SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geďnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Jo zunne deo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:57 schreef Sfeermaker het volgende:
hier ken ik ook een goede versie van 'wc experience' van!
Wat moeten ze denken dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:52 schreef just me het volgende:
Buren zullen wel denken, loop ik eerst met een fles wijn naar binnen, net kratje uit de auto gehaald![]()
ach laat ze maar denken
waar is die mod als je 'm nodig hebtquote:
Mijn buurvrouw is 'n echte zuurpruim!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb toffe buren. Verpleegsters en aan de andere kant Armeense automonteur.
Dat is ook suiker.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
Zonnestraaltje, parel van wijsheid, Just Me, om suiker zal ik niet komen zeuren, maar heeft u wellicht kandij?
wie is morgenochtend eerder? Melting of jij ?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
Was leuk om weer eens te draaien.
Maar nu ga ik mijn bed in duiken. Morgen weer vroeg op.![]()
Tot morgenvroeg.
Ze zijn inmiddels goed getrained hier, en ik doe het ook wel beschaafd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is 'n echte zuurpruim!
Doet de deuren dicht als ik de muziek te hard aanheb
mijn ego groeit, nu alleen mijn naam goed schrijvenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
Zonnestraaltje, parel van wijsheid, Just Me,
Waarschijnlijk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
wie is morgenochtend eerder? Melting of jij ?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
in slaap vallen, ik doe het nu....
Slaap lekker,
Lower case only?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
mijn ego groeit, nu alleen mijn naam goed schrijven
quote:
Ach.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef Melting het volgende:
Ik duik er ook maar in.
Want morgen ben ik weer om 5 uur wakker.
Denk Piet. die zal nog wel wakker zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
wie is morgenochtend eerder? Melting of jij ?
jep ben oldbie 675 hčquote:
Slapen op Zaterdag om 23:00u?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
in slaap vallen, ik doe het nu....
Slaap lekker,
wij zijn gewoon die-hardsquote:
Toen ik het zei wel ja...quote:
too much info Possiequote:
Ik lol welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt dat voor jou uit... Vraag je lekkere loint nummer aan en rol er op los
Je denkt toch zeker niet dat ik dat ook nog aan ga klikkenquote:
De titel is al genoeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik dat ook nog aan ga klikken
Sorry...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker op met die yt's. Tis al wat dat ik luister naar 49quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry...
Nogmaals ik ben een onz gast en daar bler je er gewoon uit wat je op dat moment beleeft of dwars zit...
Zoals net in de metro...tegen mij hoef je geen sorry te zeggen hoor, ben zelf ook wel 'ns een klein beetje gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Het is zo leuk om je op stang te jagen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op met die yt's. Tis al wat dat ik luister naar 49
Hihi beetje gekquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
tegen mij hoef je geen sorry te zeggen hoor, ben zelf ook wel 'ns een klein beetje gek
quote:
Ik denk niet dat dat de bedoeling was, en of resultaat. Maar primaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is zo leuk om je op stang te jagen.
waar zijn nu al die R49 jonkies ?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
Zit ik nou alleen met (oud)40+ in t topic?
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
Een kek brilletje en kortgeknipt kapsel erbij liefst in felle kleur.quote:
Shame on youquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
Die heeft Spezz net met zijn zweepje weggejaagdquote:
Die zijn in de kroeg, waar jij ook zou moeten zijnquote:
thats me, just mequote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
Zonder Kapitale letters is "Just Me" "just me". Niets meer niets minder, maar wel just me.
Normaal komen daar juist mensen op afquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
Die heeft Spezz net met zijn zweepje weggejaagd
Ik zat al te loeren maar zag niks. Polio dat wel.quote:
Ik mag geen aanames maken maar ik zou bijna denken, verkeerd ingeschatquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Normaal komen daar juist mensen op af
Je bent een wazige Soury....quote:
Ouwe lullen dus ....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Normaal komen daar juist mensen op af
Daarvoor had ie die stickquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat al te loeren maar zag niks. Polio dat wel.
Moet ik wel weten waar ik het vinden kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Klik er eens op en U weet meer
Sinds juli 2011quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet ik wel weten waar ik het vinden kan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent een wazige Soury....
Ik begrjip veel en ben begripvol maar jou vind ik wazig... 40+ met taalgebruik als een tokkie maar intelligentie wel aanwezig...
Neuh.. Ben wel klaar met de kroeg ed. Ben bijna 40. Heb het wel gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn in de kroeg, waar jij ook zou moeten zijn
Ahh dat snap ik. Ik heb er ook geen trek meer in.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh.. Ben wel klaar met de kroeg ed. Ben bijna 40. Heb het wel gezien.
Dat is fok breed bekendquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent niet dom zegt ie met ingewikkelde woorden
Ik wil het wel een keertje doenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme waar zijn de DJ' s, ga zo maar 538 opzetten.
Ja maar dan lul ik er wel bijquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme waar zijn de DJ' s, ga zo maar 538 opzetten.
Ja duhh.quote:
Ja sorry, hoe moet ik t anders zeggen... Je bent soms zo grof dat ik je zie als tokkie maar soms reageer je als een intelligent wezen...quote:
Waar ken ik je in vredesnaam vanquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry, hoe moet ik t anders zeggen... Je bent soms zo grof dat ik je zie als tokkie maar soms reageer je als een intelligent wezen...
Daarom kan ik je niet pijlen en vind ik je wazig.....
Om te kijken naar jonge chickies zou het nog wel leuk zijn als oudere man maar dan heb je ook alles gehad.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh dat snap ik. Ik heb er ook geen trek meer in.
Rookverbod deed mij de das omquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Om te kijken naar jonge chickies zou het nog wel leuk zijn als oudere man maar dan heb je ook alles gehad.
Daar ga ik geen 50¤ aan uitgeven.
Heel serieus! Deze radio is voor mij nog steeds mn kindje! Ik ben 1 van de oprichters en al heb ik nu niets meer te zeggen, omdat ik te lang afwezig ben geweest, voel ik me nog steeds erg betrokken.quote:
Ga je zo met alle dingen om?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel serieus! Deze radio is voor mij nog steeds mn kindje! Ik ben 1 van de oprichters en al heb ik nu niets meer te zeggen, omdat ik te lang afwezig ben geweest, voel ik me nog steeds erg betrokken.
Je collega Melting al verteld dat ik het enorm leuk vind.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heel serieus! Deze radio is voor mij nog steeds mn kindje! Ik ben 1 van de oprichters en al heb ik nu niets meer te zeggen, omdat ik te lang afwezig ben geweest, voel ik me nog steeds erg betrokken.
Was toen al grofquote:
Huhquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als ik nu ff eerlijk ben is dat beetje janken achteraf, dingen gaan soms wat anders.
Dat je nu niet meer roken mag?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:44 schreef Piet_Piraat het volgende:
Als ik nu ff eerlijk ben is dat beetje janken achteraf, dingen gaan soms wat anders.
Nou nee, maar je mag best trots zijn op dit subforum.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat boeit het van wie die radio is.
Oh maar daar ging en gaat het toch ook helemaal niet om?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon van Fok volgens mij... Draait achter dezelfde Cloudfare Fuck You jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Roken binnen kan ook niet meer.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh maar daar ging en gaat het toch ook helemaal niet om?
eigen haard is rookwolkjes waardquote:
Jij bent hier altijd ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je komt er steeds op terug en dat heeft weinig zin meer.
Van mij mag je trots zijn, ben ik ook als de luisteraars blijven.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent hier altijd ja.
Maar er zijn voor mij veel nieuwe mensen.
Mag ik een klein beetje trots zijn?
Van mij wel hoor. Wat ik al zei het is een interactief en tof gedoe. Ik heb er lol inquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bent hier altijd ja.
Maar er zijn voor mij veel nieuwe mensen.
Mag ik een klein beetje trots zijn?
Dat dus.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Van mij wel hoor. Wat ik al zei het is een interactief en tof gedoe. Ik heb er lol in
Die zou ik zo kopenquote:
* just me moet morgen toch soepel zijn dus..quote:
Gister zat je op 18 of zo aan de max... en dat was laatquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van mij mag je trots zijn, ben ik ook als de luisteraars blijven.
We staan toch wel langer op goede voetquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat dus.
Damn ben het met Soury eens.
Daar gaat t toch om? Luisteraars. Ok ik zal mn bakkus meer houden over mijn trotsheid maar nieuw topic, nieuwe luisteraars... ik ben wat doorgeschoten. Sorryquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Van mij mag je trots zijn, ben ik ook als de luisteraars blijven.
Welnee Walken mag op dat eiland blijvenquote:
Ik ben serieus wel mijn fok vijanden en vrienden een beetje kwijt, vooral hoe wanneer en waaromquote:
Wanneer ga jij draaien?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaat t toch om? Luisteraars. Ok ik zal mn bakkus meer houden over mijn trotsheid maar nieuw topic, nieuwe luisteraars... ik ben wat doorgeschoten. Sorry
Mijn fanclub?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
Krijg gewoon een bazin in mn dm die graag wat wil doneren om deze radio draaiende te houden!
quote:
Tietenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:57 schreef Outpost76 het volgende:
Krijg gewoon een bazin in mn dm die graag wat wil doneren om deze radio draaiende te houden!
quote:
Contequote:
Wel naar de bal blijven kijken ...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:59 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
mijn golfpro gaat trots op me zijn
shake, shake !!
* just me kijkt altijd naar de bal als ze slaat maar niet waar die bal naar toe gaatquote:
Als mijn opleiding en stage zijn afgelopen. Ik heb dat al gemeld voor we in muz kwamen mja toen waren jullie er allemaal nog niet. Je kan me nu wel zien als gast met een hoop praatjes zonder dat ie gaatje vult maar ik moest kiezen, of in de bijstand blijven of een pittige opleiding met stage en dan 6 dagen per week bezig. Ik koos voor het laatste. Dus na mn opleiding en stage kan je mij weer als DJ tegemoet zien!quote:
Dat hoort er ook bij...quote:Op zondag 17 mei 2015 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
* just me kijkt altijd naar de bal als ze slaat maar niet waar die bal naar toe gaat
Mooi. En waarom gelijk in de verdediging?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als mijn opleiding en stage zijn afgelopen. Ik heb dat al gemeld voor we in muz kwamen mja toen waren jullie er allemaal nog niet. Je kan me nu wel zien als gast met een hoop praatjes zonder dat ie gaatje vult maar ik moest kiezen, of in de bijstand blijven of een pittige opleiding met stage en dan 6 dagen per week bezig. Ik koos voor het laatste. Dus na mn opleiding en stage kan je mij weer als DJ tegemoet zien!
dit is de dj meck versiequote:Op zondag 17 mei 2015 00:02 schreef just me het volgende:
alweer Thunder in my heart ?
maakt niets uit
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2015 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Dat ik een vrouw op vrijwillige basis vrolijk met haar heupen kan laten draaien.
Top en succes met je opleidingquote:Op zondag 17 mei 2015 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als mijn opleiding en stage zijn afgelopen. Ik heb dat al gemeld voor we in muz kwamen mja toen waren jullie er allemaal nog niet. Je kan me nu wel zien als gast met een hoop praatjes zonder dat ie gaatje vult maar ik moest kiezen, of in de bijstand blijven of een pittige opleiding met stage en dan 6 dagen per week bezig. Ik koos voor het laatste. Dus na mn opleiding en stage kan je mij weer als DJ tegemoet zien!
Ik zeg niksquote:Op zondag 17 mei 2015 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Dat ik een vrouw op vrijwillige basis vrolijk met haar heupen kan laten draaien.
KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
U was Barbie?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik wil graag Enrique Iglesias - Rhythm Divine aanvragen.quote:
Goed zoeken in de lijst.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil graag Enrique Iglesias - Rhythm Divine aanvragen.
Afgewezenquote:Op zondag 17 mei 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil graag Enrique Iglesias - Rhythm Divine aanvragen.
Elke Euro is welkom.quote:
doe es lief!quote:
es doe ik nooit dus doeiquote:
Afgewezen? Ken je dat nummer überhaupt? Dat is een klassieker.quote:
Kan het zo gratis regelen, 100 Mbit glasvezel is wel genoeg toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Elke Euro is welkom.![]()
Ook radio 49 draait niet gratis. Dit is draaiende door een paar liefhebbers...
quote:Op zondag 17 mei 2015 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Elke Euro is welkom.![]()
Ook radio 49 draait niet gratis. Dit is draaiende door een paar liefhebbers...
Groei wat humor zeikerdquote:Op zondag 17 mei 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Afgewezen? Ken je dat nummer überhaupt? Dat is een klassieker.
Het zijn meer de Sena kosten…quote:Op zondag 17 mei 2015 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan het zo gratis regelen, 100 Mbit glasvezel is wel genoeg toch?
Jij neemt het leven wel erg serieus hahaha.quote:
Moeten ze weer verhuizenquote:Op zondag 17 mei 2015 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnen nu en 3 uur moet lukken.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net The War On Drugs - Red Eyes aangevraagd, mijn favoriete nummer na Rhythm Divine, hopelijk hoor ik hem binnenkort.
Thx! Omdat ik te vaak aangevallen ben...quote:Op zondag 17 mei 2015 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mooi. En waarom gelijk in de verdediging?
Schrijf je serieus es ipv eens. Kansloosquote:
Ik zit aan mn limietquote:Op zondag 17 mei 2015 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net The War On Drugs - Red Eyes aangevraagd, mijn favoriete nummer na Rhythm Divine, hopelijk hoor ik hem binnenkort.
Dan moet je praten met MaryMouse... Ik heb daar geen verstand van... Sorryquote:Op zondag 17 mei 2015 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prima dat jij het kansloos vind, ik ga hier geen energie insteken,wil je me afzeiken fine with mequote:
Vergeet het en geniet ervan hoe je kind zich ontwikkeld.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx! Omdat ik te vaak aangevallen ben...:@
Hahaha doe es niet zoquote:Op zondag 17 mei 2015 00:14 schreef just me het volgende:
[..]
Prima dat jij het kansloos vind, ik ga hier geen energie insteken,wil je me afzeiken fine with me
Het systeem was een tijdje even anders ingesteld ja. Maar al maanden gewoon weer zoals vanouds.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, is het systeem weer anders?
scheelt wel een hoop
Heb wel enige ervaring en public radio zijn de rechten hoogste kosten, server kost zowat geen drol.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je praten met MaryMouse... Ik heb daar geen verstand van... Sorry
Ja ik luister eigenlijk nooit naar GUP, eigenlijk alleen als er een DJ draait.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het systeem was een tijdje even anders ingesteld ja. Maar al maanden gewoon weer zoals vanouds.
zelfs op school moeten we betalen voor muziekquote:Op zondag 17 mei 2015 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wel enige ervaring en public radio zijn de rechten hoogste kosten, server kost zowat geen drol.
Zelfs in de loods van Harry's klusbedrijf moet er betaald worden aan buma.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
zelfs op school moeten we betalen voor muziek
Ik heb ooit een eigen zaak gehad. Ik draaide cd's. Of dat mocht weet ik niet maar nooit last gehad.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wel enige ervaring en public radio zijn de rechten hoogste kosten, server kost zowat geen drol.
Mja, vind dat niet raar hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
we betalen naar leerlingenaantalquote:Op zondag 17 mei 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zelfs in de loods van Harry's klusbedrijf moet er betaald worden aan buma.
Zelfs met 1 mans zaak proberen die zuigers het al.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in maar op een schoolbudget is het gewoon veel geldquote:
Het geluk is met de dommen.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit een eigen zaak gehad. Ik draaide cd's. Of dat mocht weet ik niet maar nooit last gehad.
Niet mijn kindje maar vele met mij. Helaas zijn er vele inm afgevallen...ToT is in mijn ogen ook mede oprichter maar hij ziet zich zelf niet zo.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeet het en geniet ervan hoe je kind zich ontwikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor een eenmans zaak nietquote:Op zondag 17 mei 2015 00:20 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in maar op een schoolbudget is het gewoon veel geld
Blijkbaar.quote:
heb ik dat dan gezegd ?quote:
Zelf ingezongen?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nooit betaald. Zijn mijn eigen platen.
Min of meer wel jaquote:
Ik mis esquote:
We hebben een server tot 2018 oid en rechten van buma oid maar voor details kan je beter terecht bij Marymousequote:Op zondag 17 mei 2015 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook lastig met 1 mans zaak lijkt me.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar dan mag je het niet zomaar aan anderen laten horen van meneer buma
Ik had geen radio ik zwijnde erdoor denk ik. Films en muziek zaten op de zelfde speler.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had ze binnen 3 maanden met rekening.
Ligt er aan, weet niet wat voor zaak je hebt, maar als er klanten komen ben je al de lulquote:Op zondag 17 mei 2015 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook lastig met 1 mans zaak lijkt me.
deze "dame" gaat heel lief doen en het topic verlatenquote:
Een webshop met afhaalmogelijk zonder muziek in de wachtkamer.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt er aan, weet niet wat voor zaak je hebt, maar als er klanten komen ben je al de lul
Doe je best morgen en dat er weer een fles in je golftas beland..quote:Op zondag 17 mei 2015 00:28 schreef just me het volgende:
[..]
deze "dame" gaat heel lief doen en het topic verlatentrustuh allen
Dan zal het wel loslopen inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2015 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een webshop met afhaalmogelijk zonder muziek in de wachtkamer.
Ik vind het anders heul niet zo lief als jij weg gaat....quote:Op zondag 17 mei 2015 00:28 schreef just me het volgende:
[..]
deze "dame" gaat heel lief doen en het topic verlatentrustuh allen
Geniale film.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:31 schreef Soury het volgende:
Dit is toch echt Peter Sellers muziek in "The Party"
Ja dat sws. aan de andere kant, wij hebben ooit met de kroeg eens een CD uitgebracht, wat totaal nergens op sloeg. Maar daarvan kreeg je wel elk jaar 3 euro ofzo van BUMAquote:Op zondag 17 mei 2015 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een boevenbende, ze proberen het gewoon en de geldstromen zijn nogal ondoorzichtig.
Birdy num numquote:
Zat je bij Mannenkoor Karrespoor?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat sws. aan de andere kant, wij hebben ooit met de kroeg eens een CD uitgebracht, wat totaal nergens op sloeg. Maar daarvan kreeg je wel elk jaar 3 euro ofzo van BUMA
Blijkbaar wordt dat plaatje nog gedraaid dan.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee haha was ter ere van een 10 jarig bestaan ofzo
Pleur je net als Piet gewoon de YT hier neerquote:Op zondag 17 mei 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wachten is een kunst... Eens kijken of ik al weer iets nieuws aan mag vragen.... max 5/uur
Een goeie is altijd ok.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Pleur je net als Piet gewoon de YT hier neer
Ik ken dat nummer wel. Nooit begrepenquote:Op zondag 17 mei 2015 01:06 schreef noodgang het volgende:
[..]Wel he, ik zag hem staan en moest hem aanvragen
Cat Stevens wist het ook niet zo goed meerquote:Op zondag 17 mei 2015 01:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ken hem ook welMaar triggerde wederom genoeg nieuwsgierigheid
Een vreemde vogel.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Cat Stevens wist het ook niet zo goed meer
Ja was ook een nogal drugs periode.quote:
Niet echt nee, maar kon ergerquote:
Serieus al bijna een jaar niet meer gerookt. Gelegenheid ja 3 keer of zo.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ... Ik oordeel verder niet ... Een blowtje moet jouw kan vast wel leuk zijn..
OK goed bezigquote:Op zondag 17 mei 2015 01:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus al bijna een jaar niet meer gerookt. Gelegenheid ja 3 keer of zo.
Te duurquote:
Zolang je dat zo kunt beperken is dat OK in mijn ogen ...quote:Op zondag 17 mei 2015 01:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Te duurNee ik heb het dagelijks niet (meer)nodig. Het is een klein feestje soms.
Ik gooide het op pijn bestrijder. Dat hoeft al jaren niet meer. Elke dag weer is niet meer.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang je dat zo kunt beperken is dat OK in mijn ogen ...
Kom maar langs, ow wacht.quote:Op zondag 17 mei 2015 01:37 schreef Soury het volgende:
Godver ik zou nu best wel een dikke joint willen
Te laat voor de shop hierquote:
Ja koffiequote:
Meer drank dan maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |