Terwijl die coach Arjuna toch echt niet door Joey betaald word en hij de laatste tijd vaak niet eens meedoet met trainenquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:05 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Walgelijk en waarom alleen omdat hij haar " helpt "
voor gezeur kan je elders terecht ik lees liever een hallo van een cosser dan dit zure gedoequote:Op donderdag 14 mei 2015 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het loopt de spuigaten uit. Ik lees hier steeds minder vanwege dat 'moet toch kunnen'.
Ontopic a.u.b.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Het loopt de spuigaten uit. Ik lees hier steeds minder vanwege dat 'moet toch kunnen'.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Awillow schreef verlening voor 3 jaar, ik heb verder geen idee heb allen die dooien op stream 1
Yep.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:06 schreef Disana het volgende:
Ik vind het leuk zoals Bas zich aansluit bij Ivan met klussen.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep.
Gelukkig zijn Bas en Ivan goed bezig.
[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal met je eens ..............quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:01 schreef awillowtree het volgende:
[..]
Het is gewoon een hallo. Dat zie ik er hier meerdere doen. Voor de rest zijn we altijd zo on topic mogelijk toch.
OT;Er gebeurt weinig in utopia.
Daar heeft hij pas toch een flinke opmerking over gekregen , was dat niet Tineke die hem een sneer gaf daarover?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Terwijl die coach Arjuna toch echt niet door Joey betaald word en hij de laatste tijd vaak niet eens meedoet met trainen
Ik niet, dat gezwaai wordt hier wat veel.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
voor gezeur kan je elders terecht ik lees liever een hallo van een cosser dan dit zure gedoe
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
voor gezeur kan je elders terecht ik lees liever een hallo van een cosser dan dit zure gedoe
Zou kunnen en/of Wilco, Gabri snapt ook pas sinds kort dat ze die coach zelf moeten betalen. Toen ze het hoorde zei ze "Ohhh daarom keek Wilco me zo schuin aan over het sporten"quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:09 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Daar heeft hij pas toch een flinke opmerking over gekregen , was dat niet Tineke die hem een sneer gaf daarover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |