volgens mij die vriend van stefanie,quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Weer een met schulden idd, mja makkelijke slachtoffers om hier in te trappen schijnbaar.![]()
Op stream 1 lacht Naomi letterlijk om alles wat Gio doet/zegt
Owjee.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn vader heeft zich vanmiddag met een vuurtje stoken ,het ziekenhuis ingeknald.Totaal OT,dat weet ik,maar speel niet met vuur.
Het is gewoon een hallo. Dat zie ik er hier meerdere doen. Voor de rest zijn we altijd zo on topic mogelijk toch.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Commentaren Op de Streams. Voor slowchatten, zwaaien, Facebook-nieuwtjes posten etc. zijn andere topics op het Utopia-forum beschikbaar
Ook kussend ?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:00 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wat een keuze op een stream een kussende gio met naomi en op de andere stream joey en gabry
Ben je blind? De COS wordt al tijden gebruikt voor allerlei offtopic gedoe.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:01 schreef awillowtree het volgende:
[..]
Het is gewoon een hallo. Dat zie ik er hier meerdere doen. Voor de rest zijn we altijd zo on topic mogelijk toch.
Er gebeurt weinig in utopia.
nee voor de pc, maar goed ik vind ze alle vier niets aanquote:
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Mijn vader heeft zich vanmiddag met een vuurtje stoken ,het ziekenhuis ingeknald.Totaal OT,dat weet ik,maar speel niet met vuur.
Zo dan fijn taalgebruikquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ben je blind? De COS wordt al tijden gebruikt voor allerlei offtopic gedoe.
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar zit Stef's vriend nou in de schuldsanering of de schuldhulpverlening. Toch wel een verschil.quote:Op donderdag 14 mei 2015 18:56 schreef Urb het volgende:
Weer een met schulden idd, mja makkelijke slachtoffers om hier in te trappen schijnbaar.![]()
Thanks.quote:
Ik word er ook echt niet goed van. Maar teruglezen schijnt "a waste of time" te zijn.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:02 schreef Disana het volgende:
Awillow schreef verlening voor 3 jaar, ik heb verder geen idee heb allen die dooien op stream 1quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar zit Stef's vriend nou in de schuldsanering of de schuldhulpverlening. Toch wel een verschil.
Doe ff normaal een hallo moet kunnen dan scrol je maar ff doorquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Zij was daar ook niet zo duidelijk over. Eerst zei ze schuldsanering en later na doorvragen van rob juist weer schuldhulpverlening.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar zit Stef's vriend nou in de schuldsanering of de schuldhulpverlening. Toch wel een verschil.
Als het bedrijfsmatig is,lijkt het me wel duidelijk.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dankjewel. Onduidelijk dus.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef awillowtree het volgende:
Zij was daar ook niet zo duidelijk over. Eerst zei ze schuldsanering en later na doorvragen van rob juist weer schuldhulpverlening.
Weer later was het juist dat hij wachtte om erin te mogen.
Walgelijk en waarom alleen omdat hij haar " helpt "quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:02 schreef Urb het volgende:
[..]
Nee hoewel Gabri er wel vuistdiep in zit bij Joey
Ben ik met je eens , dus weer een saaie avond daar.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
nee voor de pc, maar goed ik vind ze alle vier niets aan
Het loopt de spuigaten uit. Ik lees hier steeds minder vanwege dat 'moet toch kunnen'.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik word er ook echt niet goed van. Maar teruglezen schijnt "a waste of time" te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |