bij alle voorgaande patches was die error er door incompatible mods.. wellicht geldt het ook voor assets?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:34 schreef Adolecens het volgende:
Ik krijg deze foutmelding weer en spel is onspeelbaar
[ afbeelding ]
.net al gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd, geen oplossing
Op Steam staat het goed uitgelegd, staan veel linkjes bij alle opties die naar een uitleg verwijzen http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=409184143quote:Op woensdag 8 juli 2015 01:42 schreef Rezania het volgende:
Vandaag weer eens gespeeld, voor het eerst een Europese map en Traffic++. Tunnels zijn tof, evenals Europese gebouwen. Traffic++ moet ik nog even van uitzoeken hoe het werkt, want dat kon ik nergens vinden ingame.
Mooi, dan durf ik m'n save game weer op te starten.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Traffic++ is weer compatible met de patch.
same here, vooral busbanen lijken me wel watquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:47 schreef DJKoster het volgende:
Vanavond maar weer even spelen. Die Traffic++ mod heb ik nog nooit gebruikt!
Dat is blijkbaar standaard zo.quote:Op woensdag 8 juli 2015 22:59 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
vreemde zaak: Als ik low density aanleg dan worden dat moderne gebouwen, en als ik high density aanleg dan krijg ik Europese bebouwen. Vreemd.
kruispunt weghalen en een overpass/tunnel voor naar de wijk aan de andere kantquote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik van dit knooppunt de doorstroming verbeteren?
[ afbeelding ]
Iedereen wil linksaf? Misschien ook het aantal zijwegen verminderen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik van dit knooppunt de doorstroming verbeteren?
[ afbeelding ]
zoals ik het zie wil iedereen/het gros weer weg (en dus naar de weg de andere kant op)quote:Op dinsdag 14 juli 2015 23:08 schreef Cassius het volgende:
[..]
Iedereen wil linksaf? Misschien ook het aantal zijwegen verminderen.
Best een handige guide:quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe kan ik van dit knooppunt de doorstroming verbeteren?
[ afbeelding ]
Ik zie geen snelweg op plaatje.quote:Op woensdag 15 juli 2015 00:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Het is sowieso niet de bedoeling dat snelwegen om de 3 meter een zijstraat hebben
volgens mij wordt er 'random' gekozen uit alle geinstalleerde assets..quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:05 schreef prefix1 het volgende:
Net weer eens begonnen gaaf die tunnels!!
Vraagje van mijn kant: als ik bijvoorbeeld een assest download stel Burgerking en dan ook de MC donalds download zijn ze dan alle 2 actief of is de laatse die ik download actief en kan die als enige op de bussines plek komen ik hoop dat jullie mij begrijpen
Mvg
Prefix
Oke top bedankt voor de info, met meer assets word het spel waarschijnlijk ook trager?quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:07 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij wordt er 'random' gekozen uit alle geinstalleerde assets..
Je kunt ondergronds een T-splitsing hebben...quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan die tunnels onder de rotonde samen ergens naartoe? Zou het knap vinden als die twee elkaar niet in de weg zaten
Ze sluiten idd op elkaar aan.quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaan die tunnels onder de rotonde samen ergens naartoe? Zou het knap vinden als die twee elkaar niet in de weg zaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |