SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geīnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Jo zunne deo.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:57 schreef Sfeermaker het volgende:
hier ken ik ook een goede versie van 'wc experience' van!
Wat moeten ze denken dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:52 schreef just me het volgende:
Buren zullen wel denken, loop ik eerst met een fles wijn naar binnen, net kratje uit de auto gehaald![]()
ach laat ze maar denken
waar is die mod als je 'm nodig hebtquote:
Mijn buurvrouw is 'n echte zuurpruim!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik heb toffe buren. Verpleegsters en aan de andere kant Armeense automonteur.
Dat is ook suiker.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
Zonnestraaltje, parel van wijsheid, Just Me, om suiker zal ik niet komen zeuren, maar heeft u wellicht kandij?
wie is morgenochtend eerder? Melting of jij ?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:01 schreef Dj_Vout het volgende:
Was leuk om weer eens te draaien.
Maar nu ga ik mijn bed in duiken. Morgen weer vroeg op.![]()
Tot morgenvroeg.
Ze zijn inmiddels goed getrained hier, en ik doe het ook wel beschaafd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:59 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw is 'n echte zuurpruim!
Doet de deuren dicht als ik de muziek te hard aanheb
mijn ego groeit, nu alleen mijn naam goed schrijvenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:01 schreef Rafeiro het volgende:
Zonnestraaltje, parel van wijsheid, Just Me,
Waarschijnlijk ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
wie is morgenochtend eerder? Melting of jij ?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
in slaap vallen, ik doe het nu....
Slaap lekker,
Lower case only?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
mijn ego groeit, nu alleen mijn naam goed schrijven
quote:
Ach.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef Melting het volgende:
Ik duik er ook maar in.
Want morgen ben ik weer om 5 uur wakker.
Denk Piet. die zal nog wel wakker zijnquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
wie is morgenochtend eerder? Melting of jij ?
jep ben oldbie 675 hčquote:
Slapen op Zaterdag om 23:00u?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:02 schreef Outpost76 het volgende:
in slaap vallen, ik doe het nu....
Slaap lekker,
wij zijn gewoon die-hardsquote:
Toen ik het zei wel ja...quote:
too much info Possiequote:
Ik lol welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Maakt dat voor jou uit... Vraag je lekkere loint nummer aan en rol er op los
Je denkt toch zeker niet dat ik dat ook nog aan ga klikkenquote:
De titel is al genoeg.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat ik dat ook nog aan ga klikken
Sorry...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flikker op met die yt's. Tis al wat dat ik luister naar 49quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Sorry...
Nogmaals ik ben een onz gast en daar bler je er gewoon uit wat je op dat moment beleeft of dwars zit...
Zoals net in de metro...tegen mij hoef je geen sorry te zeggen hoor, ben zelf ook wel 'ns een klein beetje gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Het is zo leuk om je op stang te jagen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker op met die yt's. Tis al wat dat ik luister naar 49
Hihi beetje gekquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
tegen mij hoef je geen sorry te zeggen hoor, ben zelf ook wel 'ns een klein beetje gek
quote:
Ik denk niet dat dat de bedoeling was, en of resultaat. Maar primaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is zo leuk om je op stang te jagen.
waar zijn nu al die R49 jonkies ?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
Zit ik nou alleen met (oud)40+ in t topic?
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
Een kek brilletje en kortgeknipt kapsel erbij liefst in felle kleur.quote:
Shame on youquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
Die heeft Spezz net met zijn zweepje weggejaagdquote:
Die zijn in de kroeg, waar jij ook zou moeten zijnquote:
thats me, just mequote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:27 schreef Rafeiro het volgende:
Zonder Kapitale letters is "Just Me" "just me". Niets meer niets minder, maar wel just me.
Normaal komen daar juist mensen op afquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:26 schreef just me het volgende:
[..]
Die heeft Spezz net met zijn zweepje weggejaagd
Ik zat al te loeren maar zag niks. Polio dat wel.quote:
Ik mag geen aanames maken maar ik zou bijna denken, verkeerd ingeschatquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Normaal komen daar juist mensen op af
Je bent een wazige Soury....quote:
Ouwe lullen dus ....quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Normaal komen daar juist mensen op af
Daarvoor had ie die stickquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat al te loeren maar zag niks. Polio dat wel.
Moet ik wel weten waar ik het vinden kan.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Klik er eens op en U weet meer
Sinds juli 2011quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet ik wel weten waar ik het vinden kan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je bent een wazige Soury....
Ik begrjip veel en ben begripvol maar jou vind ik wazig... 40+ met taalgebruik als een tokkie maar intelligentie wel aanwezig...
Neuh.. Ben wel klaar met de kroeg ed. Ben bijna 40. Heb het wel gezien.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zijn in de kroeg, waar jij ook zou moeten zijn
Ahh dat snap ik. Ik heb er ook geen trek meer in.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh.. Ben wel klaar met de kroeg ed. Ben bijna 40. Heb het wel gezien.
Dat is fok breed bekendquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Je bent niet dom zegt ie met ingewikkelde woorden
Ik wil het wel een keertje doenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 23:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
Godverdomme waar zijn de DJ' s, ga zo maar 538 opzetten.
Ja maar dan lul ik er wel bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |