Col moeten ze gewoon 1 sigaar geven en verder niksquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:33 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan wil Col er ook nog 5 pakken peuken bij om de komende week door te komen
Of een zak wiet, dan hoeft ze zelfs niet te eten en drinken vertelde ze daarstraksquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:35 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Col moeten ze gewoon 1 sigaar geven en verder niks
Dat wil ik wel eens zien. Vreetkick en dan alleen zuring te vinden.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Of een zak wiet, dan hoeft ze zelfs niet te eten en drinken vertelde ze daarstraks
Ivans bilnaad werd wel gesnoeidquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:36 schreef Prisha het volgende:
Bas heeft een tak in z'n oog, en Ivan zelfs een tak in z'n bilnaad.
Snoeien kan blijkbaar niet
quote:
Komt goed, komt goed.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
OT: wat een zooi op die vloer in het krotwoodhuis. Of hoort dat.
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Je bedoelt Colinda en Nicole?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:37 schreef Raskolnikow het volgende:
Nicole staat er nu ook bij te kijken.
Komt nog sjement in geloof ik, met houtblokjes erin zoals de buitenkant maar dan wilde Nicole ze overdwars/ ook in de lengte doen ofzoquote:Op donderdag 14 mei 2015 19:38 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
op de vloer??? Zal wel niks worden....allemaal net niet.quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Komt nog sjement ik geloof ik, met houtblokjes erin zoals de buitenkant maar dan wilde Nicole ze overdwars doen ofzo
Geen olijfolie gebruikt zekers?quote:Op donderdag 14 mei 2015 19:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
op de vloer??? Zal wel niks worden....allemaal net niet.
Ivan: andere gat andere gat. Ik hoorde iets kraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |