Rap is best wel leuk hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:43 schreef Melting het volgende:
Op deze manier is rap nog wel aan te horen.
Ow.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kale Kano had ik t over.
Dingetje is geniaal qua tiepetjes.
quote:
Kut muziek is en blijft kut muziek. Hoe je het ook draait.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:43 schreef Melting het volgende:
Op deze manier is rap nog wel aan te horen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:45 schreef Sfeermaker het volgende:
dit was hét lied van ons hockeyteam vroegah
waar heb jij gespeeld ?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:45 schreef Sfeermaker het volgende:
dit was hét lied van ons hockeyteam vroegah
waar speel je danquote:
Ben dol op kut muziek.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kut muziek is en blijft kut muziek. Hoe je het ook draait.
ver buiten de regio waar ik gespeeld hebquote:
quote:
jij woonde toch ergens in de kempen, reusel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |