Dat wordt cordwood swimmingquote:
gewoon 1 grote tak weghalen..quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze mogen niets kappen daar, beschermt natuurgebied
Lijkt mij ook niet, geen flauw idee hoe ze dat gaan dichtmaken.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:16 schreef Dotteke het volgende:
Dat gaat zo toch niet droog blijven in dat cordwoodhouse met die bomen door het dak?
O oke, we wachten af, als het al afkomt want het schiet niet echt op met dat dak.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar moet een rubberband omheen komen, hoorde ik laatst.
Gabri en Gaby ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar ze had het over WE zitten hier nog 2 maanden.
Lees net met een rubberband. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:18 schreef danaqui het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet, geen flauw idee hoe ze dat gaan dichtmaken.
Het tempo is beduidend lager zonder Wilco. Maar goed, ze doen hun best (de mannen althans).quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, we wachten af, als het al afkomt want het schiet niet echt op met dat dak.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar moet een rubberband omheen komen, hoorde ik laatst.
Ze had het tegen Ginaquote:
Ja sv is prachtig mijn complimenten Pannenkoekenmix.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:15 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
en de SV zijn tegenwoordig echt accuraat.
Ah oké. Ik heb niet alles gehoord toen Wilco het uitlegde.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
En beneden ook iets zodat ze hem niet vastmetselen ofzo
Zeker weten Ivan en Bas werken er hard aan, ze hebben nog een dag,quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Het tempo is beduidend lager zonder Wilco. Maar goed, ze doen hun best (de mannen althans).
Had al edit gedaanquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lees net met een rubberband. Ben benieuwd.
Ze hadden het er gister of eergister over, toen de nieuwen daar aan het helpen warenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké. Ik heb niet alles gehoord toen Wilco het uitlegde.
Tsja, dat krijg je als je alleen maar neukt en nooit met elkaar van gedachte wisselt.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:16 schreef Urb het volgende:
Naomi komt er nu pas achter dat Gio maar wat aangekloot heeft op school, ze piept verbaasd "Ik dacht dat jij zo'n goeie leerling was!"
wat en dom mens om zo raar te pratenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:13 schreef ericahysterica het volgende:
Gabri gaat heel goed op een mooie auto
maar er gebeurd snachts niet zo veelquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is de COS dus ook voor om terug te kunnen lezen wat er gebeurd is op de streams.
1 tak toch welquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze mogen niets kappen daar, beschermt natuurgebied
Hallo ga eens ontopic aubquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:23 schreef -sabine- het volgende:
Als er gevraagd wordt om minder offtopic te gaan, is het toch niet moeilijk om dat te doen?
Je kunt je schmoel vol hebben over de mentaliteit van de bewoners daar, maar dit aan de spelregels houden is gewoon fatsoenlijk. Ik ben ook OT gegaan of klep(te) teveel over mijzelf. Als ik daarop gewezen word, kijk ik eerst of het klopt. Bijna altijd is dat dan zo.![]()
Laat het niet zo ver komen dat de mods weer aan de touwtjes moeten trekken. AUB niet.
Er zijn genoeg andere wegen om bv te zwaaien naar anderen. Bv via PM
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |