maar ik moet alles op alles zetten omdat vooral niet te laten zien dus?
En dát zou dus geen enkel verschil uit mogen maken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:50 schreef Downwards het volgende:
Je moet het alleen niet kenbaar maken in een restaurant waar ook moslims zijn.
Jij niet?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Jij vindt tongzoenende mannen aanstootgevend?
Jij vindt dat normaal?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Bij hetero's valt het ook geregeld op dat ze dat zijn. Wordt geen enkel probleem van gemaakt, dus waarom wel bij homo's?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:40 schreef Downwards het volgende:
Niet alleen dat, ook nog eens brrrrr. homofoob to the bone.. bleeh.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
En die zijn er wel in iedere Mac Donalds op Zuid.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar heb je verder geen invloed op. Je moet het alleen niet kenbaar maken in een restaurant waar ook moslims zijn.
Jij hebt zeker de koran niet gelezen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij hetero's valt het ook geregeld op dat ze dat zijn. Wordt geen enkel probleem van gemaakt, dus waarom wel bij homo's?
Nee?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vindt het ook aanstootgevend als een hetero stel tongzoent?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:40 schreef Downwards het volgende:
Die Mac staat niet in een islam-staat, dus dat is niet relevant hier.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:53 schreef Downwards het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de koran niet gelezen?
Waarom vind je zoenende mannen wél en een zoenend hetrokoppel niet aanstootgevend dan?quote:
Would someone please think of the children.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:54 schreef Triggershot het volgende:
Prima dat je zelf geilt op tongende homo's enzo, voor zover dat is gebeurd, maar als je dat in de omgeving van kinderen doet, hetero of homo, gewoon optieven even serieus.
Maar daarin vind je wel voor een deel de verklaring waarom deze homo voor problemen heeft gezorgd in de McDonald's.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:54 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die Mac staat niet in een islam-staat, dus dat is niet relevant hier.
jij wel natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:53 schreef Downwards het volgende:
[..]
Jij hebt zeker de koran niet gelezen?
Dan hadden ze hem er primair uitgetrapt omdat hij 'jood' is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:55 schreef remlof het volgende:
Misschien had die homo een Ajax-shirt aan?
was er met een meisjequote:Op donderdag 21 mei 2015 13:54 schreef Triggershot het volgende:
Prima dat je zelf geilt op tongende homo's enzo, voor zover dat is gebeurd, maar als je dat in de omgeving van kinderen doet, hetero of homo, gewoon optieven even serieus.
Deze man snapt het. Alles wat aanstootgevend kan zijn moeten we gewoon verbieden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan aanstootgevend zijn in een familieomgeving.
En dan zijn meteen een deel van de aantijgingen hier misplaatst.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:55 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Would someone please think of the children.
QFTquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:55 schreef Leandra het volgende:
Darn... Wat een bekrompen droeftoeter ben je dan.
Het is niet de homo die in dit geval voor problemen zorgt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:55 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar daarin vind je wel voor een deel de verklaring waarom deze homo voor problemen heeft gezorgd in de McDonald's.
Ja dat las ik en acht ik als de ene kant van het verhaal. Lees de reacties daarna ook nog eens.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
was er met een meisjenja hoi triggershot
of van een toren smijten ofzoquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Deze man snapt het. Alles wat aanstootgevend kan zijn moeten we gewoon verbieden.
In de buurt van kinderen hoeft dat niet zo openlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Deze man snapt het. Alles wat aanstootgevend kan zijn moeten we gewoon verbieden.
Ze hebben hem er niet voor niets moeten verwijderen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Het is niet de homo die in dit geval voor problemen zorgt.
Praten is er niet meer bij?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:54 schreef Triggershot het volgende:
Wat? Tongzoenen of gewoon zijn wie je bent?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
In de buurt van kinderen hoeft dat niet zo openlijk.
Ik kus mijn lief gewoon in bijzijn van mijn kinderen hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als straf, zeker!quote:
indien wit met gekleurd ondergoed sowieso, voor de rest is het conform de bedekkingsnorm, vrouwen die schaars gekleed zijn daarentegen, aanpakken.quote:
ik ben homo, behalve tijdens de seksquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja dat las ik en acht ik als de ene kant van het verhaal. Lees de reacties daarna ook nog eens.
Wrm zet jij jezelf eik als vrouw, misschien ook een beetje homogaysueel?
Ja, mannen in jurken moeten we zeker verbieden! Vrouwen in lelijke niet-strak zittende spijkerbroeken trouwens ook.quote:
Getverderrie!quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:59 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik kus mijn lief gewoon in bijzijn van mijn kinderen hoor.
Wie / wat je bent kan je niets aan doet, elkaar aflebberen, daar heb ik het over.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat? Tongzoenen of gewoon zijn wie je bent?
Ja, want kinderen zijn inderdaad heel snel getraumatiseerd. Mijn dochter raakt getraumatiseerd van honden. Honden verbieden.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
gezichthaar, geloofsuitingen en geruitte overhemden verbiedenquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als straf, zeker!
Ik vind rijke voetballers, vadsige wijven, DJ's en mensen die in het openbaar op een MacBook werken aanstootgevend. Laten we daar eens mee beginnen.
Het is sowieso asociaal om overdag te gaan tongen als watdanook-stelletje, maar ja homo's hè dan moet het kunnen en als je er wat van zegt dan ben je een homofoobquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:59 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Niet meer of minder normaal dan een tongzoenend watdanook-stelletje.
Sterker nog: ik knuffel mijn kinderen.quote:
Mijn spijkerbroek zit gewoon strak omdat m'n kont te groot is, maar dat zul je dan wel weer niet bedoelenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:00 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ja, mannen in jurken moeten we zeker verbieden! Vrouwen in lelijke niet-strak zittende spijkerbroeken trouwens ook.
Kan een beetje moeilijk over jouw kinderen gaan beslissen he. Als je in mijn tent je meisje gaat aflebberen waar er andere kinderen bij zijn, ga er maar vanuit dat ik je wel even aanspreek.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:59 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ik kus mijn lief gewoon in bijzijn van mijn kinderen hoor.
mensen die roken, Bavaria-drinkers en zingen in het openbaar verbieden. Je weet maar nooit of iemand per ongeluk een schunnige songtekst laat horen aan kinderen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
gezichthaar, geloofsuitingen en geruitte overhemden verbieden
Niet zo in het publiek, zo geëmancipeerd ben ik nog nietquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:00 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik ben homo, behalve tijdens de seks
En oké, was gewoon even nieuwsgierig naar je.ONE LOVE, no homo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wel over andere kinderen die niet van jou zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:02 schreef Triggershot het volgende:
Kan een beetje moeilijk over jouw kinderen gaan beslissen he.
Moet je eens proberen. Krijg je echt serieus problemen met mij.quote:Als je in mijn tent je meisje gaat aflebberen waar er andere kinderen bij zijn, ga er maar vanuit dat ik je wel even aanspreek.
helaas jij moet dan ook van de toren, ik vind dikke konten traumatiserend voor kinderenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn spijkerbroek zit gewoon strak omdat m'n kont te groot is, maar dat zul je dan wel weer niet bedoelen
Want daar heb je last van?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wie / wat je bent kan je niets aan doet, elkaar aflebberen, daar heb ik het over.
en alle kleuren verbieden behalve grijsquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
mensen die roken, Bavaria-drinkers en zingen in het openbaar verbieden. Je weet maar nooit of iemand per ongeluk een schunnige songtekst laat horen aan kinderen.
alsof jij een tent hebtquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan een beetje moeilijk over jouw kinderen gaan beslissen he. Als je in mijn tent je meisje gaat aflebberen waar er andere kinderen bij zijn, ga er maar vanuit dat ik je wel even aanspreek.
Oh mijn god! Verschrikkelijk inderdaad!quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:37 schreef Triggershot het volgende:
zat hij constant te tongzoenen ofzo waar er kinderen bij zijn.
er zijn vanaf nu nog maar 50 49 verschillende tinten grijs toegestaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:04 schreef bijdehand het volgende:
[..]
en alle kleuren verbieden behalve grijs
nee, 1 tint. de rest is verbodenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
er zijn vanaf nu nog maar 50 49 verschillende tinten grijs toegestaan.
Wat stoort je daar dan precies aan, eigenlijk?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan een beetje moeilijk over jouw kinderen gaan beslissen he. Als je in mijn tent je meisje gaat aflebberen waar er andere kinderen bij zijn, ga er maar vanuit dat ik je wel even aanspreek.
HIJ DENKT GEWOON AAN DE KINDEREN JA!quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef agter het volgende:
[..]
Wat stoort je daar dan precies aan, eigenlijk?
Mij zou dat publiekelijk elkaar aflebberen eigenlijk ook storenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef agter het volgende:
[..]
En mogen je kinderen wel bijv. geweld zien op de tv?
Dan moest 'ie eens wat vaker een godsdienstleraar te lijf gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
HIJ DENKT GEWOON AAN DE KINDEREN JA!
Ja, strekt niet als meer dan een opvatting, zonder maatregel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:03 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Maar wel over andere kinderen die niet van jou zijn?
*Insert woah badass over here.quote:Moet je eens proberen. Krijg je echt serieus problemen met mij.
dunno, kan lief zijn en kan een aso zijn, zal beetje van de stemming afhangen. Praten eerst lijkt me wel een beschaafder optie ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:04 schreef agter het volgende:
[..]
Jij schrijft meteen 'optiefen'. Dus je gaat niet met ze praten?
Ik zou het ook niet doen, is een kwestie van smaak, denk ik dan. Maar om die mensen dan meteen de tent uit te smijten, 'optiefen' roepen enzo, dan heb je kennelijk wel ergens wat issues.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mij zou dat publiekelijk elkaar aflebberen eigenlijk ook storen
Wat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, strekt niet als meer dan een opvatting, zonder maatregel.
Wat is dit voor taaltje? Maakte jij deel uit van die groep?quote:OT: Gast als jij denkt in mijn tent naar mijn beleving aanstootgevend gedrag te vertonen en nadat ik je er op aanspreek nog met problemen met jou 'dreigt', ik hou je niet tegen, kom maar op.
Jep, ligt aan de gedachte dat mijn tong er niet naar binnen gaatquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want daar heb je last van?
Is het te confronterend voor degenen die zelf niemand hebben?
Ja zo reageren is idd wel overdreven ja. Je kan mensen er gewoon normaal op aanspreken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:09 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, is een kwestie van smaak, denk ik dan. Maar om die mensen dan meteen de tent uit te smijten, 'optiefen' roepen enzo, dan heb je kennelijk wel ergens wat issues.
brrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Oh mijn god! Verschrikkelijk inderdaad!
![]()
![]()
Oh gelukkig, dan weten we iig wat de oorzaak van de frustratie is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jep, ligt aan de gedachte dat mijn tong er niet naar binnen gaat
Past niet onder mijn definitie van 'familieplek', zeker niet als het gerelateerd is aan de aanwezigheid van kinderen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef agter het volgende:
[..]
En mogen je kinderen wel bijv. geweld zien op de tv?
Als een ander stelletje in de McDonalds zit te zoenen, worden ze er ook niet uitgezet. Maar als het homo's zijn, moet dat plots wel kunnen. En iedere beschuldiging van homofobie wordt weggelachen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het is sowieso asociaal om overdag te gaan tongen als watdanook-stelletje, maar ja homo's hè dan moet het kunnen en als je er wat van zegt dan ben je een homofoob
Jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Wat is dit voor taaltje? Maakte jij deel uit van die groep?
Ja daarom.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan weten we iig wat de oorzaak van de frustratie is.
Zolang ik niks onwettigs doe, heb je helemaal niets van mij te eisen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:07 schreef Triggershot het volgende:
OT: Gast als jij denkt in mijn tent naar mijn beleving aanstootgevend gedrag te vertonen en nadat ik je er op aanspreek nog met problemen met jou 'dreigt', ik hou je niet tegen, kom maar op.
Zoenende mensen horen niet op een familieplek, vind jij dus.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Past niet onder mijn definitie van 'familieplek', zeker niet als het gerelateerd is aan de aanwezigheid van kinderen.
Nee.
Je kan ze aan de verplichte roze driehoek herkennen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:07 schreef Kowloon het volgende:
Hoe zijn ze eigenlijk herkend als homo? Het gros voldoet totaal niet aan het stereotype.
Neuh, je vergeet iets genaamd als 'huisregels'.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:13 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Zolang ik niks onwettigs doe, heb je helemaal niets van mij te eisen.
Het kan 10x jouw tent zijn, zo lang het als openbaar toegankelijk geldt, heb ik me enkel aan de wet te houden.
Hoe wist die manager dat hij een homofiel is?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
Triest weer. Mag hopen dat die "manager" daar niet meer werkt.
Al lijkt McDonalds mij dan wel het bedrijf om die persoon dan op staande voet te ontslaan. En terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Dat ben ik wel met je eens, maar ik sta niet te kijken als dit gewoon klopt.
En dus moet je je maar onder laten sneeuwen?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nou ja zoenen? De manier van zoenen, ik ga niet vanwege een kus oid iemand aanspreken op hun gedrag, de wijze en mate waarvan is hier de toonaangevende factor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:14 schreef agter het volgende:
[..]
Zoenende mensen horen niet op een familieplek, vind jij dus.
Op straat, OV, bieb etc doe je maar je ding, boeit mij niet, zal er ook niets tegen proberen, mijn tent, wat echt feitelijk mijn eigendom is wordt een ander verhaal.quote:En waarom wil je dit dan geforceerd aan anderen opleggen?
Aan veel jongens kun je best zien dat ze homo zijn, maar dat kwalificieert nog niet als "aanstootgevend gedrag". Dat mensen aanstoot nemen aan bepaald gedrag maakt het nog niet algemeen aanstootgevend gedrag,.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:16 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Hoe wist die manager dat hij een homofiel is?
Was die jongen andere jongens aan het versieren?
Was hij aan het tongen met een jongen?
Als hij aanstootgevend gedrag vertoonde mag hij best weggestuurd.
Omdat hij dat belangrijk vindt.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef agter het volgende:
Waarom schrijft die vader eigenlijk meteen dat die manager een noord Afrikaans uiterlijk heeft?
Om alle Marokkaanse jongens, ook de nette jongens die studeren en iets van hun leven maken en andere gedachtes hebben, over 1 kam te scheren.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef agter het volgende:
Waarom schrijft die vader eigenlijk meteen dat die manager een noord Afrikaans uiterlijk heeft?
Dat zet wellicht te denken idd over zijn algehele mening over "Noord Afrikaanse mensen". True. Echt super relevant voor het verhaal is het niet, tenzij hij aan wil geven dat dit daarom de redden was dat hij de kant van de jongeren koos. Maar dat is speculatie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef agter het volgende:
Die vader is dus ook enigzins racistisch gedachtengoed aan te rekenen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:20 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Om alle Marokkaanse jongens, ook de nette jongens die studeren en iets van hun leven maken en andere gedachtes hebben, over 1 kam te scheren.
Zo komt het wel bij mij over. Vanwege zijn Noord Afrikaanse uiterlijk koos hij de kant van die Marokkaanse relschoppers.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:20 schreef Ang3l het volgende:
ev
[..]
Dat zet wellicht te denken idd over zijn algehele mening over "Noord Afrikaanse mensen". True. Echt super relrevant voor het verhaal is het niet, tenzij hij aan wil geven dat dit daarom de redden was dat hij de kant van de jongeren koos. Maar dat is speculatie.
Zodat ze hem kunnen onderscheiden van alle andere kneuzen die daar manager worden genoemd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef agter het volgende:
Volgens mij mis jij wat essentiele verschillen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef Wespensteek het volgende:
Er zijn toch best veel mensen die vinden dat dit gewoon moet kunnen, ze kunnen ergens anders ook wel een hamburger eten:
NWS / Drukkerij weigert trouwuitnodigingen lesbisch stel
Wut?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar heb je verder geen invloed op. Je moet het alleen niet kenbaar maken in een restaurant waar ook moslims zijn.
Eens.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:18 schreef Joezi het volgende:
Ik ben ook wel eens de gayclub uitgebonjourd, zoiets werkt 2 kanten op natuurlijk
Bedankt voor de mededeling.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij mis jij wat essentiele verschillen.
Trololololquote:Op donderdag 21 mei 2015 13:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar, dit zou dan voor alle soortgelijke zoenen gelden, ongeacht de geaardheid van de zoenenden. Toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nou ja zoenen? De manier van zoenen, ik ga niet vanwege een kus oid iemand aanspreken op hun gedrag, de wijze en mate waarvan is hier de toonaangevende factor.
[..]
Op straat, OV, bieb etc doe je maar je ding, boeit mij niet, zal er ook niets tegen proberen, mijn tent, wat echt feitelijk mijn eigendom is wordt een ander verhaal.
Siquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar, dit zou dan voor alle soortgelijke zoenen gelden, ongeacht de geaardheid van de zoenenden. Toch?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:54 schreef Triggershot het volgende:
Nee man en vrouw is normaal toch.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar, dit zou dan voor alle soortgelijke zoenen gelden, ongeacht de geaardheid van de zoenenden. Toch?
Liep dat ventje dan in leren broek en wapperende handjes door de Mac?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:30 schreef Fokker89 het volgende:
Wat gaat dit gelul nou over zoenen. Nergens staat daar wat over geschreven
In dat geval ben ik t met je eens. Ik vind zoenen in t openbara prima, en tongen in een kroeg of zo daar stoor ik me niet echt aan (ligt aan de mate en de duurquote:
Mac-segregatiequote:Op donderdag 21 mei 2015 14:29 schreef 11en30 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een mooie ontwikkeling, gespecialiseerde Macs. Eentje voor moslims, eentje voor homo's, eentje voor vrouwen, eentje voor tokkies, eentje voor families met kinderen, eentje voor pedo's, etc.
Hoeven ze zich ook niet beledigd te voelen door bacon.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mac-segregatie
Ik zie al helemaal MacHalals en MacUnicorn en MacMuffin en zo
Nee, maar de conclusive werd getrokken dat de groep Marokkanen alleen maar kon weten dat de homo in kwestie homo was als ie zat et zoenen met een andere jongen. Hetgeen natuurlijk A niet waar is en B werd er al vermeld dat ie met een vriendin was dus dan klopt t sowieso al niet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:30 schreef Fokker89 het volgende:
Wat gaat dit gelul nou over zoenen. Nergens staat daar wat over geschreven
Dit dus idd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In dat geval ben ik t met je eens. Ik vind zoenen in t openbara prima, en tongen in een kroeg of zo daar stoor ik me niet echt aan (ligt aan de mate en de duur). In een McDonalds hoef ik echter niemand uitgebreid te zien kopkluiven, ongeacht het feit dat 2 mannen me meer opwinden dan 2 vrouwen of een man en een vrouw. De "get a room" geldt voor alle gesclahten en geaardheden.
Aan de andere kant, wie ben ik om er iets van te zeggen of iig iets te eisen? Ik heb niet dezelfde fatsoensnorm als een ander. Denk dat t aan de manager is om dat te "handhaven" in "zijn tent" misschien.
En waar moet een gehandicapt noord Afrikaans lesbisch stel met kinderen dan naar toe?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:29 schreef 11en30 het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een mooie ontwikkeling, gespecialiseerde Macs. Eentje voor moslims, eentje voor homo's, eentje voor vrouwen, eentje voor tokkies, eentje voor families met kinderen, eentje voor pedo's, etc.
Febo.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:35 schreef agter het volgende:
[..]
En waar moet een gehandicapt noord Afrikaans lesbisch stel met kinderen dan naar toe?
"De standaard". Of iig vaker voorkomend.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:31 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nee man en vrouw is normaal toch.
Naar de Burger King?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:35 schreef agter het volgende:
[..]
En waar moet een gehandicapt noord Afrikaans lesbisch stel met kinderen dan naar toe?
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:35 schreef agter het volgende:
[..]
Hierheen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:35 schreef agter het volgende:
[..]
Niet naar Mekka, in ieder geval.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:35 schreef agter het volgende:
[..]
Zou die vader daar werken?quote:
quote:
Huisregels mogen (1) niet in strijd zijn met de wet en (2) moet je dan kunnen aantonen dat deze 'regels', zo ver die de wet niet tegenspreken, mij volledig kenbaar zijn gemaakt op het moment dat ik jouw tent betreed, en dat ik daarmee ondubbelzinnig mee heb ingestemd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Neuh, je vergeet iets genaamd als 'huisregels'.
Alleen al omdat mensen de 'verkeerde' schoenen hebben worden ze er al uitgezet, laat staan dat je je niet aan de huisregels houdt.
Dit is een erg House Of Cards achtige denkwijze. I like. I like.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:39 schreef agter het volgende:
[..]
Zou die vader daar werken?
Wel slim van hem om aan zijn zoon te vragen om zich voor te doen als homo en een scène te schoppen in de Mac.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb ik nu een homo in contact gebracht met moslimmannen? Dat wordt eeuwig hel
Dat weet ik, ik mocht in Marokko ook een bepaald heiligdom niet in omdat ik geen Moslim was. Maar dat ze in Saudi-Arabie nog achterlijker zijn dan in Vaticaanstad wist ik al.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vermoedelijk wil je het ook niet, maar jij bent evenmin welkom.
Voor sommigen is "vrouwelijk zijn" al aanstootgevend.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef TitusPullo het volgende:
Maar goed, inmiddels is geopperd dat die jongen zich aanstootgevend gedroeg terwijl daar in het oorspronkelijke bericht helemaal geen sprake van is, zodat we het fijn over fatsoensnormen kunnen hebben. Triggershot heeft het hem weer gelapt.
1. Mensen afwijzen, uitzetten op grond van ervaren overlast, niet binnen de thema van de tent zijn etc is niet in strijd met de wet. Zeker niet als het gaat om klefgedrag waar kinderen bij zijn.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:39 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Huisregels mogen (1) niet in strijd zijn met de wet en (2) moet je dan kunnen aantonen dat deze 'regels', zo ver die de wet niet tegenspreken, mij volledig kenbaar zijn gemaakt op het moment dat ik jouw tent betreed, en dat ik daarmee ondubbelzinnig mee heb ingestemd.
Succes bij de rechter, pik.
Gast, de desbetreffende post en reacties daarop zijn allemaal 'als'-scenario's, geen empirische wetenschappen, waarbij ik nadrukkelijk aangeef.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef TitusPullo het volgende:
Maar goed, inmiddels is geopperd dat die jongen zich aanstootgevend gedroeg terwijl daar in het oorspronkelijke bericht helemaal geen sprake van is, zodat we het fijn over fatsoensnormen kunnen hebben. Triggershot heeft het hem weer gelapt.
Opgeruimd staat netjes.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik mocht in Marokko ook een bepaald heiligdom niet in omdat ik geen Moslim was. Maar dat ze in Saudi-Arabie nog achterlijker zijn dan in Vaticaanstad wist ik al.
Maar ja, wie wil er nou een gillende relnicht in zijn zaak die ruzie maakt met de andere gasten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"De standaard". Of iig vaker voorkomend.
Daar achter om de hoek heb je een prima tent voor niet-moslims, veel beter, echt!!quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja zo scoor je geen poort-punten hoor!
Mensen weigeren terwijl ze niets onwettigs doen is anders precies dat hoor.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:45 schreef Triggershot het volgende:
1. Mensen afwijzen, uitzetten op grond van ervaren overlast, niet binnen de thema van de tent zijn etc is niet in strijd met de wet.
In welk wetsartikel staat 'klefgedrag waar kinderen bij zijn' als overtreding of misdrijf omschreven?quote:Zeker niet als het gaat om klefgedrag waar kinderen bij zijn.
Het feit dat jij an sich het recht hebt om mij je tent uit te zetten betwist ik niet. De reden waarom betwist ik wel.quote:2. Ik wijs je op jouw gedrag, als je de genoemde acties niet staakt en er alsnog mee doorgaat, dan rest mij geen ander optie dan je uit te zetten.
Dat zal je dan toch moeten doen, want zolang jij geen wettelijke grond hebt om mijn gedrag af te keuren kun je mij ook geen toegangsverbod op (laten) leggen.quote:Ik stap niet naar de rechter om je toegang te ontzeggen, echt niet.
Heeft niks met geloof te maken, de manager wil gewoon geen ruzie in zijn zaak.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:44 schreef -AMG- het volgende:
Geloof zou verboden moeten worden. En al helemaal al het hier niet kan aanpassen.
Nee hoor, dat jij geen partner bij je hebt, - wat eventueel een huisregel zou zijn - is niet in strijd met de wet, voor mij misschien een reden om jou toegang te ontzeggen, maar daar ben ik alsnog niet tegenstrijdig met de wet bezig.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:50 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Mensen weigeren terwijl ze niets onwettigs doen is anders precies dat hoor.
Geen, maar dat is de bewering ook niet.quote:In welk wetsartikel staat 'klefgedrag waar kinderen bij zijn' als overtreding of misdrijf omschreven?
quote:Het feit dat jij an sich het recht hebt om mij je tent uit te zetten betwist ik niet. De reden waarom betwist ik wel.
Ik heb geen wetsartikel nodig om jou toegang te verbieden tot jij je aan de huisregels houdt.quote:Dat zal je dan toch moeten doen, want zolang jij geen wettelijke grond hebt om mijn gedrag af te keuren kun je mij ook geen toegangsverbod op (laten) leggen.
Copy/Paste:quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:49 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar ja, wie wil er nou een gillende relnicht in zijn zaak die ruzie maakt met de andere gasten?
Jij uiteraard.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:55 schreef charlieharper2 het volgende:
Marokkaanse jongeren????? Wie had dat gedacht....
Ik wist niet dat ik je huisregels overtreden had.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gast, de desbetreffende post en reacties daarop zijn allemaal 'als'-scenario's, geen empirische wetenschappen, waarbij ik nadrukkelijk aangeef.![]()
Dat het aanleiding is geweest tot een uitwisseling van opvattingen wanneer zoiets zou gebeuren, boeien.
[..]
Opgeruimd staat netjes.
Ja preciesquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:40 schreef TitusPullo het volgende:
Ik hoef dat niet te zien (in een restaurant) ....quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je vindt het ook aanstootgevend als een hetero stel tongzoent?
Volgens mij moet je als overduidelijke homoseksueel ook niet gaan eten bij de MacDonalds in de Bible Belt hoor. En dat is dan ook nog eens "ons geloof", voor zover je daar van kan spreken. Dus dat heft weinig met aanpassen te maken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:44 schreef -AMG- het volgende:
Geloof zou verboden moeten worden. En al helemaal al het hier niet kan aanpassen.
Kan gebeuren, drankje op mij?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik je huisregels overtreden had.
Te. Laat. The triggershot has been fired!quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Daar achter om de hoek heb je een prima tent voor niet-moslims, veel beter, echt!!
Waarom plaats je 'incident' tussen aanhalingstekens?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:35 schreef Worteltjestaart het volgende:
Maar...
[..]
Nee guapo, ik betaal.quote:
Nou ze maken in ieder geval geen ruzie met normale hollandse jongens.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Copy/Paste:
Wie wil er nou een roepende Marokkaan in zijn zaak die ruzie gaat maken met andere gasten?
Op een do-middag FOK!ken maakt mij bijzonder verdacht idd.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Te. Laat. The triggershot has been fired!
En terecht. Maar dan had ie ook de bende Marokkanen weg kunnen sturen. En dat is waar de vader in kwestie zo verontwaardigd over was. We weten echter niet wie er begon. Volgens het verhaal van de vader waren dat de Marokkanen die aan het pesten waren. Een manager zou de aanstcihter weg moeten sturen. En dat zou de dader moeten zijn, en niet het slachtoffer aanwijzen als de aantsichter. Dat is zo'n "had je dat rode jurkje maar niet aan moeten doen" bij een verkrachting scenario.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:52 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Heeft niks met geloof te maken, de manager wil gewoon geen ruzie in zijn zaak.
Ik zeg drankje in de Habibi ana dinges!quote:
O nee?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:58 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Nou ze maken in ieder geval geen ruzie met normale hollandse jongens.
Als Marokaan je mede-Marokkanen de zaak uitsturenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En terecht. Maar dan had ie ook de bende Marokkanen weg kunnen sturen. En dat is waar de vader in kwestie zo verontwaardigd over was. We weten echter niet wie er begon. Volgens het verhaal van de vader waren dat de Marokkanen die aan het pesten waren. Een manager zou de aanstcihter weg moeten sturen. En dat zou de dader moeten zijn, en niet het slachtoffer aanwijzen als de aantsichter. Dat is zo'n "had je dat rode jurkje maar niet aan moeten doen" bij een verkrachting scenario.
Er zit toch wel een nuance-verschil in "een kus geven" of "aflebberen".quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:03 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Maar wel over andere kinderen die niet van jou zijn?
Als er toevallig een klasgenootje bij ons thuis speelt als ik thuis kom wacht ik ook niet met mijn vrouw een kus geven totdat die weg is of de andere kant op kijkt.
[..]
Moet je eens proberen. Krijg je echt serieus problemen met mij.
Ik ben er idd zo eentje die "mijn Eigen bloed verraad" als ik vind dat mijn eigen bloed fout zit ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:01 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als Marokaan je mede-Marokkanen de zaak uitsturen
ben jij er zoeen die je eigen bloed verraadt?
* Triggershot Haalt weer een paar vooroordelen uit de kast.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg drankje in de Habibi ana dinges!
Ach. Iedereen heeft vooroordelen. Het is alleen hoe je er mee omgaat.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
* Triggershot Haalt weer een paar vooroordelen uit de kast.
Grappig dat in het christendom Jezus ook wordt verraden door Judas...quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er idd zo eentje die "mijn Eigen bloed verraad" als ik vind dat mijn eigen bloed fout zit ja.
En dan ook die kus nog...quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Grappig dat in het christendom Jezus ook wordt verraden door Judas...
De bal is rond.
Extreem relevant ditquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:13 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Grappig dat in het christendom Jezus ook wordt verraden door Judas...
Ik ookquote:Op donderdag 21 mei 2015 15:21 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant acht ik de kans buitengewoon klein dat een 16-jarige homo die ergens met 2 vriendinnen is een groep Marokkaanse jongeren gaat uitdagen...
Hij had beter die anderen buitengezet.quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:46 schreef Leonos het volgende:
Meer dan terecht van de manager.
Goed gehandeld
BEter beide.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:48 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Hij had beter die andere apen buitengezet.
Wat een idiote tokkie.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:58 schreef Inspireme het volgende:
Matthijs Kuijpers, de man die de beschuldiging op Facebook plaatste, komt inmiddels terug op zijn eerdere bericht. ,,Er is helaas sprake van een misverstand. De situatie zoals ik die eerder heb geschetst over McDonald's, is gelukkig niet juist,'' schrijft hij op zijn Facebook.
Om Marokkanen te pesten.quote:
Een jaar lang gratis vetkleppen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:01 schreef Tyron het volgende:
mc donalds heeft ze betaald zodat ze zwijgen
schopje bnw aub
Nou hoe vaak?quote:Op donderdag 21 mei 2015 13:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ja, dat beweert hij of zijn vader.
Nogmaals, het kan best zijn dat ie helemaal gelijk heeft en dan is het in- en intriest, maar wacht nou gewoon even tot je het hele verhaal van beide kanten hebt gehoord.
Hoe vaak hoor je niet dat er een meisje beweert dat ze gekidnapt/verkracht is, het hele land op zijn kop ("dat dit kan in Nederland!") maar na een week of twee onderzoek blijkt dat het allemaal verzonnen was omdat ze met haar vriendje lag te krikken maar aan paps en mams niet wilde uitleggen wat de échte reden was dat ze na haar avondklok thuis kwam?
ow.........quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:58 schreef Inspireme het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:58 schreef Inspireme het volgende:
Dit + moslimpje pesten.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Om Marokkanen te pesten.
De mensen die het toch altijd al gedaan hebben in dit land.
Laffe mensen dit
Valse nichten zijn het.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:15 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Dit + moslimpje pesten.
bizar hoe je van een onschuldige een dader kunt maken op social media en mensen er gewoon in mee gaan
quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Valse nichten zijn het.
Die schoonmaker deed gewoon zijn werk. Die nicht is zeker weten te beroerd om een vuilniszak aan te raken want dan worden zijn homofiele handjes vies
Als ze van andermans piemel niet vies worden
Ze zijn er niet uitgezet.quote:
Je zegt het zelf, hij is in het gezelschap van 2 vriendinnen. Als je dat al geen uitdagen meer noemt voor een groep met jongens die op elkaar zijn aangewezen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:21 schreef Leandra het volgende:
Aan de andere kant acht ik de kans buitengewoon klein dat een 16-jarige homo die ergens met 2 vriendinnen is een groep Marokkaanse jongeren gaat uitdagen...
ah... die jongens hadden niet eens in de gaten dat hij homofiel was, maar ze hebben met eruit gezet omdat hij met 2 vriendinnen aan kwam zetten?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:26 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, hij is in het gezelschap van 2 vriendinnen. Als je dat al geen uitdagen meer noemt voor een groep met jongens die op elkaar zijn aangewezen.
Nadat mensen van de macdonalds op bezoek geweest zijn bij de kinderen en familie trekken ze hun verhaal in..jaja..quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar snap er weinig van. Zij zaten in de Mac. Niks gebeurd en bij terugkomst hebben ze besloten een totaal verzonnen verhaal aan die vader te vertellen?
Levenlang gratis big macs beloofdquote:Op donderdag 21 mei 2015 16:32 schreef agter het volgende:
[..]
Nadat mensen van de macdonalds op bezoek geweest zijn bij de kinderen en familie trekken ze hun verhaal in..jaja..
Bedoel je dat je denkt dat er toch wel gebeurd zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:32 schreef agter het volgende:
[..]
Nadat mensen van de macdonalds op bezoek geweest zijn bij de kinderen en familie trekken ze hun verhaal in..jaja..
Nee hoor. Ik heb geen idee, was er niet bij.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bedoel je dat je denkt dat er toch wel gebeurd zou kunnen zijn?
Tjonge jonge, wat triest.quote:Op donderdag 21 mei 2015 16:42 schreef Triggershot het volgende:
Randdebielen van Powned ook meteen nieuwsbericht verwijderd. Niet eens corrigeren of updaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |