Ik heb ooit een eigen zaak gehad. Ik draaide cd's. Of dat mocht weet ik niet maar nooit last gehad.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wel enige ervaring en public radio zijn de rechten hoogste kosten, server kost zowat geen drol.
Mja, vind dat niet raar hoor.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
zelfs op school moeten we betalen voor muziek
we betalen naar leerlingenaantalquote:Op zondag 17 mei 2015 00:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zelfs in de loods van Harry's klusbedrijf moet er betaald worden aan buma.
Zelfs met 1 mans zaak proberen die zuigers het al.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:18 schreef just me het volgende:
[..]
zelfs op school moeten we betalen voor muziek
Heb je wel gelijk in maar op een schoolbudget is het gewoon veel geldquote:
Het geluk is met de dommen.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit een eigen zaak gehad. Ik draaide cd's. Of dat mocht weet ik niet maar nooit last gehad.
Niet mijn kindje maar vele met mij. Helaas zijn er vele inm afgevallen...ToT is in mijn ogen ook mede oprichter maar hij ziet zich zelf niet zo.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeet het en geniet ervan hoe je kind zich ontwikkeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En voor een eenmans zaak nietquote:Op zondag 17 mei 2015 00:20 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je wel gelijk in maar op een schoolbudget is het gewoon veel geld
Blijkbaar.quote:
heb ik dat dan gezegd ?quote:
Zelf ingezongen?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb nooit betaald. Zijn mijn eigen platen.
Min of meer wel jaquote:
Ik mis esquote:
We hebben een server tot 2018 oid en rechten van buma oid maar voor details kan je beter terecht bij Marymousequote:Op zondag 17 mei 2015 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb wel enige ervaring en public radio zijn de rechten hoogste kosten, server kost zowat geen drol.
Dat is ook lastig met 1 mans zaak lijkt me.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar dan mag je het niet zomaar aan anderen laten horen van meneer buma
Ik had geen radio ik zwijnde erdoor denk ik. Films en muziek zaten op de zelfde speler.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had ze binnen 3 maanden met rekening.
Ligt er aan, weet niet wat voor zaak je hebt, maar als er klanten komen ben je al de lulquote:Op zondag 17 mei 2015 00:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is ook lastig met 1 mans zaak lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |