quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
Vout zoekt u ruzie?
Al blijven mijn vogels nog verdacht rustig....
Ik heb hier ooit in Barcelona in een ouderwetse ballroom op staan dansen .... 1982 of zo ..... Was er ook nog WK daar ... Vet feestquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
Vout zoekt u ruzie?
Al blijven mijn vogels nog verdacht rustig....
quote:
Die invloed heb ik nou eenmaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:08 schreef Rafeiro het volgende:
Mijnheer zit gewoon al te dutten
Mevrouw is nog aan het poetsen maar WTF zijn ze tam
Als je maandag de assistente belt en je bericht zo doorgeeft moet dat vast wel lukken!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
Zat ik eergister met mn tandenstoker lekker te peuren, schiet mijn vulling er uit... Die zat er net 2 maanden...
Goffer, ik kan pas bellen om hulp, maandag.... De praktijk was gesloten van donderdag tm zondag...![]()
Nu maar hopen dat ze maandag een gaatje hebben voor mijn gat....
Ik ben onschuldig.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Ziggo loopt te klooien en nu het weer werkt stopt de speler er steeds mee zodra ik naar de browser ga
Dan was die vulling slecht gezet... De mijne is ma-za 7-21 bereikbaar, maar dat is niet daar in de buurtquote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:09 schreef Outpost76 het volgende:
Zat ik eergister met mn tandenstoker lekker te peuren, schiet mijn vulling er uit... Die zat er net 2 maanden...
Goffer, ik kan pas bellen om hulp, maandag.... De praktijk was gesloten van donderdag tm zondag...![]()
Nu maar hopen dat ze maandag een gaatje hebben voor mijn gat....
Haags kwartiertjequote:
Ik mag het hopen! Ik had ook de noodlijn kunnen bellen en dan lopen ze het geld mis...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 22:10 schreef just me het volgende:
[..]
Als je maandag de assistente belt en je bericht zo doorgeeft moet dat vast wel lukken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |