Het was in ieder geval geen typefout....quote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef BrandX het volgende:
Ja? Lijdt die arme jongen zo onder het Feyenoorder zijn?
Kan ik me wel wat bij voorstellen
Meer onder het enorme geklungel van zijn teamgenoten.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef BrandX het volgende:
Ook daar kan ik me van alles bij voorstellen als Ajacied zijnde, zo gekeken naar afgelopen weekendequote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Meer onder het enorme geklungel van zijn teamgenoten.
Het is dat jij bokst en mij waarschijnlijk helemaal de tyfus kan slaan, anders had ik nu heel hard foei gezegd.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:57 schreef BrandX het volgende:
Tuurlijk niet, het blijft een wijfquote:Op maandag 18 mei 2015 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is dat jij bokst en mij waarschijnlijk helemaal de tyfus kan slaan
quote:Op maandag 18 mei 2015 19:59 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is dat jij bokst en mij waarschijnlijk helemaal de tyfus kan slaan, anders had ik nu heel hard foei gezegd.
En omdat je ze de tyfus slaat als ze een bakkus hebben?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nah, ik heb geen hekel aan Feyenoorders hoor.
Ik werk in Rotterdam, tussen oa. allemaal monteurs die nagenoeg allemaal feyenoorder zijn, en ik heb als ajacied grote lol met hun.
En ik mag ajacied zijn van hun omdat het voor mij - zoals ik het noem - mijn geboorterecht is als Amsterdammer
nee hoor, waarom zou ik?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En omdat je ze de tyfus slaat als ze een bakkus hebben?
Ik zou gewoon meppen. Hard.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee hoor, waarom zou ik?
veel leuker om dagelijks op een toffe manier de draak met elkaar en elkaars club te steken.
Hoeft niet, ze durven nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lolwut
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:05 schreef BrandX het volgende:
[..]
Hoeft niet, ze durven niet
ze hebben mij op video gezien, en ook die twee die boksles hebben op de fitness op het werk zeggen....
'eh nee laat maar'Kazim zou je helemaal slopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
ik roep jasper gewoon, kazim wordt alleen al zwaar gefrustreerd als hij denkt aan onze superkeeperquote:
True that, die keepte een wereldpot Fey - Aja maar toen hadden we nog camera's in de spelerstunnelquote:Op maandag 18 mei 2015 20:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik roep jasper gewoon, kazim wordt alleen al zwaar gefrustreerd als hij denkt aan onze superkeeper
Dat had ik nou helemaal niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ook daar kan ik me van alles bij voorstellen als Ajacied zijnde, zo gekeken naar afgelopen weekende
het zijn zo van die spaarzame momenten waarop wij Feyenoorders en Ajacieden tegen elkaar kunnen zeggen: 'I feel you bro'
Wat doe je?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft zij wél een wedstrijd van Ajax gezien dit seizoen...
En Nelom, en Immers, en Toornstra (op rechts)...quote:Op maandag 18 mei 2015 20:18 schreef satecl het volgende:
Als Gio donderdag met Kazim gaat beginnen, neem ik hem meteen al niet meer serieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |