Er komt een deze dagen een performance update als het goed isquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Traffic ++ werkt nu prima, schijnt het spel wel langzamer te maken (vooral merkbaar bij 30k+ mensen), maar dat heb ik zelf nog niet gemerkt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:41 schreef mschol het volgende:
[..]
photobucket? als je ook gewoon bij steam kan uploaden?
Windmolens, windmolens op water, zonneenergiecentrale en dan heb je wel genoeg geld om tig kerncentrales neer te zetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zojuist een Hydro centrale gemaakt, maar nu heb ik bij een paar huizen last van overstroming.
Ik mag nog geen zonne-energiecentrale bouwen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:36 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Windmolens, windmolens op water, zonneenergiecentrale en dan heb je wel genoeg geld om tig kerncentrales neer te zetten.
Klopt. Nu nog die vervelende weaving bugs uit de main game en het is echt een topspel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:26 schreef G3F het volgende:
[..]
Er komt een deze dagen een performance update als het goed is
yup, in de screenshot manager op plaatje klikken en dan op uploadquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, in de screenshot manager op plaatje klikken en dan op upload
dan "view online"
vervolgens kan je voor 2 opties kiezen:
1) de url kopieeren
2) de url van het plaatje kopieeren
en hier neerzetten
Je bent blijkbaar niet de enige...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:50 schreef elkravo het volgende:
Bij inzoomen, of bij 1st person meerijden met de bus irriteert het geluid van (vele) ambulances mij. Is er een ambulance-shut-up-mod?
Helemaal mee eens, ook dat ze soms spontaan besluiten stil te gaan staan op een bepaald punt...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Nu nog die vervelende weaving bugs uit de main game en het is echt een topspel.
Ben benieuwd hoe die feature gaat uitpakken ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:16 schreef G3F het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ook dat ze soms spontaan besluiten stil te gaan staan op een bepaald punt...
Gelukkig Traffic++
imgur.com/a/Xxz3H
Mogelijk een nieuwe feature, wordt getest atm
Edit: ben ook benieuwd naar de volgende update/mogelijke DLC, zullen binnenkort ook wel komen.
dat is jammer, daar hadden ze veel punten mee kunnen scorenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die feature gaat uitpakken ja.
Mariina van CO heeft wel gezegd dat verkeer niet meer aangepast gaat worden
Dat is dus de Traffic AIquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is jammer, daar hadden ze veel punten mee kunnen scoren
Het lijkt erop alsof je de T++ mod nog niet hebt geactiveerd (ik zie het T++ icoontje er niet tussen staan, naast policies hoort hij). Mogelijk dat de busbanen dan nog niet optimaal werken aangezien meestal de bussen de busbaan pakken (helemaal als er haltes zijn), maar het is ook belangrijk dat je T++ lane changer (ofzo, iig waarmee je op intersections de rijbanen aan kan passen) aanzet/gebruikt omdat busbanen worden bij een kruizing een afslag naar rechts als het ware, dit kan je met die lane changer aanpassen.quote:
Ah thnx! Hij stond inderdaad niet aan. Aangezet, paar dingetjes getweaked en de files zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef G3F het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof je de T++ mod nog niet hebt geactiveerd (ik zie het T++ icoontje er niet tussen staan, naast policies hoort hij). Mogelijk dat de busbanen dan nog niet optimaal werken aangezien meestal de bussen de busbaan pakken (helemaal als er haltes zijn), maar het is ook belangrijk dat je T++ lane changer (ofzo, iig waarmee je op intersections de rijbanen aan kan passen) aanzet/gebruikt omdat busbanen worden bij een kruizing een afslag naar rechts als het ware, dit kan je met die lane changer aanpassen.
Edit: als het goed is zou t dan moeten werken, anders kan je nog met toegestane voertuigen op de rijbaan spelen, dat je bussen niet toelaat op de andere rijbanen behalve de busbaan
te weinig lijkenwagens?quote:Op zondag 28 juni 2015 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Valt me op dat ik veel last heb van doden die wachten op transport.
Ik draai op Windows 8, heb er al tijdens geen OSX op staanquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:35 schreef Saninl het volgende:
[..]
Mijn Macbook air 2011 heeft er wel moeite mee hoorDraai jij hem in MacOSX of Bootcamp oid?
Lees ik het goed dat Traffic++ het niet meer doet met die patch?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:20 schreef lifeblind het volgende:
Nieuwe patch is uit!
https://forum.paradoxplaz(...)1b-is-here.867193%2F
Hij doet het nog wel volgensmij (niet 100% zeker) heb alle mods uit gezet ivm de performance.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Lees ik het goed dat Traffic++ het niet meer doet met die patch?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Method not found: 'PathManager.FindPathPosition'. [System.MissingMethodException] Details: No details System.MissingMethodException: Method not found: 'PathManager.FindPathPosition'. at CSL_Traffic.BusTransportLineAI.SimulationStep (UInt16 segmentID, .NetSegment& data) [0x00000] in <filename unknown>:0 at NetManager.SimulationStepImpl (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0 at SimulationManagerBase`2[Manager,Properties].SimulationStep (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0 at NetManager.ISimulationManager.SimulationStep (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0 at SimulationManager.SimulationStep () [0x00000] in <filename unknown>:0 at SimulationManager.SimulationThread () [0x00000] in <filename unknown>:0 |
edit: blijkbaar was het de traffic++ mod... ik heb 'm moeten deïnstalleren... Hierdoor ben ik dan wel een stad met busbanen kwijt blijkbaar...quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:25 schreef elkravo het volgende:
Krijg opeens bij opstarten deze error:
[ code verwijderd ]
Wat is dit?
Hoezo?quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:45 schreef Fir3fly het volgende:
Voor de zoveelste keer opnieuw begonnen, gestopt na 20 minuten.
Wat een faal dit, na al die hype.
Wat is er mis dan? Ik heb het spel ook niet meer aangekeken na een binge-gaming sessie van een paar dagen hoor dus ik heb het ook een beetje maar kan mijn vinger er niet op leggen eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:45 schreef Fir3fly het volgende:
Voor de zoveelste keer opnieuw begonnen, gestopt na 20 minuten.
Wat een faal dit, na al die hype.
Je indicators onder in beeld geven aan dat je meer zones met huizen en industrie moet maken.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:17 schreef blow... het volgende:
ik snap niks van dit spel. ik bouw een stad en die flikkers willen er niet wonen
[ afbeelding ]
iemand tips?
dankquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:36 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Je indicators onder in beeld geven aan dat je meer zones met huizen en industrie moet maken.
Nul diepgang denk ik. Na een keer een stad gemaakt te hebben heb je alles wel gezien. Het verkeer blijft ook een totaal onrealistische rotzooi, zelfs met mods.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Wat is er mis dan? Ik heb het spel ook niet meer aangekeken na een binge-gaming sessie van een paar dagen hoor dus ik heb het ook een beetje maar kan mijn vinger er niet op leggen eigenlijk.
Wat zoek je qua diepgang? Wat mis je precies dan?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nul diepgang denk ik. Na een keer een stad gemaakt te hebben heb je alles wel gezien. Het verkeer blijft ook een totaal onrealistische rotzooi, zelfs met mods.
Dat is het voor mij in ieder geval. Het ziet er mooi uit maar er zit gewoon totaal geen diepgang in. Nul komma nul.
Dit herken ik wel, als je een stad hebt gemaakt met 200.000+ inwoners is de uitdaging weg. Was leuk geweest als je per map nog een bepaald doel had die je moest behalen en daarmee weer nieuwe maps vrijspelen oid. Beetje Rollercoaster Tycoon idee. Dan blijf je lekker aan de gang met steden bouwen en is het uitdagender om het steeds een beetje beter te maken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 00:34 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nul diepgang denk ik. Na een keer een stad gemaakt te hebben heb je alles wel gezien. Het verkeer blijft ook een totaal onrealistische rotzooi, zelfs met mods.
Dat is het voor mij in ieder geval. Het ziet er mooi uit maar er zit gewoon totaal geen diepgang in. Nul komma nul.
Vooral leuk als je als stad op speciale dingen moet mikken (bijvoorbeeld veel industrie voor forenzen van buiten je stad, of juist op inwoners, treinen etc)quote:Op maandag 6 juli 2015 19:02 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Dit herken ik wel, als je een stad hebt gemaakt met 200.000+ inwoners is de uitdaging weg. Was leuk geweest als je per map nog een bepaald doel had die je moest behalen en daarmee weer nieuwe maps vrijspelen oid. Beetje Rollercoaster Tycoon idee. Dan blijf je lekker aan de gang met steden bouwen en is het uitdagender om het steeds een beetje beter te maken.
Thanks. Vanavond maar weer eens proberen dan.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Traffic++ is weer compatible met de patch.
moet ik binnenkort toch ook maar eens proberenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Zijn ze wel allemaal op mekaar aangesloten? In beide richtingen?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:54 schreef Faux. het volgende:
Niemand maakt gebruik van m'n metro's en treinen
De metro's zijn allemaal op elkaar aangesloten in een cirkel en de trein is aangesloten op de rails.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zijn ze wel allemaal op mekaar aangesloten? In beide richtingen?
Plaats anders even een screenshotquote:Op dinsdag 7 juli 2015 17:59 schreef Faux. het volgende:
[..]
De metro's zijn allemaal op elkaar aangesloten in een cirkel en de trein is aangesloten op de rails.
Komt eraan!quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
quote:
Volgensmij ben je vergeten de lijnen aan te leggen (is los van de sporen en stations, icoontje lijkt op een bushalte)quote:
ditquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:13 schreef G3F het volgende:
[..]
Volgensmij ben je vergeten de lijnen aan te leggen (is los van de sporen en stations, icoontje lijkt op een bushalte)
Dat ga ik dan maar eens proberenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:13 schreef G3F het volgende:
[..]
Volgensmij ben je vergeten de lijnen aan te leggen (is los van de sporen en stations, icoontje lijkt op een bushalte)
Ik heb wel de tunnels gegraven trouwens (zie zwarte lijnen afbeelding)quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:13 schreef G3F het volgende:
[..]
Iddquote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:13 schreef G3F het volgende:
[..]
Ik heb mijn post geëdit , hopelijk is het nu duidelijker!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 18:14 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik heb wel de tunnels gegraven trouwens (zie zwarte lijnen afbeelding)
bij alle voorgaande patches was die error er door incompatible mods.. wellicht geldt het ook voor assets?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:34 schreef Adolecens het volgende:
Ik krijg deze foutmelding weer en spel is onspeelbaar
[ afbeelding ]
.net al gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, geen oplossing
Op Steam staat het goed uitgelegd, staan veel linkjes bij alle opties die naar een uitleg verwijzen http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409184143quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:42 schreef Rezania het volgende:
Vandaag weer eens gespeeld, voor het eerst een Europese map en Traffic++. Tunnels zijn tof, evenals Europese gebouwen. Traffic++ moet ik nog even van uitzoeken hoe het werkt, want dat kon ik nergens vinden ingame.
Mooi, dan durf ik m'n save game weer op te starten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
same here, vooral busbanen lijken me wel watquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:47 schreef DJKoster het volgende:
Vanavond maar weer even spelen. Die Traffic++ mod heb ik nog nooit gebruikt!
Dat is blijkbaar standaard zo.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:59 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
vreemde zaak: Als ik low density aanleg dan worden dat moderne gebouwen, en als ik high density aanleg dan krijg ik Europese bebouwen. Vreemd.
kruispunt weghalen en een overpass/tunnel voor naar de wijk aan de andere kantquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik van dit knooppunt de doorstroming verbeteren?
[ afbeelding ]
Iedereen wil linksaf? Misschien ook het aantal zijwegen verminderen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
zoals ik het zie wil iedereen/het gros weer weg (en dus naar de weg de andere kant op)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:08 schreef Cassius het volgende:
[..]
Iedereen wil linksaf? Misschien ook het aantal zijwegen verminderen.
Best een handige guide:quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie geen snelweg op plaatje.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Het is sowieso niet de bedoeling dat snelwegen om de 3 meter een zijstraat hebben
volgens mij wordt er 'random' gekozen uit alle geinstalleerde assets..quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:05 schreef prefix1 het volgende:
Net weer eens begonnen gaaf die tunnels!!
Vraagje van mijn kant: als ik bijvoorbeeld een assest download stel Burgerking en dan ook de MC donalds download zijn ze dan alle 2 actief of is de laatse die ik download actief en kan die als enige op de bussines plek komen ik hoop dat jullie mij begrijpen
Mvg
Prefix
Oke top bedankt voor de info, met meer assets word het spel waarschijnlijk ook trager?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij wordt er 'random' gekozen uit alle geinstalleerde assets..
Je kunt ondergronds een T-splitsing hebben...quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan die tunnels onder de rotonde samen ergens naartoe? Zou het knap vinden als die twee elkaar niet in de weg zaten
Ze sluiten idd op elkaar aan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan die tunnels onder de rotonde samen ergens naartoe? Zou het knap vinden als die twee elkaar niet in de weg zaten
quote:Op donderdag 16 juli 2015 21:50 schreef elkravo het volgende:
[..]
Je kunt ondergronds een T-splitsing hebben...
Funky.quote:
Bruhquote:Op zondag 19 juli 2015 10:57 schreef Sejt het volgende:
Fantastisch wat je met een hoop tijd en creativiteit kan maken. Check Flux' stad ondertussen:
tja, shit happens i guess met mods enzoquote:Op zondag 19 juli 2015 12:38 schreef Adolecens het volgende:
Dit is mijn stad.. Tientallen uren werk in zitten, 180k inwoners en helemaal fucked-up![]()
[ afbeelding ]
Ben er echt zo flauw van. Alle mods er al uitgeflikkerd of in GHOST-MODE gezet. Alle assets gedisabled. Spel opnieuw geïnstalleerd. .NET gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd.
Gewoon helemaal naar de kloten.
Tering, over perfectionistisch gesprokenquote:Op zondag 19 juli 2015 10:57 schreef Sejt het volgende:
Fantastisch wat je met een hoop tijd en creativiteit kan maken. Check Flux' stad ondertussen:
Had je toevallig een mod uitgezet of een asset verwijderd voordat je deze save laadde?quote:Op zondag 19 juli 2015 12:38 schreef Adolecens het volgende:
Dit is mijn stad.. Tientallen uren werk in zitten, 180k inwoners en helemaal fucked-up![]()
[ afbeelding ]
Ben er echt zo flauw van. Alle mods er al uitgeflikkerd of in GHOST-MODE gezet. Alle assets gedisabled. Spel opnieuw geïnstalleerd. .NET gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd.
Gewoon helemaal naar de kloten.
Een mod niet, een asset zoú kunnen, maar daar kom ik nooit meer achterquote:Op zondag 19 juli 2015 21:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had je toevallig een mod uitgezet of een asset verwijderd voordat je deze save laadde?
Ik heb een keer hetzelfde gehad namelijk.
Die wegen zullen op den duur wel te smal worden denk ik? Heb jij trouwens een mod voor parkeerplaatsen ofzo?quote:Op maandag 20 juli 2015 14:10 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[ afbeelding ]
Centrum van mijn stad. Circa 35000 inwoners.
Damnquote:Op zondag 19 juli 2015 10:57 schreef Sejt het volgende:
er gaat een tunnel onder dit gedeelte door.quote:Op woensdag 22 juli 2015 17:43 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Die wegen zullen op den duur wel te smal worden denk ik? Heb jij trouwens een mod voor parkeerplaatsen ofzo?
gebruikt je Traffic ++??quote:Op woensdag 15 juli 2015 18:28 schreef FredvZ het volgende:
Allemaal gezellig met de bus:
[ afbeelding ]
Over de vrije busbaan:
[ afbeelding ]
En dan verder met de trein:
[ afbeelding ]
Bij mij werkt die mod niet helemaal naar behoren. Kan niet alle facetten gebruiken. Verder kan ik ook niet saven..quote:
Bij mij werkt-ie vrijwel goed. Soms zijn ze eigenwijs en rijden ze niet over hun doelgroepstrook, maar over het algemeen gaat het goed.quote:Op woensdag 22 juli 2015 21:47 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
Bij mij werkt die mod niet helemaal naar behoren. Kan niet alle facetten gebruiken. Verder kan ik ook niet saven..
las op Steam dat de mod niet altijd goed werkt met versie 1.1.1.C van CS. Hoe heb je dat eventueel opgelost?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:53 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Bij mij werkt-ie vrijwel goed. Soms zijn ze eigenwijs en rijden ze niet over hun doelgroepstrook, maar over het algemeen gaat het goed.
Ik heb er niets bijzonders aan gedaan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:58 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
[..]
las op Steam dat de mod niet altijd goed werkt met versie 1.1.1.C van CS. Hoe heb je dat eventueel opgelost?
Dan zal ik wel een verrotte versie hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:05 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Ik heb er niets bijzonders aan gedaan.
Ik gebruik ook niet alle opties:
[ afbeelding ]
treinen splits ik op in 2'en: interregionaal verkeer met 1 stop, en daar tegenover een stop voor een gesloten treinen netwerk binnen de stadquote:Op donderdag 23 juli 2015 01:35 schreef elkravo het volgende:
Het goederenstation zorgt altijd voor veel verkeer... het maakt niet uit hoe je aanlegt... het verkeer is zo groot dat op de weg voor het goederenstation het al vastloopt.
Hoe lossen jullie dat op?
Daarnaast heb ik ook af en toe de "bug" dat treinen in de file staan naar de rand van de kaart. Maw. te veel treinen voor de "verborgen keerpunten".
Hoe lossen jullie dat op? Ik probeer interregionale treinen tegen te houden bij het eerste station zodat ze geen andere stations kunnen bereiken (want hoe meer stations, hoe meer interregionale treinen).
En hoe ga je dan met goederenstations om?quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:41 schreef mschol het volgende:
[..]
treinen splits ik op in 2'en: interregionaal verkeer met 1 stop, en daar tegenover een stop voor een gesloten treinen netwerk binnen de stad
Zijn je gebouwen van alle gemakken voorzien? Zorg voor goede voorzieningen in de buurt (politie, ziekenhuis, brandweer, parken, monumenten, etc.) Soms blijven bij mij gebouwen op de hoeken van mijn stad ook net wat achter omdat ze net uit range van andere gebouwen vallen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb een probleem met de "Building Theme" asset, mijn huizen ontwikkelen zich in die gebieden niet naar het volgende level. Ik heb verschillende sets geprobeerd; zowel "neo-eclectic" als die Britse sets. Alle dependencies heb ik gedownload, maar huizen blijven op hetzelfde level hangen?
Zodra ik in het betreffende Disctrict de Building Theme policy annuleer ontwikkelen alle huizen in dat gebied zich binnen een paar minuten naar het volgende level (maar dan wel met random (international) huizen).
Wat doe ik fout? Iemand die dit herkent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |