Ik kan er nog steeds niet over uit hoe lelijk het is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Van buiten ziet dat hok er een stuk groter uit als via die camera aan de binnenkant
Tja en als je er last van het dan doe je het nietquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is de COS dus ook voor om terug te kunnen lezen wat er gebeurd is op de streams.
Ik schrijf graag wat voor jullie.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Ja sv is prachtig mijn complimenten Pannenkoekenmix.
Soms is ze wel grappigquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:26 schreef Urb het volgende:
Gabri "NIKOL? GAJUH SLAPUH?"
Nicole mompelt iets bevestigends en sliep wss al?
Gabri "JA IK HOOR DIE MEID NIET"
Daarom hebben ze de SC bedacht, daar kan je zoveel oftopic praten als je maar wilt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:25 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Ik schrijf graag wat voor jullie.![]()
Maar ook ik kan niet altijd streamen, dan lees ik de COS terug en vat ik die samen. Het is dan fijn als offtopics gecombineerd worden met een ontopic post, maakt het voor mij makkelijker om er een stukje van te schrijven.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:24 schreef rico80 het volgende:
[..]
Hallo ga eens ontopic aub
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
je UI
![]()
Mja, alleen heeft Rob geen schoenen aan.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom hebben ze de SC bedacht, daar kan je zoveel oftopic praten als je maar wilt.
OT: Ivan heeft Joey en Rob opgehaald om even te helpen met het dak,
Slapen , uhhhhh tis 19.30 hoorquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:26 schreef Urb het volgende:
Gabri "NIKOL? GAJUH SLAPUH?"
Nicole mompelt iets bevestigends en sliep wss al?
Gabri "JA IK HOOR DIE MEID NIET"
Niet even gaan kijken ofzo
Mooi hoor, ze kan wel tekenenquote:
Teenslippers?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Mja, alleen heeft Rob geen schoenen aan.
Joey tatoeëert dan nog.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze daar niet meer mee doet. Joey idem dito, die kan ook goed tekenen.
Wie vertelde Nicole ook weer dat dat zou gebeuren omdat ze het niet afdekte en alles liet verregenen?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:30 schreef Prisha het volgende:
Men at work.....en de platen zijn krom. Alle platen zijn krom.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:31 schreef Urb het volgende:
[..]
Wie vertelde Nicole ook weer dat dat zou gebeuren omdat ze het niet afdekte en alles liet verregenen?
Chris
![]()
En wat was ze woest want ja waar bemoeide hij zich mee.
Ja dat kan ze heel goed, en idd Joey ook.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze daar niet meer mee doet. Joey idem dito, die kan ook goed tekenen.
En dan wil Col er ook nog 5 pakken peuken bij om de komende week door te komenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan ze heel goed, en idd Joey ook.
OT: Nicole pikt een peukie van Col, die heeft overal peuken liggen zegt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |