deze "dame" gaat heel lief doen en het topic verlatenquote:
Een webshop met afhaalmogelijk zonder muziek in de wachtkamer.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ligt er aan, weet niet wat voor zaak je hebt, maar als er klanten komen ben je al de lul
Doe je best morgen en dat er weer een fles in je golftas beland..quote:Op zondag 17 mei 2015 00:28 schreef just me het volgende:
[..]
deze "dame" gaat heel lief doen en het topic verlatentrustuh allen
Dan zal het wel loslopen inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2015 00:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een webshop met afhaalmogelijk zonder muziek in de wachtkamer.
Ik vind het anders heul niet zo lief als jij weg gaat....quote:Op zondag 17 mei 2015 00:28 schreef just me het volgende:
[..]
deze "dame" gaat heel lief doen en het topic verlatentrustuh allen
Geniale film.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:31 schreef Soury het volgende:
Dit is toch echt Peter Sellers muziek in "The Party"
Ja dat sws. aan de andere kant, wij hebben ooit met de kroeg eens een CD uitgebracht, wat totaal nergens op sloeg. Maar daarvan kreeg je wel elk jaar 3 euro ofzo van BUMAquote:Op zondag 17 mei 2015 00:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een boevenbende, ze proberen het gewoon en de geldstromen zijn nogal ondoorzichtig.
Birdy num numquote:
Zat je bij Mannenkoor Karrespoor?quote:Op zondag 17 mei 2015 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja dat sws. aan de andere kant, wij hebben ooit met de kroeg eens een CD uitgebracht, wat totaal nergens op sloeg. Maar daarvan kreeg je wel elk jaar 3 euro ofzo van BUMA
Blijkbaar wordt dat plaatje nog gedraaid dan.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee haha was ter ere van een 10 jarig bestaan ofzo
Pleur je net als Piet gewoon de YT hier neerquote:Op zondag 17 mei 2015 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Wachten is een kunst... Eens kijken of ik al weer iets nieuws aan mag vragen.... max 5/uur
Een goeie is altijd ok.quote:Op zondag 17 mei 2015 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Pleur je net als Piet gewoon de YT hier neer
Ik ken dat nummer wel. Nooit begrepenquote:Op zondag 17 mei 2015 01:06 schreef noodgang het volgende:
[..]Wel he, ik zag hem staan en moest hem aanvragen
Cat Stevens wist het ook niet zo goed meerquote:Op zondag 17 mei 2015 01:10 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik ken hem ook welMaar triggerde wederom genoeg nieuwsgierigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |