abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:43:00 #251
442188 Dj_Vout
Auditieve terrorist
pi_152663267
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
Geniaal nummer dit! _O_ _O_
:Y

Eensch! _O_
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:43:42 #252
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152663288
Op deze manier is rap nog wel aan te horen. :P
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:44:32 #253
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_152663306
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:43 schreef Dj_Vout het volgende:

[..]

:Y

Eensch! _O_
Kale Kano had ik t over. :P

Dingetje is geniaal qua tiepetjes. _O_
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_152663308
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:43 schreef Melting het volgende:
Op deze manier is rap nog wel aan te horen. :P
Rap is best wel leuk hoor.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:44:58 #255
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_152663324
pizza calzone !!!! :D
The distance between insanity and genius is measured only by success
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:45:06 #256
442188 Dj_Vout
Auditieve terrorist
pi_152663329
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:44 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Kale Kano had ik t over. :P

Dingetje is geniaal qua tiepetjes. _O_
Ow. -O-
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:45:18 #257
442188 Dj_Vout
Auditieve terrorist
pi_152663336
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:44 schreef Sfeermaker het volgende:
pizza calzone !!!! :D
:D
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:45:40 #258
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_152663344
dit was hét lied van ons hockeyteam vroegah :')
The distance between insanity and genius is measured only by success
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:45:48 #259
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_152663349
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:43 schreef Melting het volgende:
Op deze manier is rap nog wel aan te horen. :P
Kut muziek is en blijft kut muziek. Hoe je het ook draait. :+
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:46:10 #260
442188 Dj_Vout
Auditieve terrorist
pi_152663361
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:45 schreef Sfeermaker het volgende:
dit was hét lied van ons hockeyteam vroegah :')
_O_
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2015 @ 22:46:30 #261
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_152663371
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:45 schreef Sfeermaker het volgende:
dit was hét lied van ons hockeyteam vroegah :')
waar heb jij gespeeld ?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:46:48 #262
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_152663381
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:46 schreef just me het volgende:

[..]

waar heb jij gespeeld ?
oh ik hockey nog steeds
The distance between insanity and genius is measured only by success
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2015 @ 22:47:14 #263
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_152663392
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:46 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

oh ik hockey nog steeds
waar speel je dan :+
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:47:35 #264
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_152663397
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:47 schreef just me het volgende:

[..]

waar speel je dan :+
Goirle
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_152663398
quote:
10s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:45 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Kut muziek is en blijft kut muziek. Hoe je het ook draait. :+
Ben dol op kut muziek.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:48:24 #266
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_152663416
ciao, grazie ook :')
The distance between insanity and genius is measured only by success
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:48:25 #267
120423 Melting
on Radio 49!
pi_152663419
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:47 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Goirle
Je woont gewoon in de buurt! :o
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2015 @ 22:48:29 #268
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_152663422
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:47 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Goirle
ver buiten de regio waar ik gespeeld heb :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:48:44 #269
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_152663428
In Brabant wel :Y
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:48:45 #270
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_152663429
Grunn *O* *O* *O*
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:48:47 #271
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_152663431
en jij, just me?
The distance between insanity and genius is measured only by success
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:48:51 #272
442188 Dj_Vout
Auditieve terrorist
pi_152663434
Moet u de tractor voor laten gaan?
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:49:04 #273
442188 Dj_Vout
Auditieve terrorist
pi_152663442
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
In Brabant wel :Y
}:|
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
  zaterdag 16 mei 2015 @ 22:49:13 #274
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_152663447
quote:
4s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:48 schreef Melting het volgende:

[..]

Je woont gewoon in de buurt! :o
jij woonde toch ergens in de kempen, reusel?
The distance between insanity and genius is measured only by success
  † In Memoriam † zaterdag 16 mei 2015 @ 22:49:17 #275
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_152663451
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2015 22:48 schreef Sfeermaker het volgende:
en jij, just me?
Ik heb in Delft bij diverse clubs gespeeld en in het zuid-hollands :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')