Misschien even de Dynamic Resolution mod proberenquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben hem aan het spelen maar vind hem grafisch tegenvallen. Zou dat mijn videokaart kunnen zijn?
Intel HD 4400
Lenovo G70-70 i5 8gb
Hij is als het goed is nu nog in de aanbieding op Steamquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien binnenkort dit spel ook maar eens aanschaffen.
summersale is gisteren na 19:00 beeindigd helaasquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:12 schreef G3F het volgende:
[..]
Hij is als het goed is nu nog in de aanbieding op Steam
Ahquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:29 schreef mschol het volgende:
[..]
summersale is gisteren na 19:00 beeindigd helaas
Mijn Macbook air 2011 heeft er wel moeite mee hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:46 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Mijn macbook air uit 2011 trekt hem prima :p
Edit: wel op low settings overigens
Welke videokaartquote:Op dinsdag 23 juni 2015 15:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ben hem aan het spelen maar vind hem grafisch tegenvallen. Zou dat mijn videokaart kunnen zijn?
Intel HD 4400
Lenovo G70-70 i5 8gb
Zie nu dat t een laptop (videokaart) betreft en geen al te goeie, dus eigenlijk vrij weinig kans dat hij vol gedraaid kan worden..quote:
Mijn Pro 2013 heeft het ook taai met alles op low (wel met Traffic++ vanaf een bepaald aantal inwoners) draaiende op OSX. Zonder T++ ging het wel stukken soepelerquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:35 schreef Saninl het volgende:
[..]
Mijn Macbook air 2011 heeft er wel moeite mee hoorDraai jij hem in MacOSX of Bootcamp oid?
Mijn MBP 2010 heeft er ook moeite meequote:Op woensdag 24 juni 2015 11:35 schreef Saninl het volgende:
[..]
Mijn Macbook air 2011 heeft er wel moeite mee hoorDraai jij hem in MacOSX of Bootcamp oid?
standaard instelling op steam is F12quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben eergisteren ook begonnen. Ik moet alleen nog beetje oefenen met de wegenbouw, en dan voornamelijk de ongelijkvloerse kruisingen.
Heb er wel al een gemaakt, maar die is niet helemaal naar mijn zin.
Hoe kan ik trouwens een plaatje/foto maken?
thans, zal vanavond wel even en proberen paar foto's te plaatsen.quote:
Kijk ook eens rond in de Steam Workshop, zijn heul veul assets te vinden. Staan de meest toffe creaties tussen die ik zelf nooit voor elkaar gekregen zou hebben.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben eergisteren ook begonnen. Ik moet alleen nog beetje oefenen met de wegenbouw, en dan voornamelijk de ongelijkvloerse kruisingen.
Heb er wel al een gemaakt, maar die is niet helemaal naar mijn zin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas zit ik alweer tegen de max van mn laptop...![]()
Mogelijk maar is een nieuwe pc overwegen![]()
Traffic ++ werkt nu prima, schijnt het spel wel langzamer te maken (vooral merkbaar bij 30k+ mensen), maar dat heb ik zelf nog niet gemerkt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:44 schreef elkravo het volgende:
Is die Traffic ++ mod goed? Ik las ook over vastlopers...
Ik wil busbanen nl ;-)
photobucket? als je ook gewoon bij steam kan uploaden?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn eerste poging tot ongelijkvloerse kruising:
[ afbeelding ]
Er komt een deze dagen een performance update als het goed isquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Traffic ++ werkt nu prima, schijnt het spel wel langzamer te maken (vooral merkbaar bij 30k+ mensen), maar dat heb ik zelf nog niet gemerkt.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 02:41 schreef mschol het volgende:
[..]
photobucket? als je ook gewoon bij steam kan uploaden?
Windmolens, windmolens op water, zonneenergiecentrale en dan heb je wel genoeg geld om tig kerncentrales neer te zetten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zojuist een Hydro centrale gemaakt, maar nu heb ik bij een paar huizen last van overstroming.
Ik mag nog geen zonne-energiecentrale bouwen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 08:36 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Windmolens, windmolens op water, zonneenergiecentrale en dan heb je wel genoeg geld om tig kerncentrales neer te zetten.
Klopt. Nu nog die vervelende weaving bugs uit de main game en het is echt een topspel.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 04:26 schreef G3F het volgende:
[..]
Er komt een deze dagen een performance update als het goed is
yup, in de screenshot manager op plaatje klikken en dan op uploadquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:21 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, in de screenshot manager op plaatje klikken en dan op upload
dan "view online"
vervolgens kan je voor 2 opties kiezen:
1) de url kopieeren
2) de url van het plaatje kopieeren
en hier neerzetten
Je bent blijkbaar niet de enige...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:50 schreef elkravo het volgende:
Bij inzoomen, of bij 1st person meerijden met de bus irriteert het geluid van (vele) ambulances mij. Is er een ambulance-shut-up-mod?
Helemaal mee eens, ook dat ze soms spontaan besluiten stil te gaan staan op een bepaald punt...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Nu nog die vervelende weaving bugs uit de main game en het is echt een topspel.
Ben benieuwd hoe die feature gaat uitpakken ja.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:16 schreef G3F het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ook dat ze soms spontaan besluiten stil te gaan staan op een bepaald punt...
Gelukkig Traffic++
imgur.com/a/Xxz3H
Mogelijk een nieuwe feature, wordt getest atm
Edit: ben ook benieuwd naar de volgende update/mogelijke DLC, zullen binnenkort ook wel komen.
dat is jammer, daar hadden ze veel punten mee kunnen scorenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe die feature gaat uitpakken ja.
Mariina van CO heeft wel gezegd dat verkeer niet meer aangepast gaat worden
Dat is dus de Traffic AIquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 09:26 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is jammer, daar hadden ze veel punten mee kunnen scoren
Het lijkt erop alsof je de T++ mod nog niet hebt geactiveerd (ik zie het T++ icoontje er niet tussen staan, naast policies hoort hij). Mogelijk dat de busbanen dan nog niet optimaal werken aangezien meestal de bussen de busbaan pakken (helemaal als er haltes zijn), maar het is ook belangrijk dat je T++ lane changer (ofzo, iig waarmee je op intersections de rijbanen aan kan passen) aanzet/gebruikt omdat busbanen worden bij een kruizing een afslag naar rechts als het ware, dit kan je met die lane changer aanpassen.quote:
Ah thnx! Hij stond inderdaad niet aan. Aangezet, paar dingetjes getweaked en de files zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:01 schreef G3F het volgende:
[..]
Het lijkt erop alsof je de T++ mod nog niet hebt geactiveerd (ik zie het T++ icoontje er niet tussen staan, naast policies hoort hij). Mogelijk dat de busbanen dan nog niet optimaal werken aangezien meestal de bussen de busbaan pakken (helemaal als er haltes zijn), maar het is ook belangrijk dat je T++ lane changer (ofzo, iig waarmee je op intersections de rijbanen aan kan passen) aanzet/gebruikt omdat busbanen worden bij een kruizing een afslag naar rechts als het ware, dit kan je met die lane changer aanpassen.
Edit: als het goed is zou t dan moeten werken, anders kan je nog met toegestane voertuigen op de rijbaan spelen, dat je bussen niet toelaat op de andere rijbanen behalve de busbaan
te weinig lijkenwagens?quote:Op zondag 28 juni 2015 16:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Valt me op dat ik veel last heb van doden die wachten op transport.
Ik draai op Windows 8, heb er al tijdens geen OSX op staanquote:Op woensdag 24 juni 2015 11:35 schreef Saninl het volgende:
[..]
Lees ik het goed dat Traffic++ het niet meer doet met die patch?quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:20 schreef lifeblind het volgende:
Nieuwe patch is uit!
https://forum.paradoxplaz(...)1b-is-here.867193%2F
Hij doet het nog wel volgensmij (niet 100% zeker) heb alle mods uit gezet ivm de performance.quote:Op donderdag 2 juli 2015 15:30 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Lees ik het goed dat Traffic++ het niet meer doet met die patch?
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | Method not found: 'PathManager.FindPathPosition'. [System.MissingMethodException] Details: No details System.MissingMethodException: Method not found: 'PathManager.FindPathPosition'. at CSL_Traffic.BusTransportLineAI.SimulationStep (UInt16 segmentID, .NetSegment& data) [0x00000] in <filename unknown>:0 at NetManager.SimulationStepImpl (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0 at SimulationManagerBase`2[Manager,Properties].SimulationStep (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0 at NetManager.ISimulationManager.SimulationStep (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0 at SimulationManager.SimulationStep () [0x00000] in <filename unknown>:0 at SimulationManager.SimulationThread () [0x00000] in <filename unknown>:0 |
edit: blijkbaar was het de traffic++ mod... ik heb 'm moeten deïnstalleren... Hierdoor ben ik dan wel een stad met busbanen kwijt blijkbaar...quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:25 schreef elkravo het volgende:
Krijg opeens bij opstarten deze error:
[ code verwijderd ]
Wat is dit?
Hoezo?quote:Op donderdag 2 juli 2015 23:45 schreef Fir3fly het volgende:
Voor de zoveelste keer opnieuw begonnen, gestopt na 20 minuten.
Wat een faal dit, na al die hype.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |