quote:Op zondag 17 mei 2015 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Elke Euro is welkom.![]()
Ook radio 49 draait niet gratis. Dit is draaiende door een paar liefhebbers...
Groei wat humor zeikerdquote:Op zondag 17 mei 2015 00:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Afgewezen? Ken je dat nummer überhaupt? Dat is een klassieker.
Het zijn meer de Sena kosten…quote:Op zondag 17 mei 2015 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan het zo gratis regelen, 100 Mbit glasvezel is wel genoeg toch?
Jij neemt het leven wel erg serieus hahaha.quote:
Moeten ze weer verhuizenquote:Op zondag 17 mei 2015 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnen nu en 3 uur moet lukken.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net The War On Drugs - Red Eyes aangevraagd, mijn favoriete nummer na Rhythm Divine, hopelijk hoor ik hem binnenkort.
Thx! Omdat ik te vaak aangevallen ben...quote:Op zondag 17 mei 2015 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mooi. En waarom gelijk in de verdediging?
Schrijf je serieus es ipv eens. Kansloosquote:
Ik zit aan mn limietquote:Op zondag 17 mei 2015 00:11 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb net The War On Drugs - Red Eyes aangevraagd, mijn favoriete nummer na Rhythm Divine, hopelijk hoor ik hem binnenkort.
Dan moet je praten met MaryMouse... Ik heb daar geen verstand van... Sorryquote:Op zondag 17 mei 2015 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Prima dat jij het kansloos vind, ik ga hier geen energie insteken,wil je me afzeiken fine with mequote:
Vergeet het en geniet ervan hoe je kind zich ontwikkeld.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx! Omdat ik te vaak aangevallen ben...:@
Hahaha doe es niet zoquote:Op zondag 17 mei 2015 00:14 schreef just me het volgende:
[..]
Prima dat jij het kansloos vind, ik ga hier geen energie insteken,wil je me afzeiken fine with me
Het systeem was een tijdje even anders ingesteld ja. Maar al maanden gewoon weer zoals vanouds.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh, is het systeem weer anders?
scheelt wel een hoop
Heb wel enige ervaring en public radio zijn de rechten hoogste kosten, server kost zowat geen drol.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je praten met MaryMouse... Ik heb daar geen verstand van... Sorry
Ja ik luister eigenlijk nooit naar GUP, eigenlijk alleen als er een DJ draait.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Het systeem was een tijdje even anders ingesteld ja. Maar al maanden gewoon weer zoals vanouds.
zelfs op school moeten we betalen voor muziekquote:Op zondag 17 mei 2015 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wel enige ervaring en public radio zijn de rechten hoogste kosten, server kost zowat geen drol.
Zelfs in de loods van Harry's klusbedrijf moet er betaald worden aan buma.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
zelfs op school moeten we betalen voor muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |