Het was in ieder geval geen typefout....quote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef BrandX het volgende:
Ja? Lijdt die arme jongen zo onder het Feyenoorder zijn?
Kan ik me wel wat bij voorstellen
Meer onder het enorme geklungel van zijn teamgenoten.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef BrandX het volgende:
Ook daar kan ik me van alles bij voorstellen als Ajacied zijnde, zo gekeken naar afgelopen weekendequote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer onder het enorme geklungel van zijn teamgenoten.
Het is dat jij bokst en mij waarschijnlijk helemaal de tyfus kan slaan, anders had ik nu heel hard foei gezegd.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef BrandX het volgende:
Tuurlijk niet, het blijft een wijfquote:Op maandag 18 mei 2015 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is dat jij bokst en mij waarschijnlijk helemaal de tyfus kan slaan
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is dat jij bokst en mij waarschijnlijk helemaal de tyfus kan slaan, anders had ik nu heel hard foei gezegd.
En omdat je ze de tyfus slaat als ze een bakkus hebben?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nah, ik heb geen hekel aan Feyenoorders hoor.
Ik werk in Rotterdam, tussen oa. allemaal monteurs die nagenoeg allemaal feyenoorder zijn, en ik heb als ajacied grote lol met hun.
En ik mag ajacied zijn van hun omdat het voor mij - zoals ik het noem - mijn geboorterecht is als Amsterdammer
nee hoor, waarom zou ik?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En omdat je ze de tyfus slaat als ze een bakkus hebben?
Ik zou gewoon meppen. Hard.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, waarom zou ik?
veel leuker om dagelijks op een toffe manier de draak met elkaar en elkaars club te steken.
Hoeft niet, ze durven nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze durven niet
ze hebben mij op video gezien, en ook die twee die boksles hebben op de fitness op het werk zeggen....
'eh nee laat maar'Kazim zou je helemaal slopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
ik roep jasper gewoon, kazim wordt alleen al zwaar gefrustreerd als hij denkt aan onze superkeeperquote:
True that, die keepte een wereldpot Fey - Aja maar toen hadden we nog camera's in de spelerstunnelquote:Op maandag 18 mei 2015 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik roep jasper gewoon, kazim wordt alleen al zwaar gefrustreerd als hij denkt aan onze superkeeper
Dat had ik nou helemaal niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ook daar kan ik me van alles bij voorstellen als Ajacied zijnde, zo gekeken naar afgelopen weekende
het zijn zo van die spaarzame momenten waarop wij Feyenoorders en Ajacieden tegen elkaar kunnen zeggen: 'I feel you bro'
Wat doe je?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft zij wél een wedstrijd van Ajax gezien dit seizoen...
En Nelom, en Immers, en Toornstra (op rechts)...quote:Op maandag 18 mei 2015 20:18 schreef satecl het volgende:
Als Gio donderdag met Kazim gaat beginnen, neem ik hem meteen al niet meer serieus.
Denk niet dat hij het hele elftal gaat omgooien hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 20:18 schreef satecl het volgende:
Als Gio donderdag met Kazim gaat beginnen, neem ik hem meteen al niet meer serieus.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aaa, dat is jouw rol!
Oefening baart kunst, moet je maar denken.![]()
![]()
Gewoon met Schuurman en Nieuwkoop beginnen, ja toch.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het hele elftal gaat omgooien hoor
Mwah, toch minstens met Herrmann en Verdonkquote:Op maandag 18 mei 2015 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gewoon met Schuurman en Nieuwkoop beginnen, ja toch.
Als we donderdag verliezen, mag hij van mij de B1 erin gooien op zondag.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, toch minstens met Herrmann en Verdonk
Ik vind die als nogal voorzichtig, ik ga eigenlijk uit van 2 kansloze partijen (4-0 en 0-2 ofzo). Maar ach, hopelijk zondag beetje mooi weer, goede PMDS, goede AMDS en 90 minuten beetje kankeren op alles, ik heb er zin anquote:Op maandag 18 mei 2015 20:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als we donderdag verliezen, mag hij van mij de B1 erin gooien op zondag.
Zou wel dope zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gewoon met Schuurman en Nieuwkoop beginnen, ja toch.
Heeft niet veel keuze he ..quote:Op maandag 18 mei 2015 20:18 schreef satecl het volgende:
Laten we het hopenquote:'Van Bronckhorst grijpt mogelijk gelijk in en slachtoffert Nelom'
Nieuwbakken Feyenoordtrainer Giovanni van Bronckhorst leidde vandaag voor het eerst als hoofdcoach van Feyenoord de training. Hij liet Jean-Paul van Gastel het veldwerk doen en zelf keek hij toe en praatte met veel spelers, zo meldt Feyenoordtraining.
Op basis van de gesprekken is het goed mogelijk dat er een eerste 'slachtoffer' gaat vallen onder de basisspelers. Miquel Nelom lijkt op basis van wat er vandaag te zien was plaats te moeten nemen op de bank ten faveure van Lucas Woudenberg. De 'witte Keniaan' was lang in gesprek met Van Bronckhorst en lijkt nu dus af te stevenen op een basisplaats.
Gaat het verschil niet maken hoor. Tegen Jong Frankrijk werd hij compleet weggespeeld.quote:
Zou ik voor tekenen.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:37 schreef satecl het volgende:
Vermeer
Bouhla-vBeek-Kongolo-Woudenberg
--ElAhmadi--Clasie--
Bilal-Toornstra--Boetius
--Achahbar--
ik zal eerlijk zijn ik heb een hekel aan alle ajax aanhangersquote:Op maandag 18 mei 2015 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nah, ik heb geen hekel aan Feyenoorders hoor.
Ik werk in Rotterdam, tussen oa. allemaal monteurs die nagenoeg allemaal feyenoorder zijn, en ik heb als ajacied grote lol met hun.
En ik mag ajacied zijn van hun omdat het voor mij - zoals ik het noem - mijn geboorterecht is als Amsterdammer
Kerel, Ajax afzeiken, prima, maar dat slaat toch nergens op als wij er zelf geen kut van bakken?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zal eerlijk zijn ik heb een hekel aan alle ajax aanhangers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In principe heeft ajax het nog slechter gedaan aLS Feyenoord.....
Zeer matig spel
geen grote spelers
geen echte grote talenten doorgebroken
een begroting die vele malen hoger is als Feyenoord
en 90 miljoen op de bank
en dan zo een kut seizoen
JULLIE MOETEN JE SCHAMEN JOH![]()
![]()
![]()
Je moet hem ook niet serieus nemen.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kerel, Ajax afzeiken, prima, maar dat slaat toch nergens op als wij er zelf geen kut van bakken?
Manu voor Boetius.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:37 schreef satecl het volgende:
Vermeer
Bouhla-vBeek-Kongolo-Woudenberg
--ElAhmadi--Clasie--
Bilal-Toornstra--Boetius
--Achahbar--
Eh...waarom heet die gozer eigenlijk de witte keniaan?quote:
Omdat hij goed kan rennen en erg blond haar heeft denk ikquote:Op maandag 18 mei 2015 20:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Eh...waarom heet die gozer eigenlijk de witte keniaan?
Loopvermogen en hij houdt van donkere dames.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Eh...waarom heet die gozer eigenlijk de witte keniaan?
Hij had een goddelijk uithoudingsvermogen bij een test.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat hij goed kan rennen en erg blond haar heeft denk ik
En samen met Manu voor 4,5.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:54 schreef Nigson44 het volgende:
Nelom kan je voor 3 miljoen aan een EPL club verkopen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:54 schreef Nigson44 het volgende:
Op FIFA of FM jaquote:Op maandag 18 mei 2015 20:54 schreef Nigson44 het volgende:
Nou ja, slechter dan Nelom kan hij het onmogelijk doenquote:Op maandag 18 mei 2015 20:40 schreef PIETR het volgende:
[..]
Gaat het verschil niet maken hoor. Tegen Jong Frankrijk werd hij compleet weggespeeld.
ik vertel toch de keiharde feiten zoals gewoonlijk johquote:Op maandag 18 mei 2015 20:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kerel, Ajax afzeiken, prima, maar dat slaat toch nergens op als wij er zelf geen kut van bakken?
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:02 schreef Nigson44 het volgende:
Wel grappig die reacties.
Nelom is gewoon een international met ervaring en vrij jonge leeftijd.
Een aston villa zou hem zomaar halen hoor.
Spelen gewoon voorronde Champions League hoor. Denk je dat ze daar wakker liggen van een verliespartij in een wedstrijd die nergens over ging?quote:Op maandag 18 mei 2015 21:06 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
HEE CLOWN??? WAT MOET JE NOU JOH...
ik vertel toch de keiharde feiten zoals gewoonlijk joh
ajax 4 jaar achter elkaar kampioen
dan moet er toch wat staan op het veld?
hebben een uitstekende trainer
hebben een goede stadion
gras is beter als ooit
dan mag je toch wat verwachten?
en meer als 90 miljoen op de bank, dus ze hadden alle mogelijkheden om een elftal neer te zetten
dat had Feyenoord niet....
o shit ik vergat wat....
ze hebben geen publiek
En zelfs toen tegen fucking Indonesië kwam hij tekort...quote:Op maandag 18 mei 2015 21:06 schreef satecl het volgende:
[..]______________! Omdat hij ooit een paar jaar terig een keer is geselecteerd is omdat de gehele A selectie vrij mocht nemen. Tering gast. Nelom zou misschien passen bij Excelsior. Maar niet verder.
quote:Op maandag 18 mei 2015 21:02 schreef Nigson44 het volgende:
Wel grappig die reacties.
Nelom is gewoon een international met ervaring en vrij jonge leeftijd.
Een aston villa zou hem zomaar halen hoor.
Hoi RetRy.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:54 schreef Nigson44 het volgende:
Gaat toch helemaal niet over die wedstrijd van gisteren man, gaat over het hele seizoen. Ajax is er zelf ook heel erg ontevreden over....quote:Op maandag 18 mei 2015 21:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Spelen gewoon voorronde Champions League hoor. Denk je dat ze daar wakker liggen van een verliespartij in een wedstrijd die nergens over ging?
Boeie je kan hem gewoon voor 3 mil weg doen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En zelfs toen tegen fucking Indonesië kwam hij tekort...
We kunnen hem ook voor 19 miljoen weg doen? Zie Babel.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:36 schreef Nigson44 het volgende:
[..]
Boeie je kan hem gewoon voor 3 mil weg doen.
Kijk Marcelo.
Dat was Babel's marktwaarde destijds, Nelom is 3 miljoen waard.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:39 schreef satecl het volgende:
[..]
We kunnen hem ook voor 19 miljoen weg doen? Zie Babel.
Dat baseer je op de transfer van Marcelo? Of op basis van zijn waardeloze spel bij Feyenoord? Of omdat hij een paar jaar terug een keer een oefenpotje mocht spelen tegen Indonesië? Het is in ieder geval klinklare onzin.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:40 schreef Nigson44 het volgende:
[..]
Dat was Babel's marktwaarde destijds, Nelom is 3 miljoen waard.
Omdat hij zwart is.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:43 schreef satecl het volgende:
[..]
Dat baseer je op de transfer van Marcelo? Of op basis van zijn waardeloze spel bij Feyenoord? Of omdat hij een paar jaar terug een keer een oefenpotje mocht spelen tegen Indonesië? Het is in ieder geval klinklare onzin.
Negers doen het goed op de transfermarkt. Al zo lang als we ze hier naar Europa halen.quote:
Prioriteit 1: Exit Van Geelquote:Op maandag 18 mei 2015 22:40 schreef klaasweetalles het volgende:
Nelom zou ik niet wegdoen....IK HOOP wel dat er een betere linksback komt, in principe moet elke positie dubbel bezst kunnen worden.
Laten we bij het begin beginnen.
prioriteit nummer 1
IMMERS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet toegestaan zijn, dit. De transfermarkt met slavenhandel vergelijken is gewoon inhoudelijke kritiek op het moderne voetbal.quote:Op maandag 18 mei 2015 22:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Negers doen het goed op de transfermarkt. Al zo lang als we ze hier naar Europa halen.
Edit: godver, na het typen vond ik hem bijna te ver gaan.
Ja, ehm, neequote:Op maandag 18 mei 2015 23:07 schreef Lastpost het volgende:
Vlaar's contract loopt toch ook af na dit seizoen? 30'er, transfervrij en een bekende van Van Geel.
Spelen we toch gewoon zonder backs, probleem ook opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2015 23:11 schreef BrokenBoy het volgende:
[..]
Ja, ehm, nee. Vlaar gaat echt niet naar een subtopper (dit zeg ik met pijn), als hij hoogstwaarschijnlijk naar een grote, internationale club kan gaan waar hij lekker een paar miljoentjes per jaar op zijn rekening zal zien verschijnen. Als zo'n topclub niet komt, dan kan hij vast wel ergens gaan cashen in één van die kutcompetities in de woestijn of Amerika. Vlaar heeft echt een goed WK gespeeld en speelde voor zijn blessure ook zeker niet slecht bij Aston Villa, dus hem kun je vergeten :-(
Zie PI, maar dat zou eindelijk een 30'er geweest zijn die wel een welkome versterking was voor ons achterin. Maar die kon naar verluid blijven in de PL of verkassen naar Napoli, dan hoef je al niet te bellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer dat dit zo gaat, ik had hem er ontzettend graag erbij willen zien. Vlaar>>>>iedere (centrale) verdediger van Feyenoord (zeker op dit moment).quote:Op maandag 18 mei 2015 23:12 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Zie PI, maar dat zou eindelijk een 30'er geweest zijn die wel een welkome versterking was voor ons achterin. Maar die kon naar verluid blijven in de PL of verkassen naar Napoli, dan hoef je al niet te bellen.
Van Geel.. de man die heel slim salarisverhoging voor zichzelf regelde door te schermen met belangstelling van Vitesse..terwijl Feyenoord toen nog niet uit de rode cijfers was. Ja die heeft het beste met onze club voorquote:
Rutten zegt iedere keer zowat hetzelfde (ja, ik kijk alleen maar naar Feyenoord-huppeldepup, niet naar de toekomst en allemaal andere onzin), daar kon ik mij echt aan ergeren.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is gek eigenlijk.. we hebben bij Feyenoord wel eens diepere dalen meegemaakt maar Rutten moet wel zo'n beetje de trainer zijn aan wie ik het meeste de pest heb. Die vent heeft gewoon miljoenen verkwanseld voor onze club. Eerst wil hij per se Bilal hebben.. vervolgens betaalt Van Geel een flink bedrag.. en dan komt die gozer op de tribune. Dag 3,5 miljoenEn spelers die een aardige transferwaarde hebben draait hij bijna persoonlijk de nek om. Dag transferwaarde
![]()
En Rutten.. die kan de komende 6 weken rustig in de tuin zitten en zijn resterende salaris tellen.. engnek.
Kaulo domme bullshit, die jeugdtoernooien zijn super belangrijk!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:22 schreef hhh38 het volgende:
Schuurman, Nieuwkoop (en waarschijnlijk Verdonk ook) schijnen door Feyenoord bij de club gehouden te worden tijdens het EK onder 19 komende zomer. Zou zomaar kunnen betekenen dat er volgend jaar al veel van ze verwacht wordt en ze veel kansen gaan krijgen in de voorbereiding
Voor de scouts ja. Op het moment dat die jongens hun kansen gaan krijgen in oefenwedstrijden tegen Espanyol (of een andere random Spaanse club) en Southampton (dit was toch afgesproken?) doen ze net zo'n nuttige ervaring op. En krijgt Gio een veel beter beeld van hoe ver ze al zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 00:30 schreef Nigson44 het volgende:
[..]
Kaulo domme bullshit, die jeugdtoernooien zijn super belangrijk!
http://www.hartvannederla(...)den-opera-feyenoord/quote:Hand in hand kameraden: opera over Feyenoord
Gepubliceerd: Maandag 23:39
Feyenoord heeft zo’n rijke historie dat je er een theaterstuk mee kunt vullen. En dat gebeurt dus ook met een opera over de Rotterdamse volksclub.
Zoals het een theaterstuk over Feyenoord beaamt, wordt de opera natuurlijk opgevoerd in De Kuip. Rasechte fans als Frans en Gerda kunnen niet wachten tot de première woensdag 20 mei, maar er moet natuurlijk nog wel eerst gerepeteerd worden.
3 miljoen wat? Euro's? Flippo's? Haagse Hopjes? in geval van die laatste 2 wegdoen. In geval van dat eerste moet je dat bij betalen.quote:Op maandag 18 mei 2015 21:40 schreef Nigson44 het volgende:
[..]
Dat was Babel's marktwaarde destijds, Nelom is 3 miljoen waard.
quote:Het is crisis bij Feyenoord en dat betekent dat er ook kritiek is op technisch directeur Martin van Geel. Aan zijn eigen prestaties denkt hij op dit moment niet.
"Over twee weken gaan we dit seizoen pas evalueren", zegt Van Geel in een interview met het Algemeen Dagblad. "Dat doen we intern. We stellen elkaar de vragen: is er uitgehaald wat er inzit? Wat hadden we kunnen voorkomen? Waar kunnen we lessen uit trekken? Je kunt niet beter worden als je niet af en toe in de spiegel kijkt en de vraag stelt: hebben we het goed gedaan?"
Vooral het transferbeleid van Feyenoord – en dus van Van Geel – zal onder de loep komen te liggen. "Ik denk dat er elk seizoen spelers slagen en niet slagen. Bij alle clubs. En als je derde wordt, zijn er meer geslaagd dan als je vierde wordt", repliceert hij.
"Maar de vier, vijf beste spelers zijn toch vertrokken? Ik krijg vaak het verwijt dat ik na een verkoop te laat reageerde op de transfermarkt. Maar er moest door ons negatieve eigen vermogen eerst een euro binnenkomen en dan mocht er slechts een kwartje worden uitgegeven. Daar moet ik mij altijd maar tegen verdedigen en dat doe ik dan maar weer voor de zoveelste keer. Naar onze mogelijkheden hebben we de best mogelijke spelers gehaald", zweert Van Geel.
Thanks, gefeliciteerd met het behalen van vEL.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:00 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gefeliciteerd met het behalen van de play-offs!
Want Nelom heeft zulke goeie voorzettenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:55 schreef Lokale_Notabele het volgende:
We moeten het 5-3-2 systeem herintroduceren met Nelom en Karsdorp op de flanken. En dan kunnen we al die falende buitenspelers permanent op de bank parkeren.
Uh ja, hij heeft wel een goede voorzet. Als iedere voorzet aankwam dan speelde hij nu bij Real Madrid.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Want Nelom heeft zulke goeie voorzetten.
Woudenberg gaat een kans krijgen dus voorlopig einde verhaal Nelom.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uh ja, hij heeft wel een goede voorzet. Als iedere voorzet aankwam dan speelde hij nu bij Real Madrid.
Nelom en Karsdorp zijn in een 5-3-2 systeem iig een stuk minder kwetsbaar en worden op hun sterke punten benut.
Dat laatste is zeker waar. Maar volgens mij is Woudenberg aanvallend ook zeker niet slecht. En hij heeft in ieder geval het uithoudingsvermogen om de hele wedstrijd langs de lijn te rennen. Ik heb eigenlijk niet veel zin meer om Nelom in de basis te zien.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 12:08 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Uh ja, hij heeft wel een goede voorzet. Als iedere voorzet aankwam dan speelde hij nu bij Real Madrid.
Nelom en Karsdorp zijn in een 5-3-2 systeem iig een stuk minder kwetsbaar en worden op hun sterke punten benut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |