quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Precies meid, we zitten hier nog twee maand zei Gaby dat nu
Alle exits staan al vast. Believe you me.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:11 schreef Dotteke het volgende:
Precies meid, we zitten hier nog twee maand zei Gaby dat nu
Begint s'avonds al, ben er daarom ook een stuk minder.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:09 schreef Urb het volgende:
Vind het vooral snacht storend als er meerdere cossen volgeplempt worden, echt niet te doen om dan terug te lezen maar laten we idd op de streams focussen
Gio en Noami liggen zachtjes pratend op de schommelbank, onee weer streamwissel naar de hyperdepiep Gina over chocla op de trampoline.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Verbazingwekkend he? ik zat ook al ff te kijken
Ik heb zo'n vermoeden dat het einde ook al wel bepaald is.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alle exits staan al vast. Believe you me.
Oepserdepoeps, waarom zouden ze dat anders wegpiepen. En weer net niet he.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:11 schreef Raskolnikow het volgende:
Gaby: "We zitten hier nog twee maandjes, en toch..." En streamlock.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens ..............''
zuur gezeur hier soms
Ja toch, had ik het goed gehoord.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:11 schreef Raskolnikow het volgende:
Gaby: "We zitten hier nog twee maandjes, en toch..." En streamlock.
Drink er eentje op ons.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:12 schreef awillowtree het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ga lekker een terrasje opzoeken. Bye cos
Ja dat weet ik, maar ze had het over WE zitten hier nog 2 maanden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Alle exits staan al vast. Believe you me.
dan lees je niet terug de volgende ochtendquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:09 schreef Urb het volgende:
Vind het vooral snacht storend als er meerdere cossen volgeplempt worden, echt niet te doen om dan terug te lezen maar laten we idd op de streams focussen
Gio en Noami liggen zachtjes pratend op de schommelbank, onee weer streamwissel naar de hyperdepiep Gina over chocla op de trampoline.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
dan lees je niet terug de volgende ochtend
en de SV zijn tegenwoordig echt accuraat.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mag wss niet, er staat ook een boom midden in het krotwood housequote:Op donderdag 14 mei 2015 19:14 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap niet dat ze die tak niet weghalen bovenop dat dak
nee en er is regen voorspeldquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:16 schreef Dotteke het volgende:
Dat gaat zo toch niet droog blijven in dat cordwoodhouse met die bomen door het dak?
Daar is de COS dus ook voor om terug te kunnen lezen wat er gebeurd is op de streams.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar moet een rubberband omheen komen, hoorde ik laatst.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:16 schreef Dotteke het volgende:
Dat gaat zo toch niet droog blijven in dat cordwoodhouse met die bomen door het dak?
Ze mogen niets kappen daar, beschermt natuurgebiedquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:14 schreef ericahysterica het volgende:
ik snap niet dat ze die tak niet weghalen bovenop dat dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |