Mooi. En waarom gelijk in de verdediging?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als mijn opleiding en stage zijn afgelopen. Ik heb dat al gemeld voor we in muz kwamen mja toen waren jullie er allemaal nog niet. Je kan me nu wel zien als gast met een hoop praatjes zonder dat ie gaatje vult maar ik moest kiezen, of in de bijstand blijven of een pittige opleiding met stage en dan 6 dagen per week bezig. Ik koos voor het laatste. Dus na mn opleiding en stage kan je mij weer als DJ tegemoet zien!
dit is de dj meck versiequote:Op zondag 17 mei 2015 00:02 schreef just me het volgende:
alweer Thunder in my heart ?
maakt niets uit
![]()
quote:Op zondag 17 mei 2015 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Dat ik een vrouw op vrijwillige basis vrolijk met haar heupen kan laten draaien.
Top en succes met je opleidingquote:Op zondag 17 mei 2015 00:01 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als mijn opleiding en stage zijn afgelopen. Ik heb dat al gemeld voor we in muz kwamen mja toen waren jullie er allemaal nog niet. Je kan me nu wel zien als gast met een hoop praatjes zonder dat ie gaatje vult maar ik moest kiezen, of in de bijstand blijven of een pittige opleiding met stage en dan 6 dagen per week bezig. Ik koos voor het laatste. Dus na mn opleiding en stage kan je mij weer als DJ tegemoet zien!
Ik zeg niksquote:Op zondag 17 mei 2015 00:03 schreef Rafeiro het volgende:
Dat ik een vrouw op vrijwillige basis vrolijk met haar heupen kan laten draaien.
KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
U was Barbie?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
KEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
Ik wil graag Enrique Iglesias - Rhythm Divine aanvragen.quote:
Goed zoeken in de lijst.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil graag Enrique Iglesias - Rhythm Divine aanvragen.
Afgewezenquote:Op zondag 17 mei 2015 00:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik wil graag Enrique Iglesias - Rhythm Divine aanvragen.
Elke Euro is welkom.quote:
doe es lief!quote:
es doe ik nooit dus doeiquote:
Afgewezen? Ken je dat nummer überhaupt? Dat is een klassieker.quote:
Kan het zo gratis regelen, 100 Mbit glasvezel is wel genoeg toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Elke Euro is welkom.![]()
Ook radio 49 draait niet gratis. Dit is draaiende door een paar liefhebbers...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |