SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie:
15 juni: nominatie publiek
16 juni: nominatie bewoners
17 juni: 2 nieuwe aspirantbewoners
21 juni: exit van één aspirantbewoner
22 juni: exit genomineerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mar¤k moet gewoon ff tegen gina zeggen dat ze d'r muil moet houden of dat ie anders de fles weer terug paktIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Gina heeft niet echt een vaste type jongen. Ze heeft geen vaste type erin.
Meestal valt ze niet op blonde jongens. Liever niet dik. ze valt niet op dik. Dat vind ze niet heel erg aantrekkelijk.![]()
Ik kom niet meer bij,goedkeuring van je schoonouders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bull.Jij snapt het.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:39 schreef bull1966 het volgende:
mar¤k moet gewoon ff tegen gina zeggen dat ze d'r muil moet houden of dat ie anders de fles weer terug pakt
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar als ze meedoen aan Obese of The Biggest Loser is het ok. Omdat tv.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:39 schreef awillowtree het volgende:
Gina heeft niet echt een vaste type jongen. Ze heeft geen vaste type erin.
Meestal valt ze niet op blonde jongens. Liever niet dik. ze valt niet op dik. Dat vind ze niet heel erg aantrekkelijk.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar als ze meedoen aan Obese of The Biggest Loser is het ok. Omdat tv.Gehaaide tante
![]()
En waar is Mark zijn moeder in dit verhaal?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is nu vervangen door de moeder van gina. Duhquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
En waar is Mark zijn moeder in dit verhaal?![]()
![]()
Vriend van stef was haar leermeester in het restaurant. Zij was daar leerling.
Ze hebben vier jaar en hij is 35 jaar.
Ze mogen officieel niet samenwonen. Hij zit in de schuldhulpverlening voor drie jaar.
Rob heeft heel veel gedaan met schuldsanering dus die weet er wel wat van.![]()
Six feet under?quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef awillowtree het volgende:
Naomi neemt foto's van gio in de akker.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Die zwijgt... juichend.... en is eindelijk zijn kamertje aan het uitruimen...quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
En waar is Mark zijn moeder in dit verhaal?Ik snap alles, begrijp er niets van.![]()
Chris kan het nu ook zo zien,maar toen niet .Wat een visie heb je dan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:47 schreef awillowtree het volgende:
Tilly chris zijn akker![]()
[ afbeelding ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mooi toch nu je ziet hoe groen alles wordtquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:47 schreef awillowtree het volgende:
Tilly chris zijn akker![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Check zijn FB eens. Die weet hoe het werkt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
Chris kan het nu ook zo zien,maar toen niet .Wat een visie heb je dan.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
nou is ook voor het eerst dat gio op de akker isquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef awillowtree het volgende:
Naomi neemt foto's van gio in de akker.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Touchéquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar als ze meedoen aan Obese of The Biggest Loser is het ok. Omdat tv.![]()
![]()
Maar wel foto's maken alsof je elke dag op het land werkt in Utopia hè..quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou is ook voor het eerst dat gio op de akker isIk snap alles, begrijp er niets van.![]()
Een stakker op de akker.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:51 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nou is ook voor het eerst dat gio op de akker is
Met een plakker.quote:Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
joey zegt lekker een week niet die werkdruk voelen als wat je normaal hebt,[als ze in de gym gaan slapen]![]()
![]()
als er daar een is zonder werkdruk is het joey wel
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
Ook al zo'n 12 steden, 13 ongelukken gevalquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:44 schreef awillowtree het volgende:
Vriend van stef was haar leermeester in het restaurant. Zij was daar leerling.
Ze hebben vier jaar en hij is 35 jaar.
Ze mogen officieel niet samenwonen. Hij zit in de schuldhulpverlening voor drie jaar.
Rob heeft heel veel gedaan met schuldsanering dus die weet er wel wat van.
Ook al horeca, verpleging![]()
![]()
Awillowtreequote:Op donderdag 14 mei 2015 18:48 schreef awillowtree het volgende:
Naomi neemt foto's van gio in de akker.![]()
![]()
![]()
![]()
Het zit bijna de hele dag achter de laptop, ik vraag me af wat hij daar achter aan het doen is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
joey zegt lekker een week niet die werkdruk voelen als wat je normaal hebt,[als ze in de gym gaan slapen]![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Weer een met schulden idd, mja makkelijke slachtoffers om hier in te trappen schijnbaar.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:55 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Ook al zo'n 12 steden, 13 ongelukken geval
Ook al horeca, verpleging![]()
Op stream 1 lacht Naomi letterlijk om alles wat Gio doet/zegt![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:54 schreef ikmoetdrieten het volgende:
![]()
![]()
Lol broek is het ook zeg.......humor
![]()
![]()
Nietsquote:Op donderdag 14 mei 2015 18:56 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Jah ..... Heb ik veel gemist of niets gemist.![]()
![]()
Hou daar toch eens mee op. Daar is de SC voor.quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hou daar toch eens mee op. Daar is de SC voor.Uhhh nee want daar zit ze niet .
![]()
![]()
Commentaren Op de Streams. Voor slowchatten, zwaaien, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaarquote:
Ontopic: Herr Flick is er maar druk mee. Achter de laptop zitten vraag heul veul van je hoor.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
volgens mij die vriend van stefanie,quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Weer een met schulden idd, mja makkelijke slachtoffers om hier in te trappen schijnbaar.![]()
Op stream 1 lacht Naomi letterlijk om alles wat Gio doet/zegt
en naomi lacht overal altijd omA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Mijn vader heeft zich vanmiddag met een vuurtje stoken ,het ziekenhuis ingeknald.Totaal OT,dat weet ik,maar speel niet met vuur.
wat een keuze op een stream een kussende gio met naomi en op de andere stream joey en gabryA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Owjee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn vader heeft zich vanmiddag met een vuurtje stoken ,het ziekenhuis ingeknald.Totaal OT,dat weet ik,maar speel niet met vuur.![]()
Het is gewoon een hallo. Dat zie ik er hier meerdere doen. Voor de rest zijn we altijd zo on topic mogelijk toch.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Commentaren Op de Streams. Voor slowchatten, zwaaien, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaar
OT;Er gebeurt weinig in utopia.![]()
Ook kussend ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wat een keuze op een stream een kussende gio met naomi en op de andere stream joey en gabry![]()
Ben je blind? De COS wordt al tijden gebruikt voor allerlei offtopic gedoe.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:01 schreef awillowtree het volgende:
[..]
Het is gewoon een hallo. Dat zie ik er hier meerdere doen. Voor de rest zijn we altijd zo on topic mogelijk toch.
Er gebeurt weinig in utopia.![]()
nee voor de pc, maar goed ik vind ze alle vier niets aanquote:A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn vader heeft zich vanmiddag met een vuurtje stoken ,het ziekenhuis ingeknald.Totaal OT,dat weet ik,maar speel niet met vuur.Beterschap voor hem FF
![]()
Gio doet een koe na en neemt het op met het fototoestel, Naomi vind het hilarisch hihihi hahaha hoohoh![]()
Zo dan fijn taalgebruikquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je blind? De COS wordt al tijden gebruikt voor allerlei offtopic gedoe.![]()
Jeetjemina zeg.![]()
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar zit Stef's vriend nou in de schuldsanering of de schuldhulpverlening. Toch wel een verschil.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:56 schreef Urb het volgende:
Weer een met schulden idd, mja makkelijke slachtoffers om hier in te trappen schijnbaar.
― Mark Twain
Thanks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik word er ook echt niet goed van. Maar teruglezen schijnt "a waste of time" te zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:02 schreef Disana het volgende:
Ben je blind? De COS wordt al tijden gebruikt voor allerlei offtopic gedoe.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Awillow schreef verlening voor 3 jaar, ik heb verder geen idee heb allen die dooien op stream 1quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar zit Stef's vriend nou in de schuldsanering of de schuldhulpverlening. Toch wel een verschil.![]()
Doe ff normaal een hallo moet kunnen dan scrol je maar ff doorquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je blind? De COS wordt al tijden gebruikt voor allerlei offtopic gedoe.![]()
Zij was daar ook niet zo duidelijk over. Eerst zei ze schuldsanering en later na doorvragen van rob juist weer schuldhulpverlening.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar zit Stef's vriend nou in de schuldsanering of de schuldhulpverlening. Toch wel een verschil.
Weer later was het juist dat hij wachtte om erin te mogen.![]()
Als het bedrijfsmatig is,lijkt het me wel duidelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar zit Stef's vriend nou in de schuldsanering of de schuldhulpverlening. Toch wel een verschil.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dankjewel. Onduidelijk dus.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef awillowtree het volgende:
Zij was daar ook niet zo duidelijk over. Eerst zei ze schuldsanering en later na doorvragen van rob juist weer schuldhulpverlening.
Weer later was het juist dat hij wachtte om erin te mogen.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Walgelijk en waarom alleen omdat hij haar " helpt "quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee hoewel Gabri er wel vuistdiep in zit bij Joey![]()
![]()
Ben ik met je eens , dus weer een saaie avond daar.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nee voor de pc, maar goed ik vind ze alle vier niets aan![]()
Het loopt de spuigaten uit. Ik lees hier steeds minder vanwege dat 'moet toch kunnen'.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word er ook echt niet goed van. Maar teruglezen schijnt "a waste of time" te zijn.![]()
Terwijl die coach Arjuna toch echt niet door Joey betaald word en hij de laatste tijd vaak niet eens meedoet met trainenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Walgelijk en waarom alleen omdat hij haar " helpt "![]()
voor gezeur kan je elders terecht ik lees liever een hallo van een cosser dan dit zure gedoequote:Op donderdag 14 mei 2015 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het loopt de spuigaten uit. Ik lees hier steeds minder vanwege dat 'moet toch kunnen'.Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Ontopic a.u.b.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het loopt de spuigaten uit. Ik lees hier steeds minder vanwege dat 'moet toch kunnen'.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Awillow schreef verlening voor 3 jaar, ik heb verder geen idee heb allen die dooien op stream 1![]()
![]()
![]()
![]()
Yep.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:06 schreef Disana het volgende:
Het loopt de spuigaten uit. Ik lees hier steeds minder vanwege dat 'moet toch kunnen'.
Gelukkig zijn Bas en Ivan goed bezig.
― Mark Twain
Ik vind het leuk zoals Bas zich aansluit bij Ivan met klussen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep.
Gelukkig zijn Bas en Ivan goed bezig.
[ afbeelding ]![]()
Vind het vooral snacht storend als er meerdere cossen volgeplempt worden, echt niet te doen om dan terug te lezen maar laten we idd op de streams focussen
Gio en Noami liggen zachtjes pratend op de schommelbank, onee weer streamwissel naar de hyperdepiep Gina over chocla op de trampoline.![]()
![]()
Ik ben het helemaal met je eens ..............quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:01 schreef awillowtree het volgende:
[..]
Het is gewoon een hallo. Dat zie ik er hier meerdere doen. Voor de rest zijn we altijd zo on topic mogelijk toch.
OT;Er gebeurt weinig in utopia.''
zuur gezeur hier somsMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Daar heeft hij pas toch een flinke opmerking over gekregen , was dat niet Tineke die hem een sneer gaf daarover?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Terwijl die coach Arjuna toch echt niet door Joey betaald word en hij de laatste tijd vaak niet eens meedoet met trainen![]()
Ik niet, dat gezwaai wordt hier wat veel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
voor gezeur kan je elders terecht ik lees liever een hallo van een cosser dan dit zure gedoe![]()
Ik ben van mening dat zwaaien prima is, zolang iemand er dan ook een ontopic post aan hangt.![]()
Ontopic: Gina, Gaby en Mark weer op de trampoline.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
voor gezeur kan je elders terecht ik lees liever een hallo van een cosser dan dit zure gedoedat dus !
![]()
Zou kunnen en/of Wilco, Gabri snapt ook pas sinds kort dat ze die coach zelf moeten betalen. Toen ze het hoorde zei ze "Ohhh daarom keek Wilco me zo schuin aan over het sporten"quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:09 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Daar heeft hij pas toch een flinke opmerking over gekregen , was dat niet Tineke die hem een sneer gaf daarover?![]()
Precies meid, we zitten hier nog twee maand zei Gaby dat nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Precies meid, we zitten hier nog twee maand zei Gaby dat nu![]()
![]()
Alle exits staan al vast. Believe you me.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Precies meid, we zitten hier nog twee maand zei Gaby dat nu“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Begint s'avonds al, ben er daarom ook een stuk minder.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:09 schreef Urb het volgende:
Vind het vooral snacht storend als er meerdere cossen volgeplempt worden, echt niet te doen om dan terug te lezen maar laten we idd op de streams focussen
Gio en Noami liggen zachtjes pratend op de schommelbank, onee weer streamwissel naar de hyperdepiep Gina over chocla op de trampoline.
In de SL zien we B de stal schoonmakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verbazingwekkend he? ik zat ook al ff te kijkenSchrik ervan
![]()
![]()
Ik heb zo'n vermoeden dat het einde ook al wel bepaald is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alle exits staan al vast. Believe you me.
Oepserdepoeps, waarom zouden ze dat anders wegpiepen. En weer net niet he.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:11 schreef Raskolnikow het volgende:
Gaby: "We zitten hier nog twee maandjes, en toch..." En streamlock.
Zou het op zich niet erg vinden, dan maar weer meer elders streamen![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens ..............''
zuur gezeur hier soms![]()
![]()
ik ga lekker een terrasje opzoeken. Bye cos![]()
Ja toch, had ik het goed gehoord.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:11 schreef Raskolnikow het volgende:
Gaby: "We zitten hier nog twee maandjes, en toch..." En streamlock.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gabri gaat heel goed op een mooie auto
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Drink er eentje op ons.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:12 schreef awillowtree het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga lekker een terrasje opzoeken. Bye cos
Ja dat weet ik, maar ze had het over WE zitten hier nog 2 maanden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alle exits staan al vast. Believe you me.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
dan lees je niet terug de volgende ochtendquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:09 schreef Urb het volgende:
Gio en Noami liggen zachtjes pratend op de schommelbank, onee weer streamwissel naar de hyperdepiep Gina over chocla op de trampoline.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
ik snap niet dat ze die tak niet weghalen bovenop dat dakGeniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dan lees je niet terug de volgende ochtend![]()
Ik doe soms 's nachts ook mee met offtopics, maar feitelijk hoort dat gewoon in de SC thuis.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
en de SV zijn tegenwoordig echt accuraat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dan lees je niet terug de volgende ochtend“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naomi komt er nu pas achter dat Gio maar wat aangekloot heeft op school, ze piept verbaasd "Ik dacht dat jij zo'n goeie leerling was!"
![]()
![]()
Dat gaat zo toch niet droog blijven in dat cordwoodhouse met die bomen door het dak?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mag wss niet, er staat ook een boom midden in het krotwood housequote:Op donderdag 14 mei 2015 19:14 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap niet dat ze die tak niet weghalen bovenop dat dak![]()
Moet een gat in het dak voor dat ding![]()
![]()
nee en er is regen voorspeldquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:16 schreef Dotteke het volgende:
Dat gaat zo toch niet droog blijven in dat cordwoodhouse met die bomen door het dak?![]()
Daar is de COS dus ook voor om terug te kunnen lezen wat er gebeurd is op de streams.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dan lees je niet terug de volgende ochtendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar moet een rubberband omheen komen, hoorde ik laatst.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:16 schreef Dotteke het volgende:
Dat gaat zo toch niet droog blijven in dat cordwoodhouse met die bomen door het dak?![]()
Ze mogen niets kappen daar, beschermt natuurgebiedquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:14 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap niet dat ze die tak niet weghalen bovenop dat dak![]()
![]()
Dat wordt cordwood swimmingquote:
gewoon 1 grote tak weghalen..quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze mogen niets kappen daar, beschermt natuurgebiedGeniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Lijkt mij ook niet, geen flauw idee hoe ze dat gaan dichtmaken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:16 schreef Dotteke het volgende:
Dat gaat zo toch niet droog blijven in dat cordwoodhouse met die bomen door het dak?
Edit: antwoord gelezen van Disana![]()
O oke, we wachten af, als het al afkomt want het schiet niet echt op met dat dak.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar moet een rubberband omheen komen, hoorde ik laatst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gabri en Gaby ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ze had het over WE zitten hier nog 2 maanden.![]()
Lees net met een rubberband. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:18 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, geen flauw idee hoe ze dat gaan dichtmaken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het tempo is beduidend lager zonder Wilco. Maar goed, ze doen hun best (de mannen althans).quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, we wachten af, als het al afkomt want het schiet niet echt op met dat dak.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar moet een rubberband omheen komen, hoorde ik laatst.![]()
En beneden ook iets zodat ze hem niet vastmetselen ofzo![]()
Ze had het tegen Ginaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
al die stinkende mensen en bovendien te pas en te onpas winden laten en dan op elkaar gepakt in een vochtig kortwoethuis....geniet er nu al van
Ja sv is prachtig mijn complimenten Pannenkoekenmix.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
en de SV zijn tegenwoordig echt accuraat.![]()
Ah oké. Ik heb niet alles gehoord toen Wilco het uitlegde.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
En beneden ook iets zodat ze hem niet vastmetselen ofzo![]()
Zeker weten Ivan en Bas werken er hard aan, ze hebben nog een dag,quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Het tempo is beduidend lager zonder Wilco. Maar goed, ze doen hun best (de mannen althans).
Zaterdag en zondag is er volk over de vloer dan mogen ze dat werk geloof ik niet doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had al edit gedaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net met een rubberband. Ben benieuwd.![]()
![]()
Ze hadden het er gister of eergister over, toen de nieuwen daar aan het helpen warenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké. Ik heb niet alles gehoord toen Wilco het uitlegde.![]()
Tsja, dat krijg je als je alleen maar neukt en nooit met elkaar van gedachte wisselt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:16 schreef Urb het volgende:
Naomi komt er nu pas achter dat Gio maar wat aangekloot heeft op school, ze piept verbaasd "Ik dacht dat jij zo'n goeie leerling was!"
― Mark Twain
wat en dom mens om zo raar te pratenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:13 schreef ericahysterica het volgende:
Gabri gaat heel goed op een mooie autoA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
maar er gebeurd snachts niet zo veelquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is de COS dus ook voor om terug te kunnen lezen wat er gebeurd is op de streams.A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
1 tak toch welquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze mogen niets kappen daar, beschermt natuurgebiedA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Ivan en Bas hebben nog een paar handen nodig op het dak om te helpen want het lukt niet zo goed dus Ivan is hulp halen.![]()
Just Bas.
― Mark Twain
Als er gevraagd wordt om minder offtopic te gaan, is het toch niet moeilijk om dat te doen?
Je kunt je schmoel vol hebben over de mentaliteit van de bewoners daar, maar dit aan de spelregels houden is gewoon fatsoenlijk. Ik ben ook OT gegaan of klep(te) teveel over mijzelf. Als ik daarop gewezen word, kijk ik eerst of het klopt. Bijna altijd is dat dan zo.![]()
Laat het niet zo ver komen dat de mods weer de duimschroeven aan moeten draaien. AUB niet.
Er zijn genoeg andere wegen om bv te zwaaien naar anderen. Bv via PM
[ Bericht 2% gewijzigd door -sabine- op 14-05-2015 19:28:12 (Spreekwoord. ) ]![]()
Hallo ga eens ontopic aubquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:23 schreef -sabine- het volgende:
Als er gevraagd wordt om minder offtopic te gaan, is het toch niet moeilijk om dat te doen?
Je kunt je schmoel vol hebben over de mentaliteit van de bewoners daar, maar dit aan de spelregels houden is gewoon fatsoenlijk. Ik ben ook OT gegaan of klep(te) teveel over mijzelf. Als ik daarop gewezen word, kijk ik eerst of het klopt. Bijna altijd is dat dan zo.![]()
Laat het niet zo ver komen dat de mods weer aan de touwtjes moeten trekken. AUB niet.
Er zijn genoeg andere wegen om bv te zwaaien naar anderen. Bv via PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe lelijk het is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Van buiten ziet dat hok er een stuk groter uit als via die camera aan de binnenkant![]()
Tja en als je er last van het dan doe je het nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is de COS dus ook voor om terug te kunnen lezen wat er gebeurd is op de streams.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Discussies over off topic zijn ook off topic en net zo vervelend.
OT: De Directeur komt helpen met het dak.![]()
Ik schrijf graag wat voor jullie.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja sv is prachtig mijn complimenten Pannenkoekenmix.![]()
Maar ook ik kan niet altijd streamen, dan lees ik de COS terug en vat ik die samen. Het is dan fijn als offtopics gecombineerd worden met een ontopic post, maakt het voor mij makkelijker om er een stukje van te schrijven.
Gabri "NIKOL? GAJUH SLAPUH?"
Nicole mompelt iets bevestigends en sliep wss al?
Gabri "JA IK HOOR DIE MEID NIET"
Niet even gaan kijken ofzo![]()
Soms is ze wel grappigquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:26 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
Daarom hebben ze de SC bedacht, daar kan je zoveel oftopic praten als je maar wilt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik schrijf graag wat voor jullie.![]()
Maar ook ik kan niet altijd streamen, dan lees ik de COS terug en vat ik die samen. Het is dan fijn als offtopics gecombineerd worden met een ontopic post, maakt het voor mij makkelijker om er een stukje van te schrijven.
OT: Ivan heeft Joey en Rob opgehaald om even te helpen met het dak,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hallo ga eens ontopic aub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
je UI
![]()
![]()
Mja, alleen heeft Rob geen schoenen aan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de SC bedacht, daar kan je zoveel oftopic praten als je maar wilt.
OT: Ivan heeft Joey en Rob opgehaald om even te helpen met het dak,![]()
![]()
Slapen , uhhhhh tis 19.30 hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:26 schreef Urb het volgende:
Niet even gaan kijken ofzo![]()
![]()
![]()
Mooi hoor, ze kan wel tekenenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Teenslippers?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mja, alleen heeft Rob geen schoenen aan.![]()
Joey tatoeëert dan nog.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze daar niet meer mee doet. Joey idem dito, die kan ook goed tekenen.![]()
Men at work.....en de platen zijn krom. Alle platen zijn krom.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul![]()
Toch wel triest dat Nicole die gasten haar huisje laat afmaken.
Ze gaat ervanuit dat Ivan haar er niet bij wil hebben maar hem dat even vragen ho maar![]()
Wie vertelde Nicole ook weer dat dat zou gebeuren omdat ze het niet afdekte en alles liet verregenen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:30 schreef Prisha het volgende:
Men at work.....en de platen zijn krom. Alle platen zijn krom.
Chris
![]()
En wat was ze woest want ja waar bemoeide hij zich mee.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Wie vertelde Nicole ook weer dat dat zou gebeuren omdat ze het niet afdekte en alles liet verregenen?
Chris
![]()
En wat was ze woest want ja waar bemoeide hij zich mee.![]()
precies...oei wat was ze toen vals....
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Ja dat kan ze heel goed, en idd Joey ook.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze daar niet meer mee doet. Joey idem dito, die kan ook goed tekenen.
OT: Nicole pikt een peukie van Col, die heeft overal peuken liggen zegt zeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En dan wil Col er ook nog 5 pakken peuken bij om de komende week door te komenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan ze heel goed, en idd Joey ook.
OT: Nicole pikt een peukie van Col, die heeft overal peuken liggen zegt ze![]()
![]()
ik snap dat ze niet zomaar bomen mogen kappen, maar een paar van die takken mogen tochw el gesnoeid worden? Ze doen zo onhandig
Nicole kan idd beter weer op tekenen focussen nu haar grote droom zo klaar is, want haar nagelstudio loopt ook zo goed.![]()
Col moeten ze gewoon 1 sigaar geven en verder niksquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:33 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan wil Col er ook nog 5 pakken peuken bij om de komende week door te komen![]()
Die Bas huppelt op het dak met de boor.
Hij moet betere, langere schroeven pakken.
Ivan zegt dat ie een tak in zijn bilnaad had. Bas zou dan niet klagen, zegt hij.![]()
Of een zak wiet, dan hoeft ze zelfs niet te eten en drinken vertelde ze daarstraksquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:35 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Col moeten ze gewoon 1 sigaar geven en verder niks![]()
![]()
Bas heeft een tak in z'n oog, en Ivan zelfs een tak in z'n bilnaad.
Snoeien kan blijkbaar nietSilence breaks apart, Brightness comes to life
Dat wil ik wel eens zien. Vreetkick en dan alleen zuring te vinden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Of een zak wiet, dan hoeft ze zelfs niet te eten en drinken vertelde ze daarstraks![]()
Ivans bilnaad werd wel gesnoeidquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:36 schreef Prisha het volgende:
Bas heeft een tak in z'n oog, en Ivan zelfs een tak in z'n bilnaad.
Snoeien kan blijkbaar niet![]()
![]()
Joey heeft aanwijzingen over de balken en de platen. Ze komen niet goed uit. Hij gaat tussenbalken zoeken.![]()
quote:![]()
OT: wat een zooi op die vloer in het krotwoodhuis. Of hoort dat.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Komt goed, komt goed.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
OT: wat een zooi op die vloer in het krotwoodhuis. Of hoort dat.![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
OT: wat een zooi op die vloer in het krotwoodhuis. Of hoort dat., is Utopia
![]()
Je bedoelt Colinda en Nicole?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
OT: wat een zooi op die vloer in het krotwoodhuis. Of hoort dat.
Bas en Ivan schroeven door en door. Soms is er een tussenruimte. Jo heeft een tussenbalk te pakken.![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:37 schreef Raskolnikow het volgende:
Nicole staat er nu ook bij te kijken.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Komt nog sjement in geloof ik, met houtblokjes erin zoals de buitenkant maar dan wilde Nicole ze overdwars/ ook in de lengte doen ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
OT: wat een zooi op die vloer in het krotwoodhuis. Of hoort dat.![]()
![]()
op de vloer??? Zal wel niks worden....allemaal net niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Komt nog sjement ik geloof ik, met houtblokjes erin zoals de buitenkant maar dan wilde Nicole ze overdwars doen ofzo
Ivan: andere gat andere gat. Ik hoorde iets kraken.
Geen olijfolie gebruikt zekers?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
op de vloer??? Zal wel niks worden....allemaal net niet.
Ivan: andere gat andere gat. Ik hoorde iets kraken.![]()
Gabriëlle gaat het onderdeel "Lief en leed in Utopia" opnemen....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:![]()
Gaby helpt een handje mee....da's wel weer lief dan. dingen aangeven en zo. Kan ze goed
Ojee tis echt de vervangster voor de rol van dokter love die LauA had hequote:Op donderdag 14 mei 2015 19:42 schreef Voxs het volgende:
Gabriëlle gaat het onderdeel "Lief en leed in Utopia" opnemen.![]()
![]()
Ze zingt nuquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:43 schreef Urb het volgende:
[..]
Ojee tis echt de vervangster voor de rol van dokter love die LauA had he
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
mooi koppie, mooie vormen, kunstzinnig, plantrekker, ideale vrouw imoquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:42 schreef Punkman het volgende:
[..]
Kan kloppen, normaal zijn ze ook groen.✞![]()
Ze is weer vrij, dus kom maar naar beneden en grijp je kans.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:44 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
mooi koppie, mooie vormen, kunstzinnig, plantrekker, ideale vrouw imo![]()
![]()
heeft ze FBquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:45 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ze is weer vrij, dus kom maar naar beneden en grijp je kans.
✞![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:44 schreef vigilant7 het volgende:
[..]
mooi koppie, mooie vormen, kunstzinnig, plantrekker, ideale vrouw imo![]()
![]()
![]()
![]()
Top wijf ook hè die Gaby, geeft zo maar even een plank aan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:45 schreef Urb het volgende:
[..]
Gaby gaf een plank aan en Ivan zei "God bless!"![]()
![]()
Bas "Is het eigenlijk al bijna etenstijd? Wie gaat er koken?"
Joey "Bijna etenstijd? tis kwart voor 8!"![]()
Huh ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:47 schreef Raskolnikow het volgende:
Kwart voor acht en ze vragen zich af wie er gaat koken.
En ze hebben 2 koks, die blauwe en Bas toch ?![]()
Achja ze helpt hier en daan, of het nodig is of niet. De zelfbenoemd harde werkers liggen weer te bakken op de trampoline of stinken op de vide.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Top wijf ook hè die Gaby, geeft zo maar even een plank aan.![]()
Vond Ivan's reactie wel grappig en Gaby ook![]()
![]()
Het was best leuk. Nu leest ze best leuk voor. Over het besef van dat ze een groep moeten zijn maar soms frustraties de overhand hebben.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Waarom heeft ze haar zonnebril dan op?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en nog een aantal die kunnen koken maarja Bas is druk met dit bezig iigquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:47 schreef Punkman het volgende:
[..]
Huh ?
En ze hebben 2 koks, die blauwe en Bas toch ?
Ik dacht ook dat ie iets met witlof ging maken? Want hoorde Gina alweer piepen "lussiknie"![]()
Gabriëlle praat eigenlijk heel goed over hoe het er in de loods aan toe gaat. Vol zelfreflectie
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ze heeft ook wel wat van Whoopy wegquote:
Gabriëlle had het over frustraties, uit het oog verliezen van doelen, angst niet gehoord te worden in centraals, ongemotiveerdheid, het opstarten van teveel projecten die niet afkomen, het zien als spel en het zien als echt etc....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze is het gewend om voor te dragen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:49 schreef Voxs het volgende:
Gabriëlle praat eigenlijk heel goed over hoe het er in de loods aan toe gaat. Vol zelfreflectie
― Mark Twain
Dat was zeker te merken. Goede intonatiequote:Op donderdag 14 mei 2015 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is het gewend om voor te dragen.
Joey vraagt hoeveel balkjes ze nog moeten hebben.
Zes, zegt Bas.
Joey telt tot zes en zegt 'We hebben meer dan genoeg'
Nee, zegt bas, we hebben precies genoeg.![]()
Bas "Straks jongen, als ik een paar dagen gestopt ben met roken dan heb ik toch een energie. Dan ben ik niet meer die rustige jongen die je kent!"
Ojee Wildeb(r)as kan nog leiper![]()
Alsof een kleuter en de meester aan het praten zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:53 schreef -sabine- het volgende:
Joey vraagt hoeveel balkjes ze nog moeten hebben.
Zes, zegt Bas.
Joey telt tot zes en zegt 'We hebben meer dan genoeg'
Nee, zegt bas, we hebben precies genoeg....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Wat vind jij werken? Utopia maken of tv maken?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:54 schreef Punkman het volgende:
Had nooit gedacht dat ik het zou zeggen, maar zelfs Vanessa werkte nog harder dan de meesten daar.
Ik kom daar niet uit voor mijzelf.![]()
Dat worden leuke streams volgende weekquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:54 schreef Urb het volgende:
Bas "Straks jongen, als ik een paar dagen gestopt ben met roken dan heb ik toch een energie. Dan ben ik niet meer die rustige jongen die je kent!"
Ojee Wildeb(r)as kan nog leiper![]()
"Behoud je motivatie want dit is nog steeds een noodsituatie"quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze is het gewend om voor te dragen.
Ook wel passend voor Utopio![]()
![]()
hahha... en haar ex deed mee aan de biggest loser.....quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:39 schreef cobain1994 het volgende:
Gina houdt niet van dik
[ afbeelding ]'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Noom gaat met een jurkje aan zwemmen.... Gio in een knalroze zwembroek.Silence breaks apart, Brightness comes to life
Precies mijn punt, maar Vanessa die kookte vaak wel voor gasten, dronken of niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:55 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Wat vind jij werken? Utopia maken of tv maken?
Ik kom daar niet uit voor mijzelf.
Maar of dat nu werken was, tja, dat is inderdaad ook weer zoiets.![]()
Hoe dan ook, vorig jaar werd er minder genikst dan dit jaar...quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:56 schreef Punkman het volgende:
[..]
Precies mijn punt, maar Vanessa die kookte vaak wel voor gasten, dronken of niet.
Maar of dat nu werken was, tja, dat is inderdaad ook weer zoiets.Dance me to your beauty with a burning violin Dance me through the panic 'til I'm gathered safely in.Lift me like an olive branch and be my homeward dove.Dance me to the end of love...![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:56 schreef Prisha het volgende:
Noom gaat met een jurkje aan zwemmen.... Gio in een knalroze zwembroek.
Gio bied Naomi zn hand aan, als ze haar hand uitsteekt gooit hij haar de zwembad in, etterbak![]()
![]()
Hij is nu net dat kreuepele kuiken T-rexquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:58 schreef -sabine- het volgende:
Gio gebruikt zijn geopereerde arm niet goed. Dat wordt fysio.![]()
![]()
Daar vroeg ze om. Bijna.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:58 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gio bied Naomi zn hand aan, als ze haar hand uitsteekt gooit hij haar de zwembad in, etterbak
Gaby haalt Gina op om ook te gaan zwemmen?![]()
Vind ik niet. T-rex vond ik wel leuk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Hij is nu net dat kreuepele kuiken T-rex![]()
niet aantrekkelijkquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:58 schreef Urb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gio bied Naomi zn hand aan, als ze haar hand uitsteekt gooit hij haar de zwembad in, etterbak'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja die mocht lekker bij Ruud en Billy in bed slapen, en schijtenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:59 schreef Punkman het volgende:
[..]
Vind ik niet. T-rex vond ik wel leuk.![]()
![]()
Erg jongensachtigquote:
Arm kuikentje...quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:00 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja die mocht lekker bij Ruud en Billy in bed slapen, en schijten![]()
![]()
Apenkop:"Het is ook euhhh mooi als je die euh top houdt, dan........."
DAN WAT?????!!!!!!!!! Maak je zin eens af domme brilaap!!!!!![]()
Bjorn doet dit ook goed.Hij heeft hier wel verstand van.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het was best leuk. Nu leest ze best leuk voor. Over het besef van dat ze een groep moeten zijn maar soms frustraties de overhand hebben.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
stef en gaby hebben elkaar gevonden
dat is nou leuk
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Stef ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:03 schreef LLgetikt het volgende:
stef en gaby hebben elkaar gevonden
dat is nou leuk![]()
Oh wacht, is dat die blauwe ?![]()
Ze werken wel goed samen. Colinda mag daarentegen wel wieberen. Die draagt niets bij met haar geneuzel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bjorn doet dit ook goed.Hij heeft hier wel verstand van....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ja diequote:Op donderdag 14 mei 2015 20:04 schreef Punkman het volgende:
[..]
Stef ?![]()
Oh wacht, is dat die blauwe ?'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Stef (over de knuffel of pics of wa?) "Ik kan niet met niks hier aankomen, dan was ik echt allang naar huis gegaan"
Achejee![]()
Zie OPquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt.
Ik volg het wat te weinig geloof ik![]()
![]()
![]()
Gaby gaat zwemmen.....dan zullen de knieën goed zichtbaar zijnquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ah ok, bedankt.
Ik volg het wat te weinig geloof ik
stef is heel zachtaardig
zou je totaal niet verwachten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Vanmiddag was hij ook met Col en Anita bezig.En hij doet het goed hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze werken wel goed samen. Colinda mag daarentegen wel wieberen. Die draagt niets bij met haar geneuzel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die stream heb ik niet....quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Gaby gaat zwemmen.....dan zullen de knieën goed zichtbaar zijn![]()
![]()
stream 1 nuquote:Silence breaks apart, Brightness comes to life
HIj is dan ook wel Acteur | Presentator | Model | Entertainer | Dj | Party fotografie | Gezellig | Vindingrijkquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vanmiddag was hij ook met Col en Anita bezig.En hij doet het goed hoor.![]()
![]()
Euh, euh,euh.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ze gaat morgen zwemmenquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:08 schreef Punkman het volgende:
Oh, heb die stream wel denk ik, het rent nu ...![]()
vanavond heb je waarschijnlijk weer geluk
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Col praat erg gemaakt in haar radio show,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Colinda interviewt hakkelend Gabriëlle. Het gaat over het onderdeel "lief en leed". Gabriëlle gaat elke week (?) vertellen over wat de Utopianen echt bezig houdt.
Het opnemen gaat moeizaam omdat Colinda hakkelt, doet en klooit....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:09 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ze gaat morgen zwemmen
vanavond heb je waarschijnlijk weer geluk![]()
beloven, beloven en niet na komen ..
![]()
![]()
Kunnen we aub kappen met dit een radioshow noemen. Het is een podcast. En zelfs dat is eigenlijk nog teveel credits voor dit gepruts.FHRITP
Lief en leed in Utopia, hoe mooi kan het zijn, zegt Col
Mja dat, maar radio klinkt intressanter en daarom moeten ze het daar zo wss noemen hequote:Op donderdag 14 mei 2015 20:10 schreef rico80 het volgende:
Kunnen we aub kappen met dit een radioshow noemen. Het is een podcast. En zelfs dat is eigenlijk nog teveel credits voor dit gepruts.![]()
Kijken in een radio programma.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Radio klonk in 1930 voor het laatst interessant.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja dat, maar radio klinkt intressanter en daarom moeten ze het daar zo wss noemen heFHRITP
fixedquote:Op donderdag 14 mei 2015 20:09 schreef Dotteke het volgende:
Col praat erg gemaakt in haar radio show,![]()
Ik vind dat hele radio geneuzel niets aan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 20:09 schreef Dotteke het volgende:
Col praat erg gemaakt in haar radio show,![]()
Ah....Bas is drank aan het stoken?Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Forum Opties Forumhop: Hop naar: