SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
LEES AUB HET MEET GEDEELTE IN DE SPOILER
Geďnteresseerden kunnen hun naam en ideeen (laten) toevoegenSPOILER: MEET MEET MEET MEETOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Nationale feestdag in Nederland dan...quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:21 schreef Outpost76 het volgende: [..] What happens als Brabant gewoon bij Belgie gevoegd word?
![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:22 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe een oelewapper er uit ziet.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nationale feestdag in Nederland dan...
Nog 1 erbij!quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nationale feestdag in Nederland dan...
quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:30 schreef just me het volgende:
ow en daar ging die weer, arm beeldscherm
![]()
Afgelopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:32 schreef Outpost76 het volgende:
Roep effe als dit nummer is afgelopen... Ik ben er in mn jeugd mee dood gegooid..
Dat is wel gek.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Doe eens iets geks met je ex….
Nou, eerst hak ik haar in stukken en dan oplossen in zuur…
wel tussen de luxaflex he?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:35 schreef Spezza19 het volgende:
Doe eens iets geks met je ex….
Nou, eerst hak ik haar in stukken en dan oplossen in zuur…
Dat noemen we nou ABN.quote:
quote:
Oh, ik dacht dat dat het al wasquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:37 schreef Dj_Vout het volgende:
Deze plaat gezongen door een Turk zou ook wel geniaal klinken, volgens mij.
Maar te gemeenquote:
Ga je morgen weer swingen?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:32 schreef just me het volgende:
* just me gaat maar even haar golftas inpakken, beter nu dan morgenochtend
Alsof je die bij deze muziek nodig hebt.quote:
Ouzoquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:39 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Alsof je die bij deze muziek nodig hebt.
Opsturen gaat duur zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft hier nog een fles wijn staan…. Misschien maar eens verloten tijdens een showtje
Dan moet je Schröbeler oid hebbenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:39 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Alsof je die bij deze muziek nodig hebt.
quote:
ik heb er zeker 30 liggenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:39 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 heeft hier nog een fles wijn staan…. Misschien maar eens verloten tijdens een showtje
kijken of ik nog genoeg golfballen heb, de juiste teetjes uitzoeken, oud brood eruit, extra handschoentje erin, nou gewoon dat soort dingen, een slimme meid... is op vroeg opstaan voorbereidquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga je morgen weer swingen?
Maar wat pak je dan elke keer in en uit? drankjes en hapjes?
Dat kan inderdaad.quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:42 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Lijkbezorging is ook een lucratieve business
quote:
mag ik, als vrouw zeggen, dat ik hier hard om moet lachen of is dat vrouwonvriendelijkquote:
Uiteraard.quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:44 schreef just me het volgende:
[..]
mag ik, als vrouw zeggen, dat ik hier hard om moet lachen of is dat vrouwonvriendelijk
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:44 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar die gaan we dus nu maar niet doen.
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 vraagt zich af of Melting schizofreen is….
Nooit alleenquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon niet geluisterd.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:49 schreef Spezza19 het volgende:
D'r kleine vriendje?
Dit gaat over hulpmiddel in bed?
Loopse deernes.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:53 schreef Spezza19 het volgende:
Bevers met een bivakmuts = code voor harige kut?
Dat kun je wel stellen. Is die fles wijn al op?quote:
Nee. Maar gebruik het wel als excuusquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen. Is die fles wijn al op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |