nee, 1 tint. de rest is verbodenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef Nielsch het volgende:
[..]
er zijn vanaf nu nog maar 50 49 verschillende tinten grijs toegestaan.
Wat stoort je daar dan precies aan, eigenlijk?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kan een beetje moeilijk over jouw kinderen gaan beslissen he. Als je in mijn tent je meisje gaat aflebberen waar er andere kinderen bij zijn, ga er maar vanuit dat ik je wel even aanspreek.
HIJ DENKT GEWOON AAN DE KINDEREN JA!quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef agter het volgende:
[..]
Wat stoort je daar dan precies aan, eigenlijk?
Mij zou dat publiekelijk elkaar aflebberen eigenlijk ook storenquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef agter het volgende:
[..]
En mogen je kinderen wel bijv. geweld zien op de tv?
Dan moest 'ie eens wat vaker een godsdienstleraar te lijf gaan.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:06 schreef Nielsch het volgende:
[..]
HIJ DENKT GEWOON AAN DE KINDEREN JA!
Ja, strekt niet als meer dan een opvatting, zonder maatregel.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:03 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Maar wel over andere kinderen die niet van jou zijn?
*Insert woah badass over here.quote:Moet je eens proberen. Krijg je echt serieus problemen met mij.
dunno, kan lief zijn en kan een aso zijn, zal beetje van de stemming afhangen. Praten eerst lijkt me wel een beschaafder optie ja.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:04 schreef agter het volgende:
[..]
Jij schrijft meteen 'optiefen'. Dus je gaat niet met ze praten?
Ik zou het ook niet doen, is een kwestie van smaak, denk ik dan. Maar om die mensen dan meteen de tent uit te smijten, 'optiefen' roepen enzo, dan heb je kennelijk wel ergens wat issues.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mij zou dat publiekelijk elkaar aflebberen eigenlijk ook storen
Wat?quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, strekt niet als meer dan een opvatting, zonder maatregel.
Wat is dit voor taaltje? Maakte jij deel uit van die groep?quote:OT: Gast als jij denkt in mijn tent naar mijn beleving aanstootgevend gedrag te vertonen en nadat ik je er op aanspreek nog met problemen met jou 'dreigt', ik hou je niet tegen, kom maar op.
Jep, ligt aan de gedachte dat mijn tong er niet naar binnen gaatquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want daar heb je last van?
Is het te confronterend voor degenen die zelf niemand hebben?
Ja zo reageren is idd wel overdreven ja. Je kan mensen er gewoon normaal op aanspreken.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:09 schreef agter het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen, is een kwestie van smaak, denk ik dan. Maar om die mensen dan meteen de tent uit te smijten, 'optiefen' roepen enzo, dan heb je kennelijk wel ergens wat issues.
brrrrrquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef Varg89 het volgende:
[..]
Oh mijn god! Verschrikkelijk inderdaad!
![]()
![]()
Oh gelukkig, dan weten we iig wat de oorzaak van de frustratie is.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:09 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jep, ligt aan de gedachte dat mijn tong er niet naar binnen gaat
Past niet onder mijn definitie van 'familieplek', zeker niet als het gerelateerd is aan de aanwezigheid van kinderen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:05 schreef agter het volgende:
[..]
En mogen je kinderen wel bijv. geweld zien op de tv?
Als een ander stelletje in de McDonalds zit te zoenen, worden ze er ook niet uitgezet. Maar als het homo's zijn, moet dat plots wel kunnen. En iedere beschuldiging van homofobie wordt weggelachen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Het is sowieso asociaal om overdag te gaan tongen als watdanook-stelletje, maar ja homo's hè dan moet het kunnen en als je er wat van zegt dan ben je een homofoob
Jaquote:Op donderdag 21 mei 2015 14:09 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Wat is dit voor taaltje? Maakte jij deel uit van die groep?
Ja daarom.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dan weten we iig wat de oorzaak van de frustratie is.
Zolang ik niks onwettigs doe, heb je helemaal niets van mij te eisen.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:07 schreef Triggershot het volgende:
OT: Gast als jij denkt in mijn tent naar mijn beleving aanstootgevend gedrag te vertonen en nadat ik je er op aanspreek nog met problemen met jou 'dreigt', ik hou je niet tegen, kom maar op.
Zoenende mensen horen niet op een familieplek, vind jij dus.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:11 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Past niet onder mijn definitie van 'familieplek', zeker niet als het gerelateerd is aan de aanwezigheid van kinderen.
Nee.
Je kan ze aan de verplichte roze driehoek herkennen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:07 schreef Kowloon het volgende:
Hoe zijn ze eigenlijk herkend als homo? Het gros voldoet totaal niet aan het stereotype.
Neuh, je vergeet iets genaamd als 'huisregels'.quote:Op donderdag 21 mei 2015 14:13 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Zolang ik niks onwettigs doe, heb je helemaal niets van mij te eisen.
Het kan 10x jouw tent zijn, zo lang het als openbaar toegankelijk geldt, heb ik me enkel aan de wet te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |