Het was in ieder geval geen typefout....quote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef BrandX het volgende:
Ja? Lijdt die arme jongen zo onder het Feyenoorder zijn?
Kan ik me wel wat bij voorstellen
Meer onder het enorme geklungel van zijn teamgenoten.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef BrandX het volgende:
Ook daar kan ik me van alles bij voorstellen als Ajacied zijnde, zo gekeken naar afgelopen weekendequote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer onder het enorme geklungel van zijn teamgenoten.
Het is dat jij bokst en mij waarschijnlijk helemaal de tyfus kan slaan, anders had ik nu heel hard foei gezegd.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef BrandX het volgende:
Tuurlijk niet, het blijft een wijfquote:Op maandag 18 mei 2015 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is dat jij bokst en mij waarschijnlijk helemaal de tyfus kan slaan
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is dat jij bokst en mij waarschijnlijk helemaal de tyfus kan slaan, anders had ik nu heel hard foei gezegd.
En omdat je ze de tyfus slaat als ze een bakkus hebben?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nah, ik heb geen hekel aan Feyenoorders hoor.
Ik werk in Rotterdam, tussen oa. allemaal monteurs die nagenoeg allemaal feyenoorder zijn, en ik heb als ajacied grote lol met hun.
En ik mag ajacied zijn van hun omdat het voor mij - zoals ik het noem - mijn geboorterecht is als Amsterdammer
nee hoor, waarom zou ik?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En omdat je ze de tyfus slaat als ze een bakkus hebben?
Ik zou gewoon meppen. Hard.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, waarom zou ik?
veel leuker om dagelijks op een toffe manier de draak met elkaar en elkaars club te steken.
Hoeft niet, ze durven nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze durven niet
ze hebben mij op video gezien, en ook die twee die boksles hebben op de fitness op het werk zeggen....
'eh nee laat maar'Kazim zou je helemaal slopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
ik roep jasper gewoon, kazim wordt alleen al zwaar gefrustreerd als hij denkt aan onze superkeeperquote:
True that, die keepte een wereldpot Fey - Aja maar toen hadden we nog camera's in de spelerstunnelquote:Op maandag 18 mei 2015 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik roep jasper gewoon, kazim wordt alleen al zwaar gefrustreerd als hij denkt aan onze superkeeper
Dat had ik nou helemaal niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ook daar kan ik me van alles bij voorstellen als Ajacied zijnde, zo gekeken naar afgelopen weekende
het zijn zo van die spaarzame momenten waarop wij Feyenoorders en Ajacieden tegen elkaar kunnen zeggen: 'I feel you bro'
Wat doe je?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft zij wél een wedstrijd van Ajax gezien dit seizoen...
En Nelom, en Immers, en Toornstra (op rechts)...quote:Op maandag 18 mei 2015 20:18 schreef satecl het volgende:
Als Gio donderdag met Kazim gaat beginnen, neem ik hem meteen al niet meer serieus.
Denk niet dat hij het hele elftal gaat omgooien hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 20:18 schreef satecl het volgende:
Als Gio donderdag met Kazim gaat beginnen, neem ik hem meteen al niet meer serieus.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aaa, dat is jouw rol!
Oefening baart kunst, moet je maar denken.![]()
![]()
Gewoon met Schuurman en Nieuwkoop beginnen, ja toch.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het hele elftal gaat omgooien hoor
Mwah, toch minstens met Herrmann en Verdonkquote:Op maandag 18 mei 2015 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gewoon met Schuurman en Nieuwkoop beginnen, ja toch.
Als we donderdag verliezen, mag hij van mij de B1 erin gooien op zondag.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, toch minstens met Herrmann en Verdonk
Ik vind die als nogal voorzichtig, ik ga eigenlijk uit van 2 kansloze partijen (4-0 en 0-2 ofzo). Maar ach, hopelijk zondag beetje mooi weer, goede PMDS, goede AMDS en 90 minuten beetje kankeren op alles, ik heb er zin anquote:Op maandag 18 mei 2015 20:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als we donderdag verliezen, mag hij van mij de B1 erin gooien op zondag.
Zou wel dope zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gewoon met Schuurman en Nieuwkoop beginnen, ja toch.
Heeft niet veel keuze he ..quote:Op maandag 18 mei 2015 20:18 schreef satecl het volgende:
Laten we het hopenquote:'Van Bronckhorst grijpt mogelijk gelijk in en slachtoffert Nelom'
Nieuwbakken Feyenoordtrainer Giovanni van Bronckhorst leidde vandaag voor het eerst als hoofdcoach van Feyenoord de training. Hij liet Jean-Paul van Gastel het veldwerk doen en zelf keek hij toe en praatte met veel spelers, zo meldt Feyenoordtraining.
Op basis van de gesprekken is het goed mogelijk dat er een eerste 'slachtoffer' gaat vallen onder de basisspelers. Miquel Nelom lijkt op basis van wat er vandaag te zien was plaats te moeten nemen op de bank ten faveure van Lucas Woudenberg. De 'witte Keniaan' was lang in gesprek met Van Bronckhorst en lijkt nu dus af te stevenen op een basisplaats.
Gaat het verschil niet maken hoor. Tegen Jong Frankrijk werd hij compleet weggespeeld.quote:
Zou ik voor tekenen.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:37 schreef satecl het volgende:
Vermeer
Bouhla-vBeek-Kongolo-Woudenberg
--ElAhmadi--Clasie--
Bilal-Toornstra--Boetius
--Achahbar--
ik zal eerlijk zijn ik heb een hekel aan alle ajax aanhangersquote:Op maandag 18 mei 2015 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nah, ik heb geen hekel aan Feyenoorders hoor.
Ik werk in Rotterdam, tussen oa. allemaal monteurs die nagenoeg allemaal feyenoorder zijn, en ik heb als ajacied grote lol met hun.
En ik mag ajacied zijn van hun omdat het voor mij - zoals ik het noem - mijn geboorterecht is als Amsterdammer
Kerel, Ajax afzeiken, prima, maar dat slaat toch nergens op als wij er zelf geen kut van bakken?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zal eerlijk zijn ik heb een hekel aan alle ajax aanhangers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In principe heeft ajax het nog slechter gedaan aLS Feyenoord.....
Zeer matig spel
geen grote spelers
geen echte grote talenten doorgebroken
een begroting die vele malen hoger is als Feyenoord
en 90 miljoen op de bank
en dan zo een kut seizoen
JULLIE MOETEN JE SCHAMEN JOH![]()
![]()
![]()
Je moet hem ook niet serieus nemen.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kerel, Ajax afzeiken, prima, maar dat slaat toch nergens op als wij er zelf geen kut van bakken?
Manu voor Boetius.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:37 schreef satecl het volgende:
Vermeer
Bouhla-vBeek-Kongolo-Woudenberg
--ElAhmadi--Clasie--
Bilal-Toornstra--Boetius
--Achahbar--
Eh...waarom heet die gozer eigenlijk de witte keniaan?quote:
Omdat hij goed kan rennen en erg blond haar heeft denk ikquote:Op maandag 18 mei 2015 20:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Eh...waarom heet die gozer eigenlijk de witte keniaan?
Loopvermogen en hij houdt van donkere dames.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Eh...waarom heet die gozer eigenlijk de witte keniaan?
Hij had een goddelijk uithoudingsvermogen bij een test.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat hij goed kan rennen en erg blond haar heeft denk ik
En samen met Manu voor 4,5.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:54 schreef Nigson44 het volgende:
Nelom kan je voor 3 miljoen aan een EPL club verkopen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:54 schreef Nigson44 het volgende:
Op FIFA of FM jaquote:Op maandag 18 mei 2015 20:54 schreef Nigson44 het volgende:
Nou ja, slechter dan Nelom kan hij het onmogelijk doenquote:Op maandag 18 mei 2015 20:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gaat het verschil niet maken hoor. Tegen Jong Frankrijk werd hij compleet weggespeeld.
ik vertel toch de keiharde feiten zoals gewoonlijk johquote:Op maandag 18 mei 2015 20:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kerel, Ajax afzeiken, prima, maar dat slaat toch nergens op als wij er zelf geen kut van bakken?
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:02 schreef Nigson44 het volgende:
Wel grappig die reacties.
Nelom is gewoon een international met ervaring en vrij jonge leeftijd.
Een aston villa zou hem zomaar halen hoor.
Spelen gewoon voorronde Champions League hoor. Denk je dat ze daar wakker liggen van een verliespartij in een wedstrijd die nergens over ging?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
HEE CLOWN??? WAT MOET JE NOU JOH...
ik vertel toch de keiharde feiten zoals gewoonlijk joh
ajax 4 jaar achter elkaar kampioen
dan moet er toch wat staan op het veld?
hebben een uitstekende trainer
hebben een goede stadion
gras is beter als ooit
dan mag je toch wat verwachten?
en meer als 90 miljoen op de bank, dus ze hadden alle mogelijkheden om een elftal neer te zetten
dat had Feyenoord niet....
o shit ik vergat wat....
ze hebben geen publiek
En zelfs toen tegen fucking Indonesië kwam hij tekort...quote:Op maandag 18 mei 2015 21:06 schreef satecl het volgende:
[..]______________! Omdat hij ooit een paar jaar terig een keer is geselecteerd is omdat de gehele A selectie vrij mocht nemen. Tering gast. Nelom zou misschien passen bij Excelsior. Maar niet verder.
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:02 schreef Nigson44 het volgende:
Wel grappig die reacties.
Nelom is gewoon een international met ervaring en vrij jonge leeftijd.
Een aston villa zou hem zomaar halen hoor.
Hoi RetRy.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:54 schreef Nigson44 het volgende:
Gaat toch helemaal niet over die wedstrijd van gisteren man, gaat over het hele seizoen. Ajax is er zelf ook heel erg ontevreden over....quote:Op maandag 18 mei 2015 21:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Spelen gewoon voorronde Champions League hoor. Denk je dat ze daar wakker liggen van een verliespartij in een wedstrijd die nergens over ging?
Boeie je kan hem gewoon voor 3 mil weg doen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En zelfs toen tegen fucking Indonesië kwam hij tekort...
We kunnen hem ook voor 19 miljoen weg doen? Zie Babel.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:36 schreef Nigson44 het volgende:
[..]
Boeie je kan hem gewoon voor 3 mil weg doen.
Kijk Marcelo.
Dat was Babel's marktwaarde destijds, Nelom is 3 miljoen waard.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:39 schreef satecl het volgende:
[..]
We kunnen hem ook voor 19 miljoen weg doen? Zie Babel.
Dat baseer je op de transfer van Marcelo? Of op basis van zijn waardeloze spel bij Feyenoord? Of omdat hij een paar jaar terug een keer een oefenpotje mocht spelen tegen Indonesië? Het is in ieder geval klinklare onzin.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:40 schreef Nigson44 het volgende:
[..]
Dat was Babel's marktwaarde destijds, Nelom is 3 miljoen waard.
Omdat hij zwart is.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat baseer je op de transfer van Marcelo? Of op basis van zijn waardeloze spel bij Feyenoord? Of omdat hij een paar jaar terug een keer een oefenpotje mocht spelen tegen Indonesië? Het is in ieder geval klinklare onzin.
Negers doen het goed op de transfermarkt. Al zo lang als we ze hier naar Europa halen.quote:
Prioriteit 1: Exit Van Geelquote:Op maandag 18 mei 2015 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Nelom zou ik niet wegdoen....IK HOOP wel dat er een betere linksback komt, in principe moet elke positie dubbel bezst kunnen worden.
Laten we bij het begin beginnen.
prioriteit nummer 1
IMMERS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet toegestaan zijn, dit. De transfermarkt met slavenhandel vergelijken is gewoon inhoudelijke kritiek op het moderne voetbal.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Negers doen het goed op de transfermarkt. Al zo lang als we ze hier naar Europa halen.
Edit: godver, na het typen vond ik hem bijna te ver gaan.
Ja, ehm, neequote:Op maandag 18 mei 2015 23:07 schreef Lastpost het volgende:
Vlaar's contract loopt toch ook af na dit seizoen? 30'er, transfervrij en een bekende van Van Geel.
Spelen we toch gewoon zonder backs, probleem ook opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:11 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Ja, ehm, nee. Vlaar gaat echt niet naar een subtopper (dit zeg ik met pijn), als hij hoogstwaarschijnlijk naar een grote, internationale club kan gaan waar hij lekker een paar miljoentjes per jaar op zijn rekening zal zien verschijnen. Als zo'n topclub niet komt, dan kan hij vast wel ergens gaan cashen in één van die kutcompetities in de woestijn of Amerika. Vlaar heeft echt een goed WK gespeeld en speelde voor zijn blessure ook zeker niet slecht bij Aston Villa, dus hem kun je vergeten :-(
Zie PI, maar dat zou eindelijk een 30'er geweest zijn die wel een welkome versterking was voor ons achterin. Maar die kon naar verluid blijven in de PL of verkassen naar Napoli, dan hoef je al niet te bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat dit zo gaat, ik had hem er ontzettend graag erbij willen zien. Vlaar>>>>iedere (centrale) verdediger van Feyenoord (zeker op dit moment).quote:Op maandag 18 mei 2015 23:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zie PI, maar dat zou eindelijk een 30'er geweest zijn die wel een welkome versterking was voor ons achterin. Maar die kon naar verluid blijven in de PL of verkassen naar Napoli, dan hoef je al niet te bellen.
Van Geel.. de man die heel slim salarisverhoging voor zichzelf regelde door te schermen met belangstelling van Vitesse..terwijl Feyenoord toen nog niet uit de rode cijfers was. Ja die heeft het beste met onze club voorquote:
Rutten zegt iedere keer zowat hetzelfde (ja, ik kijk alleen maar naar Feyenoord-huppeldepup, niet naar de toekomst en allemaal andere onzin), daar kon ik mij echt aan ergeren.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is gek eigenlijk.. we hebben bij Feyenoord wel eens diepere dalen meegemaakt maar Rutten moet wel zo'n beetje de trainer zijn aan wie ik het meeste de pest heb. Die vent heeft gewoon miljoenen verkwanseld voor onze club. Eerst wil hij per se Bilal hebben.. vervolgens betaalt Van Geel een flink bedrag.. en dan komt die gozer op de tribune. Dag 3,5 miljoenEn spelers die een aardige transferwaarde hebben draait hij bijna persoonlijk de nek om. Dag transferwaarde
![]()
En Rutten.. die kan de komende 6 weken rustig in de tuin zitten en zijn resterende salaris tellen.. engnek.
Kaulo domme bullshit, die jeugdtoernooien zijn super belangrijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:22 schreef hhh38 het volgende:
Schuurman, Nieuwkoop (en waarschijnlijk Verdonk ook) schijnen door Feyenoord bij de club gehouden te worden tijdens het EK onder 19 komende zomer. Zou zomaar kunnen betekenen dat er volgend jaar al veel van ze verwacht wordt en ze veel kansen gaan krijgen in de voorbereiding
Voor de scouts ja. Op het moment dat die jongens hun kansen gaan krijgen in oefenwedstrijden tegen Espanyol (of een andere random Spaanse club) en Southampton (dit was toch afgesproken?) doen ze net zo'n nuttige ervaring op. En krijgt Gio een veel beter beeld van hoe ver ze al zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:30 schreef Nigson44 het volgende:
[..]
Kaulo domme bullshit, die jeugdtoernooien zijn super belangrijk!
http://www.hartvannederla(...)den-opera-feyenoord/quote:Hand in hand kameraden: opera over Feyenoord
Gepubliceerd: Maandag 23:39
Feyenoord heeft zo’n rijke historie dat je er een theaterstuk mee kunt vullen. En dat gebeurt dus ook met een opera over de Rotterdamse volksclub.
Zoals het een theaterstuk over Feyenoord beaamt, wordt de opera natuurlijk opgevoerd in De Kuip. Rasechte fans als Frans en Gerda kunnen niet wachten tot de première woensdag 20 mei, maar er moet natuurlijk nog wel eerst gerepeteerd worden.
3 miljoen wat? Euro's? Flippo's? Haagse Hopjes? in geval van die laatste 2 wegdoen. In geval van dat eerste moet je dat bij betalen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:40 schreef Nigson44 het volgende:
[..]
Dat was Babel's marktwaarde destijds, Nelom is 3 miljoen waard.
quote:Het is crisis bij Feyenoord en dat betekent dat er ook kritiek is op technisch directeur Martin van Geel. Aan zijn eigen prestaties denkt hij op dit moment niet.
"Over twee weken gaan we dit seizoen pas evalueren", zegt Van Geel in een interview met het Algemeen Dagblad. "Dat doen we intern. We stellen elkaar de vragen: is er uitgehaald wat er inzit? Wat hadden we kunnen voorkomen? Waar kunnen we lessen uit trekken? Je kunt niet beter worden als je niet af en toe in de spiegel kijkt en de vraag stelt: hebben we het goed gedaan?"
Vooral het transferbeleid van Feyenoord – en dus van Van Geel – zal onder de loep komen te liggen. "Ik denk dat er elk seizoen spelers slagen en niet slagen. Bij alle clubs. En als je derde wordt, zijn er meer geslaagd dan als je vierde wordt", repliceert hij.
"Maar de vier, vijf beste spelers zijn toch vertrokken? Ik krijg vaak het verwijt dat ik na een verkoop te laat reageerde op de transfermarkt. Maar er moest door ons negatieve eigen vermogen eerst een euro binnenkomen en dan mocht er slechts een kwartje worden uitgegeven. Daar moet ik mij altijd maar tegen verdedigen en dat doe ik dan maar weer voor de zoveelste keer. Naar onze mogelijkheden hebben we de best mogelijke spelers gehaald", zweert Van Geel.
Thanks, gefeliciteerd met het behalen van vEL.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gefeliciteerd met het behalen van de play-offs!
Want Nelom heeft zulke goeie voorzettenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
We moeten het 5-3-2 systeem herintroduceren met Nelom en Karsdorp op de flanken. En dan kunnen we al die falende buitenspelers permanent op de bank parkeren.
Uh ja, hij heeft wel een goede voorzet. Als iedere voorzet aankwam dan speelde hij nu bij Real Madrid.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Want Nelom heeft zulke goeie voorzetten.
Woudenberg gaat een kans krijgen dus voorlopig einde verhaal Nelom.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uh ja, hij heeft wel een goede voorzet. Als iedere voorzet aankwam dan speelde hij nu bij Real Madrid.
Nelom en Karsdorp zijn in een 5-3-2 systeem iig een stuk minder kwetsbaar en worden op hun sterke punten benut.
Dat laatste is zeker waar. Maar volgens mij is Woudenberg aanvallend ook zeker niet slecht. En hij heeft in ieder geval het uithoudingsvermogen om de hele wedstrijd langs de lijn te rennen. Ik heb eigenlijk niet veel zin meer om Nelom in de basis te zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uh ja, hij heeft wel een goede voorzet. Als iedere voorzet aankwam dan speelde hij nu bij Real Madrid.
Nelom en Karsdorp zijn in een 5-3-2 systeem iig een stuk minder kwetsbaar en worden op hun sterke punten benut.
vCL, verschil moet er zijn!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Thanks, gefeliciteerd met het behalen van vEL.
Rot op, Nelom heeft dit seizoen misschien 3 goeie voorzetten gegeven van de 25025839252639626236 pogingen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het zou een stunt zijn. Maar goed, alle vertrouwen in Gio.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:15 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Het is eerst vCL en waarchijnlijk wordt het dan wel EL
Blijft een samenspel. Op wie moest hij die voorzetten geven, er stond nooit iemand op de juiste plek? Daarnaast heb ik hem wel degelijk goede voorzetten zien geven, die dan vakkundig om zeep werden geholpen door onze aanval.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Rot op, Nelom heeft dit seizoen misschien 3 goeie voorzetten gegeven van de 25025839252639626236 pogingen.
Schei uit man, Nelom is aanvallend pure middelmaat zelfs Pellé wist hij niet of nauwelijks te bedienen van voorzettenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:18 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Blijft een samenspel. Op wie moest hij die voorzetten geven, er stond nooit iemand op de juiste plek? Daarnaast heb ik hem wel degelijk goede voorzetten zien geven, die dan vakkundig om zeep werden geholpen door onze aanval.
Los daarvan is Nelom bagger.
Oke, ik kan Woudenberg niet echt goed beoordelen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat laatste is zeker waar. Maar volgens mij is Woudenberg aanvallend ook zeker niet slecht. En hij heeft in ieder geval het uithoudingsvermogen om de hele wedstrijd langs de lijn te rennen. Ik heb eigenlijk niet veel zin meer om Nelom in de basis te zien.
Ook daar vergis je je in. Maar goed, ik heb niet de getallen om dit te bewijzen. Dus laten we er maar over op houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:20 schreef Elan het volgende:
[..]
Schei uit man, Nelom is aanvallend pure middelmaat zelfs Pellé wist hij niet of nauwelijks te bedienen van voorzetten
Ik vind het voor de play-offs nog niet eens zon gek idee. Iets meer ondersteuning achterin zou niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:22 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Oke, ik kan Woudenberg niet echt goed beoordelen.
Als ik puur naar onze selectie kijk dan denk ik dat 5-3-2 het meest geschikte systeem is voor de spelersgroep die we hebben. Of heeft Feyenoord net als Ajax een "beleidsplan" in de kast liggen waarin staat dat er altijd 4-3-3 gespeeld moet worden? Dat vind ik altijd zo triest, als er een systeem heilig verklaart wordt ongeacht het spelersmateriaal wat je tot je beschikking hebt.
Die moet ook gewoon nu gaan, imho. Jongen heeft veel voor de club gedaan en een echt Feyenoord hart. Ik gun hem een mooie transfer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:53 schreef WhateverWhatever het volgende:
Clasie gaat echt niet blijven trouwens hoor...
Gun ik hem ook, goede speler!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:55 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Die moet ook gewoon nu gaan, imho. Jongen heeft veel voor de club gedaan en een echt Feyenoord hart. Ik gun hem een mooie transfer.
Neequote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uh ja, hij heeft wel een goede voorzet.
Je hebt me volledig overtuigd met deze sterke argumentatie, maar niet heus.quote:
Ik heb ze het hele seizoen niet gezien, dat lijkt me voldoende. Waar baseer jij het op dat hij wel een goede voorzet heeft?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:19 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je hebt me volledig overtuigd met deze sterke argumentatie, maar niet heus.
Ik baseer dat op basis van de voorzetten die ik hem zie geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:23 schreef Luni het volgende:
[..]
Ik heb ze het hele seizoen niet gezien, dat lijkt me voldoende. Waar baseer jij het op dat hij wel een goede voorzet heeft?
Dan baser je je zeker op de hoeveelheid voorzetten, want ik zie hem zelden een goeie geven.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik baseer dat op basis van de voorzetten die ik hem zie geven.
Dan verschillen wij van mening.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:48 schreef Luni het volgende:
[..]
Dan baser je je zeker op de hoeveelheid voorzetten, want ik zie hem zelden een goeie geven.
Op voorhand zou je zeggen: als je met dit materiaal derde of vierde wordt, heb je het wel aardig gedaan, maar het is onacceptabel dat je 2 punten pakt uit de laatste 5 wedstrijden. Overigens denk ik dat het huidige Feyenoord over 2 duels van Vitesse zal verliezen als ze die nog tegenkomen in de play-offs. Ook tegen PEC zou het een 50/50 geval zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 13:28 schreef xzaz het volgende:
Ik blijf er bij 4de is een prima plaats en de play-offs zijn gewoon te doen.
Ik heb het lijstje al eens gepost, uit de 6 wedstrijden tegen deze ploegen hebben we maar 5 punten gehaald.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Op voorhand zou je zeggen: als je met dit materiaal derde of vierde wordt, heb je het wel aardig gedaan, maar het is onacceptabel dat je 2 punten pakt uit de laatste 5 wedstrijden. Overigens denk ik dat het huidige Feyenoord over 2 duels van Vitesse zal verliezen als ze die nog tegenkomen in de play-offs. Ook tegen PEC zou het een 50/50 geval zijn.
Dit is tegenstrijdig, kijk naar de tegenstanders van de afgelopen 5 wedstrijden, die kan je gewoon verliezen. Verliezen tegen Vitesse is inderdaad realistisch net zoals verliezen tegen PEC. Maar goed de kans is er nog.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:11 schreef Downwards het volgende:
[..]
Op voorhand zou je zeggen: als je met dit materiaal derde of vierde wordt, heb je het wel aardig gedaan, maar het is onacceptabel dat je 2 punten pakt uit de laatste 5 wedstrijden. Overigens denk ik dat het huidige Feyenoord over 2 duels van Vitesse zal verliezen als ze die nog tegenkomen in de play-offs. Ook tegen PEC zou het een 50/50 geval zijn.
Wat is jouw excuus dan om bijv. thuis van een GAE te verliezen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dit is tegenstrijdig, kijk naar de tegenstanders van de afgelopen 5 wedstrijden, die kan je gewoon verliezen. Verliezen tegen Vitesse is inderdaad realistisch net zoals verliezen tegen PEC. Maar goed de kans is er nog.
Geen doelpunten kunnen maken. Je hebt geen goede verdediging nodig als je Pele of een andere goede spits hebt, één die de bal kan vasthouden. Dan ontstaat er ruimte voorin waardoor ze de afgelopen 2, 3 jaar beter zijn gaan voetballen. Daarnaast mag aankoopbeleid met bv Boularouz en Kazim natuurlijk ter discussie worden gesteld.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:15 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wat is jouw excuus dan om bijv. thuis van een GAE te verliezen?
Je zegt:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:17 schreef xzaz het volgende:
[..]
Geen doelpunten kunnen maken. Je hebt geen goede verdediging nodig als je Pele of een andere goede spits hebt, één die de bal kan vasthouden. Dan ontstaat er ruimte voorin waardoor ze de afgelopen 2, 3 jaar beter zijn gaan voetballen. Daarnaast mag aankoopbeleid met bv Boularouz en Kazim natuurlijk ter discussie worden gesteld.
Nou nee, je speelde 19 april in De Kuip tegen GAE en die moet je altijd winnen en anders toch zeker niet verliezen. Veel makkelijker krijg je ze niet in De Eredivisie.quote:kijk naar de tegenstanders van de afgelopen 5 wedstrijden, die kan je gewoon verliezen.
Dan heb je een verkeerd beeld bij Feyenoord en de Eredivisie. Je kan van alle ploegen verliezen en winnen er zijn geen zekerheden meer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je zegt:
[..]
Nou nee, je speelde 19 april in De Kuip tegen GAE en die moet je altijd winnen. Veel makkelijker krijg je ze niet in De Eredivisie.
Je wekte de indruk alsof er alleen maar tegen behoorlijke ploegen was gespeeld. Als je dus naar de tegenstanders kijkt, zat er i.i.g. bij die je nooit had mogen verliezen. GAE had voor het laatst in februari gewonnen..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:20 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan heb je een verkeerd beeld bij Feyenoord en de Eredivisie. Je kan van alle ploegen verliezen en winnen er zijn geen zekerheden meer.
Het is Cruijfiaans maar: Als je zelf niet scoort doet de tegenstander dat; ook al is het Go Ahead wat naar de Kuip komt om te winnen. Ze hebben niks te verliezen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:22 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je wekte de indruk alsof er alleen maar tegen behoorlijke ploegen was gespeeld. Als je dus naar de tegenstanders kijkt, zat er i.i.g. bij die je nooit had mogen verliezen.
Het enige wat klopt is dat je ieder duel kunt verliezen.
Maar even ervoor werden ze in Breda, Dordrecht en Leeuwarden wel gewoon weer zonder punten naar huis gestuurd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:23 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het is Cruijfiaans maar: Als je zelf niet scoort doet de tegenstander dat; ook al is het Go Ahead wat naar de Kuip komt om te winnen. Ze hebben niks te verliezen.
NAC, Dort en Cambuur hebben ook wat meer scorend vermogenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:26 schreef Downwards het volgende:
[..]
Maar even ervoor werden ze in Breda, Dordrecht en Leeuwarden wel gewoon weer zonder punten naar huis gestuurd.
Je hebt 19 april gewoon een enorme wanprestatie geleverd.
Dat dan weer wel. Eigenlijk is het nog een wonder dat je in het linkerrijtje bent geëindigd.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:28 schreef xzaz het volgende:
[..]
NAC, Dort en Cambuur hebben ook wat meer scorend vermogen
Mua, 4de plek; prima man, niks aan doen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Eigenlijk is het nog een wonder dat je in het linkerrijtje bent geëindigd.
Kazim: 11 doelpunten of zoiets, als aanvaller? Tja....quote:
11 goals ja en een handvol domme kaarten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:34 schreef xzaz het volgende:
[..]
Kazim: 11 doelpunten of zoiets, als aanvaller? Tja....
Het kán wel, maar "gewoon" zou ik 2 uit 5 tegen deze tegenstanders niet willen noemen. Dat is veel te weinig. Zelfs als je dit seizoen de behaalde punten van de uitwedstrijden tegen de nummers 1,2,3,5 en 6 bij elkaar optelt kom je nog op 3 punten méér uit. Die 19 april leek Feyenoord wel verlamd. Het was niet alleen het bekende euvel dat de ballen er niet in wilden, er werden zelfs vrijwel geen kánsen gecreëerd. Zo slap had ik het zelden gezien. Tot zondag.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:13 schreef xzaz het volgende:
l
[..]
Dit is tegenstrijdig, kijk naar de tegenstanders van de afgelopen 5 wedstrijden, die kan je gewoon verliezen.
Oja en 3de in de tabel van overtredingen... exc. spelerstunnel.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:36 schreef Downwards het volgende:
[..]
11 goals ja en een handvol domme kaarten.
Maar dat is inherent aan teams in de ED. En waarom zouden ze, volgend jaar lekker naar het buitenland? Echt, er is geen speler die bij Feyenoord, Ajax of PSV loopt die met een lag op gezicht speelt omdat ze het zo leuk vinden. Het is puur werk en een tussenstop voor het buitenland.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kán wel, maar "gewoon" zou ik 2 uit 5 tegen deze tegenstanders niet willen noemen. Dat is veel te weinig. Zelfs als je dit seizoen de punten van de uitwedstrijden tegen de nummers 1,2,3,5 en 6 bij elkaar optelt kom je nog op 3 punten méér uit. Die 19 april leek Feyenoord wel verlamd. Het was niet alleen het bekende euvel dat de ballen er niet in wilden, er werden zelfs vrijwel geen kánsen gecreëerd. Zo slap had ik het zelden gezien. Tot zondag.
Waarom niet? Omdat Feyenoord meer budget heeft? Omdat Feyenoord beter is? Omdat Feyenoord hoger staat in de ranglijst. Waarom niet? Kom op we moeten niet doen alsof Feyenoord met dit matriaal in de top 2, 3 moet zitten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:41 schreef macca728 het volgende:
van Go Ahead thuis mag je niet verliezen.
quote:van PEC en Vitesse kan je verliezen maar niet zo.
Je mag i.i.g. nooit op die manier thuis verliezen van een degradatiekandidaat. Zo apathisch, lamlendig en matig hebben we nog weinig thuisploegen gezien dit seizoen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat Feyenoord meer budget heeft? Omdat Feyenoord beter is? Omdat Feyenoord hoger staat in de ranglijst. Waarom niet? Kom op we moeten niet doen alsof Feyenoord met dit matriaal in de top 2, 3 moet zitten.
omdat Go Ahead superslecht is misschien ? Feyenoord heeft betere spelers dan Go Ahead.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:42 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom niet? Omdat Feyenoord meer budget heeft? Omdat Feyenoord beter is? Omdat Feyenoord hoger staat in de ranglijst. Waarom niet? Kom op we moeten niet doen alsof Feyenoord met dit matriaal in de top 2, 3 moet zitten.
[..]
Ze hadden eerder naar het buitenland (op vakantie) gekund als ze PEC hadden verslagen. Als dát geen motivatie meer is.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Maar dat is inherent aan teams in de ED. En waarom zouden ze, volgend jaar lekker naar het buitenland? Echt, er is geen speler die bij Feyenoord, Ajax of PSV loopt die met een lag op gezicht speelt omdat ze het zo leuk vinden. Het is puur werk en een tussenstop voor het buitenland.
Degradatiekandidaten kunnen wel doelpunten maken.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:44 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je mag i.i.g. nooit op die manier thuis verliezen van een degradatiekandidaat. Zo apathisch, lamlendig en matig hebben we nog weinig thuisploegen gezien dit seizoen.
Ik heb ook de indruk dat het binnen de TS nooit echt goed heeft gezeten bij Feyenoord en dat het alleen maar is verslechterd gedurende het seizoen. Op den duur zal dat altijd zijn uitwerking hebben op een team.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:46 schreef Gert het volgende:
Een speler vindt winnen en in een goed draaiend team spelen leuk, lijkt me. En dit is voor geen enkele speler prettig. Ik geloof niet dat het ze niet interesseert. Maar mentale processen zijn zó lastig benoemen en te veranderen. Ik weet gewoon niet wat er nou aan de hand is dat het zó dramatisch veel slechter en slapper is geworden. Waarschijnlijk een aantal oorzaken.
En incasseren met een dramatische achterhoede en een clown op doel. Alleen dan moet je ze wel dwingen tot het maken van fouten. Van Feyenoord had GAE niets te duchten die dag.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Degradatiekandidaten kunnen wel doelpunten maken.
Klopt. Met een spits die een bal kan vast houden en zijn mannetje staat met de bal aan zijn voeten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:50 schreef Downwards het volgende:
[..]
En incasseren met een dramatische achterhoede en een clown op doel. Alleen dan moet je ze wel dwingen tot het maken van fouten. Van Feyenoord had GAE niets te duchten die dag.
Maar Go Ahead heeft een beter team. En het is een teamsportquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:45 schreef macca728 het volgende:
[..]
omdat Go Ahead superslecht is misschien ? Feyenoord heeft betere spelers dan Go Ahead.
Alá gerrard?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:51 schreef Grifte het volgende:
Voordeel van de play-offs is natuurlijk ook dat Boulahrouz nu zijn afscheidswedstrijd kan krijgen
Je hebt er duidelijk niets van begrepen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Klopt. Met een spits die een bal kan vast houden en zijn mannetje staat met de bal aan zijn voeten.
[..]
Maar Go Ahead heeft een beter team. En het is een teamsport
En maar 99 schoten op doel tegen. Dat zijn er minder dan Cillessen uberhaupt heeft gered. Dus verdedigend fantastisch, maar eenmaal voor de goal vliegt 40% erin. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:04 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog bedankt hé, dat jullie Vermeer wilden overnemen.
Jup, als ik zo even snel kijk hebben jullie veruit het minste aantal schoten op doel. Maar áls ze dan schieten...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En maar 99 schoten op doel tegen. Dat zijn er minder dan Cillessen uberhaupt heeft gered. Dus verdedigend fantastisch, maar eenmaal voor de goal vliegt 40% erin. Onbegrijpelijk.
Vermeer heeft de vreemde gewoonte om te verstenen en rustig te kijken hoe een bal erin zeilt als er van verder dan 20 meter wordt geschoten. Heeft wel goede reflexen, maar is behoorlijk kwetsbaar als er goede afstandsschoten gepareerd moeten worden.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:11 schreef H.FR het volgende:
Zelfde verhaal dus als vorige seizoen. Opmerkelijk, want ik heb niet het idee dat Vermeer schuldig is aan meer dan een stuk of 5 tegentreffers, terwijl ik bij Mulder het gevoel had dat 30% van de tegengoals houdbaar was.
Zegt niet zoveel als je geen statistieken hebt over waar vandaan de schoten komen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, als ik zo even snel kijk hebben jullie veruit het minste aantal schoten op doel. Maar áls ze dan schieten...
Van de tegenstander, en een keer van van Beek.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel als je geen statistieken hebt over waar vandaan de schoten komen.
Je snapt me welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van de tegenstander, en een keer van van Beek.
Nee nou ja niet echt. Ik heb ook niet het idee dat Vermeer veel heeft staan schutteren, maar schijnbaar is het wel zo dat áls men dan doorkomt het gelijk op een dusdanige manier is dat er een goede doelkans uit ontstaat, waar bij andere clubs misschien meer afstandsschoten geproduceerd worden ofzo. Maar dat is amper te vergelijken dan, als je zo in detail wil.quote:
Precies.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Zegt niet zoveel als je geen statistieken hebt over waar vandaan de schoten komen.
Zegt veel over De Eredivisie. Slechts 119 keer moeten redden, terwijl je spelers als Veltman, Viergever en Van der Hoorn voor je hebt staan.quote:
Ja is goedquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:43 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zegt veel over De Eredivisie. Slechts 119 keer moeten redden, terwijl je spelers als Veltman, Viergever en Van der Hoorn voor je hebt staan.
Precies mijn punt, je hebt geen reet aan deze statistiekenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 15:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee nou ja niet echt. Ik heb ook niet het idee dat Vermeer veel heeft staan schutteren, maar schijnbaar is het wel zo dat áls men dan doorkomt het gelijk op een dusdanige manier is dat er een goede doelkans uit ontstaat, waar bij andere clubs misschien meer afstandsschoten geproduceerd worden ofzo. Maar dat is amper te vergelijken dan, als je zo in detail wil.
Volgens mij is Ajax juist het team dat bekend staat dat ze ver naar voren verdedigen, dus dat is geen argument waarom de stats voor Vermeer zo kut zijn, gelet op de eerste plek in deze stats voor Cillessen. Nu is Cillessen natuurlijk wel een echte kei in de 1 op 1.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:43 schreef Lastpost het volgende:
Feyenoord is ook een van de weinige clubs in de Eredivisie die zover naar voren verdedigd, als dan vooral het middenveld steken laat vallen en de backs niet tijdig terugkeren komt de doelman te vaak in 1 tegen 1 situaties en waar ie in de eerste seizoenshelft geregeld het geluk mee had in die kwesties vallen ze nu wel steeds.
Achterhoede is gewoon aan het kloten de laatste tijd, de keren dat de tegenstander zo 2 tegen 1 door kon is echt niet meer op 2 handen te tellen en dan is het als doelman een stuk lastiger.
Foutloos? Zeker niet, maar als onze achterhoede gewoon functioneert en bij z'n man blijft én ons middenveld goed meeloopt en dekt moet de tegenstander vanuit onmogelijke posities schieten en geregeld een wanhoopspoging wagen en dan kun je je als keeper makkelijker onderscheiden.
Daarom is het voor een doelman ook heerlijk om te keepen bij kleine teams. Veel schoten tegen vanuit alle hoeken en niemand rekent het je aan als je er een keer 3 doorlaat.
Mijn argument is dus dat als Feyenoord dát niet goed uitvoert, er geregeld een counter uit voortkomt bij de tegenstander die direct een goede scoringskans oplevert omdat ze niet hoeven te schieten van afstand maar gewoon de hoek kunnen uitzoeken omdat er geen Feyenoorder in de buurt staat en dát gebeurt te vaak bij Feyenoord sinds de winter.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij is Ajax juist het team dat bekend staat dat ze ver naar voren verdedigen, dus dat is geen argument waarom de stats voor Vermeer zo kut zijn
Vorige week maandag.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:01 schreef Calciumdude het volgende:
probleem is dat ie een bril moet hebben met varifocus..
ballen van een behoorlijke afstand zeilen altijd binnen bij hem.. kan uit mijn hoofd niet heel veel naar voren halen want de meeste heb ik uit mijn geheugen geblokt
maar de vrije trap van Ajax en het afstandschot van depay in de kuip staan me nog wel bij..
Maar dat is dus zeker dit seizoen niet waar, ze worden bijna iedere wedstrijd behoorlijk teruggedrongen en gaan pas vooruit lopen zodra ze uit een van hun eerste kansen een voorsprong te pakken hebben..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij is Ajax juist het team dat bekend staat dat ze ver naar voren verdedigen,
Als ik vind dat Vermeer zich ergens op heeft onderscheiden, dan is het wel zijn 1 op 1 situaties. Ik vind dat ie te ver voor zijn doel staat en soms te vaak/ te snel uitkomt, maar hij heeft echt wel heel veel 1op1's gewonnen hoorquote:dus dat is geen argument waarom de stats voor Vermeer zo kut zijn, gelet op de eerste plek in deze stats voor Cillessen. Nu is Cillessen natuurlijk wel een echte kei in de 1 op 1.
Het feit dat de verdediging de laatste tijd blunder op blunder stapelt waardoor de kansen die we weggeven ook gelijk grote kansen zijn, moet je Vermeer niet aanrekenen. De goals, zoals genoemd van afgelopen maandag, of Depay, of Van Rhijn mogen wat mij betreft wel op het lijstje van zijn fouten (evenals de 0-1 en de 1-3 maandag overigens).quote:Onvoorstelbaar dat het voor sommigen nu nog lastig is om toe te geven dat Vermeer gewoon een hele matige keeper is en absoluut niet top 3 waardig. Dat is ook gebleken nu.
Zijn er niet zoveel dan. Heeft ons Europees meermaals gered. Menig wedstrijd gewoon punten opgeleverd met spectaculaire reddingen en heeft (mijn inziens) in vrij weinig wedstrijden ons punten gekost met gekkigheid.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 17:35 schreef BadderHaring het volgende:
Ik verbind mijn conclusies vooral uit alle wedstrijden die ik van hem gezien heb.
Sowieso weet iedereen met verstand dat reddingspercentage geen drol zegt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:07 schreef Multiply het volgende:
Conclusies trekken uit een lijstje waar Ten Rouwelaar hoger staat dan Vermeer. Tja.
Die twee beseffen maar al te goed dat ze een 'blok' moeten vormen. Het zijn eigenlijk hele zwakke pionnen die alleen kunnen overleven als ze niet kritisch over elkaar oordelen en de indruk wekken naar de buitenwacht dat ze alles wel onder controle hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik schat zo in dat gudde en van Geel de komende 10 jaar nog elkaar gaan dekken...
Heb je die gudde en van geel weles op de tribune zien zitten....
die zitten daar met hun vrouwen maar met elkaar te lachen...
mongolen zijn het
Dat is geen zakelijke relatie meer
Dit is heel slecht voor Feyenoord
Dit blok kan maar door 1 macht kapot gemaakt worden...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:45 schreef Downwards het volgende:
[..]
Die twee beseffen maar al te goed dat ze een 'blok' moeten vormen. Het zijn eigenlijk hele zwakke pionnen die alleen kunnen overleven als ze niet kritisch over elkaar oordelen en de indruk wekken naar de buitenwacht dat ze alles wel onder controle hebben.
I.i.g. in sportief opzicht kom je geen steek verder zolang deze heren vooral bezig zijn met overleven en altijd een verklaring zoeken voor het falen die zo ver mogelijk bij hen vandaan ligt.
Feyenoord heeft in zijn meer dan 100 jarige bestaan eigenlijk nooit geld gehad.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:58 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Het is niet makkelijk om technisch directeur te zijn bij een club die geen cent te makken heeft en waarbij de scouts altijd met de verkeerde spelers aankomen. In de vijver waarin Feyenoord moet vissen heb je al snel een miskoop te pakken. Naar omstandigheden heeft Van Geel echt een wereldprestatie geleverd bij Feyenoord.
Het duurt bij 'de massa' vaak wel even voordat er is doorgedrongen wie ze nou werkelijk moeten aanspreken en kritisch benaderen. Je kunt een 20-jarige verdediger of een coach die geen fatsoenlijke spits heeft wel de grond in trappen, maar zolang types als Gudde en Van Geel de dienst uitmaken, zal het aanmodderen blijven.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 18:53 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Dit blok kan maar door 1 macht kapot gemaakt worden...
Door de supporters op de tribune. Alleen spreekkoren zullen een bepaalde druk geven op die 2. Zolang dat niet gaat gebeuren in de kuip zullen de supporters het met dit wanbeield moeten doen.
Met zijn allen verzamelen voor het maasgebouw heeft geen ene nut. Alleen spreekkoren tijdens wedstrijden zal ze kapot kunnen maken.... maar ik heb er geen vertrouwen in.
feit is dat hij vreemde vogels gehaald heeft. Maarja wie anders idd en nog belangrijker: welke andere spelers dan? Roepen dat je kramer had moeten hebben is te makkelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar goed, als iedereen hier die Van Geel "kapot wil maken" eens uit de doeken zou willen doen wie zij wel geschikt achten voor de functie van technisch directeur bij Feyenoord? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
finbogason heb ik een tijdje geleden tijdens pasen hier genoemd...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:09 schreef Antaris het volgende:
Feijenoord wilt een spits halen met scorend vermogen.
Wie zou een goede optie zijn? Van Persie misschien?
Persoonlijk denk ik Finnbogason een goede optie is.
niet betaalbaar vrees ik.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
finbogason heb ik een tijdje geleden tijdens pasen hier genoemd...
die zit nu voornamelijk op de bank
Zou ik een goede aankoop vinden.
In ieder geval van Geel moet weg....quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Maar goed, als iedereen hier die Van Geel "kapot wil maken" eens uit de doeken zou willen doen wie zij wel geschikt achten voor de functie van technisch directeur bij Feyenoord? Daar ben ik wel benieuwd naar namelijk.
denk dat Castaignos dat niet wil. Puur qua geld niet. Of wij dat moeten willen weet ik niet. Maar dat bedoel ik dan puur op basis van verleden en gedrag. Niet op kwaliteit.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Voor zowel Feyenoord als Castaignos zou een hereniging positief uit kunnen pakken, maar ik zie dat niet gebeuren.
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:09 schreef Antaris het volgende:
Wie zou een goede optie zijn? Van Persie misschien?
ah ga nou niet gelijk lope zeikequote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:25 schreef MPC60 het volgende:
Kastanje heeft toch nooit weten te overtuigen joh.
Zeker als je het afzet tegen hetgeen een wildebras als Kazim nu laat zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ah ga nou niet gelijk lope zeike
voordat hij pleitte ging naar Inter draaide hij een goed seizoen bij Feyenoord
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 20:06:48Feyenoord - SC Heerenveen van 24 mei is verplaatst naar 15.30 uur vanwege de World Ports Classic. reageer retweet
Uur langer PMDSquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:KNVB twitterde op dinsdag 19-05-2015 om 20:06:48Feyenoord - SC Heerenveen van 24 mei is verplaatst naar 15.30 uur vanwege de World Ports Classic. reageer retweet
Daar gaan wij niet over.. net of die Van Geel onmisbaar is.. er is er maar 1 onmisbaar voor een club een dat is Messi. De rest is inwisselbaarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:03 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Geen enkele van de genoemde namen in dit topic is haalbaar..alleen Kramer denk ik. Ben geen fan van hem maar zou zomaar kunnen dat Van Geel dat wel is.. maar ja, alles beter dan Kazimquote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:53 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Uth is wel een spits die ik graag zou zien komen, maar ga er vanuit dat die niet haalbaar is.
Te Weert van Excelsior?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:56 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Geen enkele van de genoemde namen in dit topic is haalbaar..alleen Kramer denk ik. Ben geen fan van hem maar zou zomaar kunnen dat Van Geel dat wel is.. maar ja, alles beter dan Kazim
Van Weert..heeft een goed seizoen gehad maar zou niet durven zeggen of hij iets voor ons zou zijnquote:
Klopt, altijd lastig in te schatten.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Weert..heeft een goed seizoen gehad maar zou niet durven zeggen of hij iets voor ons zou zijn
Ik heb liever dat het geld niet in een spits geïnvesteerd wordt maar in de scouting, het is toch belachelijk dat we niemand kunnen scouten? Ja, zo nu en dan een jeugdspeler, maar nooit iemand waar je direct wat aan hebt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:58 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Weert..heeft een goed seizoen gehad maar zou niet durven zeggen of hij iets voor ons zou zijn
Ja dat is ook het grote probleem, Van Geel heeft ook helemaal geen netwerk lijkt het, ja spelers waar hij mee gewerkt heeft..quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:22 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik heb liever dat het geld niet in een spits geïnvesteerd wordt maar in de scouting, het is toch belachelijk dat we niemand kunnen scouten? Ja, zo nu en dan een jeugdspeler, maar nooit iemand waar je direct wat aan hebt.
Volgens mij was Feyenoord in de 70er jaren een periode de rijkste club ter wereld...quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Feyenoord heeft in zijn meer dan 100 jarige bestaan eigenlijk nooit geld gehad.
Wel veel betere mensen aan de leiding dan wat er nu zit.
Die is nog minder fit als kuijt heb ik het ideequote:Op dinsdag 19 mei 2015 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien van Persie na een jaartje Madrid ?
Het blijft een droom.
Ik denk dat elke speler die het in de eredivisie een beetje leuk doet en in de top 8 van Nederland speelt onhaalbaar is voor ons. De bedragen die de clubs vragen zijn op het absurde af.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 19:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Voor zowel Feyenoord als Castaignos zou een hereniging positief uit kunnen pakken, maar ik zie dat niet gebeuren.
Maar Feyenoord doet toch exact hetzelfde als er in de selectie een leuke speler zit dan wil je die toch ook niet voor een prikje weggeven?quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat elke speler die het in de eredivisie een beetje leuk doet en in de top 8 van Nederland speelt onhaalbaar is voor ons. De bedragen die de clubs vragen zijn op het absurde af.
Tsja, voor de meeste andere clubs zijn de play-offs een beloning, hier hebben ze voor gestreden, bij Feyenoord komen we (dit seizoen) in de playoffs omdat het eind van het seizoen volledig mis ging, en voorgaande keren was het ook een teleurstelling dat we playoffs moesten spelen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:02 schreef Scorpie het volgende:
http://www.nu.nl/voetbal/(...)torie-play-offs.html
Succes jongens.
Ik zeg toch niet dat die moeten doen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 08:32 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar Feyenoord doet toch exact hetzelfde als er in de selectie een leuke speler zit dan wil je die toch ook niet voor een prikje weggeven?
Wil het niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:17 schreef arjan1112 het volgende:
Wie er technisch directeur van Feyenoord moet worden? Wim Jansen
Ik denk zomaar dat Gio wel iets meer krediet heeft dan Rutten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:19 schreef arjan1112 het volgende:
Ik hoop voor GIO dat feyenoord volgend jaar 2de word, anders heeft ie zijn trainers carriere vernietigd... het is wel een risico om trainer van f'noord te worden, hij had misschien beter eerst trainer van Groningen kunnen worden o.i.d
quote:Op woensdag 20 mei 2015 09:18 schreef arjan1112 het volgende:
Castaignos was te jong toen ie bij Feyenoord speelde, mja Makaay was gewoon beter mja die zat op de bank meestal, Mario kon er ook niks van..
quote:Feyenoord en Dijks in gesprek over transfer
Linksback Mitchell Dijks van Willem II heeft een eerste gesprek gevoerd met Feyenoord over een mogelijke overgang naar De Kuip. Dat meldt Voetbal International vandaag.
Afgelopen week heeft de zaakwaarnemer van de 22-jarige vleugelverdediger een gesprek gevoerd met technisch directeur Martin van Geel. Dijks beschikt nog over een contract tot medio 2016 in Tilburg en zou volgens Engelse media zo'n 1,25 miljoen euro moeten kosten.
De Rotterdammers hebben concurrentie van AZ, Celtic en Hertha BSC. In De Kuip lijkt Dijks de strijd aan te moeten gaan met Miquel Nelom en Lucas Woudenberg voor de positie als linksback, terwijl de bij Ajax opgeleide speler ook als back-up voor Terence Kongolo kan fungeren.
quote:Dijks: “Als Feyenoord me vraagt zeg ik geen ‘nee'”
De aan Willem II verhuurde Mitchell Dijks wilde in de voorbereiding van dit seizoen voor zijn kans gaan bij Ajax. Deze illusie werd snel verstoord want Frank de Boer zat niet meer op de 21-jarige linksback te wachten.
De van Feyenoord afkomstige doelman Kostas Lamprou (een oude bekende) praatte de laatste maanden in op zijn ploeggenoot Dijks en hij ziet nu in dat hij toch beter bij Feyenoord past. “En als ik eerlijk ben, snap ik dat wel”, zegt Dijks tegen Voetbal International. “Het ziet er misschien niet altijd even gepolijst uit wat ik doe, maar het spreekt wel aan bij de mensen. Ik heb met Ajax in De Kuip gespeeld. Man, ik wist niet wat ik meemaakte, zo fanatiek als het publiek daar is. En niet op één vak, hè. Waar je ook ingooit, overal gaan ze tekeer. Geloof me, daar krijg je extra kracht van als voetballer. Zelfs al zijn ze tegen je. Natuurlijk ben ik nog steeds Ajacied, maar dat gevoel heeft wel een knauw gekregen door alles wat gebeurd is. Dus ja: als Feyenoord me vraagt, zou ik geen nee zeggen,” besluit de lichtelijk gefrustreerde Dijks.
Wat een sukkeltje. Dat is toch ook die gozer die ooit tijdens de Klassieker inviel met handschoentjes?quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:38 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Wat een sukkeltje. Dat is toch ook die gozer die ooit tijdens de Klassieker inviel met handschoentjes?
Meer dan een miljoen voor een afgekeurde joodse linksback van een middenmoter die dit seizoen niet meer dan 'aardig' heeft gespeeld. Lijkt me een typische van Geel aankoop! Die komt dus.quote:
Inderdaad. Speel dan lekker met Woudenberg. Die zal echt niet slechter zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meer dan een miljoen voor een afgekeurde joodse linksback van een middenmoter die dit seizoen niet meer dan 'aardig' heeft gespeeld. Lijkt me een typische van Geel aankoop! Die komt dus.
Dijks moet überhaupt niet gehaald worden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:44 schreef Thunder0x het volgende:
Lekker belangrijk of ie handschoentjes droeg of niet zeg jezus.
Heb ook liever de Keniaan, maargoed wie zegt dat Dijks als basisspeler wordt gehaald?
Je gaat geen 1,25 miljoen uitgeven aan een wisselspeler. Straks zit je met 3x middelmaat op de linksbackpositie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:44 schreef Thunder0x het volgende:
Lekker belangrijk of ie handschoentjes droeg of niet zeg jezus.
Heb ook liever de Keniaan, maargoed wie zegt dat Dijks als basisspeler wordt gehaald?
Kan prima op de bank zitten, zoveel goede linksbacks zijn er namelijk niet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Dijks moet überhaupt niet gehaald worden.
Voor dat bedrag verwacht jij Poulsen?quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:45 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Je gaat geen 1,25 miljoen uitgeven aan een wisselspeler. Straks zit je met 3x middelmaat op de linksbackpositie.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:45 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Je gaat geen 1,25 miljoen uitgeven aan een wisselspeler. Straks zit je met 3x middelmaat op de linksbackpositie.
Poulsen is transfervrij toch? Je gaat toch geen 1,25 miljoen uitgeven aan een speler die bij een topclub reeds is mislukt en bovendien bij Willem II helemaal geen bijzonder goed seizoen heeft gedraaid?quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:46 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Voor dat bedrag verwacht jij Poulsen?
Poulsen heeft al getekend bij PSV, Hans.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:47 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Poulsen is transfervrij toch? Je gaat toch geen 1,25 miljoen uitgeven aan een speler die bij een topclub reeds is mislukt en bovendien bij Willem II helemaal geen bijzonder goed seizoen heeft gedraaid?
Hij bedoelde het toch hypothetisch, sjaak.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Poulsen heeft al getekend bij PSV, Hans.
Oké, Rien.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:49 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Hij bedoelde het toch hypothetisch, sjaak.
Zit nog genoeg rek in Dijks is pas 22. Misschien niet de uitblinker bij willem II maar wel een van de betere spelers dit seizoen daar. Prima om erbij te hebben, maar heb nog altijd liever Woudenberg.quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:47 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Poulsen is transfervrij toch? Je gaat toch geen 1,25 miljoen uitgeven aan een speler die bij een topclub reeds is mislukt en bovendien bij Willem II helemaal geen bijzonder goed seizoen heeft gedraaid?
Tegen zulke tegenstanders lijkt het me niet meer dan normaal, maar okequote:Op woensdag 20 mei 2015 09:06 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Tsja, voor de meeste andere clubs zijn de play-offs een beloning, hier hebben ze voor gestreden, bij Feyenoord komen we (dit seizoen) in de playoffs omdat het eind van het seizoen volledig mis ging, en voorgaande keren was het ook een teleurstelling dat we playoffs moesten spelen.
Dan sta je mentaal al behoorlijk achter. Ik vraag me ook ten zeerste af of we dat moyenne gaan laten stijgen deze editie.
Zou wel direct een enorme prestatie zijn van Gio, mocht het lukken
10x beter dan Nelom en een goede voorzet. Alleen waarom verleng je Nelom dan ?quote:Op woensdag 20 mei 2015 10:51 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Zit nog genoeg rek in Dijks is pas 22. Misschien niet de uitblinker bij willem II maar wel een van de betere spelers dit seizoen daar. Prima om erbij te hebben, maar heb nog altijd liever Woudenberg.
Nelom als back-up. Maar dat zou betekenen dat ze het niet zien zitten in Woudenberg.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:10 schreef macca728 het volgende:
[..]
10x beter dan Nelom en een goede voorzet. Alleen waarom verleng je Nelom dan ?
Sprongen achteruit ja.quote:
Woudenberg wellicht verhuren naar een club als bijvoorbeeld Zwolle en hopen dat het net zo uitpakt als Hahn/Clasie etc.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:15 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nelom als back-up. Maar dat zou betekenen dat ze het niet zien zitten in Woudenberg.
Ok man, jullie hebben dit seizoen nog geen enkele keer moeite gehad met Zwolle of Vitesse inderdaad, maar dat komt natuurlijk door dat verbluffende fluwelen spelquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tegen zulke tegenstanders lijkt het me niet meer dan normaal, maar oke
Mee eens. Maar Feyenoord kan het salaris niet aanbieden wat PSV wel kan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:24 schreef tompsv18 het volgende:
Dijks kan prima mee bij Feyenoord. Als ik Feyenoord was had ik echter Poulsen gehaald toen het nog kon. Die schat ik toch een niveau of twee hoger in dan Dijks en was ook nog eens transfervrij. Dat leek me de ideale optie voor Feyenoord, met dan Woudenberg erachter die het over een seizoen of twee over had kunnen nemen.
Gewoon een kankerjood. Optyfenquote:Op woensdag 20 mei 2015 10:45 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Kan prima op de bank zitten, zoveel goede linksbacks zijn er namelijk niet.
Boula en Mathijsen gaan weg, dus dat scheelt weer in salaris.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:07 schreef Luni het volgende:
'Salarisbudget al bijna bereikt, eerst verkopen voordat er geld is voor versterking'
De technische leiding van Feyenoord moeten de kritiek van trainer Fred Rutten serieus nemen, anders zijn zij de volgende die mogelijk sneuvelen, zo stelt Martijn Krabbendam in Voetbal International.
Van Geel gaat niet mee in de kritiek dat een topsport mentaliteit ontbreekt. ''Ik ben het totaal niet eens met de kritiek van Rutten en Koeman dat er bij Feyenoord geen topsportklimaat heerst'', zegt hij in het magazine. ''Dat heb ik intern ook met ze besproken. Als die kritiek een prullenbakje is, denk ik: Nou, we zijn juist goed bezig, dan zit het hier wel goed met het professionele klimaat.’'
Krabbendam weet dat Feyenoord financieel nog steeds krap zit. Door het verlengen van Elvis Manu en Miquel Nelom en het verlengen van het contract van Colin Kazim-Richards zou Feyenoord al bijna aan de grens van het salarisbudget zijn. Feyenoord zal deze zomer weer moeten gaan verkopen voordat er geld is voor versterking.
Guidetti is bijna rond dus.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:07 schreef Luni het volgende:
'Salarisbudget al bijna bereikt, eerst verkopen voordat er geld is voor versterking'
De technische leiding van Feyenoord moeten de kritiek van trainer Fred Rutten serieus nemen, anders zijn zij de volgende die mogelijk sneuvelen, zo stelt Martijn Krabbendam in Voetbal International.
Van Geel gaat niet mee in de kritiek dat een topsport mentaliteit ontbreekt. ''Ik ben het totaal niet eens met de kritiek van Rutten en Koeman dat er bij Feyenoord geen topsportklimaat heerst'', zegt hij in het magazine. ''Dat heb ik intern ook met ze besproken. Als die kritiek een prullenbakje is, denk ik: Nou, we zijn juist goed bezig, dan zit het hier wel goed met het professionele klimaat.’'
Krabbendam weet dat Feyenoord financieel nog steeds krap zit. Door het verlengen van Elvis Manu en Miquel Nelom en het verlengen van het contract van Colin Kazim-Richards zou Feyenoord al bijna aan de grens van het salarisbudget zijn. Feyenoord zal deze zomer weer moeten gaan verkopen voordat er geld is voor versterking.
En omdat hij zijn zinnen al lang op een transfer heeft gezet.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:15 schreef BeamofLight het volgende:
Dus Clasie zal verkocht moeten worden om de kutzooi die er zit te kunnen blijven betalen...
logisch, dit zou niemand nog langer trekkenquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:18 schreef Downwards het volgende:
[..]
En omdat hij zijn zinnen al lang op een transfer heeft gezet.
Ik denk ook wel dat hij toe is aan een stap hogerop. Een Southampton zou een goede stap zijn (in de echte top heeft hij niets te zoeken voorlopig).quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:19 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
logisch, dit zou niemand nog langer trekken
Southampton lijkt mij een done deal met de massale belangstelling voor Schneiderlin en in mindere mate Wanyama.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:20 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat hij toe is aan een stap hogerop. Een Southampton zou een goede stap zijn (in de echte top heeft hij niets te zoeken voorlopig).
Het is toch wel een groot probleem. Want laaghangend fruit als Ziyech, Tapia etc. zullen binnenkort geplukt worden waardoor Feyenoord overblijft met de meer onwenselijke keuzes.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:35 schreef macca728 het volgende:
dus omdat je spelers verlengt die niets toevoegen kan je geen nieuwe spelers meer halen.
Goed gedaan Van Geel...
Tsja, dat krijg je er nou van wanneer je passanten inspraak geeft in de samenstelling van de selectie.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:38 schreef DonRaja het volgende:
Iedereen loopt te klagen over de linksback, maar op rechtsback zit ook een miljonair met automatisch verlengd contract de bank warm te houden achter Karsdorp...
Lijkt me dat daar al wel rekening mee gehouden is.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Boula en Mathijsen gaan weg, dus dat scheelt weer in salaris.
Waarschijnlijk wel ja.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:40 schreef Happel het volgende:
[..]
Lijkt me dat daar al wel rekening mee gehouden is.
Schneiderlin gaat zeker weg deze zomer en Wanyama wellicht, maar ook als die laatste gewoon blijft, zullen ze Clasie willen halen.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Southampton lijkt mij een done deal met de massale belangstelling voor Schneiderlin en in mindere mate Wanyama.
Nah. Snapt-ie nou echt niet dat het Koeman niet ging om zijn prullebakje?quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:07 schreef Luni het volgende:
Als die kritiek een prullenbakje is, denk ik: Nou, we zijn juist goed bezig, dan zit het hier wel goed met het professionele klimaat.’'
Hij snapte heel goed wat Koeman bedoelde, maar door het te ridiculiseren wil hij 'de achterban' dom houden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah. Snapt-ie nou echt niet dat het Koeman niet ging om zijn prullebakje?
Derde begroting van Nederland toch?quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:47 schreef Morendo het volgende:
'Topsportklimaat' is ook een drogreden, Feyenoord heeft simpelweg een te kleine begroting om elk jaar eerste of tweede te worden.
Met een flinke achterstand op de eerste twee. En dan word je wel eens vierde of tweede, maar nooit kampioen.quote:
Dat betekent niet dat je dan niet scherp op de details hoeft te zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:47 schreef Morendo het volgende:
'Topsportklimaat' is ook een drogreden, Feyenoord heeft simpelweg een te kleine begroting om elk jaar eerste of tweede te worden.
Ik sluit niet uit dat PSV volgend jaar sterker is wanneer ze slim inkopen. Nieuwe keeper bijv.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ach psv is die Deepay kwijt die kunnen we voorbij volgend seizoen.
Nee, maar het betekent ook niet dat je door scherp zijn op de details toch kunt zegevieren wanneer je in grote lijnen zoveel achter loopt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je dan niet scherp op de details hoeft te zijn.
De kritiek die Van Geel zo lafjes probeerde te weerleggen was dat er geen topsportklimaat heerst. Dat staat verder los van de begroting.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, maar het betekent ook niet dat je door scherp zijn op de details toch kunt zegevieren wanneer je in grote lijnen zoveel achter loopt.
Godverdomme Krabby, dat lijkt me nogal wiedes he? We zitten nu met het huidige materiaal al aan de max. Dus er moet eerst wat weg voordat er wat bij kan komen. Nou wat een hogere wiskunde. Zo kan ik dat blad ook wel vol blaten.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:11 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Boula en Mathijsen gaan weg, dus dat scheelt weer in salaris.
Het is altijd hetzelfde liedje rond Feyenoord: de grote wezenlijke dingen worden verwaarloosd en men legt een overdreven nadruk op zaken als werklust, karakter en ijverigheid.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
De kritiek die Van Geel zo lafjes probeerde te weerleggen was dat er geen topsportklimaat heerst. Dat staat verder los van de begroting.
PSV wordt volgend jaar gewoon nogmaals kampioen. En waarom ook niet? Het staat gewoon goed daar en met een Guardado hebben ze een speler die te goed is voor de eredivisie. Die hebben wij niet, en die heeft Ajax ook nietquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:51 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat PSV volgend jaar sterker is wanneer ze slim inkopen. Nieuwe keeper bijv.
El Ahmadi zit sowieso vies hoog.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:59 schreef Lastpost het volgende:
Als er straks geen budget meer is voor versterkingen op salarisgebied met het vertrek van Schaken, Mathijsen, Clasie, Pelle, De Vrij, Boulahrouz en tal van andere derderangs voetballers vrees ik voor het salaris dat jongens als Nelom, El Ahmadi, Toornstra en een Bilal ontvangen.
AZ, Twente, Gent, Midgetland. Tal van voorbeelden waar het, door slim of onwijs roekeloos beleid, wel lukt.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:49 schreef Morendo het volgende:
[..]
Met een flinke achterstand op de eerste twee. En dan word je wel eens vierde of tweede, maar nooit kampioen.
Ter verdediging: in de belangrijke wedstrijden staat hij er wel.quote:
Ja, is wel een upgrade tov Kazim en Te Vrede.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Locadia wil weg bij PSV. Is dat niet voor Feyenoord?
Achachbar heeft net een meerjarig contract getekend dus ik neem aan dat ze het met hem willen proberenquote:Op woensdag 20 mei 2015 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Uitzonderingen. En je moet ook een beetje mazzel hebben.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
AZ, Twente, Gent, Midgetland. Tal van voorbeelden waar het, door slim of onwijs roekeloos beleid, wel lukt.
Ik zal niet zeggen dat het typisch is voor Feyenoord supporters is om meteen naar Ajax te wijzen. Oh, nu doe ik het toch.quote:Op woensdag 20 mei 2015 11:27 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ok man, jullie hebben dit seizoen nog geen enkele keer moeite gehad met Zwolle of Vitesse inderdaad, maar dat komt natuurlijk door dat verbluffende fluwelen spel
Het zijn gewoon lastige tegenstanders die veel beter in hun vel zitten/ vorm zijn dan Feyenoord. Ik zeg niet dat we het niet kunnen winnen, maar dan zullen wel het wel behoorlijk wat beter moeten doen dan de afgelopen maanden. Als Gio in 4 dagen tijd de mentale dip en teleurstelling kan omvormen en kan presteren vind ik dat een grote prestatie ja
Juist dan moet je scherp op details zijn. De directie faalt hierin.quote:Op woensdag 20 mei 2015 12:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat je dan niet scherp op de details hoeft te zijn.
We zoeken een veelscorende spits. Ik heb die 7-1 met 6 goals en een assist helaas nooit werkelijkheid zien worden.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:02 schreef Lange_Lans het volgende:
Dat is natuurlijk niet heel erg moeilijk, maar Kuyt komt er aan. En die heeft er in zijn eentje weer voor gezorgd dat Fenerbahce in de titelstrijd blijft. Het is de vraag of die de spits in gaat of op de rechterflank komt te staan.quote:Op woensdag 20 mei 2015 13:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, is wel een upgrade tov Kazim en Te Vrede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |