Het was in ieder geval geen typefout....quote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef BrandX het volgende:
Ja? Lijdt die arme jongen zo onder het Feyenoorder zijn?
Kan ik me wel wat bij voorstellen
Meer onder het enorme geklungel van zijn teamgenoten.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef BrandX het volgende:
Ook daar kan ik me van alles bij voorstellen als Ajacied zijnde, zo gekeken naar afgelopen weekendequote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer onder het enorme geklungel van zijn teamgenoten.
Het is dat jij bokst en mij waarschijnlijk helemaal de tyfus kan slaan, anders had ik nu heel hard foei gezegd.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef BrandX het volgende:
Tuurlijk niet, het blijft een wijfquote:Op maandag 18 mei 2015 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is dat jij bokst en mij waarschijnlijk helemaal de tyfus kan slaan
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is dat jij bokst en mij waarschijnlijk helemaal de tyfus kan slaan, anders had ik nu heel hard foei gezegd.
En omdat je ze de tyfus slaat als ze een bakkus hebben?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nah, ik heb geen hekel aan Feyenoorders hoor.
Ik werk in Rotterdam, tussen oa. allemaal monteurs die nagenoeg allemaal feyenoorder zijn, en ik heb als ajacied grote lol met hun.
En ik mag ajacied zijn van hun omdat het voor mij - zoals ik het noem - mijn geboorterecht is als Amsterdammer
nee hoor, waarom zou ik?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En omdat je ze de tyfus slaat als ze een bakkus hebben?
Ik zou gewoon meppen. Hard.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, waarom zou ik?
veel leuker om dagelijks op een toffe manier de draak met elkaar en elkaars club te steken.
Hoeft niet, ze durven nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze durven niet
ze hebben mij op video gezien, en ook die twee die boksles hebben op de fitness op het werk zeggen....
'eh nee laat maar'Kazim zou je helemaal slopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
ik roep jasper gewoon, kazim wordt alleen al zwaar gefrustreerd als hij denkt aan onze superkeeperquote:
True that, die keepte een wereldpot Fey - Aja maar toen hadden we nog camera's in de spelerstunnelquote:Op maandag 18 mei 2015 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik roep jasper gewoon, kazim wordt alleen al zwaar gefrustreerd als hij denkt aan onze superkeeper
Dat had ik nou helemaal niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ook daar kan ik me van alles bij voorstellen als Ajacied zijnde, zo gekeken naar afgelopen weekende
het zijn zo van die spaarzame momenten waarop wij Feyenoorders en Ajacieden tegen elkaar kunnen zeggen: 'I feel you bro'
Wat doe je?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft zij wél een wedstrijd van Ajax gezien dit seizoen...
En Nelom, en Immers, en Toornstra (op rechts)...quote:Op maandag 18 mei 2015 20:18 schreef satecl het volgende:
Als Gio donderdag met Kazim gaat beginnen, neem ik hem meteen al niet meer serieus.
Denk niet dat hij het hele elftal gaat omgooien hoorquote:Op maandag 18 mei 2015 20:18 schreef satecl het volgende:
Als Gio donderdag met Kazim gaat beginnen, neem ik hem meteen al niet meer serieus.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Aaa, dat is jouw rol!
Oefening baart kunst, moet je maar denken.![]()
![]()
Gewoon met Schuurman en Nieuwkoop beginnen, ja toch.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het hele elftal gaat omgooien hoor
Mwah, toch minstens met Herrmann en Verdonkquote:Op maandag 18 mei 2015 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gewoon met Schuurman en Nieuwkoop beginnen, ja toch.
Als we donderdag verliezen, mag hij van mij de B1 erin gooien op zondag.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:24 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mwah, toch minstens met Herrmann en Verdonk
Ik vind die als nogal voorzichtig, ik ga eigenlijk uit van 2 kansloze partijen (4-0 en 0-2 ofzo). Maar ach, hopelijk zondag beetje mooi weer, goede PMDS, goede AMDS en 90 minuten beetje kankeren op alles, ik heb er zin anquote:Op maandag 18 mei 2015 20:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als we donderdag verliezen, mag hij van mij de B1 erin gooien op zondag.
Zou wel dope zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gewoon met Schuurman en Nieuwkoop beginnen, ja toch.
Heeft niet veel keuze he ..quote:Op maandag 18 mei 2015 20:18 schreef satecl het volgende:
Laten we het hopenquote:'Van Bronckhorst grijpt mogelijk gelijk in en slachtoffert Nelom'
Nieuwbakken Feyenoordtrainer Giovanni van Bronckhorst leidde vandaag voor het eerst als hoofdcoach van Feyenoord de training. Hij liet Jean-Paul van Gastel het veldwerk doen en zelf keek hij toe en praatte met veel spelers, zo meldt Feyenoordtraining.
Op basis van de gesprekken is het goed mogelijk dat er een eerste 'slachtoffer' gaat vallen onder de basisspelers. Miquel Nelom lijkt op basis van wat er vandaag te zien was plaats te moeten nemen op de bank ten faveure van Lucas Woudenberg. De 'witte Keniaan' was lang in gesprek met Van Bronckhorst en lijkt nu dus af te stevenen op een basisplaats.
Gaat het verschil niet maken hoor. Tegen Jong Frankrijk werd hij compleet weggespeeld.quote:
Zou ik voor tekenen.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:37 schreef satecl het volgende:
Vermeer
Bouhla-vBeek-Kongolo-Woudenberg
--ElAhmadi--Clasie--
Bilal-Toornstra--Boetius
--Achahbar--
ik zal eerlijk zijn ik heb een hekel aan alle ajax aanhangersquote:Op maandag 18 mei 2015 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nah, ik heb geen hekel aan Feyenoorders hoor.
Ik werk in Rotterdam, tussen oa. allemaal monteurs die nagenoeg allemaal feyenoorder zijn, en ik heb als ajacied grote lol met hun.
En ik mag ajacied zijn van hun omdat het voor mij - zoals ik het noem - mijn geboorterecht is als Amsterdammer
Kerel, Ajax afzeiken, prima, maar dat slaat toch nergens op als wij er zelf geen kut van bakken?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:45 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik zal eerlijk zijn ik heb een hekel aan alle ajax aanhangers![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In principe heeft ajax het nog slechter gedaan aLS Feyenoord.....
Zeer matig spel
geen grote spelers
geen echte grote talenten doorgebroken
een begroting die vele malen hoger is als Feyenoord
en 90 miljoen op de bank
en dan zo een kut seizoen
JULLIE MOETEN JE SCHAMEN JOH![]()
![]()
![]()
Je moet hem ook niet serieus nemen.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:49 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kerel, Ajax afzeiken, prima, maar dat slaat toch nergens op als wij er zelf geen kut van bakken?
Manu voor Boetius.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:37 schreef satecl het volgende:
Vermeer
Bouhla-vBeek-Kongolo-Woudenberg
--ElAhmadi--Clasie--
Bilal-Toornstra--Boetius
--Achahbar--
Eh...waarom heet die gozer eigenlijk de witte keniaan?quote:
Omdat hij goed kan rennen en erg blond haar heeft denk ikquote:Op maandag 18 mei 2015 20:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Eh...waarom heet die gozer eigenlijk de witte keniaan?
Loopvermogen en hij houdt van donkere dames.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:52 schreef exile79 het volgende:
[..]
Eh...waarom heet die gozer eigenlijk de witte keniaan?
Hij had een goddelijk uithoudingsvermogen bij een test.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Omdat hij goed kan rennen en erg blond haar heeft denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |