SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geīnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nationale feestdag in Nederland dan...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:21 schreef Outpost76 het volgende: [..] What happens als Brabant gewoon bij Belgie gevoegd word?
![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:22 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een oelewapper er uit ziet.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nationale feestdag in Nederland dan...
Nog 1 erbij!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nationale feestdag in Nederland dan...
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:30 schreef just me het volgende:
ow en daar ging die weer, arm beeldscherm
![]()
Afgelopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
Roep effe als dit nummer is afgelopen... Ik ben er in mn jeugd mee dood gegooid..
Dat is wel gek.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Doe eens iets geks met je ex….
Nou, eerst hak ik haar in stukken en dan oplossen in zuur…
wel tussen de luxaflex he?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Doe eens iets geks met je ex….
Nou, eerst hak ik haar in stukken en dan oplossen in zuur…
Dat noemen we nou ABN.quote:
quote:
Oh, ik dacht dat dat het al wasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:37 schreef Dj_Vout het volgende:
Deze plaat gezongen door een Turk zou ook wel geniaal klinken, volgens mij.
Maar te gemeenquote:
Ga je morgen weer swingen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:32 schreef just me het volgende:
* just me gaat maar even haar golftas inpakken, beter nu dan morgenochtend
Alsof je die bij deze muziek nodig hebt.quote:
Ouzoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:39 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Alsof je die bij deze muziek nodig hebt.
Opsturen gaat duur zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft hier nog een fles wijn staan…. Misschien maar eens verloten tijdens een showtje
Dan moet je Schröbeler oid hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:39 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Alsof je die bij deze muziek nodig hebt.
quote:
ik heb er zeker 30 liggenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft hier nog een fles wijn staan…. Misschien maar eens verloten tijdens een showtje
kijken of ik nog genoeg golfballen heb, de juiste teetjes uitzoeken, oud brood eruit, extra handschoentje erin, nou gewoon dat soort dingen, een slimme meid... is op vroeg opstaan voorbereidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je morgen weer swingen?
Maar wat pak je dan elke keer in en uit? drankjes en hapjes?
Dat kan inderdaad.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lijkbezorging is ook een lucratieve business
quote:
mag ik, als vrouw zeggen, dat ik hier hard om moet lachen of is dat vrouwonvriendelijkquote:
Uiteraard.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
mag ik, als vrouw zeggen, dat ik hier hard om moet lachen of is dat vrouwonvriendelijk
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:44 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar die gaan we dus nu maar niet doen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 vraagt zich af of Melting schizofreen is….
Nooit alleenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niet geluisterd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
D'r kleine vriendje?
Dit gaat over hulpmiddel in bed?
Loopse deernes.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
Bevers met een bivakmuts = code voor harige kut?
Dat kun je wel stellen. Is die fles wijn al op?quote:
Nee. Maar gebruik het wel als excuusquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen. Is die fles wijn al op?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
Dat doet deze muziek gewoon met het menselijk psyche.
alle schaamte voorbijquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:55 schreef Rafeiro het volgende:
Dat doet deze muziek gewoon met het menselijk psyche.
quote:
Heerlijk om af en toe even de schijn los te kunnen laten en lekker dolfijn te zijn.quote:
Op de maat!quote:
goed afgerichtquote:
Denk nou even aan MM z'n internetlimiet met die grote plaatjesquote:
Nou die heeft andere dingen aan zn hoofdquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Denk nou even aan MM z'n internetlimiet met die grote plaatjes
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
Vout zoekt u ruzie?
Al blijven mijn vogels nog verdacht rustig....
Ik heb hier ooit in Barcelona in een ouderwetse ballroom op staan dansen .... 1982 of zo ..... Was er ook nog WK daar ... Vet feestquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
Vout zoekt u ruzie?
Al blijven mijn vogels nog verdacht rustig....
quote:
Die invloed heb ik nou eenmaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
Mijnheer zit gewoon al te dutten
Mevrouw is nog aan het poetsen maar WTF zijn ze tam
Als je maandag de assistente belt en je bericht zo doorgeeft moet dat vast wel lukken!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
Zat ik eergister met mn tandenstoker lekker te peuren, schiet mijn vulling er uit... Die zat er net 2 maanden...
Goffer, ik kan pas bellen om hulp, maandag.... De praktijk was gesloten van donderdag tm zondag...![]()
Nu maar hopen dat ze maandag een gaatje hebben voor mijn gat....
Ik ben onschuldig.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ziggo loopt te klooien en nu het weer werkt stopt de speler er steeds mee zodra ik naar de browser ga
Dan was die vulling slecht gezet... De mijne is ma-za 7-21 bereikbaar, maar dat is niet daar in de buurtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
Zat ik eergister met mn tandenstoker lekker te peuren, schiet mijn vulling er uit... Die zat er net 2 maanden...
Goffer, ik kan pas bellen om hulp, maandag.... De praktijk was gesloten van donderdag tm zondag...![]()
Nu maar hopen dat ze maandag een gaatje hebben voor mijn gat....
Haags kwartiertjequote:
Ik mag het hopen! Ik had ook de noodlijn kunnen bellen en dan lopen ze het geld mis...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
Als je maandag de assistente belt en je bericht zo doorgeeft moet dat vast wel lukken!
quote:
Duidelijk en dus ga ik er ook niets voor betalen. Gratis nieuwe vulling.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan was die vulling slecht gezet... De mijne is ma-za 7-21 bereikbaar, maar dat is niet daar in de buurt
quote:
quote:
Spezza? Ben jij nou ingelogd als Possie?quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Spezza? Ben jij nou ingelogd als Possie?
Nee!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Succes maandagquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Duidelijk en dus ga ik er ook niets voor betalen. Gratis nieuwe vulling.
Ik kon wel bellen naar een andere praktijk maar dat was ivm spoed. Tja zo ben ik niet. Ik heb geen pijn.
quote:
Finkers is voor elke show te veel niveau.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Herman Finkers is zeker te veel niveau voor deze show?
Herman en Niveau!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Herman Finkers is zeker te veel niveau voor deze show?
Zonde van het vet.quote:
Lekkere liedjes hč?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij heeft van die heerlijk flauwe liedjes zoals Heerlijk hawai en We gaan naar de Ardennen
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pas maar op als je langs komt. Je hebt zo een Bukkake.
Ik stem voor!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Hij heeft van die heerlijk flauwe liedjes zoals Heerlijk hawai en We gaan naar de Ardennen
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pas maar op als je langs komt. Je hebt zo een Bukkake.
Dan nog....... zoiets is gewoon....quote:
Ik zeg nietsquote:
Jij bent geen 38 PPquote:
28 is het tochquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het lukt ook niet meer om dat mensen wijs te maken.
mij welquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat lukt alleen Yvonne die eeuwig 38 isquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En maagd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:28 schreef just me het volgende:
[..]
Dat lukt alleen Yvonne die eeuwig 38 is
Sfeermaker.quote:
Maar kweet niet hoe ?quote:
Yo! De eerste keer dat ik de foute show mag meemakenquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:30 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Yo! De eerste keer dat ik de foute show mag meemaken
Wellicht krijg je nog spijt.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:30 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Yo! De eerste keer dat ik de foute show mag meemaken
Dat is slechts 1 van de raadsels omtrent haar bestaan.quote:
Hoerend hard!quote:
Ik hou wel van een beetje Voutquote:
quote:
Dat was een schaap!quote:
quote:
Ben jij toevallig moppersmurf?quote:
quote:
quote:
Oh Gargamel, grootheerser over Azraël. Brenger des doods voor de Smurfen.quote:
quote:
Goed gedicht...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh Gargamel, grootheerser over Azraël. Brenger des doods voor de Smurfen.
Hallo.
dit is nog nietsquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:38 schreef Sfeermaker het volgende:
ik kom niet meer bij van 't lachen hier
je bent vast niet de enige die daar last van heeftquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:38 schreef Sfeermaker het volgende:
ik kom niet meer bij van 't lachen hier
Rukwerkquote:
Hoe komen ze er op hč?quote:
Wees blij dat het meeste dat ik schrijf het vonnis crtl+a delete krijgt.quote:
Rap is best wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:43 schreef Melting het volgende:
Op deze manier is rap nog wel aan te horen.
Ow.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kale Kano had ik t over.
Dingetje is geniaal qua tiepetjes.
quote:
Kut muziek is en blijft kut muziek. Hoe je het ook draait.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:43 schreef Melting het volgende:
Op deze manier is rap nog wel aan te horen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:45 schreef Sfeermaker het volgende:
dit was hét lied van ons hockeyteam vroegah
waar heb jij gespeeld ?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:45 schreef Sfeermaker het volgende:
dit was hét lied van ons hockeyteam vroegah
waar speel je danquote:
Ben dol op kut muziek.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut muziek is en blijft kut muziek. Hoe je het ook draait.
ver buiten de regio waar ik gespeeld hebquote:
quote:
jij woonde toch ergens in de kempen, reusel?quote:
Ik heb in Delft bij diverse clubs gespeeld en in het zuid-hollandsquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:49 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
jij woonde toch ergens in de kempen, reusel?
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:52 schreef just me het volgende:
Buren zullen wel denken, loop ik eerst met een fles wijn naar binnen, net kratje uit de auto gehaald![]()
ach laat ze maar denken
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:52 schreef just me het volgende:
Buren zullen wel denken, loop ik eerst met een fles wijn naar binnen, net kratje uit de auto gehaald![]()
ach laat ze maar denken
In Brabant is dat normaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:52 schreef just me het volgende:
ach laat ze maar denken
Is daar iets mis mee?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:52 schreef just me het volgende:
ach laat ze maar denken
Wil je mijn buurvrouw worden?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:52 schreef just me het volgende:
ach laat ze maar denken
als je maar niet elke dag een kopje suiker komt lenenquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
als je maar niet elke dag een kopje suiker komt lenen
Ja, krulspelden in mijn haar, cigaret in mijn mond, ik ben Ma Flodder nietquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
Met de krat bier erbij op de vensterbank.
Hoe kan ik hier normaal op reagerenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:54 schreef just me het volgende:
[..]
als je maar niet elke dag een kopje suiker komt lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |